fent van, nézd azért meg, mert pl. Hungaroring az nálam jobb, legalábbis nálam vannak pit fények. Suzuka az jobb mint nálam, a fáknak nincs, vagy kevesebb helyen van körvonala, jobbak a reklámok, és még pár dolog. ..stb, eddig ezeket néztem, csodálom hogy Jerez-t nem kapták fel jobban, jó kis pálya, és szép is lehetne, frankó 3d bika..:)))
a rázás tervbe van véve, csak még nem sikerült rájönnöm, hogy mivel adom ezt meg neki (valamiért behülyül a nézet 12km/h felett...vagy egyáltalán nem ráz, vagy annyira, hogy a nézet még a cockpitbõl is kiesik...nemértem, még majd kisérletezek :)) - igy egyenlõre a rhez-féle fejmozgás van megadva - de olyan rázkódást akarok mint formula autóval mikor 250-el mész ;) hangok is csak "béta" hangok, szóval azért tettem bele, hogy ne az rhez hangja legyen :) tegnap konzultáltam codereddel ezügyben és adott pár tippet ;) mikor teszteltem CG magasságot, nyomtávot, lcs-kat, volt hogy a boxban pattogtak maguktól az autók...mikor a CG-t túl hátraraktam olyan lett mint egy ilyen dragster :D kb 60-65km/h-ig folyamatosan a hátsókereken mentem :D mondjuk igy visszagondolva olyan mintha könnyû lenne autó, majd nehezitek rajta kicsit, mert nem ennél kicsit tehetetlenebb :)
:))) Nem rossz a Polák, érdekes lenne vele egy verseny :))) valahogy nyersebbé kellene még tenni, de nincs ötletem, a hangon kivül, jobban kellene rázkodnia..nem nagyokra gondolok, hanem apró, deállandóan jelenlévõ rázkodásra, nem tudom hogy lehet megvalósítani, de olyasmi mint amikor Knockhill-ben hajtasz ki a pit-bõl...a boxutca talaja ráz, olyasmit tudnék elképzelni egy kicsit enyhítve...vagy esetleg ha raksz ki pályacsomagot akkor azoknak a talaját így szerkeszteni...nem tom. ..és nagyobb, nyersebb hangra lenne még,..akkor már csak egy jó belsõ tér kell és süt mint malac :) egy nagyon rövid 3mb videó egy kétkerékrõl:link ...jókat lehet vele állatkodni :))
igen, ilyen a kispolak ;)) foleg ha nem egy 40kilos ember ul benne :) en most 60 kilo vagyok, de ha elmegyek bevasarolni, es viszek mittomen 10kg cuccot, mar erzem, hogy lomhabb az auto....24LE-tol mit vartok? :)))
én is kipróbáltam, de a váltás tényleg ilyen nehézkesen megy, mikor berakom 2-bõl 3-ba szinte másodpercek telnek el, mire újra elkezd gyorsulni:)) egyébként ígéretes, csak így tovább!!!
most olvastam, hogy lesz egy új release hamarosan a formula extreme modból, amiben lesz néhány új skin is, és az ebben lévõ cuccok (fizika, hangok, gumi-file stb.) tekinthetõk a véglelgesnek, szóval ha ez kijön, akkor nem lesznek ilyen mismatches baromságok :)
naná hogy az :) valóságban is, ha 60-65 körül félrerántod a kormányt hirtelen max eltekeréssel, tuti megborulsz..sõõõt...láttam olyan videot, ahol havon ökörködtek vele, és kanyarodás közben (kb 40) ráértek egy nem havas részre az úton...úgy borult meg az autó ahogy kell :)) mondjuk lehet kicsit még túlzott a borulás, majd konzultálok rallys kispolákos ismerõsökkel :)
A torziós rudakat nagyon is finoman lehet hangolni,és nem hajlamos a "gerjedésre".
De egyébként utána olvastam......valóan rudakat használnak,de nem torziós rudat,hanem a rúdban van valami spirálszerû valami,ami mozog,ha erõhatás éri.
Egyébként meg tényleg nagy titkok ezek,szal a technika fejlõdésével bármi lehet. ( ahogy a renault is használt már vezérmûtengely nélküli!!! V10-est is)
szvsz formaváltozás lehet, én nem igazán hasonlítottam össze, de Interlagos-ban mentem vele 1:18,7-et, és az 1tizeddel volt jobb mint a régi. De nem lehet tudni, azért is kérdeztem rá, mert lehet hogy setup-ban is módosítottam, nem akartam visszarakni az eredetit és megnézni, mert nagy különbségeket nem tapasztaltam...de talán igazad lehet hogy instabilabb, mert én is olyasmit érzek, hogy talán érzékenyebb lett a verda. A fékhütését viszont jó lenne szabályozni, a Montreal egyenesében nagyon lehülnek a fékek, és egy elég fontos sikán a célrafordító.
Hát '91-es :) Ilyenkor az ember sosem biztos, mert ritkán lehet látni lebontott F1-es verdát (gondolom nem véletlenül :) ) ez egy formula autó rugózása: kép A 3.rugó-ra végül is lehet magyarázat ez a kép:kép mert itt van még egy kisebb rugó ami a hibához csatlakozik be és szintén szabályoz . itt nagyobban: kép A torziós rudak jók, de sztem egy Eau Rouge szintû igénybevételt nem csillapítanának, és kevésbé hangolhatóak.
b-type, a múltkor belinkeltél ide egy új hdv-t a formula extreme-hez, amire azt mondtad, hogy fogalmad sincs mit változtattak rajta. na én ezzel mentem 1 másodperccel lassabban tegnap, mint azelõtt. lehet, hogy lassítottak a kocsin? meg olyan instabilabb is lett valahogy a verda féktávon, bár ez lehet, hogy csak pillanatnyi forma volt :))
Eccer láttam egy toyota F1-et,le volt bontva a hátulja. Abban is láttam egy baszott nagy spirál rugót,ami szintén a kerék belsõ-alsó oldalához volt kötve. Viszont azt is tudom,hogy a ténylegesen a rugózásért felelõs rUgók,azok torziós rudak.
Ez lenne a 3rd spring??
? én úgy tudom vannak, ez pl egy régi kép, de hasonló elrendezésben: kép
A packer bármilyen hihetetlenül is hangzik,a hétköznapi autókban is van:))
Az igaz,hogy azt akadályozza meg,hogy lekoppanjon az autó,de nem a rugókon van,hanem a lengéscsillapító szárán. Tegyük fel,hogy alapesetben olyan hosszú a rugóút,mint a lengéscsillapító szárának a hossza. Viszont a pályákon vannak olyan bukkanok,ahol ez a rugóút nem elég ezeknek a hupliknak a kirugózásához,tehát az autó folyamatosan odacsapja az alját a földhöz. Ezzel stabilitást,leszorító erõt,és csúcssebességet veszítünk.
Na most...ha a lengéscsillapító szárára felrakunk egy 1 cm vastag "gumi pogácsát",akkor a befelé rugózásból elveszünk 1 cm-t.Ha ez nem elég,és még mindig veri az alját a földhöz,akkor vastagabbat teszünk. Na ez a "pogácsa" a packer.
Legnépszerûbb témák 1. Football Manager 2006 2. Need for Speed: Most Wanted 3. World of Warcraft 4. rFACTOR 5. The Matrix: Path of Neo 6. A Pc-s játékoknak leáldozott 7. Battlefield 2 8. Made in Hungary 9. The Movies 10. Call of Duty 2
Modemes hozzáférésed van, vagy ilyen szar a szerver, ahonnan szeded?
kitartás kell hozzá, és olyan pálya amit ismersz, és viszonylag könnyû. Pl. sík pályhoz Montreal elég jó, mivel viszonylag egyszerû rajta egyenletesen menni, jól belõhetõek a féktávok is. Dimb-domb pálya már nehezebb ügy, az elkészültek közül Imola, és Interlagos, és még Birmingham is nehéz pálya, nem könnyû rajtuk apróbb-nagyobb rontás nélkül menni. De ha megvan, akkor már csak elhatározás kérdése és rá fogsz érezni.
:) Nem akarom túlmisztifikálni de eleinte nagyon sok kört kell belefektetni és akkor is el lehet menni rossz irányba.
Sok minden van itt, és nem egy nap mire minden összeáll, ehez mérnökökkel kellene nagyon sokat beszélgetni, és lehetõleg mindent megnézni hogy mit miért.. Ezért jobb szvsz a telemetria felõl közelíteni, mert ott ha tizedes különbséggel mész két-három állandó kört, akkor a grafikon kilengéseibõl, abból kiindulva tudnál állítani.
Egyébként a csomagoló az valóban elég érdekes elnevezés.. amennyire én tudom arról van szó hogy a rugó spiráljára kis határolókat, távtartókat, kis bigyókat..izéket raknak, ami megakadályozza a teljes lekoppanást. Az se mindegy hogy ezeket hová rakják a rugóstagon.
lövésem sincs..olyan mint egy egyszerûsített összbeáll. ahogy én tudom egy alap kasztnis autón egy rugó, és egy lengéscsillapító van. A rugók ugyan ált. összetett tekercselésûek, de az más miatt van...és semmi esetre sem szerepelhet ilyen néven. ..nem tudom ez mi.
Erdekes ez a magyaritas, ezt sosem szoknam meg, hogy miert jo?!:) Ha nem tudod alapbol hogy mi az a Packers, akkor szerinted a CSOMAGOLO (?! :D) mit jelent?!:)))
Na megnézegettem a track Pack-et, Jerez-en, Donnington-on és Laguna Seca-n kivûl mind megvolt, a legtöbb szebb is, Suzuka, és Silverstone ami jól nézett ki ott nem vagyok benne biztos hogy az enyém szebb/jobb..de egyébként semmi különös.
Hali !
Ha már setup tanfolyam van én is kérdeznél egyet :
mi a fene az a harmadik rugó ?????????
Most értem haza...osszeszedem magam és rohanok ICQ-ra...háromnegyed 9-re vagyok.
jaja :) elvileg 2perc múlva lent lesz...ha megfagy a gép akkor viszont soha nem szedem le,...mégegyszer nem eresztem rá a gépet az biztos :)) 25órán keresztül töltött
off: Másoknak is van vele gondja..sajnos. A Choose download-type-nál a free-re kell kattintani az alján, mivel valszeg nincs elõfizetésed a premium-ra. Aztán ha szerencséd van akkor a következõ lapon, az alján meglátsz egy olyan felíratot hogy: Download-Ticket reserved. Please wait 17 seconds. (mondjuk) Ha nincs, akkor szívózik. Néha segít ha lefrissítem, de elvileg várnod kell, és késõbb próbálkozni.. on:
A Lada-sok jó arcok-ról? :) szvsz jók, mert kipróbálnak mindent és agyalnak rajta, nem csak megveszik a cuccokat..(a 'jó arc' persze a járdán is elõzõk Lada-sokra nem vonatkozik :D )
Még egy nagyon kicsit visszanyúlva a diffire: -Ez alap :) -ez is hozzá tartozik hiába a Lada-sok jó arcok :)
háát, bár sztem túlzás, de engem nem zavar ha nem hagyják, van sok olyan figura aki ért hozzá, és meg is akarja csinálni, és meg is fogja csinálni. Meg kell hgyni a GTR-nek ami az övé és kész.
- a jó hír, hogy ha ez meglesz, akkor meglesz a többi is... - a rossz meg, hogy ezexerint mi is warezolni fogunk pályailag?!? (titkos linkekrõl, esetleg fizetõs sms-es letöltõhelyekrõl fogjuk beszerezni a konvertált pályákat?
Én eléggé használom a gumikat, mivel durván vezetek. Sztem ha vki indít, akkor majd mehetnénk 30perces futamot vhol... az pl. Montreal-ban kb. 20 kör. Van ott rázokõhasználat, kemény fék, szinte minden. Az FX mod-hoz próbáltátok a HDV javítást? Nekem nem tünt fel nagy változás, de ha változott, akkor jó irányba, jó az az autó..
-alacsony abb zárszög a gumikopás elkerülédére - miért a kvali setupra te nem állítod be? :) én ottis belövöm, hogy még épp be tudjam venni a kanyarokat :) utána adok neki 0.5-1 fokot a verseny setupra a suly miatt -alacsonyabb terpesztés, szintén a melegedés elkerülésére - lehet, nekem sose voltak gondjaim a gumitulmelegedessel :) es miondig nagyobb a terpesztes, szinten a nagyobb suly miatt -nagyobb fékerõ, ezt se értem igazán - pl 1 kiállásos taktikánál 35 körre tankolt autónál, 85%os fékerõvel nem fogod meg féktávon az autót, azis biztos :)