Nem tapasztaltad a következõt? Ha egy AI szorosan üldöz, mert gyorsabb, mint te, és te hibázol, azaz lemész a pályáról, akkor õ is ugyanúgy lemegy mögötted. Ezt tapasztaltam, amikor a zárt karosszériás szériában mentem egy versenyt még a patch elõtt az eredeti játékkal.
Na eddig bírtam a peccs nyúzását.Hát az AI-val végre lehet jókat mókázni, és nem "zsinóron" vannak vezetve.Elõznek, taktikáznak.Tényleg jó, és élvezetes így az offline.A másik amin szerintem javítottak az a gumik felmelegedése "üzemi" hõmérsékletre a "hidegrõl".Szerintem érezhetõbb a gumitapadás és aztán annak elvesztése az idõ elõrehaladtával.A patch elõtt kicsit olyan "rendszertelen" volt a dolog.Egyszóval kellett ez a peccs.Mostmár jöhetnek a mod-ok.És ahogy elnézem jönni is fognak dögivel
Sokszor falra maszok a sok magyarnyelvu programtol, messze kerulok mindent;) Kedvencem, amit sosem fogok megszokni, az a "képfájl". Ez mar a csucs:))) Es amikor jon a sok pubi, es problemazik a kepfajl-javal, az a legjobb;))
No hát nagyon pozitívak az elsõ benyomások a patch-el kapcsolatban.AI fejlõdött rengeteget...mellékelek egy képet érdemes megnézni.Braziliában direkt végigvágtam egy kanyart, hogy AI elé csússzak...hát bizony azt tette amit ilyenkor kell.Fékezett!És versenyek is élvezetesebbek már AI ellen.Grafika valóban gyorsult és a vonalsimítást is sokkal jobban kezeli a progi. AI fékez
Ez melyik Pikes Peak-es film? A Vatanen-es a Peugeot 405-et? Az allat ha az! Dijnyertes film allitolag. Meg van valahol nekem is regrol, alapmu!:)
Na ez a hübaszdmeg !!!!Ez most élesben van , nincs védõkorlát! Ennyit a sebesség érzetrõl :DD
Na megyek megnézem a "peccset" mert már itt az ideje!
Durva!Mondjuk az is, hogy ilyen Porschéból nap mint nap látni minimum 2-õt.
Tetszik ez a MadMax feeling....végre nem az a hímestojás hatás!
Igen tetszik a koncepció: növelik a gumik tapadását , plusz szélárnyékban is tapadnak, és lecsökkentik a motorteljesítményt , hogy ne menjenek már 400-al... Jó lesz ez :DDD
Qrva jó!Van benne valami ami a régi idõkre emlékeztet!Remélem a 2006-os szezon is olyan lesz!Jó lenne ha a Forma-1 ismét régi fényében tündökölne...ráférne!
a középsõ elemet kivéve hasonló megoldást csinált a Ferrari az FXX-re egyébként már vártam, hogy mikor jönnek arra rá, hogy ha nincs mechanikai tapadás és redukálják az aero tapadást fõleg szélárnyékban, akkor nem lesz elõzés
Es meg sorolhatnank:) Bar ez mar mas megkozelites, mas erzeseken alapul, de pl. ha hosszutavon mesz autopalyan 160-al es utana beersz egy varosba es raallsz az 50-re, olyan mintha meg futhatnal is az auto mellett;)))
Szerintem ez tök jó lesz, végre lesz egy kis változás. És amennyit talán elvesznek a hátsó szárnnyal, annyit talán vissza is adnak a slick gumikkal, meg a lehetséges szélesebb kasztnival vagy gumikkal.
A FOV a latoszog, az uj verzioban mar az Options reszben is tudod allitani. Nagyobb latoszognel "tobbet es szelesebben" latsz, "szethuzza" hossziranyban a latomezot, igy tobb "informacio" halad el meletted ugyan annyi ido alatt, igy gyorsabbnak tunik a sebesseg. De ugyanigy szamit az is, amit Lacc irt, hogy minnel reszletesebb a palya, sokkal tobb az objektum, es reszletgazdagabb a textura, akkor is "tobb informacio mellett mesz el".
"Szvsz azért látod gyorsnak mert tényleg nagyon beszarás lehet kanyarban 150-el menni :DD"
Tökéletesen értem, amit mondasz, de nemcsak a kanyarokban, hanem a szimpla egyenesekben is kicsit gyorsnak tûnik, és nem feltétlen az aszfalt futása miatt, hanem az egész környezet miatt. Azért F1C-ben nem volt olyan rossz a sebességérzet, ott is folyt az aszfalt, amikor mentél.
Na ezt muszály megmutatnom : A CDG szárnyat 2007-tõl tervezik bevezetni F1-ben , hogy csökkentsék a szélárnyékot az autók mögött , és ezáltal javuljon a hátsó autó tapadása és hûtése , Így több elõzés lehetne:
Szvsz azért látod gyorsnak mert tényleg nagyon beszarás lehet kanyarban 150-el menni :DD F1C-ben azért nem volt sebesség érzet, mert nem voltak részletes textúrák a pályán.Ott ha hosszú egyenesben mentél olyanvolt mintha állnál.... Itt pl. a betonon olyan textúra van , hogy nagyon jól érezni ahogy fut alattad. Én mentem már 310-el BMW M5-el (sajna nem én vezettem:() , de az már több mint félelmetes :DDDD
De én azt vettem észre, ha F3-ban pl. kicsit megindul az autó hátulja, akkor aztán nagyon nehéz megfogni. A másik a sebességérzet: "de amivel mar itt is lehet "hivatalosan" alilitani az elsosorban a FOV allitasa". Ezt a FOV-ot hol lehet állítani? És ha át tudom állítani, tényleg nem tûnik olyan gyorsnak ugyanolyan sebesség mellett? Hogyan tudták megcsinálni, hogy egy, esetleg több paraméterrel befolyásolják a vizuális élményt?
Ez a legnagyobb élvezet benne :D 100 körbõl 80-at úgy megyek , hogy szándékosan "elrontom " kicsit hogy aztán megfoghassam :DD És halálba túlkormányozott setuppal megyek :DDDD
Azon konnyen lehet segiteni:) Ha nem jatszol online, akkor a Location konyvtarban, a TERRAIN.TDF-ben a RoadDryGrip beallitast leveszed 1.0-rol 0.9-re;)) Mar is csak 90%-ban fog tapadni:))
Az F1-es auto elsosorban az F1C-hez kepest tunhet "stabilnak, konnyen kezelhetonek stb.". Azt meg mindenki tudja, hogy hiaba RH meg CTDP akarmilyen frissites es fizika javitas, az eleve "prblemas" volt.
Az hogy egy valodi F1-es autohoz kepest milyen, az sosem tudjuk meg:)) De ami legalabb pozitiv az F1C-hez kepest, hogy itt legalabb lehet "kezelni" az autot, vagyis korigalni, esetleg csuszni, csusztatni, meg lehet fogni stb. Es ezeket az eletben is megtudjak csinalni, eleg csak egy-ket kozvetitest megnezni;)
A sebesseg erzet meg abszolut relativ. Teljesen mas az eletbe, a TV-ben nezve vagy a jatekban a monitoron. Sok mindentol fugg, de amivel mar itt is lehet "hivatalosan" alilitani az elsosorban a FOV allitasa. Erdemes probalkozni vele, mert nem csak a sebessegerzetet hanem a cockpit-latvanyt is be tudjuk loni izlesunk szerint.
A gumi tapadást kicsit lejjebb kéne venni ...10 %-ot . Nekem úgy tökéletes lenne :DDD
Annyit tudok mondani, hogy segítségek nélkül, mindent kikapcsolva mentem. Abban valószínûleg igazad van, hogy talán addig kezelhetõ csak könnyen, amíg normális idõt nem akarsz menni. Én egy 15 percig mentem Mills Longon, de ott 0:58.3-nál kicsit meguntam, gondoltam, majd megyek még rajta késõbb, csak kóstolgattam, miután vagy 10-15 órányi rTrainerezés után sikerült megszerezni.
Szvsz nem túlzottan stabil , hanem könnyen kezelhetõ... egészen addig amíg normális idõt akarsz menni : stabil setuppal esélyed sincs :DDDD Monzát sokkal könnyebben teljesítem F1C-vel mint rF-el .
Ja, bocs, rögtön észrevettem, hogy elírtam a nevedet, Kiss Attila. Igen, az a verseny nekem is az utolsó volt, bár azóta cheat nélkül meg tudtam szerezni az F1 kategóriájú autót. Hát nem is tudom, baromi stabilnak tûnik. Talán abban is van valami, miszerint pár ember azt mondta, hogy kicsit el van túlozva a sebességérzet. Bár fene tudja, még nem ültem F1-es autóban a valóságban.
Mentem egy versenyt az AI-kal. Igaz az agresszió csak 10%-on, mert elfelejtettem átállítani. Úgy néz ki sikerült kijavítani a hibákat. Nem fékeznek le elõtted, nem szállnak beléd. Ilyennek kellett volna lennie a megjelenéskor. De inkább ez a patch, mint hogy most jelent volna meg a játék...
A folytonosságával sincs már bajom, eddig meg-megakadt a játék, hiába ment 70 fps-vel. Most nem tapasztaltam ilyet, pedig más program is futott a háttérben.
Igen, csak a többi napon is tele volt hozzászólással a topic az elmúlt pár hétben, ha nem is tele, de azért jóval több, mint ma. Nem feltétlen kell ahhoz játszani, hogy valaki beírjon valamit, bár a patch kipróbálásához tényleg játszani kell, az igaz:)
Egyébként én is 18:20-kor értem haza, és akkor láttam, hogy 10 órától összesen 3 hozzászólás volt, amikor benéztem a topicba. Ezért írtam, hogy érthetetlen, most, hogy kint van a patch.
Egészen elképesztõ, hogy kijön a várva várt patch, és akkor hal meg az egész topic. Ez egyszerûen érthetetlen. Valakinek van már valami érdemi tapasztalata pl. az AI-val kapcsolatban?
A patch után nekem a Limerock pálya kifagy. :(
Amit rögtön megnéztem az hang volt, a video exportálásnál. Most már azt is belementi, eddig sajna ez nem mûködött nekem. Nem lehet azt megoldani, hogy a menüben a zene megmaradjon, de a videoba ne mentse bele?
minat turkáltam kicsit rfactorban, hogy lássam kb hogy épül fel játék, mibõl állnak autók, fizika, stb. és találtam egy pit személyzetre vonatkozó leíró filet, ami üres volt, viszont volt egy mas is, amiben viszont voltak pit-es cuccok - sajna kitomoriteni nemtudtam, mert mas editor szimplan kilep ha dds-t ki akarok szedni masbol. szoval lehetseges, hogy mar modell+textura megvan, csak meg kene csinalni?:)
Ez jó hír! Légyszi majd mondjatok pár szót, miben változott a dolog. Remélem az AI már jóval okosabb.
Az alfa csatorna csak a tükrözõdést szabályozza az autó csillogását , fényességét nem ? Utoljára kérdezem ! Ha nem válaszolosz elárasztom a topikot Balázs Pali képpel !!!
Sardian Long valami brutális :D Az Auszi H/ V8 1.1-el nyomtam, egy nagyon kemény a pálya (mint általában a palánkos pályák), de nagyon jó! Elolvastam mit javítottak, de egyenlõre csak annyi tünt fel hogy replay-nél kiír fordulatot meg egyéb infókat, 30frame/sec fölé lehet vinni a felvételnél. olvasgattam milyenek a visszajelzések, írták azt is hogy sokat javult a játék futása max árnyék mellett, nekem most full fel van húzva, egyedül az ennefelek vannak low-on, most ránézek hogy biztos dx9 alatt fusson, és akkor megtesztelem.
Még jó hogy nem alszom, leszedem gyorsan mielõtt tömeg lesz a hsw-n:) Viszont kipróba csak holnap, mert a párom viszont alszik. Írj, majd ilyen izéééé tapasztalásokat kérlek:)
Nahát-nahát..az embert felkelti a szükség, és mit talál? :) 1.040 PATCH HSW tükör és hírezés: HSW most kapásra rátelepítettem a régire, majd kipróbálom egy friss installra is.
ja bocs ezt nem ide szántam.. :D
Azt hiszem NEM érdemes összehasonlítani egy régi kártyát (9800Pro) egy új kártyával(MSI 6600GT) nekem mind a kettõ volt...9800 az egy gyengébb kategória...azért mert esetleg ez a játék az atira van optimalizálva..... (egyépként az egyik haverom x800-al nyomja 64bites pályával...és a Game MEDIUM-ra detektálta a gamet........szóval akkor tényleg jobb az ati kártya?