Nagyon jók!Különben ezt az Toban uj texturákkal változatot(amik a képen vannak) honnan lehet letölteni?Mert még a játék megjelenése után pár nappal voltak róla képek.
atyám mennyi buhera van már :))...ha megint fenn lesz nekem a játék, nincs az az isten, hogy nem lesz mismatch-em ha valahova csatlakozni akarok :)))...
rájöttem mi a baj...mármint az F1-nél: Az játék alap f1-es verdáját választva, még default setup-on is 1:05-öt megy a járgány, és nyoma sincs ennek a csapkodásnak,..akkor azt hittem a default setup magas szárnybeállítási miatt, rátöltve az a setupot ami a 16/24-es szárnyáláson csapkodott, és megkergetve pár kört, kiderült hogy nem. Akkor megint felvettem a kedvenc Honda-mat Alex F1minimod 1.3-ból és upgrade-ben visszaraktam az eredeti gumikat, megkergetve nem tapasztaltam a csapkodást...a lényeg hogy kipróbáltam külön az Alex fizikát, és külön az Alex gumit...csak a gumi okoz csapkodást 290< sebességnél.
Ha vki még tapasztalta volna, az mondja, mert én meglepõdtem...senkinek nem volt még ilyen probléma vele?
kira' El is felejtettem hogy kisebb a gumi, így persze hogy nem futott a jó idõ közelében..én meg erõltettem. A gumi megalkotásában én segíteni nem tudok, nem ismerem a gumifizika felépítését/megoldását a játékban, és a közvetlen visszajelzés is nagyon kevés a gumiktõl. :( Egyedül amit tudok vinni, hogy ha kidobsz egy gumiszettet, akkor megyek vele annyi karikát amennyit mondasz, és nézem a melegedést, és a kopást, és amit a köridõk alapján lehet mondani. Az autónál nem érezni hogy egy, vagy más kanyarban jobban letapadna, nem jut el ilyen infó egyszerûen, mert ahogy írtam is én elég élettelennek érzem a kormányt, vagy inkább a kocsi-aszfalt kapcsolatot,...nincs határozott benyomás.
Egy rFactor telemetria program talán segíthetne, ahol részletesen foglalkozik a gumival.
Más: Elkezdtem csapatni az F1-es verdával, és bizonyos sebesség (290<) felett megbolondul a kormány, erõhatás jelentkezik hol egyik hol másik oldalon, és ha nem jól tartok rá akkor elkezd csapkodni.. De ha rátartok is, ..ez nem megoldás, mert egy versenyszitut így nem lehet lekezelni.. Mid-Ohio-n mentem vele, és ez miatt 1:08,1 az idõ, ami szvsz meglehetõsen vicces. :(( 320km/h-nál nagyon nem jó ha csapkod a járgány. 16/26-os szárnyal mentem...meg is indul a hátulja szépen.
Megszereztem az F30as 2005-os specifikacioit, komplett doksi:)))) Aki akar, osszerakhat egy F3-ast:))) Ez alapjan majd atnezem ki-kivel van a progiban beallitva.
Hdv cserélõt nem raktam hozzá,ha már megcsinálták,hogy különbözõek a kocsik. beleraktam Alex F1 gumijait is,ott különbözik a bridgestone,és a Michelin gumi fizikája. A hang hivatkozást is megváltoztattam,mert amit tettek hangokat neki,azok eléggé....hogy is mondjam.....na:(
Az Alex féle hangok viszont továbbra is választhatóak.:)
Természetesen minden megoldható az Upgrades menübõl.
Koszi! A gumikopason, melegedesen nem valtoztattam, azert olyan amilyen. A sebesseg biztos csokkent, mert "kissebbre" kellett vennem a szamolt kereket, mert ahogy a multkori kepen is latszott, alapban nem er le az auto az utra:))))
Ennel a guminal, elsosorban a kezeles volt a lenyeg, a kolonbozo elso es hatso gumikarakterisztika miatt. Persze, a melegedest, kopast is "meg lehetne csinalni" - valtoztatni, javitani stb. - de ahoz tanacsok kellenek, mert annak nem sok ertelme van, hogy egyszeruen csak lejebb veszem a kopast:)
Majd utana nezek rendes F3-as gumiadatoknak - ha talalok:)
HI lehet ho ezreszer elhangzott ez a kérdés, de én nem találtam: miért van az, hogy az f1 mini modba csak 1 féle gumival versenyeznek, pedig a menüben látszanak a minárdikon pl a bridgestone gumik
kell vele menni pár kört mire beáll a jó idõ, nekem kb. a 4. körre jött ki. Ez fõleg a gumiközép miatt van, ami alapból kicsit rogy, de ha bemelegszik akkor jó lesz.
b-type, újra kuncsorognék egy setupot tõled. szeretném én is összehasonlítani a Formula Extreme modot a Formula Nippon 2005 moddal MidOhio pályán, a Nipponhoz van tõled egy remek setupom, az exterme-hez is belinkelnél egyet ehhez a pályához?
#6123 Ezen annyit változtattam, hogy 25/25-re raktam a diffbeállt. De sztem most már a legutobbi van fent, mert mikor fel akartam töltei tárra, akkor szólt hogy létezik már, felülírja? Akkor esett le, hogy én ezt már belinkeltem,..azért felülírattam, szal sztem itt már 25/25 lesz, de sztem neked ismerõs lesz a setup. :)
Az egyedüli beállt én csinálok full, az a Mid-Ohio setup, ezzel már 1:26,0 a legjobbam (replay:save link as
egy kis segedelmet szeretnék kérni: tegnap már sikerült nagyjából belõni a kispolákot, hogy kb úgy menjen ahogy köll neki :) (még persze sokminden hátravan, meg ez csak úgy elég nagyvonalakban...) viszont arra nem sikerült rájönnöm, hogy a fejmozgást hogy tudom olyanná tenni 80km óránál, mint mondjuk FIS autókban 250 körül... :( erre van vkinek 5lete? a headpsyhics.ini-t nézegettem, osztottam-szoroztam az értékeket, de azzal csak azt a mozgást tudtam állítani, ami a fékezés-gyorsítás-kanyarodás-huppanás miatt van..
ráadásul a 2005-ös supercup-ban 997-es Porsche megy
A képen nagyjából látszik is, ahogy növeltem a tempót, aztán az 5. körben elértem vele azt amit tudtam, a 6.-ban próbáltam a magasabb tempót tartani, a 7. körben már kellett fogni egy két csúszást, és aztán a 8. körben megforogtam, a 9 körben visszahûtöttem, és végül ennyit ment a 10. körben. így nézett ki a végére.
Megnéztem az új gumikat: Köridõben lassú, kb. 1-1.2másodpercel vagyok lassabb vele mint az alapgumikkal, az elejével nincs baj, a hátulja a 6. körben elkezdett stabilan 100 és 105fok között menni, és kopni. a 7. körben már sárga volt, és aztán a 8. körtõl már csúszkált rendesen gázra és 110fok körül volt, de féket még akkor is jól bírta, tehát az elsõ gumikkal nem volt baj, és az egyensúly is megmaradt féktávon. Az utolsó két körre visszahûtöttem 103 fokra a hátsó gumikat, de még így is gázra már erõsen csúszott a hátulja. Gumiteszt 2 Az az érzésem, hogy a melegedése miatt jó qual gumi lenne, ha jóval gyorsabb lenne, tehát jobban tapadna mint az alapgumi. vagy A köridõ 1-1.2mp-vel lassabb mivolta miatt jó verseny gumi lenne az alaphoz képest, ha nem melegedne.
Valószínûleg azért mindenki konzultál valakivel, vagy valakinek az ismerõsével akinek valamilyen formában van köze a valós autósportokhoz.Azért valljuk be a komolyabb mod-ok tényleg nagyon jók szoktak lenni.És ha ugyanazt a mod-ot két külön csapat készíti el abból mindíg az lesz, hogy egyikb en ez jobb ay másikban az.Ha 2 ilyen csapat összeadná a tudását és az ego-t kicsit hátrébb szorítanák fényévekkel jobb, ütõsebb mod-ok látnának napvilágot.Dehát mindenkinek fontos az elismerés...
Kérdés:Megnézte valaki Silverstone-t és vagy Donington-t?Mik a tapasztalatok?Milyenek lettek?
Meglehetne, hiszen a GP4-hez az Arrows adta az összes tapasztalatot, telemetriát stb.Mondjuk a végeredmény katasztrófális lett (hiszen szar motorból nem lehet aranyat csinálni) de az adatok mindenképpen valóságon alapuló adatok.
Erre már régebben énis gondoltam...talán még NR fórumba írtam errõl énis 1x.Mindenesetre tuti nem lehetetlen megoldás, és akár még mint kiegészítõ is mûködhetne.Hiszen ISI-nek van is tapasztalata az efféle programokkal kapcsolatban.Kellene nekik valahogyan jelezni ezt szerintem, mert azért csak van elõnye is annak, hogy nem dobozos játékról van szó hanem egy folyamatosan fejleszthetõ programról.
hát épp próbálok valami értelmes váltóáttételt összehozni kisautómra, mert vagy gyorsulok 4esben 120-ig, ami jó, de az alatta lévõ sebessegekben 3500 és 4000 között pörög a moci, ami nem igaz irl, vagy pedig mar 1-esben is lefullad, mert nem bírja...igaz az lenne az igazi, ha volna kuplung...minnya be is izzitom masik pedalt, es megnezem ugy mit tudok kihozni belole, mert amugy telleg siman lefullad 1-esben ha hirtelen raengedem a kuplungot, igaz nem padlogaznal....akkor siman vagy eltorik a meneszto, vagy kiszakad a hardy :D telleg, ijeneket lehet valahogy szimulalni, hogy ha tul nagy nyomatekot kap egy hajtott kerek, akkor annak legyen annyi? :) amugy most probalom osszeszedni gyari adatokat, es abbol kiindulni :)
Ez a fizika az alex féle 1.30-as minimodhoz készült. Útmutató:
Az autók upgrades menüjébõl választható egy gumi fizika(RH03). Található a packban két .bat file is.Ezek .hdv file cserélõk.Ha azRH03.batot futtatjátok,akkor FIS fizika menüpont alatt a rh03-as autó jellemzõk leszenk. Ha vissza akarsz térni az alap ,eredeti FIS fizikához,futtatsd a FIS.bat-ot!
(az RH03.bat-hoz tartozó .HDV-be beirtam,hogy egybõl a 03-as gumit használja,de valamiért nem csinálja.Szóval a 03-as gumifizika csak akkor lesz,ha az upgrades menüben megveszed)Eredetileg bent volt az upgrade-ban a hdv is,de vmiért nem minden adatot vett átt,ezért kiszedtem belõle:(
Akit érdekel próbálja ki.
Sztem a 03-as gumi---alap FIS fizika páros a legjobb:)
kipróbáltam hátrébb tett fékkel, és 18-ra levitt Hszárnyal: Mid-Ohio 1min14,1 replay+setup A replay-t mindenképpen érdemes megnézni, végül is úgy vezettem mint egy rally autót, és a végén egészen hasonlóan is viselkedett :)) Nem olyan rossz már csapatni vele, elég nagy léptékben lehet faragni az idõn, szal még az is lehet hogy be lehet fogni az FX-es idõt, de nagyon sokat bír...ilyen sokat már nem kellene sztem.
Ha felborusz akkor talpra allit:) Azis kikapcs, igy hangulatosabb es vegzetesebb - de legfokep nem arkad gagyi, hogy egy borulas utan talpra allit aztan nyomod tovabb:))
És ha már trükköznek, akkor ha két különbözõ csapat másként trükközik melyik a jó ? F1-ben láttam már nem egy olyan modot ami 100%-ban különbözött a másikétól , mégis mindkettõre megesküdtek a készítõk és a játokosok hogy az az igazi ! :DDD
Akkor soha nem tudom meg milyen az igazi ...?
Kérjük meg Baumgartnert teszteljen kicsit :DDDDDDDD
Vehicle Removal="30.00000" // Seconds until stationary vehicle is removed from track Debris Removal="30.00000" // Seconds until stationary debris is removed from track Parts Duration="30.00000" // Seconds after parts break off before disappearing Crash Recovery="0" // Artificially keep cars on track or flip cars upright
Ez ket nagy reszbol tevodik ossze: - Sosem fogjuk aktualisan megtudni egy csucs kategorias verseny auto (legyen az F1, DTM, GT stb.) igazi parametereit, beallitasait stb., mert egyertelmuen titkosak, nem hiaba vannak a gyartok:) Igy azokat be sem lehet allitani. A regebbiek vagy egyeb dolgok beszerehetok eleg reszletesen. - Ha megis kapnak az igazi adatokat, attol sem lenne sokkal realisabb a jatek, mert ugy sem tudja kiszamolni, valami nem lenne jo, trukkozni kellene valahol;)
Vagyis beszerzik a fellelheto legpontosabb adatokat es a tobbit trukkozik, az igazi versenyek adatai, eredmenyei alapjan;)
Igen, ez egy müködõ megoldás, de ezt a felhasz társaság teszi meg. Én a játékban szeretnék egy ilyesmit viszontlátni. Setupolok elég sokat, és be is tudom lõni az autót, bár sokan jobban, de ez a jelenlegi formában szerintem sok idõt vesz el, olyan idõt amit nem a versenyzõi feladatodnak szentelsz. Egy pilóta nem ül le a köre után és filózza át hogy éppen a hátsó jobb oldali kirugózást még emelni kellene, de az megborítja az autó hátulján a merevséget, ami pedig jó volt eddig, most mit csináljak, ..és ezek után nem ballag oda csavarkulcsal és birizgálja az autót. Feladata hogy átlássa az autó müködését, és ennek fényében elmagyarázza hogy a pálya mely részén mit tapasztal, de a többit szakemberek végzik, akik nem gyenge sulikban képezték, és képzik magukat folyamatosan. Ráadásul ez jelenleg a szimekben olyan formában van jelen, hogy ha kevés az állítható bizgenytyû akkor arcade, ha megfelelõ akkor meg elvész benne a többség. Azért is rétegjáték a szim, mert sok idõbe kerül kihasználni, és még így sem mindenki érti, pedig ha nem jó a setupod, akkor nem csak a gyorsaságod, hanem a vezetési élményedis sérül. Pláne hogy még csak nem is a valóságot tükrözi. Egy részletes telemetriából, annak adataira támaszkodó valósághû lemodellezése kellene egy pilóta-fõmérnõk együtmûködésnek, szvsz.
Ne haragudjatok , de megint elfelejtettem , mit kell átírni prl.-ben , hogy tovább megmaradjanak a guminyomok a pályán. Ha valaki leírná mégegyszer .....:DDDDDDDD
jah azt a telemetry-t lehet használni hozzá már a megjelenés óta. multkor nem volt idöm beírni amikor kérdezted, utána azt gondoltam, hogy valaki már beírta. szal az többé kevésbé mûködik vele.
1. Install the telemetry from findthelimit(www.findthelimit.com) in the rfactor folder 2. A telemetry folder will be created there, with an exe file inside called f1_telemetry.exe. 3. Go to the UserData/Player Name Folder (where Player Name is your name in the game ) and open with the Notepad the Player Name.plr file. 4. Under [ DRIVING AIDS ] you'll see some "Data Acquisition" lines, put them like this: Data Acquisition Version="1" // Version of vehicle data to write out Data Acquisition Rate="8" Data Acquisition In Race="1" Data Acquisition EXE="f1_telemetry.exe" Data Acquisition File="Telemetry\vehicledata.spt" 5. Save the PLR file 6. Now it will work like F1 Challenge. Your last run will be saved as vehicledata.spt that you will need to load with the f1_telemetry.exe file to see the laps you made with all the data about it.
Ezeket a gumi-görbéket , meg motor-karakterisztikákat stb. , mi alapján állapítják meg a modderek ? Ilyeneket nyilvánosságra hoznak a csapatok , esetleg teljes telemetriát , vagy csak valaki egyszer eldöntötte hogy mi a "realisztikus" és akkor az a szentírás ? Vagy csak kialakult az évek alatt egyfajta szokás , hogy milyennek "kell" lennie egy adott ( F1, F3 , DTM stb...) modnak és akkor az a szentírás ?
Ez szvsz fontos kérdés aki ért hozzá válaszoljon kérem ! :DDDD
Melyik az a telemetria progi ami használható rF-hez ? Már érdeklõdtem nálatok is de nem jött válasz sajnos :((( Pedig tudom , hogy te tudod melyik jó ( úgy ahogy ) :-D