Közbe rájöttem hogy az eredetire még nem raktam rá az 1.2. Viszont Sebi is megpróbált belépni, de õ sem tudott, pedig neki fent van az 1.2. Na mindegy már húzom is a patch-t, azt legközelebb jövök.
franc..nem tom vmi gubanc lehet nálam, elõbb a hang cucc szállt el, most meg kékre fagyott.. holnap átnézem a cuccomat...kár pedig már kezdtem élvezni :)
Micsoda pangás van itt....vki szervert??? :-D Mondjuk ha eltudja valamki mondani mit állítsak a routeren /mert mégiscsak az lehet a gond/ akkor beüzemelek egy szervert....
Konkrétan letudná vki írni mit jelentenek ezek? És hogy befolyásolja az autó viselkedését. Steering beallításoknál: LOCK 15 deg, CASTER 2,5 deg, ANTI ROLL BAR, TOE-IN
Az mitõl wan, hogy az F3-as (1.2v) (az F1-nél sem) szériánál a setup résznél egy stock car setupot ad be? Nem tudom az elsõ vezetõszárny dõlésszögét sem állítani (stock car lévén az nincs)
nekem nemkell olyan grafika... én pl F1cvel is maximálisan megvagyok elégedve. Sony és az F1 ha aztvesszük figyelembe hogy eddigi f1es gémeinek a fizikája és a kocsik modellezése amilyen trágya szinten van akkor 1 év alatt nemhinném hogy tényleg jót csinálnak 0 % az esély rá. :P
jah,..mindeközben megjelent Suzuka bétaállapotban link
Mi pc-sek ilyen grafikáról csak álmodhatubk egy jó pár évig :DDDDDDDD
És ha a Sony tényleg normális fizikát rak az F1-ébe , mint ahogy mondja ......?
azéletbe... hogyazéletbe... jaj, de kéne nekem egy ilyen McLaren. ha vkinek van kedve elcserélni az övét bal vagy jobb kislábujra, szóljon ....igazából lehet szó mindekettõröl is ha pl. kevés a kilométer benne.
Maya-hoz tudtommal nincsen dds-plugin, de modellezni tökmind1 mivel tanulsz meg mert ua a polygon alapu modellezés ebben is meg abban is, ajánlom figyelmedbe a 3DS MAx és maya topikokat(oprendszerek és felhasználoi programok), segiteni fognak elindulni ezen a rögös és igen hosszu uton! ;)
és mayahoz van/lesz/nem is lesz ijen plugin? ugyanis leginkabb linux elott csucsulok napkozben es maya van linuxra is, szoval eloszor ugyis csak ijen alap dolgokkal jaccanek, hogy hogy kell modellt gyartani, mas-ba tenni a cuccost, texturazni, stb... tehat maga a tenyleges modell ugyis mar csak akkor kell, mikor mar ezeket az utakat kijartam :)
Ugy csinálták, hogy modellezték! 3ds-hez elvileg van dds plugin amivel az objekteket lehet megnyitni elmenteni, nekem is megvolt anno bár én már csak maya-t használok...
a tervem az, hogy egy kispolski modot keszitek :) 3d-s ismerosnek van egy kispolskija 3ds-ben, abbol szeretnek elindulni valahogy...volt egy mod ami nem tul reg jott ki (ijen szivarautok, magasitott tereloszarnyakkal), ott teljesen uj autokat lattam, valahogy ok is megcsinaltak :)
Attol függ mivé akarod konvertálni, bár modellt igazábol konvertálni nem jo, tökéletes soha nem lesz rengeteget kell majd javitgatni, sok esetben meg egyszerüen szétesik a mesh...
egy kerdes: ha van egy modellem 3ds-ben, azt hogy tudom mas-a applikalni? :) egy masik kerdes: ha blender fileformatumban van 3d modell, azt at tudom valahogy alakitani, hogy mas-ba pakolhato legyen?:)
Nekem NVidia DDS cuccom van... Na most pontosan mire kell konvertálni a szürkét , hogy ez legyen belõle , és jó legyen ?