Hello mindenkinek. Tudja-e valaki, hogy milyen programmal lehet az rfactort magyarítani?
Rhez alap verdával meg kell nyerni párszor az Amateur kupát és fullra feltuningolni az Rhez-t.Utána a Pro kupában indulni és a nyert pénzen tuningolni vmielyik más kocsit.Ha azt is feltuningoltad fullra akkor érdemes elkezdeni egy kupát és így tovább.
Ti hogyan kínoztátok fel az autót "értelmes" upgrade-re, mert öngyilkosság szinte alap verdával szezonban nyomni....(vagy szenvedjek tovább...nemistom)
példa a lenti linkrõl 1 full kerék: rim+tirelátható, csak 1 ilyen kerék 27.800 poligon. Azt meg sem említem, hogy a többségénél több a poligonszám, mert a gumi mintája nem textura szokott lenni, hanem objectbõl oldják meg, szinténsok poligonból.
Ez már olyan felni+kerék, ami használható is a játékban, pl én is valami ilyet csináltam az egyik autóhoz.
A lényeg, hogy szépek ezek a felnik, de kismillió szép felnimodell van a neten, vásárolható, vagy ingyen letölthetõ. De a legtöbbje teljesen használhatatlan, az igazi megoldás: modellezni kell:))))
A farkam ki van a Minardi festéssel... Akárhány képet találok róla , kb. minden másodikon másképp néz ki :DDDD
hi All!!!
most jutottam el arra a szintre, hogy egészen biztosan megveszem a licenszet a gamehoz, ehhez code red hsz, és az is hozzá járult, amit a játékban szerkeztettem! hihetetlen hogyan alakithatod a játékot, a saját izlésed szerint! igaz pályát, modot nem valószinü hogy fogok tervezni ( azt inkább a hozzá értökre hagyom :) ) de saját autot már csináltam! ime: ez még csak beta verzió, :) de folyamatosan szerkeztem!
NAgyon jó véleményem lett a játékról, egyedül az aival nem vagyok kiegyezve, de mint tudjuk a fejlesztéshez pénz kell, én hozzá járulok :) ( nem biztos hogy miattam fejlesztenek majd, de biztos jó lesz nekik :))))))
Na hát valahogy így áll a DX7-es aszfalttextúra...
Valaki összefoglalná egy mondatban mit kell csinálnom ahoz hogy tudjak menni Forma 1-es gépekkel?
Sõt..ott ahová a kátyúkat tettem olyat dob a kocsin mintha rázókõre mennék...most vagy éppen odaesett a textúra ahová a hupli a játékban vagy tényleg ennyit számítana a grafikai beleturkálás is?
Nem mertem ezzel elõhozakodni mert azthittem hülyének fogtok nézni de lehetséges az Alex, hogy én belevariáltam 1-2 más textuárba, bump-ba és egyszerûen mintha másképpen viselkedne a kocsi az úton....pl megszûntettem minden bump-ot és "korcsolyázni" lehet a kocsival...elõször azthittem bemagyarázom magamnak de ezekszerint lehetséges?
a #3944-ben a dds file-okra gondolok, amiket az update tartalmaz.
Ezt nem tudtam, hogy vajon mindenhez van-e. Ugyanis ahogy néztem a gmt-ben van az info, hogy milyen texturákat rendel hozzá. Ezek szerint minden objecthez mind a 4-et hozzárendeli, aztán vagy van mind a 4, vagy nincs?
Másik Alex! Ami dx9-es material-textura, azt dx9-tõl lefelé hogyan látod? Marad csak a normal textura, extra featureök nélkül? Én ezért vettem dx9-es kártyát, csak azért kérdezem.
A progiban 4 texturabol van osszerakva 1 (normal, bump, csilolgas, addon) vagyis azzal nincs gon:) Sot elvileg tudja a texturacal valo fizikalis bumpolast is - palyahibak - csak ahoz mar melyebben kell belenyulni.
Gondolom macskaköves utat 2 féle képpen lehet csinálni: bumpolt texturát maxban renderelni, ebbõl lenne fake macskakõ, vagy a másik: valahogy belenyúlni a pályába, és bumpolt-spacularos texturát csinálni neki, amit a gmt hozzárendel mindennel együtt korrekten a pályához. De lehet tudja alapból is dx9-es texturakészlettel.
Nagyon zsír a textura, 1 dolgot szeretnék hozzáfûzni hogy ne latszodjon a textura ismétlõdés több layeren csinald es veletlenszeruen tologasd õket, sokkal életszerûbb lesz. Csak így tovább cimbi
Az SLN Mills update-et hova kell másolni? A Mills könyvtárba, vagy a Millsen belül a Mills Shortba Longba stb. külön-külön???
Nekem is csak az a bajom, hogy egy 3000-es AMD64-el 1giga ram-al 9600XT-vel 1024x768-ban Toban-on 20 kocsival a rajtnál nem éri el a 20 fps-est és így eléggé szaggatós a rajt.Mondjuk F1 és F3 modnál nincs ilyen probléma.Lehet az is, hogy egy Rhez több poligonból áll mint egy F1 vagy F3-as kocsi nemtudom.De én DX7-ben használom a játékot.Mondjuk többi pályán nincsen gond, csak Toban-on.Remélem a megjelenõ mod-ok fogják támogatni a DX7-est mert ha nem akkor "nekem"lõttek :-D
Nyugi, ezen nincs olyan kartya ami ne izzadna meg:) Van meg mit optimalizalni. Sajna max arnyekokkkal - aminek ertelme van, ami alap volt az F1C-ben - mar eleg szaggatos a dolog;(
Hát ez még csak béta.Mindenfélét próbálgatok rajta...Amúgy JuanG ráérzett nagyon :-D Nekem is pont ez jutott eszembe mikor a kátyút csináltam rá hehehehe.
Elnézést a túlzott méretért, de csak így látszanak jól a részletek.Ilyen DX9
ilyen pedig DX7 alatt
… egy 900 lóerõs Formula-1-es versenyautó esetében 0.78 liter üzemanyag jut egyetlen lóerõre, míg egy 75 lóerõs normál személyautónál ez az érték 0.093 liter.
Az elsõ 2 DX7-es a 3.ik DX9-es kép...
Elkezdtem dolgozni egy újfajta aszfalttextúrán...egyenlõre még nagyon béta de jól haladok vele..
Van benne olyan is:) Csak tobb fele "kerekveto" letezik. A "lapos" inkab csak az idealis ivet segiti a magasitott - szo szerint veto:) - az inkabb a levagasokat akadalyozza. Persze, azert a magasitott is tud segiteni a kanyarodasban:) Felesleges mindenhova 3D-s, csak lassitana (lsd. GTR).
F3 mod...sztem szegélykõvel semmi gond nincsen.Nem tudom miért vagytok rá kiakadva.Láttam már rosszabbat is.De hál istennek ez nem csorbít a játékon egy centit sem.
Ez volt a bajom nekem is, hogy valami masra emlekeztem a nem hivatalosbol. Azt nem talaltam meg:( De azert ez sem lett volna rossz, mar ebben is realtime tukrozodes van es eleg brutal a tores. Sajnos a kormany forditva kezeli vagyis hasznalhatatlan szamomra:))
Amúgy ez a kép a már hivatalos demo-ból való.Az elsõ úgymond "kilopott"-ban 1 szál kocsit lehetett terelgetni az úton.Ha jól emlékszem akkor egy Toyota Supra volt tán vagy valami hasonló.Abban jobb volt a fizika mint a hivatalosban.Meg is van valahol az a demo csak megkéne keresni.
Ezeket a linkeket természetesen átböngésztem de köszi a segítséget!!!Amúgy a régi TOCA demoról mi a véleményed?Énis csak az emlékeimre támaszkodtam, de nagyon úgy rémlik hogy az a hatvanvalahány százalékos demo nagyon ott volt!!Pl úgy törni kocsit még nem láttam játékban.
Nem ment üzi???Na akkor ideírom...ugyanaz mint az elõzõnél!Összefoglalóvideónak sztem tuti!Csak máskor ha tucc-tucc megy alá akkor keress valami "zeneileg" kifinomultabbat.Pl: Paul Okenfold-nak több ilyen jellegû zenéje is van!Amúgy mekkora felbontásban vetted fel?Mert a 800x600 sztem elég kell hogy legyen, ez meg szvsz 1024x768...Legalábbis a te konfigodon nem szabadna szaggatnia a képnek....Vagypedig amikor wmv-be konvertálsz Vegas-al akkor nézd meg hány fps-re van állítva mert 25-el veszel fel és 30-ba konvertál akkor is szaggat...De ha bírja a géped akkor állítsd 30fps-re a felvételt....
Hogy lehet úgy megnyitni egy DDS fájlt , hogy az rétegenként tartalmazza a cuccot , Az újabb tükrözõdést szeretném kivenni valahonnan ( redbull...) de nem sikerül ....
Nem tudom hogy melyikre gondolsz:) Sajnos meg gyujto site nincs, az enyem is varat magara, a nagy resze az RSC-n van szetszorva, de az SLN-nek van weboldala amit Ok csinaltak fent van naluk ( a banner alatt is van link): http://sln.rscsites.org/