A Nippon moddal mentem egy kört eddig , ma hajnalban az alapján írtam , hogy jó :DDDDD
Igen ebbõl a játékból egy valami hiányzik : az emner.. Se egy szót nem hallok a rádióban , se nem látok normális közönséget aki esetleg hangoskodik is stb ... Tényleg olyan érzés mint egy katonai bázison a repülõszimulátor : semmi szórakozás csak tanulásra való :DDDDD
Persze ezek másodlagos dolgok de éppen olyan fontosak mint mint maga a szimulátor ....
Na és a bigék a rajtnál :DDDD
Szvsz....
mesélek egy történetet: történt egyszer, hogy egy bátor ifjú még f1c-s idõk kezdetén nyitott egy topikot az indexen. odaverõdött pár ember. meséltek egymásnak az offline futott versenyekrõl. az adsl terjedésével felmerült, hogy biza' kéne valami multit csinálni. csináltak is hát, és egyre többen lettünk, míg nem felmerült egy liga 5lete. volt egy ember aki versenyzett korábban a hf1l-ben, és "ismerte" mozsot. hát fel lett véve a kapcsolat, lett is szerver, emg liga, mi szem-szájnak ingere :) de a topiklakók jórészének még ma sincs internetelérése otthon. ment hát hosszú idõn keresztül a reszelés, hogy hogy lehetne õket is bevonni a ligába, hogy ne legyenek "kirekesztve". ekkor jött az ötlet, hogy legyenek tesztpilóták az offline pilóták. õk készítenek setupot a ligában szereplõ csapattársaiknak - ha igénylik, és így már nem kell nekik a setupolással foglalkozni, max kicsit állítani, személyreszabni, ami nem több 10 körnél. így a ligában versenyzõ pilóta lehet tényleg pilóta, az offline versenyzõk - akik amúgyis köröznek/hotlapoznak - a megszerzett tudást, setupot, rögtön tovább is adják csapattársuknak :)
Filózgatás: Azon vakartam a fejem a kádban, hogy itt van ez a böszme számgépem, és mégis kb. olyan kimûvelt egy játék részleteiben mint egy baltaarcú apu egy Fps-ben. pl. régóta szeretném ha a jelenlegi beállítások helyett, ami némely játékban már-már autómérnöki tudást használ, lehetne egy jóval emberbarátibb, és szimulátorabb.
pl. ötlet irányvonal: jó lenne társként kezelni a gépet, de ezzel leszabályozásokat is alkalmazni.. Ha teljesítek 4-5 kört, akkor a telemetria(!) alapján javaslatokat tehetne a gép/fõmérnök a pályarajz szerint, hogy hol milyenek a kanyarbemeneti, a kanyar, és kigyorsítási szakaszaim, és ezek összeségében milyen gyors kanyarvételt eredményeznek, vmint hogy lehetne ezeken javítani. - Én ezeket elvethetném vagy megpróbálnám alkalmazni. A beállításokban szintén a telemetria(!) alapján lehetne egy közös munka, a megtett körök ívei alapján ki lehetne szûrni az ívválasztásomat, és hogy milyen beállítási összefüggések dolgoznak egymás ellen, és mely beállításokkal lehetne javítani a köridõn. - ezeket alkalmazni lehetne, vagy átlépni, ahogy én gondolom jónak. Amikor már az ember megtett sok kört, és ezekre az infókra nincs szüksége, akkor célzatosan csak ahoz a témához ugorhatna 'akivel' beszélni akar, pl. a 'gumimérnökkel' :)) aki szintén javaslatokat tehetne qual-ra, versenyre, kerékcsere taktikára.. Ezt kb. hasonlóan képzelem mint amikor beállsz a szerelõcsapatod elé, akkor kapnál egy panelt, ahol kipipálhatnád azokat a részeket, ahol és 'akikkel' át akarod beszélni a dolgokat. Összeségében talán megmosolyogtató, de a gépben nagy számítási teljesítmények vannak, a jelenlegi beállítási megoldások egyáltalán nem életszerûek, tehát nem szimulálnak, egy autómérnöknek teljesen más a dolga mint egy autóversenyzõnek. és a ez a megoldás finomhangolása megoldható. Valamint ezzel ellenörizhetõ lehetne az hogy egy autó vezethetõségét ne lehessen teljesen felborítani a gyorsaság miatt, elvégre max nyomok egy ESC-et, vagy kimaradt egy futam. Mert ha átbillen, vagy esetlegessé válik a gyorsaság kedvéért a vezethetõség, akkor sztem az rossz. :)
Lehet hogy csak a kasztni miatt van, ..legalábbis én úgy éreztem. Én úgy foglamaztam meg magamban, hogy ahoz képes hogy formula autó, úgy vezetem mint egy teherautót..olyan ráérõsen. Megpróbáltam idegesebbé tenni, és lejjebb vettem a szárnyakat, de bizonyos határ alatt nem fordul be, de idegesebnek akkor sem lett idegesebb. változtattam még ezt-azt, de nem éreztem azt amitõl nekem tetszene hogy vezetem. Szal én nem erõltetem.
"Amennyire tudom a Formula Nippon-ba olvadt végül is Japó F3 2000..." = Amennyire tudom a Formula Nippon-ba olvadt végül is Japó F3 mikor 2000-ben megszünt.
Amennyire tudom a Formula Nippon-ba olvadt végül is Japó F3 2000. kép és most 3000ccm V8-as motor, amit a Japánok teljesítményben, az F3 470Le, az új GP2 600Le közé lõtek be 550Le-vel.
Ha nem próbálsz ki vmit az a te dolgod, ez nem minõsit egy játékot sem, minõsíteni azután tudod ha kipróbáltad. Az sem mindegy hogy hogyan nehéz egy játék szvsz, úgy nehéz hogy csal, mint sok játékban, vagy úgy nehéz hogy gondolkodik, mint megint csak sok játékban. :) Szal az rendben van ha azt szereted ha nehéz, pl. a Hammer Cup series, az elég nehéz road pályán.
Hogy valami pozitívat is mondjak:DD: Az F3 1.2,az tetszik,fõleg az uj hangokkal.....Na ott oda kell figyelni,viszont,(amirõl már beszéltünk is)....nagyon jól kontrollálható.
Kipróbáltam ezt a Nippont. Nekem eléggé "sínautónak" tûnik.Igaz,hogy a jó széles Silverstone-n prószáltam ki. TC nélkül is alig lehet megforgatni,a kerékvetõkön meg úgy megy át,mintha szinte ott sem lenne....ennek ellenére a fék nekem szinte azonnal blokkol.....(halkan jegyzem meg,hogy az extreme-t ezek után ki sem próbálom:DD)
Úgy látszik,én már csak ilyen vagyok.....:(.....azt szeretem,ha nehéz:)
:))) Pont most akartam írni hogy nekem nem annyira tetszik a hang. :)) A sebességével vannak gubancok, mert elvileg pariba' kellene lennie a Formula Extreme-mel, de köridõben nincs (egyenlõre) FX Mid-Ohio: 1:12,2 Nippon Mid-Ohio: 1:15,4
Fx adatai: kb.380LE/9000rpm 300Nm/9000rpm 550kg Súly/lóerõ: 0,70 LE jut minden kilóra.
Nippon adatai: kb.555LE/9500rpm 455Nm/7500rpm 680kg Súly/lóerõ: 0,80Le jut minden kilóra.
Összeségében jobbak a mutatói a Nippon-nak, ennek ellenére nincs ott még idõben. Valszeg jól be kell állítani, de én nem érzem azt a nagy nyomaték különbséget jóval alacsonyabb fordulaton, amit elvileg mutatnia kellene..
megjelent a Formula Nippon mod: link és ütik a Le Mans Sharte-t, amit én igen csípek, nagy döngetés, nagy fék, és nagy sebességû sodrós kanyarok...kicsit csúnyácska lesz, de ez van. :)
trace=<1-3> // this generates a file whose default location is UserData/Log/trace.txt that may be helpful in diagnosing problems with running the game.
no, nekiálltam a kispolák modnak :) az rhez-bõl indultam ki, gondoltam annak a fizikája áll a legközelebb hozzá, és majd azt kell legkevésbé módosítani, és ha már a fizika nagyjából megvan, és van tool a modell elkészítéshez is, akkor jöhet az, addig meg fizikázok :) szóval fogtam szépen meg is csináltam úgy ahogy kell, de a csapatokat és az autókat az istennek nem jeleníti meg :( egyszerûen csak a pace car van. valami hivatkozást rontok el tuti, és már ott tartok, hogy az f1 minimodból indulok ki. a játékban mikor betöltöm a modot, és rámegyek az autó kiválasztásra üres a lista, és ha belekattintok a listába, ki is lép a játék. nincs vmi debug módú indítása a game-nek, hogy ki tudjam deríteni, hogy mit rontok el? mondjuk még csak 2 órája szívok vele... :))
Akkor itt a kovetkezo F3 gumi teszt:) Ennel mar kulon gorben van a hossziranyu es az oldalso csuszas-tartas, es most mar normalisan a gazadast es a fekezest a hossziranyu, a felfuggesztest az oldalso gorbekbol szamolja. (Eredetileg egy gorbe van, es azon van minden...).
Az 1:26,3 jó is mert az az idõ alap gumival van, mert mivel ez alapvetõen gumiteszt volt, a másik kettõ Alexease módosított gumijával lett teljesítve. a mérési ponton megy 236-ot, a fék kezdetekor van meg a 243km/h. A setup nagymértékben támaszkodik CodeRed belinkelt beállításaira, a váltót és a rugókat változtattam meg, és talán a diffbeállt. 5 és 20 a szárny. Sztem a pálya meghatározóbb mint a beáll, mert sok olyan kanyar van amit nem lehet belátni, és ha nincs meg a jó ív, akkor több tized a hátrány.
Kösz a klipet, habár a rar file CRC-hibás, és csak az 1:26,3-as és az 1:26,6-os köridõ van. Az 1:26,3-as idõt lehetett kicsomagolni, amit meg is néztem. Milyen beálítással mentél? 243-at megy az autód az elsõ mérési pont utáni részen. Én most egy kis gyakorlás után 1:27.2-ig jutottam, és az autóm 234-et megy maximum. Persze, lehet a szárnyat lejjebb állítáani, és a váltóáttételt is kicsit feljebb venni, de akkor meg nincs olyan tapadás.
Szeretném megnézni ezeket a vcr file-okat, de a linkre kattintva nem történik semmi, le sem tudom tölteni, csak tölt egy darabig az oldal, aztán egy üres fehér lap és semmi.
erre van valami 5letetek, hogy miért sötétkék a füst? amúgy nagyon baba ez a ottó, megy mint veszedelem, és a 4 kerék miatt iszonyat jól vezethetõ, teccik :))
Én spórolok a 3 lehetõséggel , 2 már elment és most is hw csere elõtt állok , ezért most warezolok :DDDD Tehát Ai ugyanaz .... Hogy csúszósabb az ok , de csak nekem ? Mert õk 2-3 mp-vel jobb idõket mennek mint elõtte a jól tapadó gyári fizikával :DDDD
Le tettem a sebesseg merot a kormany aljan levo kijelzore, ha igy jobb;) Ott elvileg az uzemanyag lenne, de mintha nem mukodne;) De az ugy is ott van a nagy kijelzon;)))
Kozben csinaltam megint uj gumi tesztet az F3-ra:) Maradt a Tura gumi, de most mar ket fajta gorbe van, kulon elore kulon hatra, most mar jobban meg lehet fogni.:) Meg kissebbre vettem a szamolt kereket, hogy leerjen az auto a foldre;)))
ok, de most még off-ban is rákul, a start.mas a baja, azt viszont az az update teszi fel ami a startlámpát... megpróbálom annélkül...(lehet a patch kavart be neki)
láttam, az Auszi V8 futamon volt sztem, talán Adelaide-ben, de a lényeget tekintve mindegy. :D még a kommentátorok is ott kacarásztak..tök sokat gurult, én asztem az lesz a poén hogy bevesz egy-két kanyart, de aztán felhuppant a cimbijeihez. :))
Na indítok megint.De dobok be pár AI-t mert ha megint 3-an leszünk akkor a verseny legalább élvezetesebb lesz.
jah :-D Bár a valóságban történt már ennél cifrább is.Valahol a napokban láttam egy olyan realvideót ahol egy versenyen (talán egy GTR autónak) leszakadt a kereke és gurult-gurult a pályán..még a kanyart is bevette!!!! és aztán a gumifal tetejére huppant, de úgy hogy egy másik gumi tetejére pontosan.Na az LOL volt!!!
Ha valaki feltette vlna a gumi tesztemet az F3-hoz, az elotte szedje le;)
Na ha valakinek van kedve jönni akkor csináltam szobát.F3MOD Interlagos (az új) szoba neve:HUN_rFactor jelszó: hun
Nézegettem az új F1 minimod gumijait ... Hát most meg szokás szerint átestek a ló másik oldalára : a soft gumi is úgy csúszkál mintha jégpályán lennék :DDDD
A szokásos dolog : minél nehezebb annál jobb :DDDDDD Hogy ez mire jó ? :::::
Na milyen könnyû a g-vel ideális ívet találni , úgy hogy közben olyan gyorsan kormányzol , hogy nem is látni :DDDDD A replay-nak se hiszek ezután , bárki rak be valami jó kört :DDDDD
Ha nem probaltatok meg, akkor menet kozben nyomjatok egy CTRL-SHIFT-G vagy CTRL-SHIFT-T kombinaciot:))) A G-s meg hasznalhato, de a masok mar eleg LOL!:)))