Ja;) De ahoz kepest, hogy eredetileg csak a GMT-k miatt csinaltam, es a texturakat csak mintanak pacsmagoltam ossze, amikor kiprobaltam eleg... "erdekes" volt;))) Mint egy bombazas utani felujitott versenypalya:)))) De mivel igencsak "ossze-vissza", eleg jo rajta menni:) Belsonezetbol meg nem feltunoek az ismetlodo foltok.:P lehet hogy meg is hagyom veglegesnek - egyelore - magamnak:) Max hetvegen lepucolom rola a feltunoen ismetlodo foltokat. De amit gyorsan megcsinaltam, az a aszfalt lapok talalkozasanal a sotetebb foltok, meg hozza csaptam egy frissebb Bump, Shine, Addon mappot;)
Koszi, de ezek inkabb csak mintak, jobban megnezve (nem is kell jobban nezni;D) egyformak csak "ossze vannak firkalva":) A lenyeg a "MOD" link, a GMT-k, a lehetoseg hogy tobb aszfaltot lehessen hasznalni.
Kep feltoltesre hasznalhatod ezt is: http://slc.hsw.hu/picupg/. Nulla design es korites, mert csak arra irtam hogy funkcionaljon:) Egyszerre harom kepet lehet feltenni, kicsit-nagyot, a program megcsinalja a forumba beszuranfo komplett szoveget (link-sort) is. 3 kepenkent ENTER kell:) Egy hatranya van, hogy elotte meg kell csinalni a kis kepeket - 220px vagy kissebb - mert a szerveren nem fut a GD modul. Meg persze elotte le kell tolteni oket sajat gepre, aztan feltolteni... vagyis macera, tudom, de igy csak kulturltabb a topic, es masokat is megtisztelunk vele:))
Nem akarok kotekedni, de miert nem birod normalisan be tenni a kepeket a topicba. Rakjal be egyet, a tobbit linkent. Es persze normalis meretben. Es ha lehet sajat vagy magyar tarhelyrol, mert az RSC egyreszt lassu is, es sokszor el hal, Ilyenkor erdekesen jon le a topic. THX!
Csak nagyon "igenyeseknek" () es irtozatosan raerosoknek, modositottam Tobanban nehany GMT-t, kulon szedtem a Long verzio "hatso" aszfaltjainak a texturait, igy azokat kulon-kulon 4 fajta uj texturaval lehet behuzni:) Idom nincs (jo) aszfalt texturat gyartani, igy csak a tajekozodas miatt, atszinezgettem az uj aszfalt texturakat hogy jobban lehessen tajekozodni melyik hol van.
caster: "A csaphátradõlés változtatása (angolul caster) A csaphátradõlés célja az autó egyenes futásának biztosítása hasonlóan a kerékpárhoz. A korábbi, off-road buggy autókból leképezett túraautókon (például Tamiya TA02) ez az érték nagyon magas szokott lenni, akár 20 30 fok is. Ez nem normális dolog egy síma utakra készülõ versenyautó számára. A korszerû túraautókon ez az érték változtatható, és többnyire 5 -10 fok körüli érték. A változtatás gyakran bizonyos alkatrészek cseréjével történik. A nagyobb értékek a hullámosabb (parkolóhely) míg a kisebb értékek a síma (szõnyeg) utakra valók. A beállítás nem az autó általános tapadását módosítja, hanem az egyenesfutáson felül a kanyarokba történõ befordulás és kigyorsítás közbeni viselkedésre hat. Az alapelv az, hogy túraautóknál tartsuk minél kisebb értéken. A különféle gyártmányú autók és a különféle stílusú vezetõk eléggé eltérõen reagálnak a változtatásokra. Ugyanis a caster hatására az elsõ keréken a camber elkezd növekedni a camber gain-tõl függetlenül, ahogy azt a kormány elfordítja. Ez elsõ pillanatban a tapadás növekedését okozza, majd a kormányt tovább fordítva a kerék egy része már kezd elemelkedni az úttól, a tapadás hirtelen csökken. A nagyobb caster ezt a változást erõsíti. Ugyanakkor a nagyobb caster hatására az autó könnyebben kezd kezd el befordulni, és gyors (dõlõs) kanyarokban több tapadást ad az autó elejének. Lassabb kanyarokban viszont (kis dõlés) a kis caster fog több tapadást eredményezni ugyanakkor az autó nehezebben akar elkezdeni befordulni. Ha valaki apró kormánymozdulatokkal vezet, annak a nagyobb caster gyorsabban reagáló autót fog eredményezni, míg ha valaki szereti faltól falig forgatni a kormányt, annak éppen hogy kevésbé agilissá fogja tenni az autóját. És persze minden pályán vannak szûkebb és szélesebb ívek, símább és hullámosabb szakaszok. Habár a caster módosítása nem egy gyors mûvelet sok autónál, mégis a már az elõbb leírt összetett és ellentmondó hatásai okából minden új pályán érdemes kipróbálni. A lehetõségek szerint legalább a beállítható két szélsõ és a középsõ értéket. Kb 2 fok módosítás ad már érezhetõ változást. A HPI Pro2 a 10 fokos casterrel jobban reagál mint a 8-assal."
mondjuk ez RC autókhoz való doksi, de a lényege benne van. forrás: Darázs RC Team
Azt szeretném kérdezni, hogy ha multiba játszom akkor tudok felvételt replay csinálni? Ha igen akkor, hogy kell? Mikor csinálok egy hostot akkor azt mások is látják vagy csak azok akiknek megadom a ip címet vagy van valami beállítás, hogy mások is láthatják a hostot? Ha belehet állítani akkor szívesen látunk játékosokat a host neve BMT-racing szokott lenni. Mi azzal az alap forma? autóval megyünk és billentyûzettel. Nem vagyunk profik de szeretünk versenyezni. Ha valaki csatlakozik akkor TS tudunk beszélni aminek a címét majd megadjuk. Ha a TS valaki nem ismerné akkor innen lehet letölteni: http://www.goteamspeak.com/news.php Ja és álltalába este 9-10 körül szoktunk fent lenni.
nem tudja valaki mit jelent az engine brake mapping meg a caster beállítás a setupban?
kössz Alex, tegnap már kijátszottam úgyhogy nem tép, tehát kezdõdhet az éjszakai racsing.
Szevasztok! Azt szeretném megkérdezni, hogy van e valami cheat a játékhoz? Olyan érdekelne ami pénzt ad, hogy megtudjam venni a többi kocsit is. Légy szíves hanyagoljátok az olyan beírásokat, hogy elveszti a játék a hangulatát, mert én nem érek rá annyit játszani mint itt a fanatikusok. Elõre is köszönöm!
Egyszeruen nem hiszem el, hogy keptelenek elolvasni az NFO-t, a ReadMe-t, vagy kilogikazni, hogy at kell masolni EGY file-t?!?! Ennel egyszerubb, fapadosabb vedelem nincs. Ez vagy lustasag, vagy a logika teljes hianya...
De ami altalanos, hogy ezeket az embereket tobbet nem latni. Megjelent a kedvenc warez site-jukon, warez-horcsog-manager beindul, fingja nincs hogy ki-miert-hogy-mikor, jon kerdez valami gyokerseget, aztan felszivodik.
Még lapoznod sem kellett volna, csak egy fél oldalt kellett volna visszaolvasnod, egész pontosan eddig: #4401. Ha válszolni szoktam ilyen jellegû kérdésekre, azt általában privát üzenet formájában teszem, de mivel, mostanában megint elszaporodtak, az ilyen kérdések a topicban ezért ide válaszoltam, a fórumba, egy ilyen crack-es kérdésre, hogyha netán valaki betéved és ilyen jellegû gonja van, ne kelljen sokat keresgetnie. De nem sok értelme volt :(
Ha vagy Alex ICQ pls....
En most neztem meg eloszor, es nekem nagyon tetszett, igy tovabb!
ott az volt a baj, hogy a két BMW- nek más volt a mérete és sajnos a fekete szín sem azonos:( megtorpanva látszik ezért, de ha csak kockázva nézed, akkor okes...talán a dallam van inkább elcsúszva
)az egyik legkomplexebb képalkotási mûvészet a világon
Ebben egyetértünk :)
Most szedem....de így a méretébõl gondolom nem 2-3 perc...és ugye egy háborús játékot se hasonlítsunk össze egy autós játék videójával.Ezekben a klippekben 2-3 perced van rá, hogy megmutasd azt amit egy hosszabb lélegzetvételû videó 10-15 perc alatt mutat be részletesen.Ezért egy 2-3-4 perces múvinak pörgõsnek kell lennie ha a sebességrõl, és az autóversenyzés minden szépségét megakarja mutatni.Az efektek azért vannak, hogy ezeket a dolgokat fokozzák...másrészt 1-1 játék hibáját jól el lehet velük rejteni.Én sosem használok kész efekteket...mindet magam készítem el (amit használok fõleg az ULEAD erre ad lehetõséget) van, hogy 5-6 másodpercen 1 hétig doplgozom mert kockáról kockára teszem rá az effektet mert oda az kell.Vannak kész efektek is de amiket magam "keverek" ki tudom hol és mikor kellenek, milyen arányban és mit akar kihangsúlyozni.Ezért szokott sok embernek tetszeni, mert kicsit tudat alatt hat rájuk.Olyan mint más efekt de mégis más.És itt most nemcsak a látványos efektekrõl beszélek.Van olyan is amit észre sem veszel, csak vmit jobbá lehet vele tenni.A videózás (ezen belül a vágás és operatõri munka)az egyik legkomplexebb képalkotási mûvészet a világon.
tényleg nemkell effekt egy jó muvinak de egy szépen elejétõl a végéig kidolgozott felépített effektezett videó sokkal jobb összhatást kelt és láccik hogy a készítõje ért hozzá és sok idõt forditott rá hogy széplegyen....
Ha egy picit értesz a dologhoz akkor tudod milyen efektrõl beszélek...efekt és efekt közt is rengeteg különbség van....de lehet hogy ezt jobban tudod nálam :-D
Videó készítésrõl annyit csak , hogy ne azért készítsünk videót , hogy minél rafináltabb effektet tehessünk bele ...
Aki teheti , töltse le a The Fallen One címû BF Vietnam videót....Egy szál effekt nincs benne ......Mégis hihetetlen munka , zene , vágás , történet....
Na most van egy kis idõm fórumzani :-D Nagyon jó lett a videó ezen verziója!!GRAT!!!!Csak 1 észrevétel....ott ahol a kocsik ugyanabból a kameraállásból (0:27 -nél) vannak véve és egyik a másikká "változik" egy áttûnés effektel és egy hangyányit pontosabb vágással sokkal érzékletesebb és látványosabb lehetne....az ilyen fix kamerából felvett cuccnak az az elõnye, hogy ha egy teljesen másik kocsi megy ugyanott a kameraállás miliméterre ugyanaz marad...ezzel millió+1 látványos cuccos tudsz produkálni....persze van még minimum ugyanennyi más trükk is....de megnéztem már többször is és tényleg nagyon jó!Zene, vágás tuti!