Ez a Formula Extreme most vicc, vagy komoly??? Mentem 10 kört, utána visszaültem F3-ba és majdnem kiszálltam, mondván, hogy gyalog gyorsabb vagyok :)
Nem parázok csak kérdeztem :DDD Az F1 mini-mod-ban milyen az új fizika ? CTDP ? Egyáltalán a te F1 mododról beszélsz ? Mert már van balõle annyi mint égen a csillag :DDDD
Azert olyan komoly gondok nem lesznek, teljesen mashogy kezeli a dolgokat, mar alapban is jobb. Ha csak atmasolod az F1C-bol a gumi, felfuggesztes fizikakat, a motor es valto file-okat, mar sokkal jobban visekledik. En meg a demo-hoz a Hammer-be tettem bele a GTR-bol a BMW-t, mar mas erzes volt.
De ugyis mindegy mit csinalnak, ugyis lesz akinek nem tetszik majd. Vagy azert mert az RTL Klub-hoz hasonlitja majd (LOLKA!:D), vagy azert mert F1C/RH2004 megszalott (amit jol megszokott, betanult, de az meg messzirol sem jo, sot valszeg rossz;D).
Ott az F1 mini-MOD, lehet tesztelni. Eleg rendesen ossze lett rakva, nem "csak ugy" vannak benne az adatok. Minden auto mas, 5 HDV, 5 motor, 3 fele gumitipus stb. Ezt lehet venni egy jo eros 90%-os F1 MOD-nak (leszamitva a kasznit es az egyebb grafikai csicsakat, ami erosen masodlagos!).
Nem tudom mit var az, aki egy "igazi" F1 2005 modot szeretne?! Persze, abban biztos lesznek nagyon reszletes automodellek, uj menu hatterek, szep nagy felbontasu autofestesek, esetleg jo hangok stb., de az autobeallitasok ettol vagy a jelenlegi barmelyiktol nem sokban fog elterni. Es mivel az igazit senki nem fogja megtudni milyen, sot az sosem fogjak tudni szimulalni - foleg ezzel - akkor meg teljesen mindegy ilyenen parazni folyamatosan...
Attól függ hogyan írják meg...Mivel F1ch motorja alkalmatlan volt erre a "megindul a segge és megfogom" dologra addig rFactor erre alkalmas.Tehát valószínûleg ha igényes mod lesz akkor meglehet majd fogni.
Egy kérdés : ha lesz valamikor normális F1 mod , normális fizikával , akkor az tök olyan lesz mint F1C ? Arra gondolok hogyha pl, valaki átvenné az RH fizikáját akkor elveszne az a dolog hogy megtudom fogni az autót ? Vagy olyan lesz mint F1C : megindul mindel elõjel nélkül és kicsúszik ? Vagy a két dolog független egymástól ?
THX
Próba Johnyinál IP: johnyka.dyndns.org Próbáljuk kitalálni mi a nem jó!
A gyári F1 hangokkal semmi bajom az autóban ülve...Szvsz nagyon jó . Csak az "external " hangok szarok ....
Az Fomula1 2005 miniMOD-t nezte valaki? Szerintem jol osszeraktak;P Ahoz kepest, hogy mennyi szivas es problema volt vele, foleg a mindenfele levelezesekkel, teljesen hasznalhato, benne van minden ami kell.
Kiprobaltad a belinkelt gumifizika valtoztatasomat (#5998)?! Csak hogy ha mar "nem tetszik valami" akkor tegyunk ellene valamit, teszteljunk, nezzuk meg mi lehet a gond.
Valaki nem csinálna szervert, a kapcsolatom nem nagyon bírja??? Sorry
Ja, sárga csík. Nem annyira látszik cockpitbõl és elõfordulhat, hogy a verseny hevében valaki elõbb kanyarodik. Ha éppen szorosan rajta van valakin, akkor meg már meg is elõzte. Egyszóval nem biztos hogy bejön a sárga csík mindig.
Egy dolgon gondolkodtam. Valami olyasmibõl adódhat ez az egész gumiprobléma az F3 1.2-ben, hogy valamit változtattak a fizikában, aztán nem tesztelték. Hogy lehetnek ennyire figyelmetlenek?
Most Formula Extreme-mel akartok servert csinálni? F3-mal nem?
A kijelzesek elvileg latszanak alapbol az LCD-n, de ha nem , akkor a 6-os billlel be lehet kapcsolni aul a kijelzesek koze. A kijelzo lepteteset az optionsba allitsd be (LCD Up, Down stb.). Ott van a gumi, a motor, viz, olaj, koridok stb.
A sarga csik mellett;) Hivatalosan az az "ut", bar nem szamolja a levagast.
És még egy kérdés, MidOhio-n az elsõ kanyart a fal mellett vesszük kvalin meg versenyen, vagy a sárga csík mentén?
Hogyan kell kiíratni ezt a gumihõs dolgot race közben?
Hali csinálnék egy szervert az Fx-el Mid-Ohio pályán, akinek van kedve jöjjön, kb 18-tól, addig interlagosban gyakorlunk egy kicsit (végleges verzióval) nálam megtalálható Sebike oldala
De sokkal jobb, ha az RSC forumba nyitsz egy F3 gumi fizika topic-ot, oda biztos fognak irni.
De szerintem már csak azért is reménytelen a dolog, hogy olvasni fogja, mert ha általuk nem ismert e-mail címrõl jön levél, azt automatikusan törtlik (fõleg, ha freemailes:)
Ne röhögjetek ki, de írtam az F3 mod fejleszõjének, aki a fizikát csinálja (gondolom a gumi is beletartozik), hogy az 1.2-es verzióban irreális a gumikopás mértéke, és hogy várható-e valami patch, ami orvosolja ezt a problémát. Na nem mintha várnék rá választ egyáltalán, vagy érdekelné õt a véleményem. Csak próbálkozás, az mindig kell:)))
Na megvolt a gumiteszt F3 1.2-vel Mills Longon. Igazatok volt, 20 kört tényleg nem bír ki a gumi. 1:16.2-es körrel kezdtem, 1-szer megcsúsztam, de még a 8. körben is tudtam menni egy 1:16.7-et. Aztán kicsúsztam egy párszor, de a 13. körben még tudtam menni egy 1:18.1-et. Pár körrel utána (16-17. )tényleg vezethetetlen volt az autó, mert olyan drámaian romlott a gumi. a 20. kör után (mivel összesen 25-öt szenvedtem ki) már 70 km/h-nál is, ha nem úgy mentél, mint aki tojásokon lépked, egyszerûen megforgott az autó. Amúgy 1:15.383 volt a legjobb köröm, amikor csak a gyorskörre mentem.
jó hogy mindenki szídja ezt az Extreme modot, de most próbálgattam az imént a módosított gumifizikával, és meg kell mondjam, hogy lehet nem egy fizikaáradattal van dolgunk, de ezerszer élvezeteseb, mint az F3.
amikor a TV-be nézem az F1-et valahogy így tapadnak ezek a kocsik, és nem az van, mint itt F3-ban, hogy 5 kör után szitál össze-vissza.
Az igazabol taktikai csata volt;) A start utan mehettem volna elore is, de nem akartam:) Az elso versenyen szandekosan engedtelek is el;) Tudtam, hogy ha "kergetlek" elobb utobb elfogy a gumi es/vagy hibazol es lesz lehetosegem elozni. A 10. korig nem akartam semmit, addig csak a "kergetes" volt. Utana terveztem mindenkepp az "akciot" mert ha osszejon, utana mar csak 2-3 korod maradt volna visszavenni, amit elvileg meg defektes gumikkal is - talan - megtudtam volna tartani;)) Vagyis mind ket verseny korre pontosan ugy alakult ahogy teveztem;P
A masodiknal valoban defektem volt;)) Meg a verseny elejen-kozepen egyszer nagyon radfutottam, nem akartam beszurni, elfekeztem magam, utana egy kicsit nyomnom kellett neki, hogy a 10-11. korig "tamadasi pozicioba" keruljek, az megette kicsit a gimit:) Meg persze, az elozes utan sem sajnaltam mar, arra az 1-2 kore:)))))
Tegnap jó volt a Joesville :))) megnéztem a replay-t, az volt a fõ gond, hogy mivel mindig van mire figyelni ezen a kis pályán, egyszerûen nem tudtam ránézni a gumikra, pedig a 2. futamon már csak 2 kört kellett volna kibirni. :) úúúúgy bosszant :)))) Tudom hogy a verseny bizonyos szakaszában útban voltam, tudatos volt, de amikor elkezdett vhogy automatizálódni az egész, jobban mondva ráébredtem hogy nem figyelek igazán oda, akkor közelebb jöttél...vagy csak akkor indítottad a támadást ,nem tudom, de mikor odaértél akkor megint elkezdtem hamarabb kigyorsítani, már kanyarközépbõl erõvel jöttem ki, és az megette az elsõkülsõ kerekemet, és drámaian leesett a tapadás, el is mentél, képtelenség lett volna poziciót tartani, annyira lehalt a kanyarstabilitásom. Okosan el is mentél, én meg itt hõzöngtem, hogy vááá ez nem igaz. :DDDD ..és aztán el is távolodtál befutóra. Egyébként a végén volt egy defekted?
Termesztesen net-en nem lesz jo, de ez nem is arra van! Ez csak egy "SG Topic Teszt" :)) Annak akinek van kedve, ideje:P Utana vissza kell tenni az eredeti file-okat!
F3 GUMI TESZT! :P Csak megszallott teszteloknek:D Csinaltam Upgrade lehetoseget az F3-hoz. Csak gumitipusokat lehet valtoztatni (Original, Tourning, Formula). A nyomason, homersekleten, kopasokon nem valtoztattam, azoknal nem lattam kulonosebb elterest. Vagyis maradtak a 80C fokos es a 140kPa-os idealis ertekek, a 10%-os kopassal egyutt. Csak a csuszasi gorbeket valtoztattam egy-egy parameterrel! Elvileg csak csuszasi terhelesnel lesz valtozas, es az akkori melegedesben, kopasban.
Az F3 konyvtarba kell masolni, minden eredeti file is benne van!
F1 -ben is érdekes ez a kopás: valszeg kopik mert csúszkálok egy idõ után de semmit nem jelez vissza a kijelzõ . ( Ezért is nem tudtam melyik csík jelzi a gumikopást :)))) Ez kb olyan lehet mint F1C-ben a fék-kopás volt ...Az is kb lutri-szerûen müködött :DDD
Na akkor én is kipróbálom Mills Longon az F3 1.2-õt, hány kört bírok menni úgy, hogy viszonylag stabilak maradjanak az idejeim, persze, ha nem hibázok. Kipróbálom, hogy 20 kört bír-e az autó vészes gumikopás nélkül.
JA, 1:13-1:14-es idõkrõl jut eszembe. Amíg az 1.1-es verzió volt csak, hiába kerestél volna 1:13-14-es idõt, nemnagyon találtál volna sehol. Ez az 1.2-es verzióval jött, ugyanis 1:14 alá lehetetlen menni az 1.1-es verzióval. Egyébként ezt az is alátámasztja, hogy a fizikai file, a hdv is változott az 1.2-ben az 1.1-eshez képest. Engem ezért rúgott ki (hdc mismatch) 1.1-es verzióval, amikor 1.2-eset használók közé mentem fel.
igen, sajnos ennyit bír, bár vannak, akik nagyon ügyesen, gumit kímélve tudnak gyorsak lenni sok-sok körön keresztül. 80 fok az ideális, 80 és 90 között már drasztikusan csökken a tapadás, 90 és 100 között már egy gyors kanyarban megforogsz. az F3-ban nem a kopás, hanem a magas hõmérséklet miatt lesz instabil a kocsi, ezért mondtam mindig, hogy szerintem irreális a gumifizika.
F3 gumikopás + egyéb segítség: Nekem kb. 10-12 körig tûnik jónak a tapadás, utána érezhetõen csúszkálósabb. Az a furcsa, hogy a kijelzõn még mindig zöld, plusz a hõmérséklet is 80-88 fok. Másik, hogy valaki megdobna egy replay-jel Millis Longon 1:15 alatti idõvel (esetleg egy setuppal?), mert megbolondulok, köszi...
Az irtozatosan bonyolult script, csak megszallotaknak:) A kepeket, szineket, hattereket ki lehet cserelni, azzal nincs gond, de ha a menuket akarod atrendezni, betutipust cserelni, animaciokat valtani stb. az mar egy kicsit huzos lesz;)
Rövidre zárva: sajnos nem tudunk segíteni crackelt változatban mert nincs tapasztalatunk. Én még 1.040 törést sehol sem láttam. Ha lenne, akkor sem mûködne onlineban.
Holnap teszek fel magyarositást - gyors visszajátszás meg az online szavazás , játék közben megjelenö feliratok egyrésze lett magyarositva.Elvileg ugy müködne a magyarositás hogy a játékban megjelenö szövegeket beirom a game.dic fájlba és mellé a magyar megfelelöjét , de a gyakorlat sajna mást mutat ezért nincs még 100% os "de már erössen közelít hozzá"
Nem..Egy ismerõst kértem meg rá akinek van hitelkártyája.Amúgy pedig 5 hozzászólással a hátad mögött szerintem felejtsd el ezt a stílust gyorsan.És mielõtt beleírsz egy fórumba olvasgasd is néha-néha.Akkor rájössz, hogy itt nem téma a warez.
A gumi kopást mi mutatja ? Ott ahol a hõfokot méri , mellette az a zöld sor ? Vagy hol ?
Nemcsak a zárt karosszériás autók vannak. Formaautókon például nincs szélvédõ. Ott az általad elmondott vízcsepp-lefolyás a szélvédõrõl, ablakkoszolódás tárgytalan (maximum a plexi a bukósisakon.) Szóval akkor az általad elmondottak alapján nem is érdemes esõszimulációt készíteni?