Kipróbáltam az 1.2-es F3-at. Hát szerintem nagyon szar! Maximális tapadásra van állítva a szárnyam és egy gyors kanyarban 30 fokot elfordítva a kormányt kidobja a seggét. Jól is néznénk ki ha a valóságban ez így lenne. Már az 1.1-es is nagyon nehéz volt, de ez katasztrófa. Szóval pár kör után azt monodom, szokni kell :)
Igen...nekem is az az érzésem, hogy bár 2.0-ként van eladva a motor de nem hinném, hogy ez egy teljesen új 2.0-ás motor.Itt-ott érezhetõ, hogy valóban toldozott-foltozott motorja van a játéknak.Reméljük egy kiadós peccs kijavítja ezeket a hibákat...
Amugy sok helyen latszik, hogy kapkodott az ISI, es/vagy a "tartalomra" mar nem volt eleg ido, es inkabb az engine-t probaltak hegesztgetni. Sok-sok apro hiba van - ami azert meg nem zavaro -, de a teljesen alfas AI es az FPS gondok mar gazosabbak:(
Tenyleg sokat javult a grafikai engine, belekerultek a DX8 es DX9 efektek, a shaderek stb., de ezzel egyutt egyelore lassult is rendesen:( Sajnos itt a MAX arnyekolas - ami alap lenne (az autora is ravetulo) - szinte hasznalhatatlan versenyben, annyit lassit. Es raadasul ugy lassu, hogy nelkuloz minden DX8/DX9 pre/post-process efektet (valodi tukrozodes, HDRi, dinamikus kontraszt, melyseg elesseg, motionblur stb.). A Shine es a Bump mappoknal kimerult (szinte) az uj effekt es render paletta:)
Szerintem az engine ismet (csak) erosen meg lett hackelve, inkabb csak hozza lettek drotozva az ujdonsagok:) Ami nem gond, nem kritika, csak ez van:P Bar tenyleg egy (online) szim-be nem a grafika az elsodleges, csak fajo tudni, hogy ha a kiadok, fejlesztok "normalisan" tudnanak a szimekhez allni, akkor szinte lehetne olyan grafikat produkalni mint pl. a PG3-ban.
Upsz, mar meg volt amikor kilinkeltem a filmet, csak lemaradt a file-rol a link:)) Nem szolt senki es meg lakast festegetek (meg mindig:D) nem vettem eszre;)) rFactor Orchard Lake Texture Update 02 (Asphalt)
Ja és mindezt a harmadik körben hozta össze , úgy , hogy mikor kiírta a full sárga zászlót és gondolom elindult a safetycar , akkor totál összeomlott az egész , és ment vagy 2 fps-el :DDDDDDD
A Safetycar valahogy nekifordult a falnak és az istennek nem jött rá , hogy nem tudja eltolni a falat : A kijövõ AI-k sorra belecsattantak , már én sem tudtam kifönni a boxból mert összatörtek .A Jordan meg kb 10-szer hátra tolatott és beleszállt a Safetycar-ba , gondolta majd letúrja maga elõl: Aztán látva hogy ez nem sikerül , stratégiát váltott és engem borított fel , hogy eltudjon menni : Mindeközben a Safetycar folyamatosan tolta a falat , és mivel nem tudott kiállni , végig sárga zászló volt , szal ennyi itt egy offline verseny :DDDD Adjátok át gratulációmat az isi-nek !!!
Figy mi lett a hangokkal az új mododnál ? Eredetire van állítva de a váltó hangja elég lol , és még autó nincs a képen meg motorhangot se hallani , már akkor váltócsattogás hallatszik :D
Lacc Coo-nak jo sok aszfalt csik:)) Prev movie, semmi extra, csak a jatekbol exportalva, kis felbontas miegymas, csak a folthatas miatt:)) rF OrchardLake Asphalt (AVI, DivX 6, 10Mbyte)
Próbáltam, de nem tom milyen mert az eredeti F3-al még nem játszottam :DDD De gondolom nem egy Flat Out tipusú törésmodell :DDDD
Hol lehet regelni a Racecastra? Miért vannak kis szürke Temp autók néha online? Az egyedi festés miatt? Akkor miért nem rak be a progi egy autót, akár egyszínût, az is jobb lenne, nem?
Szép jó napot mindenkinek, egy kicsit offolnék, ugyanis tegnap este, amikor blázoltam az ablakban elmentent az úton egy astra és az oldalán "Magyar Factor"(---->Magya rFacor)felirat figyelt...egy kicsit LOL volt...
Most akkor on, ugyanis eddig problémám volt azzal, hogy a szezonban nem kaptam komolyabb összegeket csak max. egy ezrest, hát ez azért volt, mert ZR-el kezdtem(így a legjobb helyezésem az 5. volt szinte full upgrade-es ellenfelek ellen, természetesen alap verdával), nem pedig Rhez-el, úgyhogy tegnap elkezdtem és mindjárt meg is nyertem kisebb erõfeszítés nélkül..szal ez volt a titka....
Hát még ezek a szövegek Ezzel jól indult a napom,frankó a videó nagyon!
Ja már látom...A setupban át kell írni a VehicleClassSetting-et ...
Alex , nem lehet hogy a váltó hangját a sound efect-ben nem jól adtad meg , mert most mindig ezt használja a progi ?
De miért nem látja a setupjaimat ???
Ott vannak pedig a könyvtárban... Na mindegy reinstall.....:(((( Jó nekem a sima skines mod is , ez nálam nem a legjobban mûködik :(((
Nálam azért vannak gondok vele :D
Nem látja a korábbi setupjaimat , minden autón brigestone gumi van , és az összes többi autó a tuningolt hangot használja amiben nem is hallatszik szinte semmi más csak a váltó hangja :DDDAz a leghangosabb.
Hát gyerekek!Óriási menet volt MILLS-en ONLINE!!!!Mindenkinek kívánok ilyen profi partnereket 1-1 lobby-ban mint akikkel volt szerencsém menni egy futamot.Német srácok voltak és rohadt jó volt.Természetesen F3 mod-al toltuk.Ja és az egy dolog, hogy eddig az ISI nem a netes megoldásairól volt híres de amit most hoztak ki ezen a téren az szerintem a Nascar Racing 2003 online részéhez hasonlítható minõségben(kivéve hogy kiderült, nem a router miatt nem tudok szobát indítani).Semmi lag, és semmi gebasz nem volt a futam alatt.Szinte mintha offline menne az ember annyira az úton vannak a gépek.Bár ez egy 100mbites szerver volt, és nem tudom mennyire eszi a játék a sávszélességet,de mint felhasználó nagyon pozitív a véleményem. Egyre pozitívabbak a tapasztalataim az online versenyzéssel kapcsolatban is ezzel a játékkal.Valahogy mindenki tud a másikra figyelni.Persze vannak apróbb hibák, de nem végzetesek. Itt van 1-2 pillanat a mai összeröffenésbõl. Semmi extra nem csúcs minõség 1x nézhetõ.Csak összefoglalócska nem nagybetûs videó.Itt ott egy-két kommenttel fûszerezve. De azért érdemes megnézni! Jó szórakozást hozzá!
Meg a ProjectGotham3 is...most néztem meg a videóját....ilyenkor olyan szomorú leszek....olyan grafikája van a játéknak, hogy erre már tényleg azt lehet mondani:FOTOREALISZTIKUS!De ahogy elnéztem csak ennyi...mert fizikát nem sokat láttam benne...bár szvsz GT4-nél jobb...Miért nem hoznak össze ilyen grafikát PC-re??Nem tudom elhinni, hogy ezekre a brutál VGA-vezérlõkre nem tudnának ilyet írni.Biztos nagyon faszányosak a mai játékok, de nincs akkora különbség egy 5éves és egy mai játék között...akármilyen kártyával is futtatod..persze szebb meg minden, de valahogy nem érezni azt az óriási különbséget amiket ezek a mai kártyák állítólag nyújtani képesek.Egy PS1 és egy PS2 konzol között pl érezhetõ az a sok évnyi különbség.De egy PC-s videókari között nem...Persze tuti hogy van élszûrés meg minden...de alapjaiban véve nem annyival szebbek a játékok, bármennyire is maxra lövöd a kártyád.Még1x hangúlyozom nem aztmondom (mielõtt valaki elkezdene vitatkozni), hogy nem szebbek a mai gémek...csak nem annyival, amennyivel többet elkérnek egy vacsiúj kártyáért, és amennyi lehetõség
Formula1 mini-MOD 1.3 Nincs befejezve, tesztelve stb. A gumik (Hard, Soft) es a fizika 2004-hez van allitva, de nem veglegesre, nem rendesen tesztelve! A Michelin es a Bridgestone gumik tulajdonsagokra egyformak! A fizika es a gumifile-ok kulon-kulon vannak, aki akarja es tudja irogassa, tesztelje oket;)) Erdemes minden elozo Formula1 mod-hoz tartozo cuccot elotte torolni, es a UserData\"TeNeved"\Formula1.cch-t is! Formula1 mini-MOD 1.30 (RAR, 34Mbyte)
Amig feltotom, felsorolas jellegel hogy mi van benne: Ket Class (FormulaIS es Formula1), osszes csapat, festes, rajtszam, csapat logo, valaszthato kormanyszinek (:D), csapathoz tartozo Michelin es Bridgestone gumik.:)
Upgrade lehetosegek FormulaIS (FIS): csak kormanyok es hangok (FIS, motor, efekt, osszes). Formula1: kormanyok, hangok (FIS, motor, efekt, osszes), gumitipus (FIS, Formula1 Soft es Hard, a Michelin es a Bridgestone-hoz mas-mas gumifile), valaszthato fizika (FIS es Formula1).
Elvileg kesz van a full F1 mini-MOD az osszes csapattal, ha nagyon kell akkor osszecsomagolom es feltoltom az egeszet:) Abszolut megvaltozott az egesz:) Nincs idom folytatni, befejezni, tesztelni stb., ez inkabb csak modolasi-teszt volt;))) De mukodni mukodik. Ha fent van kilinkelem.
Ebed fozes utan () csinaltam aszfaltot is (csak Addon, Shine es Bump).
Ha valaki ért a routerekhez és tud, segítsen nekem kicsit....egyszerûen nem akar menni a dolog.A port amiket a progi használ 34297,34397,34447 D-Link DI-514-es modellt használok.Dinamikus IP (chello).Nem tudom min és hol kell állítani ahhoz hogy menjen a dolog.Window tûzfal kivan kapcsolva.
Most tényleg ilyen határon kanyarodok ( gyakorlatilag azt érzem hogy sodródok le az ívrõl...). vagy ez csak valami bug a replay-ben , hogy a levegõben vannak a belsõ kerekek ???