ebben a veddmeg az én cuccom dologban szerintem nagy szerepe van a fejlesztõknek: hálisten egyre több fejlesztõ nyit a free oprendszerek irányába, és csinálja meg a játékokat nem csak DX alá, hanem OpenGL alá is: kezdve UT-vel, quake, scorched, americasarmy, x-plane, racer. ezek ált fps játékok, mert ezek a legjátszottabbak, ill még az RPG-k. a szimulátoros közösség még a windowzos rétegben is elég kedskeny sáv, épp ezért nem foglalkozik senki azzal a mégvékonyabb réteggel, aki spec játszana a játékkal - teszemazt linuxon. egyetlen jó autószimrõl tudok linux alá: racer névre hallgat. hogy az ISI miért csak DX-ben csinálta meg, vagy miért nem OGL-el csinálta az rfactort - hisz az van win alá is - talán sose tudjuk meg. egyetlen magyarázat lehet: ehhez értenek. viszont szerintem egy kicsit szélesebb tábort tudtak volna összehozni, ha nem csak DX-re írják meg... dehát ez 1 db vélemény a sok közül :) ja, és még valami: hogy hogynem x-plane majdnem full grafikával futott a p3-as 1.2es gépemen gef fx 5200-vel linuxon, míg win alatt vissza kellett vennem ojjektumok számát, ill a textúra méretet...hmhm...igen, ha a rendszer kapásból lenyúlja a memória 3/4-edét, akkor már kevéske marad a game-nak. míg a win alap futási állapotban ~300M-át evett az 512-bõl, a linuxom 52-t... reméljük egyszer eljutnak oda a fejlesztõk, hogy megérje nekik linuxra is fejleszteni :)
Van fényes változat is , de egyrészt bóvli , másrészt valamiért csúnyán kifakítja a színeket :
( A képen Alonso álmodozik , milyen jó lenne bekerülni a csapatba ...)
A GPL igazolja hogy mennyit szamit a jo vizika, a vezetesi elmeny barmilyen csicsa grafikanal (nekem:D). 7 eve fent van a gepemen:) A mai napig szoktam vele korozni, utoljara az utolso Mixed verseny utan mentem vele multheten nehany kort, amikor GTP-vel elcsesztem a Ruen-i versenyem, ezert az "eredtivel" toltam par kor, es meg mindig a "legjobb" feeling!:P
( Csak festés ! Sisak , ruha logo stb majd egyszer :))
...és reméljük, hogy az rFactor is beérik 1x...viszont akkor megfogja elõzni a saját korát!Én mindenesetre látok benne fantáziát és támogatom...éppen ezért nem warezolom...nálam többet érdemel és nem az "ennyi jár" kategóriát képviseli.
Itt nem a hardware-el van a probléma, hanem, hogy mostmár nem írnak meg rendesen semmit a programozók.Persze ez nem az õ bûnük.Legfõképpen a kiadók gyakorolnak nagy nyomást a fejlesztõkre a határidõkkel és természetesen a videókártya, vagy processzorgyártó cégek agresszív, -csak az én cuccommal fog menni tökéletesen- elv miatt.Régen minden kompatibilis volt mindennel.Ma már ez nem igaz.A játékok fele ilyen, a másik olyan logóval indít.Akinek meg nem a logonak megfelelõ cucc dobog a vasban az rápacsált.Amúgy NR2003 példájával éppen azt akartam érzékeltetni, hogy ott maximálisan kivan használva a proci és nem nagyon vannak "elnagyolva" a dolgok.Anno a GPL idején szerintem nem volt ember a földön akinek olyan procija lett volna ami vitte a cuccot.De itt a pontos fizikai modellszámítás miatt volt és nem a szar munka miatt.Ma már az a tendencia, hogy új játékhoz új cuccot vegyél.De semmi minõségit nem kapsz érte cserébe.Viszont GPL-t NR2003-at azért igazolja az idõ.GPL lassan-lassan !!! 7 !!! éves játék, és még mindíg NAGYSZÁMBAN játsza a kemény szimulátoros társadalom.Valószínúleg az NR-el is fognak NAGYSZÁMBAN játszani 3-4 év múlva.....
ilyen "indokok" miatt már dobják is ki a piacra a "fizikát" számoló kártyákat....ergó újabb radiátort a pcbe....
sztem ez iszonyat röhejes:)én semmit nem várok egy toldozott x86 alapokra épülõ pctõl és egy többéves toldozott enginre épülõ gémtõl...csoda, hogy egyáltalán ilyen jól néz ki.
én olyat várok rég óta,hogy egy olyan "egyszerûsített" "gémre" termett WINOPRENDSZER jelenne meg , ami nem igényel alapból annyi erõforrást, csak ami a kormáynhoz,joyhoz,vezérlõkhöz , tehát a játékhoz kell
régen ha gémelni akartam hagytam a gépet DOS-ban, egér meg hangkártyát autoexecbõl configsysbõl engedtem..., máris indult minden...emlékszem a win+DOS alá írt gémek között annyi volt a különbség, hogy az elõbbihez kétszer annyi erõforrás kellet....
nem olvastam utána, de nem sokkal a SimBin céggé alakulása elõtt Marco Demontis kilépett és megalakította az RSR-t, viszont a GTR2002-be a modellek nagy részét õ csinálta és õ adott engedélyt a saját munkájának átkonvertálásához, aztán egy gagyi MOD lett belõle
"A Simbin anno a mod-juk F1C ala konvertalasa (GTR-X) miatt is nagyon csunyan kiverte a balhet."
Amugy meg hagyjuk ez az offtopic vitat, ugysem tudsz meggyozni, hogy az ISI a gonosz sarkany es a Simbin meg a grallovag, en meg nem is akarlak meggyozni semmirol, szoval inkabb beszeljuk a setup-olasrol meg a korrekordokrol...
A multi abban az esetben (F1C) nem az ISI volt, hanem az EA. Az ISI-t abban az uzletben nagyon becumiztattak, olyannyira, hogy tobbek kozt azert nem is lett az F1C patch-elve es fejlesztve, mert szakitottak az EA-val. Az ISI sohasem volt multi-kategorias tarsasag, es tobbek kozott ezert nem is valaszottak a fejlesztesnek ezt a multi-tamogatta modjat.
Csak halkan kozolnem, hogy a GTR nem F1C ala keszult eloszor, hanem F1-2002 ala. Amivel te F1C alatt jatszottal, az egy konverzio volt. Az ISI anno a mod-juk F1C ala konvertalasa (GTR-X) miatt is nagyon csunyan kiverte a balhet. Errol bovebbet a GTR-X konverzio keszitojenek a weblapjan olvashatsz. Asszem hogy vmi Snoop-X vagy mi volt a neve, nememlekszem, elegge regen volt. A linket a weblaphoz szinten ne kerd, talan Google-val meg megtalalhato.
Aztan megjott a toke es a kapcsolat, amibol sikerult egy GTR-t kovacsolni, illetve most meg egy GTL-t.
Es eppen ezert tartom a Simbin-t inkabb modder csapatnak, az ISI-t meg fejlesztonek.
Csak itt forditott a helyzet, az igazság az hogy egy modder csapat (SBDT), csinált egy modot F1C alá és nagyon jo lett, ezek után jött Henrik Roos az egyik alapito megszerezte jo kapcsolatai révén az FIA liszenszet(Roos egyébként 3x svéd turaauto bajnok) megvették isi motort és elkészitették a GTR-t amiböl aztán jol megszedték magukat...De a multi ebben az esetben az isi-volt és a kis csapat pedig a simbin!Most megfordult...
ehh, az egyik mehet a levesbe, csak egyszer akartam, kettõ lett belõle... :)))
Baszki Grétsy tanárúr, én sem arra gondoltam, hogy odaadták nekik karácsonyra...
Arra gondoltam, hogy a Simbin hiába jött volna lóbálva a nagy kupac zöldhasút, az ISI azt mondja nekik, hogy hesspiccs, nem eladó. Csak hát sajnos nem tudták ezt megtenni, mivel nem állt mögöttük tõkeerõs befektetõ, aki megfinanszírozza õket a fejlesztési idõszak végéig. Ez kényszerpálya, ha nincs lóvé, nem sokáig lehet hobbiból melózni. A család enni kér, és azzal nem laknak jól, hogy 'majd kiadjuk ha teljesen kész és akkor eljõ a Kánaán' Ez a különbség a két csapat között, az egyik nagy rizikót vállalva jelentõs anyagi háttér nélkül fejleszt, a másik lényegesen kisebb kockázattal inkább összerak és csiszolgat.
Baszki Grétsy tanárúr, én sem arra gondoltam, hogy odaadták nekik karácsonyra...
Arra gondoltam, hogy a Simbin hiába jött volna lóbálva a nagy kupac zöldhasút, az ISI azt mondja nekik, hogy hesspiccs, nem eladó. Csak hát sajnos nem tudták ezt megtenni, mivel nem állt mögöttük tõkeerõs befektetõ, aki megfinanszírozza õket a fejlesztési idõszak végéig. Ez kényszerpálya, ha nincs lóvé, nem sokáig lehet hobbiból melózni. A család enni kér, és azzal nem laknak jól, hogy 'majd kiadjuk ha teljesen kész és akkor eljõ a Kánaán' Ez a különbség a két csapat között, az egyik nagy rizikót vállalva jelentõs anyagi háttér nélkül fejleszt, a másik lényegesen kisebb kockázattal inkább összerak és csiszolgat.
Én pl. az ISI helyében tutira olyan szerzõdést kötöttem volna, hogy minden eladott GTR (vagy GTL) után fizessen a Simbin nekem százalékot. De sajna az a valószínûbb, hogy az ISI pénzhiány miatt inkább olcsóbban adta és egyszeri fizetéssel. Sztem ez az ISI & rFactor vs. Simbin & GTR / GTL dolog leginkább arra hasonlít, hogy adott egy kis társaság, összehoznak egy nagyon kafa kabátot, ami vízálló meg hõtartó meg satöbbi... aztán erre meg lecsap a tõkeerõs multi, megveszi tõlük, ráhímeznek egy márkajelzést, rátesznek egy kapucnit, belehúzzák az ujjaiba és a derekába a madzagot, jól megmarketingelik aztán eladják 2x annyiért.
Nem kapta vette!Nagy különbség, ha nem vette volna meg akkor lehet most rFActor sem lenne...
Na és tegyük fel azt, hogy a Simbin nem kapta volna meg az ISI-tõl a gmotort se most, se korábban... Akkor lenne szerintetek GTR meg GTL?
Valamit keversz, a GTR+GTL-t nem azok csinálják akik rFActort!Egyébként Gjon Camaj nyilatkozta, hogy az rFactor 1 évi kodolás eredménye, szal ez konkrét info töle!;)
1 évig biztosan nem (csak) GTL-t kodoltak, hiszen tavaly ilyenkor még bõõõven a GTR ment !
ugyhogy akkor már csinálhatsz is egy gyors kalkuláciot, mibe kerül X ember 3 éves bére, és X ember 8 havi bére ;) ezen költséghez arányaiban hogyan viszonyul a licenszdij, a gmotor dija, stb ....
hahó! imolához van még egy imolapart3.rar is, ami innét lemaradt. hová tegyem fel? az RSC-s fórumon jópár hozzászólással késõbb láttam a linkjét, vmit még javított benne a fickó.
jaja :DDD le is hagytad asszem :) Nordschleife az egyik pálya amiért érdemes szimezni szvsz. Megpusztulsz mire körbeérsz, és még csak akkor kezdõdik el a mért kör.. (ez csak a GTR Nordschleife-re igaz, F1C alá kaptam kerülõutat (thxa Misu ) A setupolása elvisz egy délelöttöt...és senki nem akar veled versenyezni rajta :DDDD és mégis...megismerni a vonalvezetését, és már ismerõsként csapatni rajta egyike a legjobb szimdolgoknak szvsz.
Nálam ugyanannyi az FPS ha egyedül megyek vagy ha 19 ellenféllel .... Akkor ez hogy van most ? :DDD De ha felrakom maxra az árnyékot akkor stabil 15 FPS :DDDD
Eleg csak belegondolni, hogy ha jol emlekszem 250Hz-es allando fizikai szamitas van benne, fuggetlenul a grafikai megjelenitestol. De lehet hogy 370?! Tudom hogy kavaras volt a GPL, a NH es az NR korul, de terbeztek egy 500Hz-t is...
Csakhát nincsen benne fizika...Azért azt nem árt tudni, hogy egy olyan játék amiben megfelelõ a fizika bizony a processzornak számolnia kell rendese.Pl a NR2003 iszonyúan prociigényes program...a 43 ellenfél 100 vagy annál több %-os tudásra való állítása elképesztõen megeszi a procit...és elhiheted hogy nem optimalizációs hiba.És nem is a grafika miatt lassul be.Olyan fizikát számol amit a mai napig tudomásom szerint egyik szimulátor sem....Ez igaz törésfizikára, felfüggesztés és egyéb másra is....
Jó graf , indokulatlanul kevés FPS-el... Ez a régi bor :DDDDDD
"Mint a jó bor...idõvel egyre jobbá válik."
Igazad van, az rFactor szerintem is egy kicsit jobban néz ki, mint az F1 Challenge. Bár, ami engem az elõzetes screenshotok alapján nagyon megfog, az a Race Toca Driver 2006 (vagy 3) grafikája. Elég lenyûgözõen néz ki, jobban, mint az rFactor.
Persze ezt úgy kell érteni, hogy a Sports Car GT motorja lett a 0-ról megírva...a késõbbiek, mint pl F1ch csak toldozás foltozás....csakúgy mint az rFactor....Bár azért alapjaiban ez egy nagyon jól sikerült motorrá vált az évek során.Mint a jó bor...idõvel egyre jobbá válik.
Egyébként meg pont ugy néz ki Gjon Camaj, mint aki tele van gondokkal :P
Nem tudom esõ terén látványban ebbõl a nem túl egészséges grafikai motorból mit tudnak majd kihozni...Bármilyen meglepõ, ennek a játéknak a motorja még mindíg az õs Sports Car GT motorja....kb mint papyrus féle NR sorozatnál a GPL az alapmotor.
Az rFactorban már csak az esõt hiányolom (remélem, nem olyan lesz, mint az F1C-ben), meg az AI-t javíthatnák egy kicsit. De olvastam valahol, hogy Gjon Camaj, az egyik fejlesztõ nyilatkozott olyat, hogy dolgoznak valami patchen, amiben az AI-vel is komolyan foglalkoznak, ami jó hír.
1 évig kodoltak...Nem hinném, hogy ezeket az autokat pályákat két évig csinálták :P
Igen, a másik az esõ a GP4-ben. Annak a szimulálása tényleg nagyon jóra sikerült. Az egyetlen baj csak az volt vele, hogy az ellenfelek esõben gyengébbek voltak, mint szárazon (mondjuk, amikor elkezdett száradni a pálya, akkor meg irreálisan gyorsabbak voltak). Szerintem is annak köszönhette a népszerûségét az F1C, mert moddolható volt, így az újabbnál újabb szezonokat lehetett kiadni rá. Úgy lehetne jellemezni a két játékot, hogy a GP4 egy szép, csillogó ékszerdoboz, amihez nemnagyon lehet hozzányúlni, annyit tud, amennyit, az F1C ezzel szemben nem annyira látványos, de annál többet tud (moddolás, szabad szerkeszthetõség pl. a PLR file-ban, az autó beállítási lehetõsegei stb.)
Én játszottam a GP4-el is meg az F1C-vel is és ha leveszed a segitségeket, az F1C szvsz könyebb, bár egyik sem nevezhetö könnyünek ha gyorsan is akarsz menni nem csak szépen...A pálya tényleg a GP4-ben a legjobb, de az esö is etalon, az F1C csak azért lett joval népszerübb mert bele lehetett nyulkálni igen könnyen, lehet hozzá modokat késziteni.Persze ez a saját véleményem...
Az ISI tényleg csak 3-4000 játékot adott el? Az rFactorra gondoltál, vagy az F1C-re? F1C-nél ez szinte hihetetlenül kevés lenne, de még rFactornál is borzalmasan kicsinek tûnik az eladott példányszám. Bár te tudod, te vagy velük kapcsolatban...
Abból a szempontból igazad van, más a véleményünk, különbözõek vagyunk, és ez így is van rendjén. Én csak azt tudom mondani, hogy a GP4-gyel 2 évig játszottam, és ott a pályák realisztikussága eléggé bennem maradt, tehát ez lehet az oka, hogy erre kicsit kényes vagyok. Viszont azt sem lehet elvitatni, hogy az F1C fizikája mérföldekkel jobb, mint a GP4-é. Ezért írtam, hogy ötvözni kellene a kettõt.:) Amúgy meg mindenkinek talán egy kicsit más számít a játékokban.
Más: Nordshleife tényleg baromi jó az F1c-ben, arról van is videóm (a hsw-rõl töltöttem le), ahol Hans J. Stuck megy rajta egy kört. Tényleg vannak ott is eltérések, de az a pálya nyomvonalában, szintekben jobb, mint pl. az imolai. Amúgy én is mentem rajta ott vagy 100 kört, nekem nagyon bejön.
Na olyan amilyen , végeztem vele... Segítsetek feltölteni valahová mert nem tudom hová meg hogyan kell :DD
egy pár hete beszéltem Gjonnal, azt mondta, hogy jelentõsen kevesebbet adtak el, mint amire számítottak, akkor nem tudta, hogy ez a crack vagy a várakozásaiktól elmaradó piac eredménye-e
viszont ez több ponton különbözik (illetve kéne) dobozos slágerjátékokból, mivel azokból a megjelenés idején fogy nagyon sok, aztán egyszer csak zuhannak az eladások meg az ár is. Itt ezek szerint (speciel én számítottam erre, de nem én vagyok az ISI gazdasági vezetõje :-D) a megjelenés csak a hardcore-ra hatott és 1-1 komolyabb MOD lendítheti fel az üzletet
Márpedig valszeg bukott, talán Misu is ilyesmit írt egyszer ide.. Sok különbség van a két játék között, manapság amióta megjelent a Maserati Trofeo mod, sok idõt töltök újra a GTR-rel, már nem vártam a GTR-tõl semmit, éppen ezért nagyon különleges meglepetés volt a modkészítõktõl amivel megleptek. Az rFactor számomra teljesen különbözõ kategória, sokat adott, annak ellenére hogy nem teljes a játék sajnos. Én mindenképpen bízom a csapatban, hogy hozzárakják a játékhoz azt amivel kerek egész lesz, és ez a javítás után végre tényleg beröpülnek a nagyágyú moddok, amit már nagyon várunk. Mondod majd talán hogy ezért elõre fizettem, és igazad van, ennek ellenére most is megtenném.
Felmerült az LFS2 is, mint akik nem sokat akarnak visszapörgetni a játékba,...ezzel kapcsolatban semmi elképzelésem és ismeretem nincs, nem is gondolkoztam. Ott mást kaptam a pénzemért...egy nagyon, nagyon ütõs szimulációt. fiktív autók ide-oda...én autót vezetek az LFS2-ben vastagon. De már ezeket is kitárgyaltuk..:)
Várj mert csaloka, elöbb dolgozott aztán kaszált!Tehát azt aláirom, hogy amikor kezdték a fejlesztést nem volt pénz, viszont mostmár kéne lennie, hacsak nem bukott meg az rFActor...
Ez is igaz, de most nem ez volt a fo gondod:)) Hanem hogy szerinted az ISI kaszalt csak nem fekted be. Eleg ha csak megnezed a ket jatek eladasait. De amugy is nonszensz osszehasonlitani egy liszenszekkel, kiadoval, StarForce-szal, reklamkapanyokkal megjelent dobozos jatekot, egy egyszeru weboldallal rendelkezo maganceg online jatakaval amit mar masnap feltortek...
De ne erts felre, nem ellened vagyok vagy a SimBin ellen, csak azt akarom mondani, hogy az ISI nem hinnem hogy hulyere gazdagodott abbol a max 3-4000 jatekbol amit eladott:( Ha ezt visszaszamolod, akkor 4 embernek az 1 evi atlagos fizetese...
Igazábol én arrol beszélek, hogy mekkora üzlet a játékgyártás, 2004-ben csak az usában 248 millio játékot adtak el, 7.3 milliárd dollár értékben!Ezek elképesztö számok és ez csak amerika...
Azzal nincs is gond, teljesen termeszetes. Latvanyos mult volt mogottuk, kiado, liszenszek es honapokig tarto kampany. Ezekkel ha nem akartak volna akkor is megszedik magukat:)
Nekem is van egy két "barátom" és elárulták, hogy még csak europában volt kaphato a játék, de már annyi pénzt kerestek a GTR-el amennyit elképzelni sem tudtak!
Nincs benne Imola az alap GTR pályákban, tehát valszeg nem olyan pontosság jellemzi mint az alap GTR pályákat.
Nem fogom lehúzni a videót, mert nekem elég volt amit láttam, és amit tudtam is. Értem amit mondasz, és rámondom, hogy igazad van,..mert engem ez nem érdekel, véleményem szerint a pálya jó, szerinted nem, és én ezen nem akarok vitázni. Egyvalamit viszont tartok, te lesz@roztad ezt a pályát, és ezzel semmi szín alatt nem közösködöm, nagyon más véleményem van a pályakészítökrõl. Ott van mindjárt Nordschleife, egy nagyon ász pálya..lehet hogy itt-ott nem stimmel a lejtése, akár még méteres eltérés is lehet, de attól még Nordschleife, és nem cserélném el egy GTR-ben alap min. félméteres pontossággal lemodellezett Brno-ra mondjuk. Szal én nem érzem ezeket a problémákat amit mondasz, tehát kiszállok a vitából.
GTR palyakrol, kiadokrol, penzekrol, kiadasokrol, bevetelekrol sokat lehetne beszelni:) De azert van jonehany nem publikus informacio, amirol nem tudsz:) Nem erdemes nagyon belemaszni, vagy az igazadat hangoztatni, bizonygatni, mert vannak akik kozvetlen napi kapcsolatban vannak fejlesztokkel...:)
A gtr nem csak gps szinten kezdték hanem ugy is fejezték be!Az utolso buckáig minden ott van a pályán(!), söt amit egyenlöre egyedül a GTR tud(bár biztos tudja majd a GTL-is), az a live track, folyamatosan változik a tapadás a felhordott gumimennyiségnek megfelelöen!
LFS-nél meg nézd meg mennyi az elöfizetö, mennyi a prg ára, és rájössz hogy irdatlan pénzt kerestek vele, viszont befektetni semmit nem akarnak!
Vagy nézd meg a Blimey Gamest, a simbin csinálta a céget, pontosan azért mert rájöttek mekkora üzlet a játékfejlesztés.Egyszerüen kivagyok amikor azt hallom, hogy nincsen pénz liszenszre meg ilyenek, én senkinek nem fogom elhinni, hogy ezen ISI nem kaszált és nincsen pénze, van ott lové csak kivenni akarnak nem befektetni...Tényleg mindennél jobban virágzik a játékpiac, 100ezerszámra vannak a játékosok akármelyik kategoriát is nézzük!Persze lehet mondani, hogy hát a kiadok meg ilyenek, egy fenét a legkevesebbet ök fogják az üzleten és ezt semmi nem igazolja jobban mint a GTR, ugye itthon megjelent game 4 ezer ft-vel került többe mint a rFactor viszont vettek FIA liszenszet, megvették a grafikus motort. plusz ugyanugy fizetik az alkalmazottakat mint isi, na kérdem én egyiknek hogyan fér bele, hogy megveszi a liszenszeket, a grafikus motort, plusz van kiadoja és csak 4 ezer ft-vel kerül többe, de ue igaz a GTL-.re is, az is 12 ezer ft-lesz!
Köszi a videót. Így tudom elmagyarázni pl. Imolát: Ha lemented a videót a linkrõl, amit küldtél, és megnyitod pl. media playerben, akkor mp-ek alapján tudom leírni, hol vannak azok a helyek.
Az elsõ: a videón 1:03-nál az emelkedõnél elhagy egy sárga hirdetõtáblát, azután következik egy balos kanyar. Na azután a balos kanyar után, amikor kigyorsít, a pálya eléggé lejt, míg a játékban alig észrevehetõen lejt egy nagyon rövid szakaszon, majd a 150-es táblától meg emelkedik (még a következõ jobbos kanyar elõtt). (Ez a szakasz a játékban egyébként észrevehetõen hosszabb is.)
A második: a videón a (pálya közepén lévõ) sikán utáni kigyorsítást követõen, amikor a kocsi közeledik a narancs-fehér hirdetõtáblához (ami 1:45-nél van), azután hát eléggé lejt a pálya (ez a lejtõs rész vezet be az egymást követõ két balos kanyarhoz), míg a játékban ugyanennél a táblánál (feltételezem, az a tábla akar lenni) kissé emelkedik, majd átmegy vízszintbe.
Szóval amikor az F1C-vel elõször játszottam, rögtön ez a két pont tûnt fel, mert elég szembetûnõ az eltérés. Imolával kapcsolatban csak ez a meglátásom.
Köszi a linket,még nem láttam.Szvsz ha van is különbség az nagyon kicsi.MOndjuk Én csak a GTR-t tudom alapul venni mert ott mentem rajta.Ott szerintem minden ok vele.De ez csak egy vélemény semmi több..