Nagyon örülnék, bár sztem az igazi majd a NAGT alap lesz..legalábbis nagyon bízom benne.. A H6C-vel menni nagyon jó itt Spa-ban, de pl. Mills Short-on megõrültem vele :D Itt Spa-ban is olyan érzés menni mintha egy 400ccm enduro-val döngetnék vmi széles ösvényen , be kell kicsit dobálni a hátulját, az elejét benttartani szûken és közben adni neki a gázt..:)))
Megborítottam az idõmet Spa-ban H6C-vel, majdnem megvolt a '14-es idõ (kép) 2:15.0 replay Egy biztos,...elcseszett izgalmas vezetni ezt az autót itt, a belsõ nézet replay-e semmit nem mond el arról hogy micsoda virga van közben. A külsõ nézet már jobban, de legjobb vezetni :)
megjelent egy tesztpálya: link uncsi, de nyomtam rajta egy hátraszaltót az FX-l :)
zmodeller-el meg lehet nyitni F1Ch-es mas fileokat...legalábbis autóét (Zonda), és le is mentettem GMT-be (még a GTR-hez anno) az MTS-eket...majd megnézem az rFactorhoz is ezt az újat...
én még csak zmodeler alatt próbálgattam gmt-t összehozni. tuti én b@szok el vmit, mert a keszitonek mukodik, kiprobalta, kovertalta, betolotte..mesz szolt is, hogy 10x akkora az autom mint kene lennie...pontrol pontra ugyanazt megcsinaltam, nalam nem mukodik... azert nem ertem miert nem adjak ki azokat a fejlesztoeszkozoket amikkel ISI dolgozott... gondolom ok sem notepadban irtak meg a gmt-ket es mas-okat....
Betöltöttem a plugin-okat 3D Studio Max 7-be. Kiraktam a GMT Converter 2.26-os verziót a Studio desktopjára és megpróbáltam konvertálni valamit GMOTOR 2.0-ás fájllá, illetve mjesht készíteni. bevallom nem egészen világos, hogy MIBÕL konvertál. Az, hogy mivé (GMotor 2.0-ás MAS, illetve mesh fájl), az oké.
Az F1 Ch-es MAS fájlokat nem képes megnyitni, nem képes olvasni. A GMotor 1.0-ás fájlokat nem képes megnyitni, nem képes olvasni. Akkor mégis mennyiben konverter ez? Gondolom nem hasonló verziót konvertál hasonló verzióra.
Át akartam tenni néhány GTR-hez készített pályámat rFactor alá, fõleg az Osterreichringet, de úgy látszik dave Noonan eszközei lesznek ebbõl.
Valaki próbálgatta már a konvertert, hátha csak elállítottam valamit?
mondjuk nekem jó lesz, ha nekiállok a Zonda-nak, biztos megkönnyíti valamelyest a dolgomat...észrevettétek hogy lehet a fényforrást mozgatni a viewer-ben (ellenörizendõ a fényviszonyokat a kocsin)???
hát, elvileg van benne 3dmax plugin, tehat elvileg dolgozni is tudsz vele, nem csak nézegetni...nézegetni ott a html viewer :) en mondjuk meg nem tudtam elinditani, mert a vmwares videokartyat nem eszi, linux alatt meg nem fut a kotsog :))
ezzel a tool-al csak a munkádat tudod megnézni nem? anélkül hogy a játékot indítanád...amúgy próbáltam eredeti autókat megnézni ezzel a tool-al de nem sikerült :((
beleneztem ebbe a hivatalos toolba....hat leultem :) na ez tenyleg egy dokumentacio :) bennevan hogy mit hol merre meddig, tudsz allitani, van 3dsmax5-6-hoz plugin...nagyon baba... :)
vééggrreeee! :) ...tegnap ismét 3 órát szívtam a kasztni gmt-be tevésével...aztán inkább repültem egy eddm-lhbp utat :))
sok oka lehet.. Nekem eddig jó tapasztalataim vannak a multiban, mélységében nem ismerem, nem tudom a változásokat (bár biztos le van írva vhol), viszont a tapasztalatom az hogy jobb lett.
Próbáltunk ma online hárman játszani. Rendszeresen kidobott valamelyikõnket. 2 ép kört nem tudtam zúzni, annyira szar volt. Nagy nehezen eljutottunk az edzések után a versenyig. És mi történik az ötödik körben mindannyiunk autójával? Egyszerre romlott el a váltó. :D
Az ISI a "nagy nyomasnak" koszonhetoen, kiadott egy adag HIVATALOS TOOLS csomagot;)))
Na akkor most kérnék egy linket az AusH6 V8 1.1-es verzióhoz, mert a H6C 1.1-et töltöttem le mint kiderült. Az AusH6 V8-hoz az 1.1-es verziót egyszerûen nem találom meg még google-lal sem.
A H6C szvsz úgy csúszkál mint egy moszkva-mod :DDDD
A H6 az végül is a Howston-t jelöli. A H6 V8 az az Auszi V8-as járgákat, a H6 Challenge meg egy csupa Howston-ból álló autókat..sztem. kusza, de azért nem annyira.
off: Trans-Am-rõl eszembe jutott..:Emléxel Juan? :)) jól megtekertük ezt a pályát akkor páran..még mindig ott vagyunk az elején,.....bár az is hozzátartozik, hogy pár bitangon kivûl senki nem téved erre a pályára on:
Ok, köazi, tehát az a lényeg, hogy rohadt nagy keverés-kavarás van ezekkel a modokkal (H6 - Nem H6, H6 V8 -nem V8, Ausi H6 - nem Ausi....). Na mindegy, én most az "AusH6 2005 V8 SuperCar Challenge Mod v1.0"-át töltöm, plusz még az 1.1-es update-et hozzá.
Na igen azzal nincs baj hogy gyorsan lehet jól menni vele... Csak a mikor lecsúszok néha a kanyarról és lassan evickélek vissza akkor gáz egy kicsit ... Tudom ...Nem kell lecsúszni :DDDD
sztem semmit...ez egész jól hangzik :)))) A lényeg ezeknél a brutter hátsókerekes verdáknál, hogy ha túl sok gázzal mentél be egy kanyarba, akkor még segíthetsz rajta....még egy kis gázzal :) Ha használtad az NR2003 Trans-Am modját, akkor rögtön ismerõs, bár ott azért több keménység volt az autó elejében sztem, de régen mentem már vele..
Az a H6 challenge mod.. Az a helyzet hogy a Howstone alapon 2 mod van (asszem ) - A H6 V8 mod...ez az Ausztrál V8 bajnokság valamely évados festésével fut.
Ha kanyar után a kigyorsításkor padlógázon szépen gyorsul az autó , de kis gáznál szép lassan csúszik ki a hátulja mit kell állítani ? Gondolom a diffi lesz a lúdas....
THX
A SONY-reklámos fehér Porsche az valóban nagyon hangos volt. A célegyenes végén voltunk, motorféken a Trofeok hangosabbak voltak, kigyorson meg nem annyira. Mindegy, az a fajta hang kellene nekem:)
sztem jó, de van benne még, legalábbis az én körömben (#7041) benne hagytam min. 1mp-t, mert a végére elmelegedtek a gumik és besokaltam itt-ott, az utolsó harmadban végig, a célrafordító kanyar féktávján meg elgyávultam, a meleg gumik miatt..be akartam fejezni a kört. Szal V8-al sztem le lehet menni lejjebb, és a H6-ot meg holnap bepróbálom, azzal elvileg jobbat kell menni.
Valakinek nincs véletlenül ehhez a H6 V8-hoz olyasfajta "száraz" belsõ hangja, mint mondjuk a Maserati Trofeo élõben? Megõrülök attól a zümmögéstõl, kívülrõl még aránylag jó, de belül kegyetlen.
Alex, ha jól emlékszem Te voltál kint a Ringen az Olasz GT futamon, ezek a Maseratik voltak a leghangosabbak, "tudja mire gondolok..." :)
H6 V8-al mentem Spa-ban 2.20.925-öt, az jó kezdetnek, vagy keseredjek el?
kit betonoztál be alap Howstonnal mentem egy versenyt Spában 2:29,7 lett volna jobb is csak falhozcsaptam a verdát, utána meg az Órúzsból jöttem ki seggel mert nem vettem eszre hogy nincs szárnyam, utána kerekem se vót
Hát én úgy tudom hogy nem uaz, a H6 a legnagyobb teljesítménnyel bíró járgány De egy ezer fordulattal magasabban adja le ugyanazt a nyomatékát az Auszi V8 autóhoz képest, ami egy kicsit szelidebb viselkedést ad neki... Azért vagyok kiváncsi a H6-ra mert az a legjobb teljesítményû, és még könnyebb is....ezért jobb a lóerõ súly aránya. - Alap Howstone választható összkerékhajtás -521 nyomaték 7000 fordulaton -500 lóerõ 7700 fordulaton -1437kg lóerõ/súly arány: 0,36
Elõre is bocsi, hogy itt kérdezem de az f1c fórum már elég halott (utolsó üzenet november. 6). Az f1c-ben ha multiban játszik az ember akkor be lehet rakni gép ellenfeleket?
THX és bocsi még egyszer, hogy az rfactor fórumba írtam.
Miket mentek Spa-ban? Kiváncsi vagyok kasztnis autóval miket lehet menni itt.. Eddig AusV8 moddal próbáltam, az 2:20,1 (replay) H6-tal is majd ha hazajöttem.
Nem, én csak kaptam egy fülest hogy már kint vannak :)
- Materials to DX9-Shaders conversion (when exporting). DX8 shaders are downgraded from DX9; DX7 shaders are downgraded from DX8 with minor limitations
most akkor ez azt jelenti, hogy csak dx9 alatt mux a dolog, vagy hogy a dx7es es dx8as modell is a dx9es shadert hasznalja?
Számol bizony...És F1-ben jól el is túlozza a szélárnyék hatást.Legalábbis sztem.
Köszönjük INGY a pályákat!! Az F1 pályák nagyon érdekelnének.......ezeket TE csinálod?
mmm.. Spa nagy pálya..ha meg lesz csinálva fullosan rFactor-ra, akkor a top10-ben van nagyon....és a napszakos estébe hajló lámpafényes futamok pedig még magasabbra emelik... Eau Rouge egy isten, minden része tökéletes, de az a kanyarkombó az valami nagyon nagy..