nektek nincs olyan érzésetek ezekkel a konvertált pályákkal,hogy nagyon keskenyek? A cockpitbõl különösen,de kívülrõl is olyan nagynak tûnnek a kocsik rajtuk.
Igen...50-ig lehet tolni az elsõ szárnyat...de a hátsót is. Mellesleg,az 50-esbõl még mindig vehetsz el,de a 40-es re eddig nem adhattál,pedig sztem erõsen kellett volna Én szeretem,ha egy kissé túlkormányzott a kocsi,de valahogy az eddigi rFactor fizikákkal mindig olyan orrtolósak voltak kocsik. És érdekes módon mikor már kezdett a segge elmenni,én akkor is úgy éreztem,hogy még mindig orrtolós
Szal értitek?.....Mintha a hátulja jobban akarna fordulni,mint az eleje.
Persze lehet,hogy csak a stílusom nem feküdt neki.....
Egész jó lesz ez a LeMans, ha kijavítják a hibákat, meg rendes objektumokat tesznek bele. Maga az aszfalt meg a pályaív már most százszor jobb a GTRes-nél:))
Majd tesztelem :DDDD Bár a szokásos RH-s ,eltúlzott elsõ tapadás gondolom itt is mevan az 50-ig állítható elsõszárnyból gondolva ...Azt elsõre látom , hogy a motor erejét helyrerakta : nagyobb végsebesség és nem hörög le a kanyarodástól is :DDD De biztos nem rossz....
Nah elkészült a file cserélõ az "uj" minimodhoz is:)
A gumi file ugyanugy érhetõ el mint eddig. A hdv-t meg file cserélõvel oldottam meg.Mind az 5 féle hdv-t egységesíti. Elérhetõek a power-, és coast diff. funkciók is.
Asszem ezzel be is fejeztem a tuningolást:)Sztem igy a legjobb a fizika.... A MiniMOD_Physics_install.bat futtatásakor visszaáll az eredeti állapot. Fizika 1.1:)
noh, hat alfabena allapotba kerult a kispolak motor/valtoattetelezes/loerok/sebesseg kombo...elsore egyesz jonak tunik :) beirtam a valos adatokat es csak kicsit kellett modositanom rajta, hogy kb telleg ugy viselkedjen es gyorsuljon mint irl :) holnapra marad a felfuggesztes jo alapos puhitasa, mert 60-70 km/h-nál irl akkorákat dõl az autó, hogy öröm nézni, itt meg még sztem telemetria sem mutatná ki :D amint szerzek hozzá hangokat, kiteszem valahova, hogy azért a feeling meglegyen, mert így sportautó hanggal 110-el döngetni, elég lassúcskánat tûnik :)))
funbol dolgozom egy monster Howstonon kb 605 paci meg drasztikabb felfuggesztes marcsak olyan gumit kell hozza csinalnom ami birja a gyürõdést
meg fogom csinálni az "uj" minimodhoz is..
Nem értem ,hogy ezek a modderek miért nem használják ki ezeket a dolgokat. Nem nagy kunszt egy már jól bevált hdv-t,meg gumi file-t beilleszteni. Akkor nem kéne ezzel a hülye ápgrédeel,meg mittomén mivel szarozni.
Én meg mentem tc off-al 15 métert mielõtt felkenõdtem a palánkra :DDDD
"Igazán akkor lenne lényeg ha külön állítható lenne a gázelvételi, és a gázos része, akkor a közös hang megtalálása a feladat"
Az 1.30-as modhoz amit csináltam fizika cserélõt...na ha abban futtattod az RH03.batot,akkor abban a hdv-ben lesz külön gázelvételi,és gázadáskori diff. állitás is
összefoglalva a TV-ben látottakat,meg amit kint a ringen hallottam a saját fülemmel: Úgy gondolom,hogy a játékban TC offal kicsit el van túlozva a kipörgési hajlam. Amikor a ringen voltam,simán hallottam,hogy mikor dolgozik a kipörgésgátló,összetéveszthetetlen hangja van.Nos azt kell mondjam,hogy nem túl sûrûn hallottam,szinte vcsak akkor,amikor elrontották az ívet,vagy a futam vége felé a kopott gumik miatt. Ebbõl arra következtetetek,hogy csak akkor akart kipörögni a kerék,amikor hallottam azt a hangot. Viszont a TV-ben jól lehet látni,hogy kanyarból kifelé úgy állnak a gázon,ahogy kell:D
Persze ez mind csak feltételezés,lehet,hogy hülyeség az egész.
De ma mentem f1c-vel brazilban TC off-al 1.09.223-at. Index moddal.
Nem tom... Nálam alig van két helyen , pedig csak elveszem a lábam a gázról néha ...
sztem gázelvételt, pl. most megnéztem woodgreen-ben F1-l (ott nem fékezek, és a pálya azon pontjain nem is csúszik, viszont mindkét vastagodás a gázelvételi szakaszon van.
Ezt nehogy elhitesd magaddal..én az RH03 gumival szöszöltem Mid-Ohio-n az 1:05-ös idõért, mikor kipróbáltam lowTC-n, az elsõ mért köröm 1tizeddel gyorsabb volt...és rontottam, mert lekéstem az ívekrõl, és persze sok esetben még nem áll rá a lábam a korai-stabil kigyorsokra, hogy ki tudnám használni.
Sztem húzd le ez a Woodgreen pályát, amit lejjebb linkeltem, töltsd be az F1-et RH03gumikkal, itt van a Mid-Ohio-s beállom: link és menjél vele csak clutch help-l, minden más off. Kipróbáltam most ezzel a setup-pal változtatás nélkül, és jól érezhetõen csúszik -kép
Hát ez igen pályafüggõ, és amugy sincs kimunkált setup-om F1-re egy pályán sem, csak azért lövögettem Mid-Ohio-ra hogy teszteljem az RH03 gumijait. és persze futni akartam Alex minimodjával elõtte viszonyítási alapnak. Azon amin mentem ott 60%-on van. Igazán akkor lenne lényeg ha külön állítható lenne a gázelvételi, és a gázos része, akkor a közös hang megtalálása a feladat, hol van az az érték ahol nem annyira ideges, de még nem is alulkormányzott a kigyorson. a jelenlegi beállítás, azaz a >pump< érték, (ezt nem nagyon tudom hová tenni) Meg kellene hozzá nézni az rFactor setup leírást/segédletet..valahol meg is volt.
De mindegy ..ahogy lekepcsoltam elõször a stability helpet és olyan nehéz volt , hogy azt hittem abbahagyom , ugyanígy a váltót az abs-t ...talán egyszer ezt is le fogom kapcsolni :DDDD
Szembõl a legcélszerûbb. ált. ha be van kapcsolva a monitor, és nincs levéve a fény, akkor kiindulásnak a két szemed közé veszed a monitor képközéppontját. 2 lépés: a középtõl felfelé, és enyhén jobbra, (ha segít, akkor rakd a két kezed a monitor két oldalára, és így ebben a helyzetben a jobb kezed felé keresd a szemeddel az a bizonyos jobb irányt) Na szal vannak ott sárgán és nagy betûvel kiírt idegen szavak: Load Session (nem-nem ez!) aztán Load Lap (türelem, még ez sem!) és Real-Time (woha, és lõn!!) Természetesen ez csak elindított telemetriánál forul elõ, és akkor igazán müködõképes ha van behúzott idõd, valamint egy elmentett referencia idõd. :)
Hali .. TC-hez csak annyit tennék hozzá , hogy az F1 közvetitések alatt látjató "óra " ami kijelzi a fék-gáz használatot stb ...a tc bizony nagyon ritkán villan fel :D
Valszeg szerintem csak az ultra brutál kigyorsításkor villan be néha-néha ... Amúgy biztos kihasználják õk is a tc-off nyújtotta kétségtelen elõnyöket ..
De mekkora jó már, az Auszi V8 mod-dal megyek rajta, egyenlõre csak 31,5-öt, de brutter..kell 4-5 kör mire el lehet kezdeni a mért köröket, és nagyon nem gyenge, bemenni sem, bár az fékes, de pl. kijönni a célegyenesre...az nagyon ász, kell tekerni az elejét gázzal mert különben megtámaszkodik a palánkon ezerrel. nagyon jó.
újjabb pálya! :) De ez most egy izgalmas teknõ..nem tudom hogy hívják az ilyeneket quadovál? de nagyon jóság! a rövid fal elsõ kanyarba bemenni mûvészet a másodikba élvezet. A készitõ oldala és infó és mirror letöltés az RSC-rõl: link Mehetnénk majd rajta, nekem nagyon tetszik :)
Hi!
Alexease: Azt szeretném kérdezni, hogyan lehet a kocsiban lévõ fordulatszámmérõ helyére betenni azt a tachometert, ami egyébként a hudon van. Letöltöttem most a titan3d tachometer modját és azt szeretném berakni a kocsiba, mert most a hudon látszik csak.
Mi az az Increment Boost? :| Asszem igy irjak, és hol hasznalhato?
nemtom, f1c alá nem folytam bele, de rf alatt lehet (sajnos csak fixen) állítani a tc hatékonyságát :) ha pl beállítom a tc-t és a tc low-t olyan értékre, hogy végülis mind2nél megtudjak pörögni, de azért ne olyan könnyen, máris van 2 fokozatom tc-ileg :)
Az nem árt ha van egy csomó pálya, de lassan van egy csomó F1C pálya..:( Eleinte Birmingham-mel azért nagyobb volt a lelkesedés..nagyon szép is lett. vagy ha már F1C-GTR, akkor jöhetne Watkins Glen a GTR-bõl, az szép is és brutál jó.
Ha az 1.0-as verziót használod, akkor töröld le, és használd az újat: link install.txt: " 1. Delete the old Silverstone directory in your rFactor\GameData\Locations 2. Copy and paste this silverstone directory under your rFactor\GameData\Locations 3. Launch the game and play !! "
Igen Silverstone mappába tettem a pályát de még igyse jelenik meg a jatekban :S Tud valaki segiteni? Másik: Nagyon tetszik az rTrainer verda gumitexturája? Hogy lehetne kivenni és atteni mondjuk masik autora? :) Koszi :)
Bizony,hogy tudják! Én még Tc onnal is nagy hangsúlyt fektetek a steering lock-ra.Sõt...minden másra.
Olvastam eccer egy cikket,egy olyan ujságíró írta,aki beülhetett pár körre egy Toyota TF104B-be.
Azt írta,hogy egyik kanyarból kifelé kicsit bátrabban ráállt a gázra,és a Toyota azonnal megpördült. Szal valószínû,hogy az igaziakban nem avatkozik be ennyire durván a TC,mint a játékban. Tudom,hogy lehet állitani a TC mértékét,de nem hiszem,hogy egy újságírónak annyira elvették volna....
De sztem azért ezt tudják. Hisz aki harcol a többiekkel, annak a gumi fontos, tehát ha gumit spórolsz, akkor elõnybe kerülsz a többi TC vel szemben is... Aki pedig a segítségekkel csökkenti a visszajelzést, annak azokra a visszajelzésre nincs is szüksége, pl. ha abs-szel megyek, akkor nem fontos nekem hogy rögtön és sok visszajelzést kapjak a megfékezett kerekek tapadásvesztésérõl..mert ezt megoldja az elektronika. Nekem mindegy, én utálom a hangját is :) és TC nélkül lehet kenni a hátulját...persze ez gumiba, és kockázatba kerül, dehát egyszer élünk..
én az elõbb spec a tcoffal való gyorsaságra céloztam, hogyha eleve egy segítséggel indulsz, akkor máris sokkal kevesebb a visszajelzésed az autóról. a kormányzárszögnél maradva: tcvel az életben nem veszed észre (hacsak fel nem nyomod maxra az effektek hangerejét, és hallod ha csikorog a kerék) hogy magas a kormányzárszög, mert nem érdekel, mert nyomod a gázt oszt' kész :) míg aki tc offal megy, figyel az ijenre, és ha a kisebb gumikopás miatt 2 körrel tovább tud a pályán maradni, már megérte :)
Nincs abban semmi kivetnivaló ha be van kapcsolva, hisz az F1-ben is be van. Ha egy liga a lehetõ leghûbben követi az élõ sorozatot, akkor az becsülendõ. Ha részt veszel benne, és mégis kikapcsolod a segítségeket, akkor az a 'te tudod kategóriába' tartozik :), te felelõséged. De mindenképpen nagyobb meló. Azt nem tudom hogy a Formula one-ban használt TC mennyire azonos müködésû a játékban használt TC-vel, és persze ez játék függõ is, ahol jobban le van szimulálva az autó-út kapcsolat, ott szvsz kevesebb a hátrány, ott ahol kevesebb a visszajelzés, tehát kevesebb az infó ami alapján idejében reagálhatnál, ott nagyobb a hátrány. Én spec becsüllek érte amiért kikapcsolod, és a nehezebb utat választod, de ennyi az össz. ami juthat, mert nem várható el az sem hogy a többiek is kapcsolják ki, csak mert az ember hõs . :)
viszont igy a ligaban azt tapasztalom, hogy mivel tc offot konnyebb vezetni, nem is lovik be annyira jol a setupot a tobbiek, hogy odafigyeljenek guminyomasra-homersekletre, kormanyzarszogre, hanem csak kormany maxra elfordit, oszt max gaz, es ahogy tud kigyorsit...egy 18-20 fokos maxra elforditott kereken pedig 150-200 km/h-nal eleg nagy a kopas :) viszont akik tc offal megyunk figyelunk erre is, mivel ugye ha tulforditom kormanyt a kelletenel, sokkal konnyebben dobom el az autot :) viszont bizonyos helyzetekben - a nagyobb kerékkopás ellenére - sokkal gyorsabb tudok lenni...pl barcelonaban az elso sikan utani nagy jobbosban...en ott tudok ugy jaccani gazzal, hogy epp csak csusszon auto, mig tc megfog, hogy ne pordulj meg....lehet csak 1-2 ezred, vagy szazad, de 50+ kornel mar sokat szamit ezis :)
szvsz: segítség hát, falábbal lehet kigyorsítani, át kell hozzá állítani a setup-ot, mivel az elõnyét kigyorsításon élvezed, ezért pl. egy szûk kanyarból kijõve nyugodtan ráállhatsz a gázra, és egyedül attól kell tartanod hogy eltolja az orrát, ehez át kell kicsit variálni a beállt, pl. diffit, és már nyomhatod is. Mivel a kigyorsítási szakasz hamarabb megkezdõdik, és nincs játék a gázzal, ezért hamarabb elváltod a sebeségeket az egyenesre, és hamarabb megvan a tempód rá. De az igazi különbség az a végén jön le, amikor az egyik csákó kiszáll az autóból mint reklámember, a másik meg mint aki felrántott a bányából 10tonna szenet. Van még sokminden, pl. kevésbé használod a gumikat, mivel nem forgatja el, vagy mindenképpen ritkábban forgatja el mint aki TC nélkül vezet. De sztem a legfontosabb hogy TC nélkül sokkal nagyobb meló, sokkal több kockázattal.
az index ligában régebben 3an, mostmár csak 2en toljuk TC offal (steve átállt tc lowra - de õ is simán nyomja offal) :) énsem szeretem, mert akárhogyis nézem, segítség...méghozzá nem is kicsi :) azért így 1 év után eljutottam oda, hogy a középmezõnyben tudom tartani a helyem tc offal is, és sokkal mókásabb így vezetni ;) amúgy nem kell hozzá sok hogy megszokd, csak nem kell feladni az elsõ kipördülés után ;)
jah, gumit nem mutatja. asszem irtam is régebben, hogy az nem muxik benne.
próbáltad már a real time oldalát a telemetriának? Haláli! Ezt régebben, mikor még megvolt az FTL telemetriája meg sem néztem...vagy nem volt,..beha'sz annyira jó :)))
Nem tom, majd lesz valszeg, egyenlõre még ki kellene jöjjön egy nagyágyú kasztnis mod, amihez belõhetnék.
höhö :D Az az egy??? Alapvetõen bármelyikbe beleülnék ahol test-test elleni csata van, fõleg lassabb autókba, olyan pályán ahol nem veszik el a lassabb járgány, és lehet jókat szituzni. De talán a legszivesebben egy BTCC idényben indulnék. :)
megcsináltam, és müködik, viszont a gumi része nekem nulla :( bár tényleg csak egy kört mentem, azt is kemény keverésen, de azért hõ termelõdik. Nálad mutatja? Egyébként más része müködik,...van valahol topic ahol ki lehet dumálni a telemetriát? Több dolog is érdekelne, pl. közel azonos idõk telemetriáját is megnézném. természetesen azonos feltételek mellett, azaz csak clutch segítség, ez fontos az adatok valós értékelése szempontjából. pl. egy próbakörön most megnéztem, hogy elég nagy a kirugózás-berugózás értékváltózásaim a hátsó rugóstagokon. De még sokminden érdekelne,..neki is állok :)
Ertem, de nekem nem jott osssze;)) Lehet hogy van ra egy "parancs". Talan az RSC forumba tudja valaki, vagy ha ott megkerdezed, esetleg valaszol valamelyik keszito.
Az lenne a kérdésem,(ha már igy belemerültem ebbe a fizika gyártásba:DDD)hogy meg tudom-e a zt csinálni Upgrade menübe,hogy egy teljes .hdv-t cseréljen,és ne kelljen mindent,külön beirkálnom az .ini file-ba?
remélem,érted ,hogy mit is akarok kérdezni!:)
TELEMETRIA
En a FindTheLimit fele Telemeriy programot hasznalom, szerintem eleg korrekt (ahoz kepest, hogy F1C-hez keszult!).
Felinstalalod az rFactor konyvtaraba. Vagyis lesz a Support es az UIData konyvtarak kozott egy Telemetry nevu konyvtararad! (Fontos az eleres es a konyvtarnev!)
A PLR file-ba megkeresed ezeket a sorokat es bemasolod ezt, vagy atirod erre:
Data Acquisition Version="1" Data Acquisition Rate="10" Data Acquisition In Race="1" Data Acquisition EXE="" Data Acquisition File="Telemetry\vehicledata.spt" // Fontos a jo konyvtarnev!
Ezutan mesz barhol, barmivel MINIMUM EGY MERT KORT! A kilepes utan, kell lennie egy VEHICLEDATA.SPT nevu file-nak a Telemetry konyvtaradban. Elinditod a ..\Telemetry\F1_TELEMETRY.EXE-t. Felul a LOAD SESSION gombra megjelenik a lista, rakattontasz duplan a VEHICLEDATA.SPT, az betoltodik, felul megjelenek a koridok, stb... a tobbit kitalalod;)
Ha elozo telemetria file-t akarsz megtartani, akkor az ujabb jatek elott nevezd at valamire! Pl. F3_Toban_CodeRed_Setup.spt. Ennyi:P
Ha jovohetre elfelejtened hogy is volt, alul a keresobe beirod hogy TELEMETRIA :PPPP
TC-vel nem is lehet jó idõket menni szvsz.Én alapból lövöm ki az összes segítséget...még most is pedig szar a kormányom (ill. a pedálom).Nekem személyszerint sosem sikerült jobb idõt futni TC-vel mint TC nélkül.
Sztem az F1 Tc nélkül nem az igazi.Még 200 feletti temponál is hajlamos 5.-ben megpördülni. Szeretem ha nehéz,de azért a játszhatóság határain belül.