De ha elõre tekintesz 5 évet mit látsz ? Látod pl az rF3-at ? Mert én sajna nem :((((((
Hiáéba jó , ha keveset adnak el meghal a fejlesztés... Nem egy dolog volt már a világon ami nagyon jó volt , de hozzá nem értõ em,berek nem tudták eladni , azt el is tünt még a nyoma is... Erre felé tart ma a szimulátor:((((
Az egésszel valszeg szimbim járt jól anyagilag , lesz is nem egy sem kettõ szuper játéka az rF motorral...Mert el tudják adni ...
Nem érted....Ha te a gagyisztikus arcade-t szeretnéd akkor reklám hatására "HARDCORE SZIMULÁTOROS" lesz belõled????? Vagy ha hardcore szimes vagy akkor reklám hatására, arcade-os autós játékot fogsz vásárolni?????Mert akkor szar neked ..de szerintem is itt hagyjuk abba mert a megnemértéssel a végtelenségig húzhatnánk az idõt.
Szerintem ezt a reklamosdi vitat hagyjuk, semmi ertelme...
rFactorban az a szép, hogy olyan motornak készül amivel rengeteg sok autósportnak alapot nyújt.Erre lesz kihegyezve.Míg F1ch-ban a lehetõség volt adott rá több-kevesebb sikerrel, itt ennek 100%-os megvalósítása lesz a cél.Pontosan azért, hogy mindegyik ilyen jellegû autósport olyan legyen mintha mindet külön csak arra a célra írták volna meg....remélem érthetõ voltam
Akkor mégis csak tudnak valamit , ha még rossz is és mégis sokat adtak el ! Pc-re is... rF hiányt is pótól , jó is még sincs bevétel, r-go : fejlesztés se nagyon lesz...
Pont ezt akartam írni énis, hogy inkább hiánypótló volt mintsem akkora nagy alkotás...viszonyítás: CMR-hez képest nagy elõrelépés, de "vérszimnek" kevés.
Nem....én egy szóval sem említettem az rFactor-t.Én NR-rõl beszéltem...De odavan írva...Az egy KIEMELKEDÕ alkotás...annak a következõ részéhez (ha lenne) nem kellene akkora kampányt, mizériát csinálni mit GTR esetében...én errõl írtam elég egyértelmûen....Nem értem mit nem lehetett rajta érteni.
Az RBR elsosorban azert volt sikeres, mert egyaltalan nem volt normalis rally. Hiaba volt totalisan konzolos a kezelofelulet, es hiaba volt gagyi a belso nezet, elsosorban hianypotlo volt. A masodik reszrol nehez nyilatkozni, nehez barmit is mondani (ha lesz egyaltalan). Az eladasokat a konzolok viszik, es ott a "nehez kezelhetoseg" miatt nem volt annyira egyertelmu siker, igy logikus lepes lenne, hogy vagy telenyomjak segitsegekkel, vagy lefele mozdulnak a konzol iranyaba... de mivel PC-n "nagy siker volt", es elsosorban a szimesek koreben, remelhetoleg lesz annyi eszuk, ha mar van egy jo alap, hogy nem elgagyizzak az egeszet, hanem inkabb a segitsegek beepiteset valasztjak.
"Na de azt hangiztatjátok , hogy egy profi szimulátort nem lehet eladni sok-sok példányban .."
Ezt senkisem mondta.Azt mondtam (más nevében nem beszélek), hogy a profi szim rétegjáték, és ez a réteg tisztában van azzal, honnan is jön a jó minõség.Azt, hogy mi mennyire sok vagy kevés annak a rétegnek a száma határozza meg, amit ebben a stílusban nem a pr-al vagy reklámmal lehet növelni.A tömegcikkeket igen, de az ennyire rétegdolgokat nem, mert ez a közösség már tudja mirõl van "szó".Persze valahogy be kell vezetni az ismeretlen dolgokat, de hadd ne kelljen még1x leírnom a folytatást...
Na de azt hangoztatjátok , hogy egy profi szimulátort nem lehet eladni sok-sok példányban .. RBR a követendõ példa , hogy el lehet ! Jó PR , azt ennyi... És lehet hogy hamarosan csorog majd a nyálunk milyen jó a rallysoknak , mert vadálat minõségû RBR2-õt kaptak ...
De én nem is errõl beszéltem értsd már meg!Te egy saját magad által keltett saját magaddal szembeni vitában, az én véleményemet támadtad.Amirõl én írtam az is egy külön vélemény amirõl te beszélsz az is.Semmi köze egyiknek a másikhoz....
Nem a nehézség dönti el mi mennyire hardcore szimulátor vagy sem.RBR-bõl sok dolog hiányzik ami ha lenne akkor tényleg a rally-s játékok NR-je vagy GPL-je lehetne.De nem az.Talán majd a következõ rész.És nem hinném, hogy annyival nehezebb lenne, inkább csak idõigényesebb.Egy jól megírt fizikai motor bárminek otthont adhat.
Hány évet vártunk rFactorra ? Most örülünk , hogy itt van , hû de jó ( Meg sírunk mikor lesz kész :))de ilyen eladás mellett had ne mondjam mikor állnak neki az rFactor2-õt fejleszteni !!!!
Ne legyünk már szemellenzõs lovak !Ürülünk a játéknak de arra senki nem gondol , hogy mikopr jön ki a következõ szimulátor !!!!! 5év ...10év....
Most volt egy cég aki bevállalt egy "rétegjátékot " , bele is bukott szerintem aztán ennyi .....Game Ower , ha csak nem változnak a dolgok új fejlesztésre nem kell számítanunk mostanában , legfeljebb néhány foltozott , régi játékra amíg még van értelme foltozgatni .....
Utána meg toljuk az RH 2025-öt :DDD
UFF....
nono..:) Azért úgy gondolom hogy rallyszimet nehezebb írni, mint körpályás aszfaltosat. rengeteg az olyan úthiba, ami le kell követnie egy futómûnek, és az mellett az állandó oldaltartást is persze, ugratások, és a kézifékes fordulók szintén fizikagyilkosok. Nem tudom mennyi fizika van za RBR-ben, de hogy nehezebb vezetni mint az rFactor-t arra a nyakamat ráteszem :)) Nyomtam sokat (igaz fõleg aszfalton).
Hmmm?Mirõl beszélsz?Mégegyszer mondom olvasd el a #5251 hsz-t.Aztán az #5252-t.írtam egy dologról, majd mondtam egy példát amibe rögtön belekötöttél.Aki tudja az érti mirõl írtam.
Másik dolog:RBR keményebb mint az rFactor?Nem tudom melyik bolygón élsz, vagy mivel játszottál, esetleg nálad milyen fizikai szabályok élnek...Szerintem az RBR egy nem rossz szimulátor, de rFactor fizikájának a közelébe sem ér.A többi dolog amirõl beszélsz csak felesleges nyálfröcsögés.Itt egyáltalán nem volt ezekrõl a dolgokról szó...
észrevettem, hogy mostanában divat lett direkt meg nem érteni a dolgokat...kicsit a valóságshow "sztárjaival" való azonosulás lett a sikk.
A fejlesztéshez szerinted nem kell pénz ? Nagyon sok pénz ?
Mert most kaptunk egy félig kész játékot ezer-éves összefoltozott motorral...
És a pénzt meg nem abból a pár hardcore-szimulátorosból szedik ....
Márpedig a tömeget csak reklámmal találják meg....
Továbra sem értem miért nem kell reklám nekünk :DDD
RBR-t elég szépen eladták pedig az aztán még keményebb mint rFactor , még segítségek sincenek benne , de éppen a ráklám adta el , és tette sikeressé ( ami létfeltétel ahoz , hogy legyen RBR2 !) mert mindehol nyomatták , hogy aki NFS-t tolt eddig az messzire kerülje el , mert itt komoly élethû szimulációról van szó !
"... nekik csak remek grafikát lehet eladni, óriási felhajtással." Itt nemis ezekrõl a programokról van szó, hanem egy rétegjátékról.RÉTEGJÁTÉKRÓL!!Aki nem hardcore szimes annak teljesen mindegy, hogy mit tálalsz elé...nem fogja érdekelni.Aki meg ehhez a réteghez tartozik az tudja mi az a jól megszokott minõség amit kaphat.Akár idióta reklámok nélkül is.A marketing amúgy is inkább a tömegeknek szóló üzlet alapjait elsajátító dolog.Ez mégegyszer mondom:RÉTEGJÁTÉK!Oda-vissza mûködõ dolog.Akinek gagyi kell az nem veszi meg a minõséget, és fordítva.Annak a rétegnek kell a reklám, ennek viszont ismeretei vannak azokról a dolgokról ami kell neki...ergo, nincs szüksége reklámra....na végeztem ezzel kapcsolatban....
Ez a lényeg . ki mennyit szertene eladni. Az ISI meg sír hogy nincs lóvé... Ha meg nincs lóvé akkor is F1C-t tolok majd mikor már más a gondolataival irányítja a számítógépet :DDD
Nah én is: nem kell a reklám (vagy csak minimális): ha volt egy régi, jó játék és csak azoknak szeretnék eladni aki akkor játszott vele. kell a reklám: ha a régieken kívül új játékosoknak is el akarják adni.
pl.: ha reklám nélkül (mondjuk hírlevélben) látnám, hogy a Day of The Tentacle fejlesztõ gárdája kiadta a DOTT2-t, biztos elég izgatott lennék. Aki akkoriban még csak a pelenkájába szart, valószínû nem lenne annyira az...
én anno azt tanultam "marketingbõl", h "a jó bornak is kell a cégér". azóta eltelt tíz év, a mondás pedig igazabb, mint valaha.
az alaktronikus játékokat már nem a hozzáértõ szûk réteg játsza, hanem a kikapcsolódni vágyó "nép" :) ld. britni szpirsz is gémel :D nekik csak remek grafikát lehet eladni, óriási felhajtással. a fejelsztési költségek az egekbe szöktek, csak széles rétegbõl térülhet meg a befektetett munka... és itt a vége :)
sztem is az árkád/szim gomb a megoldás, de az árkád gombot kellene utolag betenni, nem pedig egy árkádot "pro-szimjulésön"ösiteni, ahogyan általában megy :(
Én értem Ti mit akartok mondani :D De!
Ha nulla reklám kevés eladás Ha kevés eladás kevés pénz Ha kevés pénz a kutya sem fejleszt
Lassan itt tartunk :( Nem az a lényeg hogy a célközönség megtalálja-e ...Persze hogy megtalálja, de ez még édeskevés ahoz hogy valaha is csak a fele akkora szinvonalat elérjék a szimulátorok mint pl. az FPS-ek.....
En ertettem, de leirtam hosszabban annak, aki talan nem ertette
"Papy/Kaemmer/First/iRacing: Bar mennyire is megtepaztak sajat magukat a jogi dolgaikkal, biztos vagyok benne, hogy barmit is csinalnanak, "millioan" rakattannanak a jatekra, meg ha csak egy centit is toltak a GPL-lel, vagy a NR sorozattal."
Ugyanerrõl beszéltem énis..#5252 hsz-ban....De van aki nem értette meg
Azt tudjuk mind, hogy ha valamibõl sokat vesznek az nem feltétlen jelenti azt hogy az a valami megéri a pénzét, vagy hogy jó. 0 reklámmal jött ki az rFactor, dehát ez nem példa nélküli dolog, ott van a NetKar ami szintén 0 reklámmal lett 'megtámogatva', és annak ellenére hogy igen jó, pláne hogy ingyenes(!), egyszerûen sokan azt sem tudják mi az. Inkább az a mérce, hogy az eladás után mennyire foglalkoznak vele a ligák, és a modderek (ha moddolható). Ez a 0 reklám viszont sztem rendesen nyakoncsapta az eladásokat. Lehet hogy ez a játék arra van itélve, hogy ne legyen üzleti siker, de már kijött, és kész. Ez inkább a jövõre nézve lesz elrettentõ példa. Mert azért fel lehet húzni egy könnyûszerkezetes házat egy hónap alatt, és csilli-villi, de azért én inkább abban laknék amibe szöget is lehet verni.
A reklammal kapcsolatban rengeteget lehetne beszelgetni, elmelkedni, vitatkozni, elegge szerteagazo, nem mindegy honnan kozelitjuk meg, es nem mindegy milyen es mekkkora reteget celzunk meg az eladasokkal, es persze az sem mindegy hogy ezt mekkora koltsegvetesbol tesszuk;)
Ahoz hogy eladjunk valamit nem feltetlenul szukseges a reklam, de ha ismeretlen a "termek" es/vagy minnel tobbet szeretnenk eladni minnel nagyobb korben akkor nem art ha van egy jol atgondolt "hireszteles".
Harom rovid pelda, ami elkelne vagy elkelt volna reklam nelkul, de ugyanigy hasznos lehetne vagy lehetett volna "reklam".
GTR: Az F1C es a GTR2002 sikerei utan, a SimBin szerencses kapcsolatainak es az "olukbe hullott" FIA liszenszeknek koszonhetoen nulla reklammal is eladtak volna barmennyit, de az ismert honapokig tarto hadjaratnak koszonhetoen, meg azis megvette, akinek gozesem volt az egeszhez:)
rFactor: Nulla reklam, nulla marketing koltseg, de az F1C hosszu sikerei es a "moddolas" fogalom bevezetese utan, egyertelmu volt hogy az ISI barhogy, barmit csinal ismert lesz es eladja:) Bar rengeteget hibaztak, boven rafert volna a projectre a heti "ingyenes" korlevel kuldese a kissebb-nagyobb jatek- es sim-siteoknak, hogy a jatekosok nagyresze nem a warez site-okon fedezze fel hogy "megjelent" egy uj autosjatek;) Persze, ez azert bonyolultabb, mert a "kesz" rF tartalmat es szolgaltatasait, "keszenletet" tekintve, nem biztos hogy ebben a formaban teljesen korrekt lett volna hirdeteni mint "uj jatek, ezt vedd meg":)
Papy/Kaemmer/First/iRacing: Bar mennyire is megtepaztak sajat magukat a jogi dolgaikkal, biztos vagyok benne, hogy barmit is csinalnanak, "millioan" rakattannanak a jatekra, meg ha csak egy centit is toltak a GPL-lel, vagy a NR sorozattal. Es ha ehez meg hozza johetne egy kis reklam, esetleg valami liszensz feleseg, talan megszereznek vagy megkapnak a ChampCar PC-s valtozatat, biztos vagyok benne hogy hulyere kaszalhatnak magukat:))
Látom nem értetted a lényeget.Mind1 nem érdekes.Te is teljesen más dologba kötöttél bele mint amirõl én beszéltem.Sebaj.Majd egyszer olvasol is és nem csak átfutotd a dolgokat.
Egy idevágó Bródy idézet:"Értsd meg végre, láss, láss, ne csak nézz, ne csak nézz."
Rossz üzletember lennél :D Ha valamibõl el tudsz adni 100db-ot akkor miért ne adnál el 500-at ? Ha valaki ismeri az ISI-t meg az F1C nyílván ugrott az rFactorra , de ez nagyon karcsú eladást jelent. Jó reklámmal ( és kész , normálisan összerakott játékkal :))a sokszorosát eldhadták volna... Akárcsak GTR vagy GTL .De hát õk úgyis szeretetbõl csinálták nekünk szimeseknek, nem érdekli õket a pénz :DDD
Aztán azért megnézem mikor fejleszt valamit ebben a formában az ISI....
Te látod rosszul, mert nem érted a mondás lényegét.Az hogy "jó bornak nem kell cégér " nem azt jelenti, hogy egy ismeretlen dolognak nem kell a reklám.Annak kell.Éppen ez az, hogy már tudod milyen megszokott minõséget kapsz a pénzedért, mert a név már önmagában is garancia a minõségre!....érted?
"Ez a jó bornak nem kell cégér , elég idejemúlt mondás ..."
Szerintem nem.Jópár programot, nagy nevet tudnék neked felsorolni ebben a témában akik vagy amik nevükben is garanciát nyújtanak a minõségre.Csak mostanság a rengeteg szeméttõl nem látni...Hidd el ha nyitott szemmel és füllel szemléled a dolgokat te is tudni fogod mi a jó és mi nem.És nem a reklámok fogják neked megmondani, hogy mit vegyél, vagy mi legyél :-D
Ez a jó bornak nem kell cégér , elég idejemúlt mondás ... Mindennek kell reklám , anélkül nem megy ,igaz pénzbe kerül de kell ....
Persze a jó bornak nem kell cégér mondás azért itt is igaz!Például ha holnap bejelentenék, hogy februártól kapható lesz a Nascar Racing 2006 (bár így lenne) annak valószínûleg nem kellene ilyen felhajtást csinálni...Eladnák az utolsó szálig!
GTR körüli felhajtás szerintem egy tudatos pr-nak volt köszönhetõ.Ha csendben kiteszik a boltok polcaira lehetséges, hogy nem adnak el belõle ennyit.így meg az is hallott róla aki nem akart.Látta a képeket és aztmondta:-Hú de kafa kocsik, hú de kafa pályák, hú de kafa sok kocsi!Hiszen itthon is rengetegen megvették megjelenés után 1 évvel is...Sõt a magyar verzió sem véletlenül készült el!Ilyen gyári magyarosítás elõtt azért felmérik a piacot, hogy érdemes e!Ezekszerint az volt :-D
Mi a fene van sg-vel ? Egész nap nem tudtam bejelentkezni ....
Megjelent egy bétás pálya: HareWood Madcowie csinálta, és most alakítja rFactor alá, ez egy hegyi felfutó tipusú pálya, ami jelen állapotában rögtön legombolt rolam 600 creditet, mert rossz felé mentem (nincs jó felé egyenlõre). Általában nagyon szeretem a Madcowie pályákat, és ha kész lesz ez is nagyon jó lesz,...kicsit más feeling mint a körpályás versenyek, de ez benne a pláne. :)
Nem igaz, hogy a szimulátorokat nem lehet nagy példányszámban eladni, ott a GTR, csak europában többet eladtak mint más szimekböl világviszonylatban, ugy hogy közben köztudottan botrányos volt a megjelenési mizéria, nálunk pl csak fél évre rá lehetett kapni de lehet 1 év is volt az...
"Én meg jelen pillanatban féltem , mert hogy nem nagyon érte meg nekik ez a fejlesztés az tuti ...."
azért remélem a GTL motor licenszéért megkapták azt a pénzt amivel jól érezhetik magukat! :-D Megérdemelnék!Aztán boldogan fejleszthetik tovább rFactor-t :-D De az is járható út lenne, ha például mégiscsak kiadóhoz fordulnának amik 100%-os lesz a játék és piacra dobnák.Aki meg onlin fizetett érte azok valami sokkalkedvezményesebb árért jutnának hozzá....vagy valami hasonló.És akkor a kecske is jól lakna, és a káposzta is megmaradna
Én meg jelen pillanatban féltem , mert hogy nem nagyon érte meg nekik ez a fejlesztés az tuti ....
És csak szimulátort tartalamazó gém nem ís fogja soha...Most már olyan komolyak a grafikák szolgáltatások egy játékban (jó esetben), hogy azt csak horror pénzekbõl lehet megcsinálni , az meg nem éri meg a pár ezer szimulátor fannak megcsinálni .
Vag összerakják valami csilli-villi árkáddal és a tömegeken megvan a pénzük , vagy maradunk ezen a szinten...
Szinte teljesen biztos vagyok benne, hogy 10 év múlva már nem PC-ken fogunk játszani.Vagy legalábbis nem ezen az architektúrán.Egyre közelebb fog kerülni a konzol és a PC egymáshoz, és abban is biztos vagyok hogy elõbb-utóbb olyan asztali gépeink lesznek amik a konzolok hardware-in alapuló masinák lesznek.Ezáltal kompatibilissé válnak.Már csak az egységes és szabványosított másolásvédelmek miatt is ezt gondolom.így például majd sokkal nehezebb lesz egy DVD-hez hasonló adathordozót feltörni, stb.Na talán akkor el lehet majd képzelni a 100%-os szimulátort a perfekt grafikával.A technológia most is adott, hisz látjuk.De ez a káosz nem mehet tovább ami most a PC piacon van.Már most is érezhetõ negatív hatása van ennek.És már a hardware gyártók sem keresik halálra magukat mint pl a Gef3 Gef4 idején.Amerikában például már több ember nyomul konzolon mint PC-n, mivel egyszerûbb.Európára is ez lesz igaz lassan.Majd lesz 2-3 óriási szabvány és ide fognak csoportosulni a különbözõ cégek.Viszont sokkal több minden lesz a másikkal kompatibilis.Ezáltal a jogdíjviták és egyéb ma még a káosz és kapkodás szintjén alló dolgok tisztázódni fognak.És akkor talán egy program nem a fizetésünk egyharmada lesz.Persze valószínûleg sok kis fejlesztõi csoport fog megszûnni,de a tehetség mindíg utat fog törni magának, úgyhogy nem féltem ezeket a tehetséges srácokat mint például az ISI programozói.
Nem tudom TRD-rõl mit gondoljak..Elsõ rész korszakalkotó lehetett volna de láttuk a végeredményt.A második sok reményre adott okot a harmadikkal szemben.Félek, hogy a játékmenet az elõzõekben leírt lesz, és nem lesz olyan "szabad".És abban is biztos vagyok, hogy ismét sufnituningal lehet majd sok extrát elõhozni a játékból....ezalatt a fizikai javításokat értem.
ja Trd 1. része bejött amikor még csk billen toltam hûde élveztem, 2. részét már kormival probáltam hát lekesedésem aláfbbagyott, igy kormit félredobva billel voltam kénytelen tolni de akkormár számomra nemvolt kihivás.. Trd3ba bizok talán minden rétegnek elég jólesz talán..
Ezért is volt sikeres az NR sorozat PC-n!Nem is értem miért ne lehetne ezt megoldani minden jó autós gémben.írjanak egy normális fizikát aztán lehessen a lámáknak butíttva is nyomulni árkádba.Persze akkor nem lehetne fosni minden félévben az újabb részeket csiri-csáré vackokkal.
A hiba ott van, hogy kiado nelkul semmit nem lehet nyeresegesen terjeszteni, kiadni. A kiadok meg szeretnenek extra profitot latni. Egy komolyabb retegnek szant autoszim nagysagrendekkel kissebb peldanyban fogy el mint a nagykozonsegnek szant autosjatek. Igy a "normalisabb" autoszimek mar csak magankiadasban keszulgetnek (iRacing, rFactor, LFS, netKar). Es igy termeszetesen nincs penz liszenszekre, es a 50-150 ember helyett is csak 3-6 ember barkacsolgat:)
Ami eleg jo elo pelda, az a GTL. Befutott fejlesztok, komolyabb kiadoi es "liszensz-szerzoi" hatterrel. Vasaroltak egy jo engine-t, es tobb tucat emberrel, viszonylag rovidido alatt raktak ossze, egy szerintem eleg igenyes autosjatekot. Szerintem az utobbi idok legjobban osszerakott autosjateka (mindenbol van benne egy kicsi, osszessegeben boseggel emesztheto).
Talan a masik jarhato ut a Codemasters es a TRD3. Bar egyelorre a renderelt, efektezett kepekbol es az igeretekbol nem lehet sokat leszurni, de a grafikai engine-juk szerintem nagyon korrekt, es a toressel sincs gond (elvileg az egyik legjobb:D). De a hiresztelesekbol esetleg lehet talalgatni, hogy rajottek a komolyabb szimulatorok, liszenszelt autosjatekok a PC-n "behaltak", igy esetleg elindulnak egy komolyabb reteg fele is, amivel csak nyerhetnek. Bar... a bizalom nem erosegem:))))
sehol, kevesebben vannak a simesek mint akik csak egy mezei kikapcsolodásra vágynak tuti grafikával... igy hát rájuk éri meg fejleszteni lsd: nfsu viszik mint a cukort. Hiába jön a 3. rókabõr nézz be a topicjába ezren várják amig itt a rfactorral kialakult egy szûk kör és csak azok jáccanak vele megjelenés óta, pedig mennyi láma volt itt aki 1szer felrakta a warezoltat, folyt a nyála, megnézte miez ment 2 kört azt delet..
Azthiszem rátapintottál a lényegre....a JÁTÉKMENET!Például hiába is csinálnának egy csodaszimulátort, ha a játékmenet GT szerû lenne.3-4körös versenyek, egyik sarokban nagy csiri-csáré számokkal jelezve a körök számát, másik sarokban ide-oda pörgõ köridõkkel, a harmadik sarokban meg a teljesen arcade szintû pályarajzolattal és nagy sárga karikával jelezvén merre tartunk a pályán.Ezek mind-mind nem illenek egy hardcore szimulátor(hoz)ba.Eddig a legprofibb megoldást a NR sorozatban láttam...Illetve hát a GPL indította a sort....azért némely tekintetben rFactor is tartalmaz itt-ott ilyen "továbbvitt" dolgokat!
én viszont azt hittem 2006-ra egy Forza vagy egy GT4 látványszintje pc-n is simán elérhetõ, szinte alap lesz....sok eredeti roncsá törhetõ autót, eredeti pályát, online ligákat, árkádmentes vezetési élménnyel és látványvilággal..én PC-n akartam autózni, hisz mindig ott mentek az autós gémek:)microprose óta:)
ehelyett a PCs technika düledezik, két gfxkártya és egy fizika kártya???? lóvé nuku a licenszelt cuccokra...sufnituningok vannak...és csak online vehetõ béta autósgamma
" Yes, I've started the work on rFactor plugin. Not the plugin itself, but at least I've started to look into .gmt files - this is what any filter begins of. The problem is that rFactor doesn't start on my computer: it keeps launching rfConfig. Nevertheless, I'll do my best."
no nemakartam a flémet kelteni csak mohusnak mutattam, mer tett multkor elég csunya kijelentést f1cre de mind1 kinek a pap kinek a papné. Alex sem a grafika miatt jácca a NSR 2003 mise az F1ct stb.stb.
Azert ha valaszhatok, akkor inkabb egy PC-s "rondabb" autos jatek, mint egy konzolos;) Azert a PC-n nagysagrendekkel jobb a fizika, szimulacio, verseny- es online szolgaltatas. A konzol max a TRD2 vagy a SCAR rajongo korig allja meg a helyet.
Talan majd a nexgen konzolok... Mar lattam belsonezetes kepeket, filmeket, ami azert eleg nagy elorelepes. Talan par ev mulva a fejlesztok rajnnek, hogy sokan lennenek akik neha szivesen jatszananak vegig karier szeru autoszimulatorokat, komolyabb, latvanyosabb grafikai kornyezetben is.
Az auto szep es reszletes. A render engine meg mar evek ota elavult... Azert mert ultra-high-poli-textura autokat kapsz, attol meg nem szep. Abbol az engine-bol minden letezo efekt hianyzik (dinamikus arnyekok, dinamikus tukrozodes, HDRI, melysegelesseg, motionblur, dinamikus kontraszt stb.). Vagyis csak azok hianyoznak, amelyek a "rajfilm" utan az "eletszeruseget" adnak az egesznek:)))