Oksa köszi, eddig az effect-eket csesztettem, az nagyon nem érdekelte, mert tényleg csak a pályafények kavarnak be, de azok nagyon csúnyán...próbálgatok még, de eddig sem a GTL sem a CRC és térsaik nem rosszalkodtak...
Ez áll az NFO-ban, hogy ne keljen keresgetni :D Usage: - Install rFactor v1.020 - Rename original rFactor.exe to rFactor.ex_ - Extract this package to the install dir - Run rFactor.exe to play
hát...tod ez nekem is eszembe jutott, csak nem mindenki azon kattog, amikor megkapja a fizuját, hogy milyen vidkarit vegyen... Én speciel arra gondoltam, hogy vkinek volt-e hasonló problámaja és miként oldotta meg. (de azért htx)
Szerintetek mit kéne ahoz beállítanom, hogy amikor beesteledik, akkor ne tépjen be a game, mert már kicsit unalmas, hogy fél óra racsing után azért baxom el a versenyt, mert betép és kezelhetetlen a verda. Nappali beállításoknál maxon van minden és folyik, de amint "fellövik" a pályavilágítást, akkor tép mint atom... Egy 9200-es Radeonom van 3 gigás P4 és 768 ram... (jah és Dx8-ban tolom)
Ja még valami, mostmár letölthetõ flyinfinn-nek köszönhetõen a magas felbontású texturákkal megáldott IMIOLA :D
A DDS file-ok gyakorlatilag képfileok, az-az texturák, így ezek fizikát nem tartalmaznak. Ha van benne: gen, hdv, ini, tbc akkor ezek talán tartalmaznának olyan változtatásokat amik az outó mozgására, kezelhetõségére, fizikájára hatással vannak.
ThePits Touring Car Championship (alpha test, internal use only ) custom bajnokság 21 módosított Howston-nal és 20 módosított zR-rel. DDS és VEH állományok minden kocsihoz. 1 RFM állomány
Akit erdekel es eppen raer, megnezhetne mi is ez pontosan, mi van benne stb.:)))))))) THX! TPTCC Test Mod for rFactor
A DDS file-okhoz mindenkep az nVidia-tol letoltott DDS Utility-t hasznald, elsosorban Photoshop alatt. Azzal nem szokott gond lenni. Bar a DXTBmp-t nem ismerem, lehet hogy mas lehet a gond:)
Menet közben kipróbáltam még valamit, méghozzá az eredeti DISCGLOW.DDS-betöltöttem ebbe a bizonyos DXTBmp progiba és minden változtatás nélkül elmentettem, ugyan olyan formátumba ahogyan betöltõdött az az DDS DXT5-be, de a játékba már így nem mûködött. Lehetséges, hogy formátumbéli problémák vanak? Pedig a progit az RSCNET fórumból szedtem, valamelyik rFactor-os topic-ból.
Gyerekek, elképesztõ mennyi idióta van az online versenyeken, gyakorlatilag nem tudok egy kört sem menni, ha a mezõny közepérõl rajtolok:( Mindenki azt gondolja, hogy a rajtnál, vagy az elsõ 2 kanyarban fel lehet jönni a tizedikrõl az elsõ helyre olyan íveken autózva, amit amúgy senki nem használ!
Arra gondoltam, hogy akinek van esténként lehetõsége csinálni egy dedikált szervert, az minden este csinálhatna egyet valami jelszóval védve. És akkor mi itt jó páran, akik olvassák az SG-t játszanánk. Lenne egy állandó társaság, minden este lenne egy szerver, mindig más pályával vagy bajnoksággal, és nyomnánk egyet. Aki tud jönni jön, aki nem, az majd bepótolja másnap:)
Mit szóltok?
Slater tudnál csinálni esténként szervert, mint régen, mikor a demoval nyomtuk???
Egy kérdés. Megpróbáltam kicserélni a F1 Minimod-ban lévõ autók féktárcsáit, egy az F1CH-ben lévõre, de nem jártam szerencsével. Az F1CH-ben ez a bizonyos DISCGLOW egy TGA kiterjesztésû file, míg az rFactorban ugye DDS ami egy FORM. MAS-ba van csomagolva. Én a DXTBmp progival nyitottam meg az F1CH-bõl kiszedett DISCGLOW.TGA-t, majd csináltam neki ALPHA CHANNEL-t, kipróbáltam átlátszóságra is és úgy nézett ki, hogy jól mûködik, majd az egészet elmentettem DISCGLOW.DDS DXT5 módban, kicseréltem az eredetivel és visszacsomagoltam a MAS-ba az egészet. Nem tudom mi lehet a gondja, mert játék indításkor, már kapom is a DISCGLOW-al kapcsolatos ERROR üzeneteket. Nem tudom mit lehet ezen annyira elrontani. Elõször 256X256-os felbontásban csináltam, és azt gondoltam, hogy netán ez a gond, ezét átméreteztem 128X128-ra, amilyen az eredeti de így sem mûködött. Szerintetek mi lehet a gond?
höhö, a gomb már megvolt a kabáthoz, a hi-res texturacsomagot meg a palya letoltese elott leszedtem...
ITT is próbálkozhatsz a #38. hozzászólástól, kezdve majd lapozgatva, mert itt némi Add On-t is találsz hozzá.
Ha csak egy par eves kartyad lenne, penzed meg semmi akkor kenytelen lennel szenvedni:)) Azert egy kozepkategorias kartya majd egy havi fizetes, nem mindenki teheti meg hogy kiadja erte a penz. Es meg az ala kellene egy normalisabb gep is...:)
azért a speedlimitert is rakd rá valamire mert amíg nem kapcsolod ki addig nem pörög fel a motor.Az arra való hogy csak a megengedett boxutcai sebességgel közlekedj.Ha ezt kikapcsolod akkor lehet dobálni a gangokat.Addig nem nagyon..
Automata váltás be speedlimiter üresen hagytam nincs hozzárendelve semmi és mégis 2-es böl nem vált 3-as ba.Malyd csak lesz valami azért kösz a segítséget.
Hmm....Akkor most hirtelen nem vágom.Bár a speedlimiterrel is feltudsz váltani akármeddig csak a motor nem pörög fel.Nézz át minden konfigolást hogy tutter jól van-e beállítva minden.Próbáld meg automatára rakni a sebváltót,úgy mit csinál?Csak tapogatok nem tudom mi lehet a gond...
Kikapcsoltam az L betü volt az,de ugyan azt csinálja 3-as ba nem vált föl.
- Mit szamolt sokkal jobban?! Azert ehez kellene valami pontosabb info;) - Ha bemasoltal minden DDS-t a ..\GameData\Locations\OrchardLake\ konyvtarba, akkor mukodnie kell. Nem kell a MAS-ekkel foglalkozni!
1. A PLR file-ban, a gameOptions resznel: Vehicle Removal="30.00000" // Seconds until stationary vehicle is removed from track Debris Removal="30.00000" // Seconds until stationary debris is removed from track Parts Duration="30.00000" // Seconds after parts break off before disappearing Crash Recovery="0" // Artificially keep cars on track or flip cars upright
2. ..\Location\OrchardLake\ 3. Meg nem tudom, nem neztem:)) De valszeg az UIData konyvtarba, UIBKBG vagy hasonlo file-ban. majd megkeresen.
Megneztem gyorsan Imolat. Bar En nem mentem rajta, csak korbe kuldtem az AI-t, de igy egy kor alatt nem lattam problemat. Olyan amire szamitani lehetett, F1C konverzio, vagyis minimal texturak es NO DX8-9 efektek (bump+shine map) es nincs uthiba map. Vagyis nincs multitexturing;)) Az ut texturazast egy ora alatt megoldom ha kell, aszfaltot mar benyomtam ala:)) Az efektekre varni kell amig lesz editor (MAX+Export), mert a multitexturat csak ott lehet rahuzni (valszeg az is par perc:D).
Nem tudom, nekem nincs vele gondom valahogy:) Ugy is csak az veszi meg aki nagyon akarja, atlagban ezerob max 1 embert erint a dolog:)). Eddig is megoldottak, ezutan is megfogjak. Aki meg nem akarja meg venni, az mar vagy meg kapta a hivatalosat - mert "elismerten, igazoltan" komolyabb modder - vagy turelmesebb es megvarja amig megjelenik, vagy elobb utobb ugyis ir valaki egy ingyenest... ugy mint eddig;)
Eddig is voltak mindig fizeto skiegeszitesek jatekokhoz. Nem is kell messzire menni. Ott van pl. az NR2003 ahoz fizetos program a bajnoki tablazat keszito, a replay analiser, vagy van ahoz is fizetos palya konverter.
Ezzel csak akkor lenne gond, ha nem lenne mas lehetoseg, ez lenne a hivatalos, es igy kulon ennyi penzert adnak. Igy hogy valaki ugy gondolja, hogy keszitett egy programot nehany nap vagy het alatt, es azert penzt ker, sajat dolga. Ez csak azert tunhet neked furcsanak, mert epp egy modolasra szant programhoz probalnak penzert adni valamit;)
De a konvertert nem neked vagy nekem keszitettek es adjak penzert, vagyis Te es En a palyat, legyen az barmilyen minosegu, ingyen kapjuk meg;) A konvertert a megszalott palyamodellezeoknek csinaltak, akik valszeg meg ketszer ennyit is kepesek lennenek kifizetni erte;)))
Sziasztok!Nem tudjátok véletlenül,hogylehet elindítani a játékot,mert amikor elindítom az exét kijön 1 setup menü beállítom a felbontást és okét nyomok,de semmi.
ezen az Imolai pályán fps problémák nincsenek "mitõl lennének "
Természetesen én sem arra buzdítok senkit, hogy vegye meg, hisz biztosan hamarosan elérhetõ lesz "ingyenes" formában is és persze az ezért kért összeg irreális is. Én arra próbáltam célozni hogy jó, hogy egyáltalán létezik ez a progi mert ennek a segítségével hozzá lehet jutni egy F1-es pálya "gerincéhez" és ahoz, hogy tényleg rFactor szintû pályát kapjuk kézhez sokkal kevesebb ídõnek kell eltelnie, mint hogyha teljesen az alapoktól kellene elkezdeni egy pálya elkészítését. Hisz látjátok, még egyikönk sem fizetett érte egy fillért sem de máris elérhetõ mindannyiunk számára, egy ugyan további fejlesztésre szoruló de mûködõképes pálya. És amint írtam, talán az autók konvertálásánál is hasznát lehet venni. Hajrá Alexease! :)
Hja, ráadásul szarabb a minösége a konvertáltnak mint az eredetinek. igy a program grafikai képességei mit sem érnek, bár azt amugy is csak az tudja élvezni akinek tökmind1, hogy 8 vagy 15 ezer egy játék...
"Na de azért mégis csak örülök, hogy van egy ilyen koverter, mert azért mégis csak egyszerûbb lesz enek a segítségével megcsinálni egy pályát, hisz a modellek és a vonalvezetés ami alegfontosabb adott, mint teljesen az elejétõl kezdeni a modellezést."
De nem érted, ha valaki megveszi a konvertálot, akkor pont 16 ezer ft-t költött vagy annak megfelelö valutát, mindezt miért?Hogy a többéves játékban szereplö pályát modelt stb, be tudja aplikálni az ujba?!LOL... Bocsánat ha valakit megbántok, de aki megveszi ezt a konvertálot az nem normális az konkrét! Mennyire abszurd, kifizetsz 8 ezret a játékért, 8 ezret a konverterért és gyakorlatilag 16 ezerért megkaptad a 3-4 éves F1C-t amit ma 1-2 ezer ft-ért árulnak!;) Ez az üzlet gyerekek és észre sem veszitek!
KIRÁLYSÁG végre f1es pálya :)texturák alig vannak:D de legalább valami
Ja, IMOLA BETA verziója letölthetõ az M4Driving -rõl. Véleményeket kérek!
a kiadó meg dobozos rendes terjesztés lenne, akkor is kb. a szokásos 10eFT körül lenne itthon a játék...szal nem lenne sokkal drágább, de az ISI jóval kevesebb nyereséget realizálna...
így viszont reméljük, hogy már dolgoznak a kiegészítõkön...
Hát igen éppen ezt írtam én is le nem túl régen. Amikor legelõször olvastam az rFactorról, éppen az volt kiemelve, mint az óta is minden rFactorral kapcsolatos cikkben, minden eddiginél jobb MOD alap lesz ez a játék, és hogy ilyen céllal is lett fejlesztve. Így egy kicsit azért boszzankodom, mert mindamellett hogy a játék messze nem tökéletes, több megközelítésbõl sem, egyesek szerint BETA állapotú (az AI-t tekintve szerintem is) szerintem az a 8000Ft amennyibe a játék kerül nem is olyan kevés, hisz mennyibe kerülne akkor, ha még kiadója is lenne. Mert akkor még hozzájönne a többszörösítés díja, a forgalmazás dija, a forgalmazó haszna, a nagy és a kiskerek haszna az ÁFA, meg mé ki tudja mi. Ez volt a baj anno a Half-Life 2 vel is, hogy kb. ugyan annyiba kerül a STEAM-en keresztül letölthetõ játék, mint amennyi a dobozos, forgalmazási procedurán átesett verzió a boltban. Ezzel azt akarom mondani, hogy ha egy játékot vagy egyéb softwaret nem terhelnek forgalmazasi költségek ne is kerüljenek annyiba, mint egy dobozban, CD-n vagy DVD-n esetlegesen kézikönyvel kísért és kézhezkapott példány. Pl az is lehet, ha 8000 ft helyett csak 4000-be kerülne sokkal többen megvették volna. Bár ez elsõsorban mentalitás és hozzáállás kérdese. No de alaposan eltértem a témától. Szóval a modolhatósággal kapcsolatban akarom azt mondani, hogy nem is a MOD-olhatóságról elhíresült játékhoz, még annak megjelenése elõtt napvilágott látott a hozzá tartozó SDK de érdekes módon az rFactorhoz, ami éppen a MOD-olhatósági lehetõségeirõl vált híressé, és népszerûve, egy hónappal a megjelenés után, és azok után egy csomóan már megvásárolták, (legalább is azok akiknek egyáltalán szándékukban állt) még semmilyen hivatalos SDK vagy MOD Kit nem látott napvilágot. Hogy van ez? És akkor jönnek ilyen emberek mint ez a Dave Noonan és 20 fontot kér egy félig meddig mûködö progiért. És még milenne akkor, ahogyan már mások is írták, hogy ha a MOD-ok is fizetõsek lennének? Na de azért mégis csak örülök, hogy van egy ilyen koverter, mert azért mégis csak egyszerûbb lesz enek a segítségével megcsinálni egy pályát, hisz a modellek és a vonalvezetés ami alegfontosabb adott, mint teljesen az elejétõl kezdeni a modellezést. Ja még valami. Hátha felhasználható lesz ez a konverter, esetleg autók konvertálására is hisz az F1 Challenge-ben mind a pályák mind az autók modeljeit MTS file-ok képezik.
Ami elképesztö szerintem az az, hogy a manus 20 fontot kér érte, az több mint 8000 ezer ft annyiba kerül a játék!Ki fog azért 8 ezer ft-t kiadni, hogy utána neked vagy nekem konvertáljon pályát?Ráadásul itt jön még csak a képbe az amiröl te beszélsz, hogy vajon milyen lesz az a konvertált pálya. Tiszta szivemböl utálom az ilyen nyerészkedö senkiháziakat és fogadni mernék, hogy még nincsen vége, lesz még aki ezen akar nyerészkedni...
A GPL2NASCAR palya konvertalo is fizetos (volt).:) Nem tudom mennyien vettek meg vagy hasznaltak... Hivatalos konverter biztos hogy nem lesz, az EA es a SimBin tutko beragna;) De egyelore meg a hivatalos palya keszito ModKit-re leszek kivancsi, lesz-e egyaltalan, mikor, milyen stb.
Ezzel az a gáz, hogy nem tudod mit veszel! Megveszed, és utána még sokat szívsz nagyon, hogy jó legyen, ha egyáltalán megoldhatóak-átláthatóak a konvertálásból adodó veszteségek, nemmûködések, akadások problémakör. Pl báemilyen hivatkozás texturára materialra rosszul konvertálódik, lehet az életbe nem tudod átállítani, és akkor lesz texturahibás pálya, ami senkinek nem fog pl tetszeni:((( Egyéb nyalánkságokról, amik már bonyolultabb hibalehetõségek, még nem is írtam.