Versenynaptár: okt. 15: Limerock Park, F3 okt. 29: Orchard Lake, F3 nov. 12: Birmingham, FIS nov. 26: Mills, F3 dec. 10: Toban, F3 dec. 17: Orchard Lake, FIS jan. 7: Birmingham F3 jan. 21: késõbb meghatározott pálya és autó feb. 4: késõbb meghatározott pálya és autó feb. 18: késõbb meghatározott pálya és autó
10 futam, 20.00-tól 1 óra szabadedzés, utána 12 körös idõmérõ, majd kb 1 órás futam (körszámok késõbb lesznek pontosan meghatározva), szerverátjárhatóság természetesen érvényben lesz. A bajnokság teljesen "funrace" típusú lesz, versenybíróság, szabályzat minden hivatalos dolog nélkül.
De mire fel kérne érte akár 5 fontot is?Okés hogy dolgozott rajta, de ezzel az erövel akkor mindenki aki csinál valamit a játékon az dolgozott vele, igy pénzt kérhet???
20 fontot?Van pofája már bocsánat egy konvertálo prg-ért annyit elkérni mint maga a játék?!Elképesztö pénzeskedés lesz még itt, majd csak figyeljétek a lavinát, kiváncsi vagyok mikor kell majd a modokért fizetni...
Nem, ha a konvertálás után objectszinten újramaterializálja-texturázza valaki az egészet, és akkor tuti lesz. Bár ez isszonyat munka szvsz. Bár ha Alex rákattan hobbiból, az durvajó lesz!!
Félig-meddig jó hír, félig-meddig meg nem. Dave Noonan elkészítette konvertáló és pályakészítõ cuccait, amellyel - többek között - F1 Ch-ból is lehet pályát konvertálni rFactor alá. A gond a multitextúrázás hiánya és egyéb hiányosságok, így a pálya rosszabbul néz ki, mint F1 Ch alatt. Sok munka lenne még, amíg megfelelõ állapotba hoznak egy ilyen pályát, de szerintem ki fogják adni az ilyen cuccokat úgy, ahogyan vannak. (Jellemzõ, hogy GTR alá az RSDG-s Rouen, Fuji és Rolex 24 még mindig nem jelent meg, mert szinte lehetetlen normális formában áthozni õket.)
A jó hír, hogy így sok valódi pályán lehet majd nyomulni, az fps értéke is barátságos lesz (remélhetõleg, ha nem nyomják tele a konvertált pályákat olyan méretû textúrákkal, amelyek még a legerõsebb kártyát is megfogják) és ugye a játékélmény számít.
A rossz hír, hogy ezzel az rFactor viszonylagosan új kinézetét és színvonalát visszasüllyesztik az F1 Ch szintjére.
Ez ki is ment a fejembõl, pedig számítani lehetett rá, hogy a jó öreg Wardog rákattan a témára!! :) Anno maxban csináltam az owr-hez, de mivel itt a progiban eleve van bump, érdemes a templatebõl fehér alapon a szegecselést és vonalakat berakni a bumpmapra, és irtóütõs lesz a design a játékban is!!!
Szerintem meg még mindig beta. Nalam egy teljes jatekkal lehet legalabb vagy offline vagy online jatszani. Itt offline az ai miatt, online a palyak, bajnoksagok, modok hianya miatt nem lehet. Valoban jelenleg az egyik legjobb szimulator, de a motor keves, kene hozza a korites is..
én személy szerint örülök hogy ilyen programok mint az rFactor napvilágot látnak, és meg is veszem...a mai PC-s szimulátor világban még mindíg az F1CH és Nascar 2003 -on élünk (no meg a GTR)...persze van LFS (ahol a géppark fele nem reális-vezethetetlen) meg netkar, amibõl speciel várom nagyon a PRO-t, de semmi igazi áttörés...az rFactor tulajok egy év múlva másként állnak majd hozzá az tuti...
ezzel nem értek egyet, ugyanis a grafikára nem mondanám hogy béta, de még a játékra sem....sztem egy F1CH-es pályát átkonvertálni úgy hogy úgy nézzen ki mint az F1CH-ben nem nagy kunszt...de hozzálõni az rFactor grafikájához már nehezebb ill. idõigényesebb...
Akkor ezt beneztem:)) Igy terjednek a pletykak:) Bar mentsegemre szol, hogy az M4D-rol "szedtem" a hirt, es olaszul nem sokat tudok (vagy Ok tudjak rosszul):)) Amugy valoban siralmasan nez ki:D remelem legalabb az OBJ resze az az AIW hasznalhato lesz - es persze a feny-arnyek-napszak-pit stb.:D - a texturazast majd megoldjuk:P
Az esetleges patch-rol valami publikalhato info esetleg?!:) Gjon par napja irt az RSC forumba, allitolag mar tesztelnek egy verziot...
gyári F1C pályák... legalább a JP textúrákat elkérték volna, mert szerintem ez így siralmasan néz ki nem is beszélve a szörnyû modellrõl, de ez van. Láttam egy félkész Magny Cours-t a GP4-bõl, na az ütött, remélem hamarosan kijön.
OFF Mohus az eddigi videóid közül szerintem ez a legjobb! Gratula! Nagyon jó a dm számválasztás, és a végén a Nordschleife-i gyorsított felvétel is tuti.
"A fizikanak nem "neheznek" kell lenni, hanem jonak:)"
Ezt most nem értem :DDD Itt mindenki azt az álláspontot hangoztatja , hogy akkor jó ha nehéz :DDD Én nem tom , hogy az F1 fizikája milyen a játéknak , élethû-e vagy nem , de rohadtul élvezem :DDD
Sajnos nem tok sehová feltölteni de megmutatnám nálam milyen egy agresszív , határon-autózós kör , bakkancsban :DDDD
persze, nekem nincs is semmi gondom ezzel, de egy beta jateknal azzal ervelni hogy azert nem jott meg ki a palya hozza mert meg beta...
A fizikanak nem "neheznek" kell lenni, hanem jonak:) Kepet videobol a legegyszerubben, a PrintScreen gomb megnyomasaval lehet kinyerni* :))))) * De csak akkor, ha nem overlay taskban fut a video;)
"Betanak valoban beta", de legalabb csinal valaki ilyet is, mar megtudtuk venni, lehet tesztelni, tuningolni, "MOD-olgatni", es bugreportokkal, kivansagokkal elarasztani a keszitoket:)) A jatekkal kapcsolatban altalaban az a legnagyobb felreertes, tevedes, hogy ez nem egy szokvanyos "kesz" jatek, ami "megjelent", es teljes ertekuen lehet tolni, hanem egy jo alap a keszitoknek es a szimulatoros "tarsadalomnak". Vagyis csak megszalottaknak valo:)
Aki "kesz" jatekot akar, annak ott az NR2003, F1C es modjaik, a GTR, es a hamarosan megjeleno, szerintem nagyon igenyesen osszerakott GTL.
Toltottem le '90-es Senna es mostan Truli Monaco osszehasonlito kort videoban... hat eleg allatok az biztos;))) Truli-tol szedtem ki kepet, meg a kezemet sem raktam oda a kerek es a szallagkorlat koze:)) es azert megy rendesen:)
Ezeket hol kell bekapcsolni? Nem elég a Displaynél az árnyékot fullra tenni? (és hogya lehet beállítani, hogy directx 9-ben menjen, vagy az a default, és a régebbekhez kell állítgatni?)
csak pár kört mentem, meg 13 körre való benzinnel...úgy vettem észre kell 2-3 kör míg bemelegszik a gumi...nemsokára felrakom videóba, mert lementettem...
azzal ahogy néztem a legjobbak 1:14.XXX-et mennek, de elõbb-utóbb lesz 1:13-as idõ is:) én 1:16.8-at mentem 1.1-el 40-50 kör után, de 1.2-vel még nem próbáltam!
Volt egy fasza kis Mirror fix az F3 1.1-hez, de ezt az 1.2-nél alkalmazva nem nagyon akar mûködni. Ez volt az, amivel a tükörben látszó képet módosították, hogy ne legyen olyan vékony minden benne! Van valakinek valami ötlete, hogy lehete egy ilyet csinálni? Valami f3.gen file volt ez talán, meg egy bmp file, de nem biztos!
Alex! Az Orchard uptade-eddel kapcsolatban azt kérdezném, hogy van ugye egy uptade1 meg egy update2, most ezt hogy kell felrakni? Egymás után, vagy csak a kettest?
Kivancsisagbol, elkezdtem bekapcsolgatni az arnyekokat Birmingham Short-on, hogy legyen mindennek: tablak, fak, kerites, korlat, gumifal, kordon, utjelzo kupakok stb. Igy mar eleg jol nezett ki a dolog, foleg hogy adtam a paltara egy kis kodot is:) Az arnyekoknal sajna csak a tizedeig jutottam, mert utana mar 1 fps ala kezdett csokkenni a dolog;)))))))
Jo ez a dinamikus napszak, de azert ennyi hatranya van, hogy csak azoknak az objektumoknak lehet rendes arnyeka melyek fontosak. Ami nem rossz, de latva hogy milyen lenne ha mindennek lenne rendes arnyeka, eleg lehangolo, eg es fold a kulombseg:(
Én azt nem értem mi a jó abban , ha már 100 mk/h-val is csak vért izzadva lehet végigmenni a pályán :DDD
Egyszer már volt róla szó , és egyetértek azzal , hogy egy versenyautót, jó setuppal igazán könnyû elvezetni , A dolog onnantól kezd érdekes lenni ha már saját idõidet próbálod megdönteni , ahoz ugye instabilabb setup kell , és a saját határododn túl kell autózni .
Én írtam le elsõnek , hogy az F1 milyen nagyon sínautó lett túl könnyû... De ma már mást mondok : a hotlapom replay-ét nézve még lazzán van benne 1-1.5 mp...De ezt az 1 mp-t ledolgozni már szinte lehetetlen számomra mert saját határomon is túl van ,,,De ha nem rontanék egy kicsit se (!) egy körben biztos összejönne...De rontok... És ez a nehéz . Egy igazi F1 pilóta 1000 kört megy gyakorlatilag hibátlanul , na az az igazán valami...
Az meg külön tetszik , hogy végre van lehetõségem korrigálni is a hibák alatt , nem az van mint F1C-ben , ha rontottam akkor a fal fogott meg...És ez igazi élvezet számomra , hogy "érzem " hogy most már kicsit megindult az autó hátulja de még tudomm kontrollálni és nem csapom magam a falhoz ...
Szal nekem ez így bejövõs. Amíg az elsõ napokban csak autózgattam addig túl könnyû volt , most hogy a saját határaimat akarom túllépni már elég izzasztó , és igen élvezetes mert nem csak a megjegyzett mozdulatok alapján megyek mint F1C-ben , hanem a legkissebb rezdülését is érzem a kocsinak és marha jó terelgetni :DDD
Tolsztoj
Hát igen...azt azért jó ha tudod hogy egy új mod az ugye a fizikában is tartalmaz változásokat, és ezáltal a korábbi setupok felejtõsek...ezzel azért jó ha tisztában van az ember
Én állat csak behívtam a setupomat, és bele se néztem. Hát az van, hogy az 1.1 alatt készült setupokban mindkét szárnyat minimumra vette a kis aranyos, így nem csoda ha egy gyors kanyarban elszáltam, mert annyira túlkormányzott volt.
A helyzet az, hogy az 1.1-ben volt 3 fajta elsõ -és hátsószárny, itt meg millió variáció.
Ezáltal sokkal jobb, mint a régi verzió.
Így hát nem fejezem be, dehogy fejezem, most jön a java!!
Hát én nem tudom srácok....szerintem érezhetõen javult... kezd alakulni a mod..100%-os linearity-n használjátok?Mert csak úgy érdemes véleményt mondani túl-és alulkormányzásról.
igazad lehet, most olvasom az RSC-n, hogy másoknak is állatira túlkormányzott gyors kanyarokban. ezen kivül visszaváltáskor nagyon instabil lesz. megnézzük egy jó setuppal mit mutat, de nem sok jót remélek :(
3 napja játszottam az F3-al ,szokták mondani, hogy minden csoda 3 napig tart :) én itt befejezetem az F3-as pályafutásomat, ugyanis ez számomra vezethetetlen!