vagy tudod mit, itt van egy onboard: nézd meg és mond hol nem jó,...én két helyet látok, de egyik sem csinál ebbõl a pályakonverzióból egy 'sz@r'-t ahogy írtad.
Nézd, ha ilyen alaposan írod meg azt a hsz-t is (a #4526 ) Akkor valszeg kevesebb probléma lett volna. Az ember nem tud mögé látni, nem tudja hogy igazából mi a baj ha nem arról írsz, mert ha pl. azt írod: "..Ja, még a pályák szélessége is hagyott maga után kívánnivalót." Akkor én erre a pálya szélesség-nem szélesség szemszögbõl fogok válaszolni. Nem tudom mi lehet a probléma a szintkülönbséggel, de valszeg így van, most volt rajta SBK futam (1hete), és én egy helyet tudok ahol a valóságban meredekebb a pálya,...nem tudom mire gondolsz, de ha linkelsz egy pályarajzot, ahol megjelölöd ezeket a pontokat akkor szivesen utánanézek, vannak vhs felvételeim.
Köszönöm a felvilágosítást. Tisztában vagyok, hogy az üzleti részét is kell nézni a dolgoknak, de azért azt nem gondoltam volna, hogy emiatt ennyire megsínyli a minõség. "Sokan ennek is nagyon orulnek, mert a "palya neve Imola", a vonalvezetese "felismerheto", "ugyanolyan" mint amit a TV-ben latni, vagyis a hangulat azert megvan:) Es mivel soha az eletben nem fogsz Imolaban versenyautoval korbe menni, szerintem tokeletesen megfelel ez is;)))" Erre csak azt tudom mondani, hogy aki egy kicsit is játszott a GP4-gyel, az eredeti ISI-s pályákat látva annak nagyon-nagyon sovány vigasz az általad mondottak, mégha nagyon reálisan is hangzik a háttérkörülmények miatt. Szóval összefoglalva az a baj, hogy egyik game ebben jobb, a másik abban. Elképzelhetjük, mi történne, ha egy új game-ban még sikerülne is ötvözni a kettõ jó tulajdonságait. De sajnos más a valóság....
Szep kis osszefoglalo volt;)))) A GP4-ben valoban jok a palyak, de annak "uzleti" okai vannak. A GP4-et hosszu ideje csinaltak, reszletesen, megszalottan, elismerten, volt ido es penz beszerezni es kidolgozni mindent. Az eredeti EA F1-et "konkurencianak" gyartotta "gyorsan" az ISI, bar igazabol nem tudom, de valoszinuleg "csak" terkepek, fenykepek, filmek alapjan. Egy nagyon jo es pontos palyahoz komoly adatok szuksegesek, ha kell muszaki rajzokkal, erre tuti hogy nem volt idejuk, penzuk, energiajuk. De az F1C-ig folyamatosan frissitgettek a dolgokat, de csak a drotozgatas modszerevel:) A MOD-okrol meg egyertelmu, hogy lehetoseg szerint, nagyreszt a mar meglevo palya objekteket hasznaljak, vagy azokat modositjak.
Es meg errol hosszasan beszelgethetnenk... A lenyeg, hogy kicsi az eselye, hogy valaha is nagyon korrekt palyat kapj valamelyik szimulatorba, mert rengeteg penz es rengeteg ido. Kiadoval rendelkezo szimulator keszito mar csak a SimBin van. De valszeg nekik sem eri meg mindent kicentizni, mert a nagykozonsegnek nem az a lenyeg, es ahoz hogy fentmaradjanak, evente ki kell tolni egy jatekot. A GTR-t is GPS szinten kezdtek - allitolag - aztan annyiba is maradtak...:) Ez, a netKar, az LFS mind "maganember" kezdemenyezes, sajat "zsebpenzbol", amibol sosem lesz eleg love liszenszekre.
Egyelore orulni kell annak is, hogy az ISI - szerintem vesztesegesen - osszehozta valahogy az rF-t, es a megszalottabb modderek ugy ahogy tudjak gyartjak a kiegesziteseket neked, nekem, nekunk... Es ha valaha, csak egy texturat is keszitettel valamelyik jatekba, akkor tudhatod hogy meg egy altalad szarnak nevezett valamivel is heteket lehet dolgozni. Persze lehetne jobbat csinalni, de ennyi ido alatt, a nem letezo DevKit-tel, a pontos adatok, a muszaki rajzok hianyaba egyelore erre telik.
Sokan ennek is nagyon orulnek, mert a "palya neve Imola", a vonalvezetese "felismerheto", "ugyanolyan" mint amit a TV-ben latni, vagyis a hangulat azert megvan:) Es mivel soha az eletben nem fogsz Imolaban versenyautoval korbe menni, szerintem tokeletesen megfelel ez is;)))
Ok, bocs, nem tudtam, hogy Panther az egyik legjobb, csak azért írtam, hogy lássa, nem arról van szó, hogy nem tudok vezetni. És nem vele van bajom, csak szvsz a GP4-ben miért tudtak reális rályákat csinálni, és az F1C esetében ez miért nem mûködött az ISI-nél? Mondom, ha olyan pályákat fognak csinálni rFactorra is, mint az F1C-ben az RH04 1.4-es trackpack-ben lévõ új Hungaroring, akkor megemelem a kalapom. Remélem, meg is fog kelleni, anak örülnék a legjobban.
"Vezetõi tudásról pedig annyit, hogy ha te pl. rFactorban Mills Longon F3-mal minden segítséget kikapcsolva 1:15.8-nál fél vagy 1 másodperccel jobbat tudsz menni, akkor elfogadom a véleményedet, valóban nem tudok vezetni.... Egyébként meg Logitech MOMO Force-szal nyomom..."
Ezzel az a gond hogy Panther az egyik legjobb simes.Máshol más néven találkozhatsz vele,és eddig mindenkinek segített a pályákban,setupokban,vezetéstechnikában,kormánybeállításban,stb.Vannak akik jobbak Nála,szal nehogy az legyen hogy hülyeségeket beszélek,de a szememben Õ az egyik legjobb.Összességében! Ennek tükrében nem hiszem hogy le akart szólni csak kicsit több rálátása van a pályakonverzió és egyéb programozási dolgokban.POnt Õ az aki nagyon sokszor em dugta a homokba a fejét hanem fogta az adott pályát és megpróbálta élvezhetõvé tenni,kijavítani a hibákat.Pl.:nincs pitlámpa,felvezetõ autó,stb.Mindezt pusztán azért írtam hogy kicsit lásd a másik oldalt is,és nem azért hogy vitába bocsátkozzam.Remélem nem volt sértõ a hsz seholsem. Üdv Daffy
Panther írta:
"Bár az RSC-n is két részre szakadt a tábor: egyesek fotorealisztikus pályákat akarnak, mások pedig csak valós pályákat, hogy végre ne csak kitalált pályákon mehessenek."
A fotorealisztikusság nem feltétlen jelent valósághû tükrözést a pályát illetõen. Itt a layoutra gondolok, mert azzal van a baj. Ha a grafikai minõségre gondoltál, egy hibás layouttal rendelkezõ pálya is lehet fotorealisztikus és fordítva.
"Ha nem tetszik a pálya, nem mész rajta, ennyire egyszerû, de más munkáját sz@rnak titulálni enyhén szólva is taplóság."
Nem hiszem, hogy jó a "dugjuk a fejünket a homokba" hozzáállás, ha probléma van, mert sajnos ez esetben nem szubjektív dolgokról van szó. Pl. miért emelkedik ott a pálya, ahol a valóságban lejt? Nem is egy helyen van ilyen probléma, és nem csak az imolai pályán. Könnyen utána lehet járni, egyszerûen csak meg kell nézni a cockpites felvételeket a real life forma-1-bõl. Itt most a sokak által szidott GP4-re tudok hivatkozni, érdekes, ott nem volt ilyen probléma. Most írhatod azt, hogy "jól van, hülye gyerek, akor játsszál csak a GP4-eddel." Elég sokat játszottam vele, és utólag visszatekintve azért nem igazán jó az a game, mert eléggé árkád, és sínautós fizikája van, de a pályák viszont elég realisztikusra sikerültek, ezt még annak idején, amikor megjelent az F1C, akkor össze is hasonlították, és a GP4-et találták jobbnak, mellesleg, ha láttál cockipes felvételeket real life-ból, és utána mész a GP4-gyel, majd az F1C-vel, akkor érezni is a különbséget a pályáknál (most tekintsünk el a fizikáról, mert most nem arról van szó). De abban igazad van, hogy nem kellett volna szarozni, csak amikor elõször kipróbáltam, megdöbbnve láttam, hogy u.a. a pálya, mint az F1C-ben (teljesen u.a. a layout, ez nem lehet véletlen, ezért gyanakodtam konverzióra).
"Ja, még a pályák szélessége is hagyott maga után kívánnivalót." Vagy inkább a te vezetõi tudásod. én megtettem több ezer kört ezen a pályán ETCC és GTR autóval egyaránt, de nem éreztem keskenynek. Mivel próbáltad, gamepaddal?"
Igen, a véleményemet még most is tartom, és általánosan ez jellemzi az F1C-s pályákat, nem az imolai pályára mondtam. Nem értem, mibõl gondoltad, hogy a keskenységgel van bajom. A szélességpbobléma nemcsak azt jelenti, hogy túl keskeny. Az imolai pálya nem keskeny, abból a szempontból jónak tûnik. Azonban ellenpéldaként az A1 Ring, a Silverstone, de különösen Monaco széles, Monaconál különösen feltûnõen széles, nem reális, elég könnyûnek tûnik amiatt. Vezetõi tudásról pedig annyit, hogy ha te pl. rFactorban Mills Longon F3-mal minden segítséget kikapcsolva 1:15.8-nál fél vagy 1 másodperccel jobbat tudsz menni, akkor elfogadom a véleményedet, valóban nem tudok vezetni.... Egyébként meg Logitech MOMO Force-szal nyomom...
b type free írta:
"Imola szvsz az egyik olyan pálya ahol nagyon pontosan kell vezetni, ha nincs meg az ideális ív, vagy lecsúszik róla, akkor bezony keskeny tud lenni. szerintem is az lehetett a probléma hogy kevés idõt szánt rá. jó pár kör kell hogy az ember összhangba hozza a pálya vonalvezetését és a saját pályamegoldó képességét."
Panther meglátásából kiindulva más irányba viszitek el a dolgot. Nem vezetõi nemtudás kérdése az, hogy egy pálya jól lett-e megcsinálva, vagy nem. Ha egy pálya keskeny, akkor azt keskenyre kell megcsinálni, ha széles, akkor szélesre. Nem hiszem, hogy gond lenne a vezetõi képességemmel, annak semmi köze a pálya realisztikusságához, a pályákkal azért nem szokott meggyûlni a bajom, mert nem tudok menni rajta, ilyen problémát nem érzek magamnál. Mégegyszer elmondom, Imola szélessége egyébként jó, csak a layout, az a gáz.
Istencsászár írta:
"elhiheted hogy az f1cben levõ pályák teljesen jók talán rakd fel a pl az rh 2004es pályafrissitéseket:D"
Már amelyik. A legtöbb pálya layoutja nem jó, nyomvonalvezetés még épphogy elmegy, de a szintkülönbségek, hepehupák azok nem. Egyszerûen annyira hepehupás egynéhány pálya, hogy köze nincs a valósághoz. Az a gond az RH04-gyel is, hogy a pályáknak gyakran csak a grafikája van frissítve a legtöbb esetben, a maga a pálya karakterisztikája nem, az maradt az eredeti ISI-s. Azonban tisztelet a kivételnek, mert van egy-két üdítõ kivétel. Pl. a 2003-as Hungaroring és az új Hockenheim. Azok a pályák majdhogynem a 0-ról lettek felépítve, meg is látszik rajtuk. Az új Hungaroring, ami az RH04 1.4-es trackpack-jében van, egyszerûen fantasztikus, annyira jól kivan dolgozva, és nagyon jó a karakterisztikája is, arra mondhatom, hogy realisztikus. Ha olyan lenne minden pálya, egy szavam sem lenne. Abban reménykedem, hogy az rFactorban is úgy fogják megcsinálni a pályákat, ahogy az új Hungaroringet meg Hockenheimet.
Elõször a RAR-t másképpen olvastam :-D Kezdtem megijedni hehehehe
Eleg a szuz F1C. Egy nagy RAR, csak ki kell csomagolni az F1C konyvtaraba! Nalam hiba nelkul megy, nagyon jo! Az F1C topic-ba irtam csapat es auto listat (15 csapat, 79 auto), es vannak kepek is.
Reszletesen igen, ez a helyezet:) A GTL-bol csak a demot probaltam, es azt a GTR-es cuccokkal lehet bontogatni;) De a lenyeg ugyanaz, most mar mas formatum, konvertalni kell, nem lehet csak masolgatni:)))
ez nem teljesen igaz így :-) A GTL is a gMotor 2-es formátumot használja, ami az rF RC2 elõtti fájlaival azonos, az RC2-ben azonban változott a mas és a gmt fájl formátuma is így az rF-es toolok nem lesznek (alapból) jók hozzá
de szerintem csak idõ kérdése, viszont az is biztos, hogy a SimBin és a 10tacle foggal-körömmel üldözni fogja a cuccok átportolását, ahog tették ezt a GTR idejében is
- Az F1-es autonal a felniket nem lehet szinezni, mert egyutt van a gimitexturakkal. Csak a Hammer-nel van kulon file-ba, ott lehet barmilyen szinu. - A GTL-bol nem lehet csak ugy palyat lopni, masolni mert az meg a GTR-es cuccokat hasznalja. Vagyis azt is csak konvertalni lehetne.
Sziasztok! Van akinek esetleg megy 64 bites Win alatt az rFactor?
Imola szvsz az egyik olyan pálya ahol nagyon pontosan kell vezetni, ha nincs meg az ideális ív, vagy lecsúszik róla, akkor bezony keskeny tud lenni. szerintem is az lehetett a probléma hogy kevés idõt szánt rá. Nagyon szeretem ezt a pályát, örülök hogy meglett. A másik hogy az rFactor F1 járgánya nagyon jól adja át a sebességérzetet, jó pár kör kell hogy az ember összhangba hozza a pálya vonalvezetését és a saját pályamegoldó képességét.
Bocsás meg, de az ennyire hozzá nem értõ írások láttán felmegy bennem a pumpa.
Látszik, fogalmad sincs róla, mit jelent egy konverziót elkészíteni. TANTRA is az ilyenek miatt hagyta abba a pályák készítését GTR alá, mert õ versenyre készített pályákat és nem azért, hogy 20 fps-t produkáljon.
Bár az RSC-n is két részre szakadt a tábor: egyesek fotorealisztikus pályákat akarnak, mások pedig csak valós pályákat, hogy végre ne csak kitalált pályákon mehessenek. Az imolai konverzió Dave Noonan eszközei segítségével készült, amelyek olyanok, amilyenek, vannak hibáik. Ha nem tetszik a pálya, nem mész rajta, ennyire egyszerû, de más munkáját sz@rnak titulálni enyhén szólva is taplóság.
"Ja, még a pályák szélessége is hagyott maga után kívánnivalót." Vagy inkább a te vezetõi tudásod. én megtettem több ezer kört ezen a pályán ETCC és GTR autóval egyaránt, de nem éreztem keskenynek. Mivel próbáltad, gamepaddal?
Köszi :DDMegvan :D Csak 5 % állítás kellet minuszba és tökéletes :DDD Nekem bejön ez a fizika :DJól lehet korrigálni ...F1C-ben egyszercsak kicsúszott azt annyi :DDD Csak a gumi tapadásán kéne lejjebb venni kb 15-20 %-ot...
Azt Steering Linearity-nek hivjak eredetileg, az ISI jatekokban Sensitivity. Hogy nalad mire van magyaritva nem tudom, de a Controler beallitasok alatt, ha jol lattam nalad a vezerlok 1 es Vezerlok 2 alatt van, Talan X Erekenyseg-re forditva. Minnel nagyobb a szam, annal nagyobb a linearitas, vagyis annal jobban fog rangatni. Minnel kissebbre teszed, annal tobbet tudsz forgatni az alacsonyabb kormanyszogeknel.
Ja ..Hasznos dolog :D Mikor megcsúszik az autó hátulja akkor a tekintet marad egyenesben és látszik milyen szögben van az autó elfordulva ....
Azt tudom valahol állítani , hogy a kormány mozgás az elsõ egy-harmadban lassabb legyen , többet kelljen tekernem ? Mert nulla sebességérzékenység mellett kicsit rántok rajta azt csá :DDDD
Próbálta már valaki az imolai pályát az rFactorban? Most próbáltam ki, és rá kellet jönnöm, hogy ez egy F1 Challenge-bõl átkonvertált szar. Remélem, nem így fogják megcsinálni a forma-1-es pályákat az rFactorban, mint ezt az imolait, mert az katasztrófa lesz. Az ISI az F1 Challenge-ben ugyanis nagyon gagyira csinálta meg a pályákat, baromi torzak mind szintkülönbségekben (emelkedés-lejtés) mind pedig nyomvonalban (bár az még épphogy elmegy). Ja, még a pályák szélessége is hagyott maga után kívánnivalót.
Nalam 50%-on van, mert nem kiserleteztem ki hogy mennyire hasznos, es nem tudtam donteni hogy jo-e;) De ez nem segitseg, igy barhova rakhatod, tesztelgesd hogy neked mikor jo.
- A Digitalissal... kezdodo reszek NEM fontosak, azok csak a billentyuzethez kellenek. - A Sebesseg Erzekenysege, a hivatalosan a Sebessegfuggo Kormanyszog:) Minnel gyorsabban mesz, annal kevesebb a kormanyszog, vagyis annal tobbet tekerhesz a kormanyon. Arkad rulez, le kell huzni nullara! - Elore tekintes: ez a kanyarbanezes, vagyis mennyit forditsa a fejet a pilota a kanyarodas iranyaba. Egy minimalis (15-30%) ajanlott. - Fejmogas: a fejre hato erok szimulalasa (fel-le, elore-hatra, jobbra-balra). 100% - Tuzott vagas: na ez eredetileg "Exaggerated Jaw", amit nem lehet leforditani, de a lenyege annyi, hogy az auto csuszasakor nem csak mozgatja a pilotat, hanem kicsit "elcsavarja", igy jobban "erezni-latni" hogy mikor, mennyire "maszik el" az auto hatulja.
Mivel a felfuggesztes fizika nem egy csucs termek, igy nem art ha be van allitva, de mindenkepp tesztelni kell mert izles kerdese.
Ezt a beallitast hol talaltad ("túlzott vágás"). Eredetileg ezt hogy hivjak? Over Cut az biztos nem volt, mert olyan nincs:)) Adj (kicsiben:D) egy screenshot-ot a beallitas reszrol, megmondom mi az:)
Ami még hozzátartozik, csak hogy ne essél az én hibámba, ha mégis úgy döntesz hogy végignyomod: - Max Ai legyen (asszem 19), ehez lehet le kell kicsit húzni a grafból - Nem kell a magas ai szint, én 108%-on nyomtam, nem kell, egy bukott versenyen többet vesztesz mint amit nyersz a magas ai szinten, sima 100%, vagy ahogy jó. Ez számít a legtöbbet, én soxor szívtam úgy azzal hogy nem nyomtam a qual-t (kasztnisoknál így jobb/izgalmasabb), és elindultam hátulról, majd a zúzdában letörték a hátsó szárnyam, vagy éppen a féklámpázgatás miatt belefutottam az ai-ba, és letört az elsõ szárny,...ez 108% ai-nál teljes bukás azon a versenyen.
Szal ha kinyomod így, akkor nem kell erõltetni az ai erõsséget. Sokkal nyugodtam lesz az egész.
Nekem sem volt, es nincs is, tolni a kariert, foleg ilyen lehetosegekkel. Ha nem lenne bena az AI, tobb palya lenne, jobban lenne dijazva barmilyen helyezes versenyenkent, akkor talan igen.
én sem ajánlom, pedig én összenyertem a pénzt rá...fel kell rakni Alex F1 minimodját, és elfelejteni ezt a részét a játéknak. Nem kellene hogy így legyen, és ha kijött a patch, akkor valszeg jobb lesz végignyomni. Így visszagondolva, elég fárasztó volt, 270ezrenként kell összenyerni, de az oválon könnyû nullázni, (ai kilök, ai keresztbeáll) és csak akkor éedemes kinyomni, ha megnyered a versenyeket (Nagy oval-t kivéve), és persze a végén a bajnoki címet..30ezrenként nincs érteme szvsz. A bajnoki cím mindenképpen kell..annélkü nagyon kevés a pénz.
Koszi, mindjart kiprobalom de azt meg mindig nem tudom hogy hogyan szerezzek OWC-ben cheat nelkul 2.100.000 kreditet hogy vegyek 1 normalis forma autot. Ehhez legalabb 10x vagy tobbszor kene megnyerni az rfactor training bajnoksagot, raadasul az f3bol sem lehet azthozni a kerditeket.
Igen, valahol azert jogos, en is megertem, ezert nincs is vele kulonosebb bajom:) Azert vannak olyan modifikaciok amivel heteket, honapokat dolgoznak, melyek eleg komoly felkeszulest, tapasztalatot, tanulast igenyelnek.
ja, olvastam :( értem is, meg sajnálom is....amire nyitni kell: hogy együtt teszük jobbá ezt a játékot, és nem magadnak akarsz elismerést vele. Sajnáltam is hogy felmerültek azok a kifogások, hisz ez a mod, vagy bármi, pl. a texturák, sok idõ, és másokért.
Amiert nem lesz befejezve: - nincs idom:) - csak tesztnek szantam (plusz "legalisan" tudjak F1-et tesztelni:D) - sok levelet kapok kintrol, a nevvalasztas es a jogi dolgok miatt.
Hasonlo jogik problemak vannak pl. a Toban textura bovitessel is;)) Nem az volt a fontos, hogy: "Jaj de jo, uj GMT file-ok, es plusz 4 aszfalt texturazasi lehetoseg!", hanem hogy nem kerestem vissza, hogy honnan szereztem 2 honapja vagy 2 eve az alapnak hasznalt, es utana sajat magam felhuzott, megfestett, modositott aszfalt-texturakkat...
Vagyis, ha valaki modositani akar egy aszfalt texturat es azt publikalni, akkor megkeresi az eredeti forrast, es szabatos angol nyelven engedelyt ker a hasznalatra! Ha nincs ideje vagy nem tud angolul, akkor valszeg ugy mint az "eredti modok keszitoi", kimennek egy versenypalyara, berelnek egy darut, emelvenyt, beszerzik az engedelyeket, es megfotozzak felulrol az aszfaltot:))) Ha erre nincs lehetoseg, akkor talan nehany 100 dollarert meg is lehet vasarolni valamelyik StockPhoto cegtol...:))))))
Nincs befejezve, es nem is lesz... szerintem:) Minden mukodik, kiveve a gumikkal - mint latvany - van gond (nem mindig veszi figyelembe a Bridgestone es a Michlen gumikat). Az autofizika es az uj gimifizkak olyan 90%-ban vannak beallitva, a Soft es a Hard azert kulonbozik. A ket gumitipus (B es M) egyforma, de meg vannak hozza a file-ok.
Meg sorohatnank a kivansagokat, de eloszor techniakilag kellene rendbe tenni, utana johetnek a kerekcsere animacio szintu kiegeszitesek.:) Peldanak tokeletes a GTL, amiben a keszen megkapott aktualis grafikai enginere "csak" az extrakat kellett hozzafuzni, ami meg is latszik rajta: nagyon jo cockpitek, pilota es egyebb animaciok, reszletes texturak, sok felho-napszak lehetoseg stb.
Én még egy normális kerékcserét is el bírnák viselni.
Elis ismertek, hogy egyelore nem tudjak veglegesiteni a komolyabb modokat, mert sokminden meg betas es komolyabban valtozni fog a jatekban.
En azert arra is kivancsi leszek, hogy technikailag mit tudak javitani, boviteni, modositani a jatekban. Bar mar egyertelmu, hogy nem uj engine, inkabb csak egy komolyabb drotozas, de vannak dolgok amit nem artana alapbol megcsinalni, hasznalhatova tenni.
Ha csak a grafikai reszt nezzuk: nagyon belassulos a jatek, keves az FPS, a normalis arnyekok (MAX - alapnak kellene hogy legyen!) hasznalhatatlanok versenyben, totalis arnyekban is van vetett arnyeka az autoknak stb.
nahát. Csak rendes ember lett belöled :) sztem azért is nem jönnek az igazi nagyágyú moddok, mert várják az elsõ patch-et..ami elég nagy lesz sztem. Pedig már jöhetnének a fene vinné..:)) körmöm rágom Nordschleife-n hogy hasítsak egy Renault Clio-val.
Mi nem mukodik, a palya vagy az uj texturak? Meg van egyaltalan a palya neked vagy csak a DDS-eket masolgattad be?! Ha nem lenne meg a palya akkor innen szedheted: http://www.m4driving.it/download/9800.html