Ha van esetleg olyan replay-etek, vagy olyan "akció"-k amiket szívesen látnátok videoban újra küldhetitek mailben :-D
Persze hogy meg lehet oldani, de ahoz mar fomunkaidos modder kell:) De ha kell, autonkent lehet mas a kaszni, a texura, a cockpit infok, az efektek, a hangok, az upgrade-ek, es ha kell, lehet filterezni palyankent is, vagyis meg attol fuggoen is valtozhat az egesz:))) A lehetoseg adott...:)
jaj, véletlenül elküldtem..:( Szal utána felraktam egy másikat ami megcsinálta a kerítésalapot viszont lecserélte a kerékvetõ festést.... Birmingham mondjuk csak egyre jobb lett, pl a forgó torony nagyon bejött.
Most már lassan el fogom menteni a pályákat mert kezd sok lenni az update, felraktam Mills-re a valós reklámokat, aztán felraktam a kopottas fû texturákat, de ezzel lecserélte a kerítés alap fehér festését mállott vakolatosra, ezzel elég gatya lett a pálya :)))) mint vmi rissz-rossz körtedüllõ 13 versenypálya golyóscsapágy kerekû sufnigokartoknak. (mennyit toltam jessza
na..hát nem jöttem rá, szal ha vki tudja mondja légyszi. :) gdb, és scn után megnyitottam kínomban a pályanév.mas-t jegyzettömbbel..hát én csípem a horrort, de ezt gyorsan becsuktam.
Kérdés (de azért próbálok rájönni magamtól is :) ) Ha én akarom az eredeti birmingham-et, és a téli Birmingham-et is..(az õszi az nekem elég katasztrófa) Akkor mit kell tennem, elég másolni-változtatni, és a téliben átírni a gdb-t?
De a slik gumi update legalább jó a többi Hammerra is :D
mohohóóó..:D ettõl lehet hajat tépni..:DDD stabil 100lityi üzanyag..stb. nem gyenge, aki ezt szereti annak biztos jó. alsõ futamon 6. lettem, nem kaptam pénzt, másodikat megnyertem...nem kaptam pénzt, nézem a tunningot, hogy így mi lesz, mire leesett, hogy nincs tunning, csak dudára (!) :DDDDDDDD Na az valószinüleg sokat nem fog segíteni a vezethetõségen...szal én pihentetem. :) Ráadásul elsõ pályának beadta Birmingham-t, ami azért 19 ai-val elég diavetítés volt... kemény mod. :)
INFORMATION: This is a generic Stock Car series using the Hammer chassis. All files in this modification were already in game and no new files have been added with the exception of the physics changes.
Physics have been adjusted to reflect Stock Car racing. This series is primarily for racing on the oval tracks. For this series you should be running with full course yellow flags enabled and also rolling starts with pace car.
I kind of see this as a sort of IROC series for rFactor. My idea was simply to let anyone that is interested have a series were all cars are equal. Also so everyone can see just how the Stock Car potential is in this sim.
--->TIRE SPECS UPDATE<--- It was brought to my attention that the tires on the cars were heating up way to much. After investigating I found that I had the cars using the "stock" tire specs. So here is a small update that will put the "racing" specs on the tires. Just unzip the file to your rFactor/GameData/Vehicles/RFHC folder and let the new file over write the one there now
Igazabol gozom nincs, de elvileg a PLR file-ban ez be van kapcsolva (Player Car Equal="1") akkor egyenlo az auto beallitasuk a tieddel. De ez nem biztos.
Szõrös dobókockák nem lesznek a tökürre akasztva ? Vagy bólogatós-kutya....
Viccen kívûl : már kérdeztem ,de nem válaszoltál ..Meg lehetne oldani , hogy az AI is soft gumikkal mehessen csak ?Jobban élvezném a "tesztelést" ha õk sem a szupergumival mennének....
Most pofátlan leszek , de nem tudom a fordulatszám-jelzõ ledeknél a pirosat valahogy feltünõbbé tenni ? Hang alapján váltok , de néha elõfordul hogy "pirosban " pörgetem a motort ilyenkor jól jönne valami "szemkibökõs " jelzés...
azon gondolkodtam, hogy milyen "álomgém" lehetne a dolog, ha mondjuk nem 5 ember hanem 100 csinálta volna és nem 20ezer dolcsiból hanem 5 millából
most nem kéne modokra várnunk....mert ugyan megvan nekem és nem is eredeti, de csupasz mint egy csiga....az AI-t nem is említem...40 dolcsiért ez így elég gáz
Lehet, hogy hülye kérdés, de azokat a TOOL-okat, amiket az F3 modhoz, vagy egy pár hozzászólással lejjebb látható CSMF-hez, meg még egy két modhoz használnak nem lehet beszerezni sehonnan? Pl. hogy editálni, inportálni, exportálni lehessen a GMT fileokat, de feltételezhetõen van még ezen kívül több is. Na jó gondolom erre az a válasz, hogy az ISI csak bizonyos, és csak megbízható MOD-oló csapatoknak adta oda azokat, esetleg, a TOOL-okat is az adott MOD-er csapatok készítették, de pl. nem egyszer láttunk már rá példát, hogy mondjuk egy játék még a sokszorosítás elõtt ki került a netre vagy BETA verziók, forráskódok. Szóval hihetetlen, hogy léteznek ilyen TOOL-ok és nem érhetõek el. Esetleg fel lehetne venni a kapcsolatot olyan MOD-erekkel akik rendelkeznek ilyenekkel. Meg kellen Õket kérni szépen :)
"Hát a hármas képen a kerékvetõt eléggé elszúrták ...."
örülök hogy nem csak nekem tûnt fel...
CodeRed vidiójában is zavartak azok a snittek, ahol közel volt a "kerékvetõ" melynek magassága zéró
Csak az én szemem csal , vagy ez(ek) a modok autói sokkal tönn poligont használnak ? Remélem F1 modból is látok hamarosan valami hasonlót :DDD Bár ahogy halad vele a WDT soha nem lesz kész :(( Más valaki nem dolgozik F1 modon ???
mennyire fogod bonyolultnak látni az rfactor modolást ugy mondjuk 2 év mulva? ;) nem e inkább a kibõvült lehetõségeknek fogsz örülni, mint azon bosszankodni, h ezt -meg azt még két helyen át kell (lehet!) állítani ?!
uhh, nagyon jól fog kinézni Toban ha megjön ][udson frissítése: - kép - kép - kép
Ez a videó nagyon komoly,minden elismerésem.Nagyon tetszett és eszméletlenül hangulatos volt.Nekem nagyon bejött.További sikeres melót az ilyenekhez!Grat