Alex, nem lehetne lassan összefûzni ezeket a formula modokat, és berakni az OW challenge részbe,...csak hogy aki tényleg ki akarja nyerni az F1-es verdát, annak legyen egy kis változatosság. pl. Indula az rTrainer Aca./Advanced, aztán az F3 mod, és végül ez a Formula Extreme, ami szintén F3 alapokon nyugszik, de magasabb a teljesítmény, (a pilótanevekkel kellene vmit kezdeni) és végül akkor jöhetne az F1.. Sztem mégis kicsit izgalmasabb lenne.. mit szólsz? :)
megjelent a Formula Extreme mod.. kipróbáltam Orchard Rc.-n, nekem tetszik, nem lehet hozzányúlni az aerodinammikai elemekhez, és a motor fordulatcsúcsát sem lehet növelni. Alapvetõen egy jól kezelhetõ, jó kanyarbemeneti sebeséggel rendelkezõ autó, érdekes pilótanevekkel :)
Az a Norton hibája sajnos... Én elõször kikapcsoltam a worm antiprotectiont, utána meg uninstall, és felraktam NOD32-t :-)
Amikor ezt a csomagot csináltam,még nem volt f1mini mod. De az sfx file-ban sztem mindent be lehet faszán állitani,bár ebbe a dologba rfactornál még nem mentem bele.
Azt nem is mondtad,hogy hogy tetszenek a hangok......:)
Kollégák közül valakinek tapasztalat/ötlet?: v1.4-gyel indításkor a Norton 2005 állandóan engedélyezést kér (ráadásul kétszer). A réginél nem volt ilyen. (Ráadásul be van állítva rFactor.exe-re az állandó engedély, és mégis...)
Mondjuk így felülrõl nem tûnik nehéz pályának, de a szintkülönbségek, és a pálya egyenletlensége miatt egész emberpróbáló hosszú távon.
Itt egy kép a pályáról.A piros nyílnál lévõ rész a játékban a hosszú egyenes.Nincsen az a jobbos balos kanyarkombináció.A sárga nyíl a genyó rész.
Ezen a real incar videon látszik mennyire jól összehozták ezt a pályát.
Nagy a szintkülönbség és meredek nagyon.De tényleg lendületesebb lenne, ha nem lenne az bukkanó :-D Viszont a pálya nagyon jól megvan csinálva.Egy (talán optimalizációs) hibát vettem észre.Éjszakai versenynél rohadtul beszaggat.De én úgysem szoktam éjszakait futni, úgyhogy tök mind1 :-D
Igen, az eleg genyo:) Pedig az akkor lenne jo, ha azon atszaguldana az ember, kiegyenesiteni a szemben levore, ott lassitana a kerekveto mellett, tartana belsoiven a kovetkezo jobboshoz, ahol a mkerekveton fordulva egyenesen lehetne venni a kovetkezo balossal egyutt;)) Es meg lehet tobbfelekeppen is venni, csak a kerekveto nagyot dob az auton:)
Az a kanyar ami 0:50-nél van az mekkora g*ci egy kanyar!!De jól "rásimultál".Úgy megtudja dobni a kocsit az a kis bukkanó ami a kanyar "hátán" van, hogy az nem emberi.Kipróbáltam F3 mod-al is, ott sokkal lendületesebben be lehet venni.Bár lehet, hogy a nagyobb tengelytáv különbség miatt.De mindenesetre az az egyetlen kanyar ami mondhatni a legkritikusabb.Bár ha bemelegszik a gumi azért bátrabban is rá lehet menni.
Nem tudom milyen hangszerkesztõ progit használsz, de a Sound Forge-t ajánlom.Profi cucc, énis évek óta azzal dolgozom.4.5-ös verzótól felfelé tuti.Na ott megismerheted a hangkeverés fortélyait.Annak idején NR2003-hoz is azzal csináltam a hangokat.A másik, hogy nem árt jó minõségû fülessel dolgozni, hogy minden hangot jól eltudj különíteni egymástól.
Talan a kovetkezo patchben. Vagy azutan;) 2-3 honap, mondjuk;) Ahoz a teljes gumifizikai reszt at kell bogaraszni, mert most csak egy fele gumit hasznalnak az autok alapbol. Hogy grafikailag mit kell meg, azt nem tudom;) De valszeg nem egyszeru.
Sajnos, alapbol nem lesz vagy lehet olyan jo mint amilyennek kellene lennie, mert szerintem az engine keptelen lesz szimulalni a szelvedon lefolyo vizet, esocseppeket, foleg hogy ahoz mar ablaktorlo is kellene;)) De mondhatnank akkor mar a szelvedo koszolodast is. Es ezekelkul, sajnos nem sokat er az eso, mert az hogy kod van, valami hullik, es sokkal jobban csuszik, az egy dolog:)
Az igazi hangulat az, amikor valoban nem latni ki az autobol, koszolodik, frocskol stb.;)
Jo volt a link, koszi megneztem! Ugy nez ki az ivekkel nem volt gondom, valszeg autobeallitas (vagy szarny vagy diffi):) Mindjart tolok en is egy videot a verseny egy korerol.:)
Pedig ha teljesen mas hangokat teszel bele, elofordulhat hogy nem lesz jo a keveres;) Pl. erosen kihallatszik a valtas a hangmintak kozott.
A hangero nem csak elsosorban a "volume" reszt jelenti, egy hang-gorbenel mas is befolyasolja a "hangerot". Es az a dinamika;) Probalj annak is utana nezni a hangszerkeszto progidban;) Jo pelda erre, a gagyi kereskedelmi tv-k (RTL-klub, TV2), melyeknek szigoruan szabalyozzak a kimeno allando "hangeroseget", de mivel megis tudnak trukkozoni, az a dinamika. Pl. amikor egy film halk es a reklam uvolt mint az allat:)))
De meg problema lehet a 22 vagy 44khz-es mintavetelezesi, vagy a mono-stereo csatorna kulonbseg is.
Ennyire nem mennék bele :DDD Csak kicserélem a hangokat jobbakra azt jó :DDDDD De továbbra sem értem mitõl halkul le egy hang , ha csak simán kicserélem ? :(( Pedig több giga autó hangom van , de nem sikerül összehozni emiatt ....
Az nem bug, fel van erositve;) Nezd at az egesz SFX file-t, rengeteg mindent lehet allitani benne. Azt, hogy melyik hang-csoportot milyen messze lehessen hallani, es milyen szinten csokkenjen a hangereje azt a ATTENUTATION reszben tudod allitani.
De ha meg uj motorhangokat akarsz betenni, amiket mas-mas mintavetelezessel, fordulaton vettek fel, akkor a teljes motor kevgresi, mintavetelezesi gorbeket ujra kell irni (SFX file alja).
Hallom nálad is megvannak azok a gondok , hogy némely hang nagyon halkan szól a játékban ... Nem jövök rá miért ....Hangszerkeztõben felhúzom ahogy csak lehet , mégis halk ... Meg alex mod-ja bugos is rendesen , a váltó , ütközés stb hangokat nem halkítja le a játék ha messzebb van az autó ....
De csak hogy lásd nem csak a számat tépem, itt van egy F3 MidOhio setup.Ezt ma este dobtam össze, még van mit finomítani, de nagy sebbességgel és kis gumikopással lehet kanyarokat bevenni vele és kigyorsítani onnan.Persze nem 1-2 karikát bír ha jól bánik vele az ember.
ööööööö..gyárit nyomot vagy crackelt-et?Mert szerintem patch óta igencsak javult a gumihõmérséklet és tapadás probléma...gyakorlatilag elég nagy baki kell ahhoz, hogy F3-al megcsússzál és kezelhetetlen legyen.A másik meg a jó setup.F3-al Ohio-n padlón megyek bár vért izzadsz, de ha megvan a ritmus és bemelegszenek a gumik akkor igazán élvezetes.
mit szólnátok holnap este, illetve már ma egy rTrainer menethez ?? pl. egy ovál pályán vagy Sardian 250-en. ezeket olyan ritkán használják.
hát tudjátok mire jöttem rá. az F3 mod kismiska az rTrainerhez képest. az F3-ban gyakorlatilag akármilyen óvatosan vezetek 10 kör után a kocsi vezethetetlen a gumihõmérséklet miatt. az rTrainerrel akár 20 kör után is lehet tartani, ha kímélõen vezetsz, sokkal reálisabb.
Van a hsw-n az F3 mod-hoz is hang..aki teheti próbálja ki...eszméletlen jó!Meg Ohio-n menni vele az is iszonyatosan élvezetes...
Én csináltam egy F1 hangpackot.Sztem nagyon jól sikerült.A hsw-rõl le lehet szedni.A játék alaphangjait irja felül,de megéri.(motor,váltó,backfire,limiter,TC....stb.)
De a monitorban továbbra is academy racert ír. :( Ezek szerint OW-ben nem lehet kész Advanced-et vásárolni? Csak az SR-ben? Jól gondolom?
Pedig nincs mas hoza, csak az a ket cucc;) Egy muszerfal kiegeszites, es egy motor. A motor kiegeszites emeli a Class-t az Advanced szintre. Ha megnezed az auto alatt jobb oldalt a nagy feliuratot, ott jelzi az autot Class minositeset. Ha beszereled a motort (School Package - School - Advanced) akkor Advanced lesz az autod;)
Nembaj!A lényeg, hogy mûködik mostmár.Amúgy is csak brahiból csináltam online mert setuploni akartam a pályára.De amúgy tényleg jó volt az egész!Kicsit bosszant, hogy most csak vagy full gáz és full fékem van, de remélhetõleg beszezek egy gameportot, aztán arra ráhegesztem a pedálokat :-D á'lá sufni-tuning :-D
valaki árulja már el nekem, hogy rTrainer-bõl hogy lehet advanced fajtát venni, vagy ez csak egy cím, amit késõbb lehet kiérdemelni? az academy-hez csak 2 tuning cucc van, de ezeket felraktam, és mégse lett advanced.
Volt egy kis RaceCast plugin bug, de megoldottam.Majd elküldöm a készítõknek is :-D hehehe..MOstmár lesz RaceCast-on is.
Koszi a szervert CodeRed! Jó volt az elsõ pár kör, mikor még mindenki együtt ment. Aztán jöttek a kisebb hibák mindenkinél. Kár hogy a verseny elõtt leléptek páran, de így is jó volt a verseny. (5-en voltunk) Nem szoktad a post on racecast-ot bekapcsolni?
Alexease jól néz ki az autód festése. Eddig még nem láttam. (a lentebb olvasható ok miatt )
Majd feldobok egy kis videot a kritikus kanyarokról...még kajálsz? :-D
Bár még lehet rajta barkácsolni, azért 1:37, 38-as idõket stabilan lehet vele menni (még jobbakat is jó kormánnyal)és a gumit sem eszi, és nem is melegszik ha elkapja a ritmust az ember.
Megint elkezdtem a single részt. Idõvel elérhetõvé válik minden autó? Arra gondolok hogy pl . OW-ben csak az Academy Racer-t lehet megvenni, és azt tovább tuningolni. És hiába advanced recer kategóriás az autó, a listában továbbra is academy recer-ként szerepel. Ugyan így a SR-ben is. Meg lehet venni valamikor a gyári felsõbb kategóriás autókat?
Az enyembol pelda, motorhangok:
Egyre magasabb fordulatszam: VeryLow, Low, Mid, High A file vegen a Throttle a gazadasnal a hang, a Coast a motorfek (vagyis ha elengeded a gazt). Az IN a belso hangok, az EX a kulso hangok.
Ugyanez ervenyes a gyari hangokra is, csak ott mashogy jelolik:
pl.: f1_onhigh_in.wav, f1_offhigh_in.wav Itt a nev utan az ON a gazadas, az OFF a motorfek. A vegen az IN a belso hang, az EX a kulso.
Melyik hangokat hasznalod, az eredeti FIS vagy az enyemet?
Biztos lesz. Ha meg nem , akkor csinálsz magadnak :DDD Te legalább értesz hozzá:DD Én hetek óta küzdök a hangokkal F1-hez , de nem jön össze :DDD Nem jövök rá melyiket mikor használja :DDDD
Megy szoba HUN_rFactor Mid Ohio-n...Már vagyunk 1páran úgyhogy mûködnie kell...persze csak eredetivel!
Megneztem ezt az egy-ket uj palyat. A Bahrein nem is olyan rosz, ahoz kepest hogy az is egy gyors konvert az F1C-bol. Mukodik, nem ronda elvileg hasznalhato. A jerez is eleg jo, komolyabb gond nincs vele. A Midle Ohio meg teljesen jo lett, ahoz kepest hogy a film alapjan gyorsan leirtuk:))) Normalis multi-texes az aszfalt es a fu, a fak sem olyan rondak, a palyavezetes meg abszolut jo, foleg H6, AUSH6 vagy H6C versenyekhez:) Olyan jo kis "Trans-Am" palya;)))
nekem a festésen kivül nem tünt fel semmi :) komolyan..még a köridõim is ott valahol szórodtak mint az alap Howston-nal. A festésen rögtön észrevenni a Tptcc-t, NR2003-ból visszaköszön a legtöbb. a #5383 hozszólásban már fent volt Azóta lehet változott.
Egy kis OFF :P Jo lene majd ilyen MOD is, bar az eredetivel sincs semmi bajom, tokeletes meg mindig. Csak sajnos, ahogy halad a technika, egyre nehezebben lehet majd futtatni:(