Megnéztétek a Brazil pályát? Egész jó (bár lehetne jobb is :)) ) A fû randa még, meg szvsz itt lehetne a pálya aszfaltján is több kosz, meg kicsit 'antikoltabb', a rázókõ is csak akkor tetszene ha régies érzetet adnának a pályának, amugy elég genyó, fõleg hogy pl. a hátsó egyenesre nyitó kigyorson hsználják is rendesen. De amugy nekem tetszik, holnap megnézem más autóval is, mert eddig csak Howstone-l mentem rajta.
WoW! Mennyit mentem "ezzel":)) Meg az NH-hoz keszult, brutaljo fizikaval, lehetett cspatni rendesen;)))
Sorry, már megy, újra kellett lõni!!! Rhez elindult!!!
Na itt egy setup SUZUKA-hoz F3mod alá: Setup Persze van még mit javítani rajta de alapnak szvsz nem rossz.Stabil, es gyors kanyarvetelre alkalmas.Talán a végsebességen lehetne még piszkálni kicsit.
Ez nem csak skin , a 3d modell is 2005-ös ferka, de nekem nem tetszik ez a kép... Szerintem F1c-bõl való csak rárakták a gumikat meg az órát.... Ha már megrajzolta az autót nem hiszem , hogy a felni-gumi nem sikerül neki .
És ha lenne egy ip akkor nwem kellene frissítgetni, kb 10-re sem hozta be a szerver nevet! RC-n sem látni, a server spy sem látja!!! Ne titokzatoskodjunk, jobb az egyszerü megfejtés nem???
"Es jojjon a bonusz, a vita targya (remelem nem lesz mert csak pelda:D) es a lincseles (remelem ez sem;D), az Invictus fizikai engine (Dyno). Abszolut eltertek a megszokottol, es olyan megoldasokat alkalmaznak amit mas nem. Naluk egy auto nem 1 "doboz", nem 1 tomeg es annak 1 sulypontja, hanem sajat tomeggel, sulyponttal rendelkezo alkatreszek, epitoelemek osszessege, amibol felepul egy komplex fizikai "tomeg". Hasonlo a meghajtas es a felfuggesztes "lanc" is, az is ilyen szinten ter el a megszokottol. Ebben nincs kompromisszum, az ugy megy barmin es barhol ahogy kell."
ez a brutál...meg ehhez nem csak grafikusnak kell lenni, hanem fizikusnak is:)
Szép és kerek leírás. Úgy vártam már, hogy valaki felhozza a Dyno-t. Sajnos nekem elég kevés ismeretem van arról az engine-rõl, de tudtam, hogy valami ilyesmi.
Na ez a patch tényleg jól fog jönni. No nem mintha sok baj lenne a játékkal...csak azért hiányzik belõle 1-2 dolog...de akkor is jobb mint f1C Csak a pályák meg a F1.es kocsik hiányoznak
Csõ! Nem tudjátok hol találok F3-as templatet festéshez? Elõre is thx!
A fizikarol sem nagyon erdemes vitat nyitni, ahany program, amennyi igeny es felhasznalasi kornyezet, annyi fajta:) Altalaban specifikus enginek vannak, komplex nem igazan (vagyis van egy, de arrol kesobb, es abbol felreertes es lincseles lesz:D). Komplex, mindenre alkalmas fizikai engine-t irni nem igazan lehet, vagy legalabbis irtozatosan nehez es bonyolult.
Az ISI engine buktatoit mindenki ismeri: valodi fizikai szamitas, inercia- vagy meghajtas-lanc az aszfalt, a kerekek, a felfuggesztes, a kaszni es a kontrolt nyujto FFB kozott nem sok van, elsosorban "parameterekre" tamaszkodik, "torvenyszerusegekre alapozva generalja" az egymaskozotti "kapcsolatokat". Tobbekkozott inne ered a problema, hogy ha elemelkedik 1 vagy tobb kerek, esetleg az egesz auto, akkor "lehuztak" a redonyt:) De ettol fuggetlenul, mint "palyaauto verseny" valoban jelenleg az egyik legjobb engine. Amig az uton van, addig korrektnek mondhato es elvezetes.
A Papy engine teljesen mas. Ott elsosorban egy "fajta" kasznira-sulyra-sulypontra-felfuggesztesre-meghajtasra-stb. van "rairva" az engine, amiben teljesen korrekt, de igy azt parameterezni, a fizikat szabadon valtoztatni nem igazan lehet.
A RBR gozom sincs hogy van osszerakva, de mivel a "terepes" fizika szamitas a legbonyolultabb, igy nem lehet egyszeru:) De megoldottak, mert eltekintve a kissebb-nagyobb problemaktol, szerintem eleg korrekt lett.
Es jojjon a bonusz, a vita targya (remelem nem lesz mert csak pelda:D) es a lincseles (remelem ez sem;D), az Invictus fizikai engine (Dyno). Abszolut eltertek a megszokottol, es olyan megoldasokat alkalmaznak amit mas nem. Naluk egy auto nem 1 "doboz", nem 1 tomeg es annak 1 sulypontja, hanem sajat tomeggel, sulyponttal rendelkezo alkatreszek, epitoelemek osszessege, amibol felepul egy komplex fizikai "tomeg". Hasonlo a meghajtas es a felfuggesztes "lanc" is, az is ilyen szinten ter el a megszokottol. Ebben nincs kompromisszum, az ugy megy barmin es barhol ahogy kell.
Es a fekete leves. Akkor miert "nem jo" vagy miert nem "sikeres"?! Ez egyreszt uzlet (vagyis penz, ezt hagyjuk) masreszt technikai problemak amik az elozokbol adodhatnak:) Hogy van-e "ertelme" ilyen szinten ezzel foglalkozni, az maskerdes. Valszeg egyelore "kifizetodobb" egy specifikusabb engine, egy jatekkal, egy stilussal stb. De mivel azert beszedtek nehany dijat es elismerest, liszenszet is kaptak, igy talan azert majd ez is kamatozik nekik rendesen;) Talan majd a NexGen konzolokon, elorukkolhatnak egy mar eleg komoly es reszletes fizikaval, toresmodellel, barmilyen autosjatek-stilusban...
Es azert a jelenlegi grafikai hatteruk sem olyan rossz, csak visznyitas keppen pl. az rF-hez: naluk gondnelkul szamol dinamikus arnyekokat, sot az auto cockpitnek is van onarnyeka (lasd a kormany dinamikus arnyekot vet a muszerfalra), szamol HDRI-t, dinamikus kontrasztot, motionblurt, valodi tukrozodest stb.
Teljesen igazad van, engem ezért bosszantott rFactor mert tudtam, hogy erre joval tovább fog tartani bármilyen modot késziteni, hiszen az összes versenysorozat a "hivatalos" pályákon megy, abbol pedig ebben a játékban egy darab sincsen.Ha lenne, akkor elég volna az autokat megcsinálni a fizikát stb, de igy hogy a pályákat is meg kell csinálni egyrészt joval bonyolultabb, sokkal több a hiba lehetöség is és ugye rengeteg munka még egy pályát is megcsinálni nemhogy 10-et!
"sztem is az árkád/szim gomb a megoldás, de az árkád gombot kellene utolag betenni, nem pedig egy árkádot "pro-szimjulésön"ösiteni, ahogyan általában megy :("
sztem meg a nem hozzáértõ legyen a kedvezményezett, mert nem tudja kikapcsolni sem a SZIM gombot:)...belõlük van több, ha már a startnál elveszed a kedvét a játéktól másnak sem fogja ajánlani....
E vegeig biztos hogy lesz meg 3-5 komplett korrekt palya, es 3-4 komplett mod (valszeg palyak nelkul, max 1-2 palyaval).
Azert senki sem gondolhatja komolyan, hogy a megjelenes utan 2-3 hnappal, valaki majd eloall egy altala komplettnak gondolt moddal (sok auto, rengeteg festes, sok uj palya, pilotak, hangok stb.). Foleg, hogy mindenki tudja, hogy egy komolyabb mod-ot legalabb fel evig, de inkabb 1 evig csinalnak.
Azerty egy RH vagy CTDP F1 modot is majd' 1 evig csinalnak, pedig ott adott az osszes auto es palya - a munka legkomolyabb resze - es mar egy evek ota jol bevalt es ismert engine ala keszitik.
Persze, az rF ala a komolyabb mod-keszitok biztos korabban megkaptak az "ismereteket", de attol fuggetlenul egy felkesz programra nehez fejleszteni.
Ez durva lesz: mondhatjuk, hogy sokan olyan szintu modot szeretnenek, mint a GTL. Ami persze nem mod, most csak peldanak jo, mert ez az engine, autokat, palyakat kellett csinalni (bar a palyak nagyreszet Ok is konvertaltak;D). De azert el lehet kepzelni mekkora munka lehet, mert azt majd 1 evig csinaltak, es nem 3-4 ember munka utan hobby-bol, hanem tobb tucat, fomunkaidoben, fizetesert;) Nem meglincselni az oreget, ez csak pelda volt;)))) csak vannak, akik azt hiszik, hogy egy mod ugy keszul mint "mas" jatekhoz, vagyis az NFS-bol atkonvertalok egy autot, beirom hogy 500HP meg 340km/h es ar kesz is az "uj auto mod":)))
Vizes borítás?A grafikai is és a fizikai engine is képes rá, hogy legyen.Azt nem tudom mennyire lesz dinamikus, de mivel a napszakok is azok, így valószínûleg a hõmérséklet,a pálya fizikai tulajdonságai (ami ha jól tudom most is változik futam alatt, ami az RBR-rõl nem mondható el) esõ stb. mind megoldhatóak benne...
Viszon az rFactor-ban még vizes borítás sincs (remélem lesz) tehát teljesen állandó a borítás. (amíg RBR-ben persze többféle, murva, aszfalt, esõs sáros..stb.) Nagyon nehéznek gondolom egy hc. fizikás megírását. és akkor az még csak egy dolog, az irányítását is nagyon meg kell írni, és az sem baj jól is néz ki, na meg akkor már legyen a netrésze is kifogástalan, és már kész is.
más: kiváncsi leszek a modfizikákra, mert, pl. a H6 olyan mint az NR2003/Trans-Am ami nekem kicsit mindig az egykerekezésre emlékeztetett, vhogy nem igazán volt eleje az autóknak. nagyon kiváncsi vagyok mit tálalnak majd.
Pályákat kiadhatják késõbb is egy trackpack-ban az adott mod-hoz.Sok modnál van ez így.
Mit értessz komplett mod alatt, ez attól függ.Én autókra, csapatokra, versenysorozatokban szereplõ kocsikra gondolok.Pályák nélkül is akár.Mod-nak nem kell feltétlenül pályákat is tartalmaznia....
"Igen, de szvsz nem szabad átesni a másik oldalra sem, nem baj az ha egy autó kezelhetõ...sõt nem is meglepõ."
Ugyanez mondtam énis, csak más szavakkal.F1CH-re énsem mondtam hogy jó lenne, itt az rFactor-hoz viszonyítottam, és azért az már nem F1CH.Mondom, nekem fõleg a "tömegérzettel" van bajom RBR-ben.De ha már a részleteknél tartunk és a gumiknál, RBR-ben csak alapfizikájukban másabbak a gumik.Menetközben nem igazán érezni változást.Pl: felmelegedést, egyre jobb tapadást stb.Persze murván más a dolog, de nekem még mindíg légpárnásautó.Itt-ott nagyon is.Szvsz nem annyira kidolgozott a felfüggesztés, vagy a gumifizika.Nem tudom.Csak azt, hogy hiányzik belõle valami.
Nincs kedved csinálni egy szép felnit az F1 autókra ?
Igen, de szvsz nem szabad átesni a másik oldalra sem, nem baj az ha egy autó kezelhetõ...sõt nem is meglepõ. Ami a mondanivaló veleje, hogy egy rally szimet megírni, szvsz sokkal, de sokkal nehezebb mint egy aszfaltosat, és ha pl. ugratok egy F1c-vel akkor erre hamar rá is jövök, hogy nem írtak meg mindent full-ra, csak ami egy aszfaltra szükséges. Egy Rally-ban az ugratáson kivûl, ott vannak a gödrök, amik hol az egyik hol a másik kereket állítják kihívás elé, ott van a több tipusú borítás, és a kézifékes fordulók. Azt hogy hogyan fogadták az arcade játékosok, arra láttam példát nem egyet, de pl. tudom hogy a GTR-t sokan húzták le, esetleg vették meg mert azt mondták (vkik, ismerõsei, [email protected]én) hogy ez az igazi autóversenyszimulátor. és aztán talán egy csoportjuk valóban átpártolt, de azért a nagy töbség megmaradt szvsz a kevésbé idõigényes autósjátékoknál.
Még1x:Nem a nehézsége dönti el, egy játéknak azt, hogy hardcore vagy nem.Pl:Toca Race Driver elsõ részével sem lehetett megtenni egy karikát sem normálisan kormánnyal, de ettõl mégsem a legjobb kategóriába tartozott.rFactorban például az erõcsúsztatás sokkal jobban megvan oldva mint sok más eddig megjelent másik játékban.
Az RBR úgy lett sikeres (ha az lett, mert errõl sokat nem tudok), hogy az elsõ hivatalos patch egy Nocd-s crack-nak is beillett....ezen sokat vigyorogtam akkoriban, bár kétség nem fért hozzá hogy rögtön megveszem. A másik hogy én nem tudom mennyit számol az rFactor, de nem gondolom hogy a jelenlegi sok számítása is elég lenne egy Cote d' Abroz teljesítéséhez...sõt biztos vagyok benne, hogy kevés. Ezzel nem az mellett vagyok hogy kevesebb, vagy több, hanem ha fizikából akarja megoldani, akkor oda kevés a jelenlegi. Az RBR nem tudom hogy oldott meg, lehet hogy nem fizikai számításokból, ehez lövésem nincs, de hogy vért lehet rajta izzadni az biztos, egy minimális hiba, és vége. :)