félOff: Hát sztem nem fogják, nem akarják. Ha tejel egy felvevõréteg, akkor annak a megtartására törekednek, ha a fejlesztõcsapat menne is más irányba, a kiadó/terítõ cég majd megmondja hogy, valójában merre is akarnak õk menni. :( Azt a réteget ami pl. az NFSU-t sikerjátékká tette, azt nem fogja érdekelni a felfüggesztésszámolása a játéknak...ebben biztos vagyok. billentyûvel lehesen irányítani jól, és 'cool' körítés, esetleg szériaautókra, versenysorozatokra, pályákra való jogok vásárlása, ez ami kell, és nagy, és jó reklám. Csapatnak megéri, mert így évente új játékot raknak a piacra, kiadó mosolyog szintén ez ok miatt, vevõk mosolyognak. Ezt dobják el maguktól azok akik szimet fejlesztenek, és ezért gondolom úgy hogy szimet nem szabadna warezolni. (én a szimmel vagyok így, más mondjuk egy FPS-sel, az én életembõl kimarad az FPS de én döntöttem így, az egyetlen játék ami mindig fent van a gépemen az a Heroes of Might and Magic sorozat ) Na szal ha nem warezol is a szimközösség, akkor is sokkal kevesebb a bevétel egy szimbõl mint egy jól felfuttatott autósjátékból...amihez még jár egy védelem, és egy dvd. Sztem ugyan ez egyhelyben toporgás, és kerékkötés...de ebben van egyenlõre a pénz. Viszont a dolgokat, mint mindig is, ahogy én emléxem azok vitték elõre akik a dolgot magát akarták jobbá tenni, nem a megélhetési körülményeiket.
Ez alol kivételnek tartom a GTR-t, és nem is igazán értem, mindenesetre ott maga a futtatás nagyon profin volt megoldva, viszont kiváncsi lennék, hogy azok közül akik megvették, de nem szimmegszállottak, hányan tolják még most is, mert tartok töle hogy sokaknak ott áll a polcon, mert "..nem lehet a menüben kormánnyal léptetni, pedig azt már a Colin2 is tudta" (ahogy olvastam). ..és mert foglalkozni, érteni kell hozzá. A következõ GTR rész után majd meglátjuk...remélem megtartják az irányt. on: Az rFactor-t mindenképpen nagyon jó játéknak tartom, jó iránynak, aminek inkább hiányosságai vannak, mint hibái, ennek oka már le lett itt írva, mindenesetre számomra pl. kihagyhatatlan volt, és most is megvenném bármelyik percben, ha nem lenne már meg.
En azt irtam - egy masik forumon - hogy nehezebb moddolni.
"Moddolasi szempontbol nem annyira sima a jatek, mint az F1C, egyelore meg nekem is van benne par sotet folt."
Nem pedig hogy nehez. Irtam ezt annak tukreben, hogy TIZENHAROM perccel korabban publikaltam az RSC-n az elso modomat, amihez mar kellett rFactor tool.
A tool-ok mindig is kellettek, de ezek mar az MP demo ota leteztek, a vegleges verzio es az MP demo kozotti atmenetet 1 het alatt oldottak meg a tool keszitok kb. De ez nekem is megvolt meg aznap.
Hogy megis miert nehezebb modolni? Mert a kulcsfontossagu fileok tobben es mashova vannak rakva, tobb koztuk az egymasra hivatkozas. Ennyi. De ettol meg valos amit irtam, jobban at kell tudni altni mi miert van, mint az F1C-ben.
Hát én bízom benne , hogy megfogják :DD Mert soha nem érjük el azt a fejlõdést mint pl , az FPS-ek vagy a NFS... A TRD2-ben ott volt már a bûvös pro simulation gomb.. De asszem Alex tudna errõl mesélni ...Õ piszkálgatta erõsen TRD2 fizikáját :D
Éppen ez a siker titka ...Az arcade cuccban benne van a sim is...Az arcados tömeg kifizeti évrõl évre a fejlesztést :DD
nemfogják:) mer akkor nemlenne ilyen nagysiker nameg konzolon egy szimulátor hgynézmárki:D majd számításba veszem a trd3at ha lesz benne kidolgozott belsõ nézet de addig cska egy arcade csilli villi tömegcikk megjegyezm jó karier móddal abba az 1be jó...
- A GTR ennek a cegnek a tobb eves engine-jevel fut, mindentekintetben elavult (nem a jatek!) - A GTR2 - ha lesz - ezzel az engine-nel fog menni (de addig lesz GTR MOD az rFactor ala is;D) - Meg a TRD2-t sem lehet ehez hasonlitani. Az "autos jatek" sok-sok arkados beutessel, konnyitessel, koritessel stb. (NINCS: idomero, rendes belso nezet, normal fizika, serules-kopas , online, modolas, reszletes setup stb.) De az nem is erre van. Olyan mint ha a Quake-et hasonlitod a Swat-hoz;) - NEM jott hozza ki F1-es palya, ne probalkozz! Eddig csak Limerock Park es Birmingham jelent meg. - Az F3 1.1-et pl. a www.hsw.hu-rol lehet tolteni.
hát... nem nevezném azért arcadnak, meg tömeg cikknek se... a lényeg számomra a játék a lejebb emlitett két játék között van! egy biztos, a GTRt nem fogom leszedni emiatt a játék miatt! eröteljesen koppintása az rfactor! annyi, hogy nem csak a GT kategoriára megy rá, hanem millió mod lesz hozzá!
És ha ne adj isten a TRD3-ban megvalósítják a full szim fizikát is akkor mi lesz? Mert nem hiszem , hogy képtelenek rá, túl nagy csapat túl jó fejlesztõkkel :D
ISI is erre hajazott a karrier modjával, érzik õk hogy "csak" szimulátprból nem lehet megélni :DD
Hát sok szempontból rosszabb is....Erre nem jönnek rá a szimulátor fejlesztõk , hogy vajon miért adnak el annyi TRD2-õt..... Vajon miért , és rFactorból esetleg nem lehetne annyit ??,
kemény két napja nyomjuk már a gamet nagyon jó baráti társaságommal! ha mindenki éppen ráér 5 sikeresen tudunk játszani ( chelloval )!hogy mi a véleményem a játékról... hmmm... a toca/Dtm 2 nél picit jobb, de a gtr szerintem nem üti meg! ám nagyon pozitiv, és emiat biztos hogy élve marad a játék ( megjelenö toca 3 és gtr uj verizójától ) hogy nem kell annyit szerencsétlenkedni vele, és simán müködik crackal, néha még más serverre is fellehet menni vele ( már ha jó kedve van a keresönek és müxik :) ) és a folyamatosan bövülõ modok! Hja és az hogy Apuék P3 733Hz , 512SD ram - asan élvezhetõen fut a játék :))))))))De összeségébe nagyon jó game! szép grafikával! lehet hogy érdemes lesz licenset vásárolnom hozzá ... ?! :)
Segitséget is kérnék ám, lámáskodok egy picit...
irtátok hogy van f3 1.1 mod, azt honnan szerezhetem be? sln update oldalról leszedtem a pályákat, ( f1es ) azokat hova kell bemásolni? segitséget elöre is köcce, jó szórakozást!
Arról csinálj amirõl szól a játék :
A sebességrõl, a reflexekrõl , a kitartásról , az örült tempo miatt felgyorsult idõrõl , az elrontott kanyarokról... És meglátod egy szem effekt nélkül is jó lesz :D
Csak vicc...Jó nagyon....De valóban hiányzik valami történet bele.....20 mp után csak az effektek kötik le a figyelmem, pedig épp az az , amit észre se kellene vennem ..
Köszi mindenkinek!!!Amse abban valóban igazad van hogy a tartalma nem túl sok de én inkább a fizikát szerettem volna megmutatni a videóban.Sajnos a játék jelenlegi AI képességei még nem teszik lehetõvé a nagy adok-kapok versenyeket ezért nem is nagyon van oda-vissza elõzgetés.Sokszor csak egyszerûen belédszál az AI teljesen értelmetlenül, még 100%-on is....gondolom ezt majd javítják.A zene üteméhez, szövegéhez pedig mindenféleképpen egy egybefüggõ gyors videó kellett amit nem igazán lehetett megszakítani TV-s kamerabeállításokkal (csak ritkán) és igazán jó sebességélményt csak a padlókamera ad.Ráadásul a QUEEN a legnagyobb kedvencem és aki ismeri 1-2 klippjüket az tudja hogy ez a fajta kameraszög mint pl a gyorsított pálya nem ált messze tõlük.+ nem is véletlenül van benne 2x is az az oszciloszkóp effekt....Kicsit a 80'-as évek-re akartam velük utalni ami a QUEEN fénykora volt, és ugye õk készítették az elsõ hivatalos videóklippet is melyben hasonló hatások voltak láthatóak a 70'-es években :-D
Szerintem a technika nagyon nagyon ott van, de tartalmilag nekem nem igazán tetszett.Vagyis pár dolog pl a napszakváltás megmutatása meg a gyorsított részek tetszenek, de szinte végig padlókamerából vannak véve a versenyzõs jelenetek ami szerintem nem valami nagy látvány és kicsit kevés is a versenyzés benne, de lehet, hogy csak nem figyeltem:)megnézem még azért, mert a vágások, effectek nagyon ott vannak.grat!
Aaaahh megint egy alapmu!!! Koszinjuk, nagyszeru, ezt meg sokszor megfogom nezni!! Meg kellene szorni vele a net-et es a forumokat, ezt latnia kellene emindenkinek! THX!!
uhh,ez megin nagyon ott van... Ha meg nem vettem volna meg ezt megnezve nem gondolkoznek tovabb. :) Ja es meg a szemem is felakadt a vegen a stablistanal. thx
A visszarakás alatt nem tudom pontosan mit értessz de feltételezhetõen a kibontott és esetleg módosított MAS tartalmát visszacsomagolni MAS-ba. Lehet már reggel óta rájöttél, de ha mégsem, a válasz hasonló ahhoz amit a kicsomagolással kapcsolatban írtam neked. A kicsomagolt MAS tartalma egy a MAS-al azonos nevû mappában van (ezzel gondolom nem árultam el újdonságot :), na és ha erre a mappára nyomsz egy jobbegérgombot a megjelenõ menübõl ki kell választani a "create rFactor MAS file..." lehetõséget, amit valószínüleg nem vettél észre. Felülrõl az 5., és már csinálja is a MAS-t :)
Próbáltátok már a Hammer StockCar modot? Dús hajúaknak ajánlva, legalábbis az elsõ futamok,...
Kedves Mozso,
elolvastam amit irtál, amit tõlem idéztél és már értem mi a gond: félreértettél :) a legtávolabb álljon tõlem, hogy Téged minõsítselek, részben tisztában voltam azzal, mit is csináltál eddig F1 fronton (najo, kis részben), de egyébként sem szokásom más munkáját fikázni.
Amit irtam, arra próbáltam meg célozni, hogy az ISI eddigi programjait _évek óta_ modolod, az rFACTOR-t pedig gondolom 2 hete, simán adódhat ebbõl, h bonyolultabbnak tartod az eddigiaknél. Nyilván az ugrás is nagyobb, mint mondjuk az f1 2002 - f1c között, hiszen az engine most 3 éven át készült, nem félévig :)
Feltételezem, Te is támaszkodtál mások tooljaira, melyek munkádat segítették f1 2002/f1c alatt, ezek nyilván még nincsenek meg rFACTORhoz. Ebbõl nem adódik "hátrány"? Gondolom de...
Én egyedül ebben "kötekedtem" (nem fikáztam!), h pár héttel a megjelenés után kijelenteni, hogy nehéz a modolás, elhamarkodott. Ha majd ebben is lesz pár éves tapasztalatod (márpedig mindannyiunk érdekében remélem h lesz), máshogyan fogod szvsz látni a dolgokat.
Lehet a véleményemmel kissé erõsen támadtam lacoonak (sry tõle), csak ezt is egynek vettem az 1000+1 flémbõl, amit itt véghezvitt ;)))) - fogalmam sincs, hogyan fogalmaztál, amikor azt mondtad nehéz modolni az rfactort ! Errõl egyébként irhatnál ide is - bõven!
Köszi a segítséget!!!! Ha esetleg van még valami hasznos infod vagy amit tapasztaltál és ugy gondolod, hogy érdemes használni akkor légy szíves írd le.
Hali mindenki! Töltöttem le pályákat (F-1) az SLN-oldaláról és fingom sincs hogy hova kéne bemásolni a mappákat. A GameData/Locations-ba berakom ott nem látszik. elõre is kösz!
- rákonfigoltad az -LCD mode- funkciót a kormányod egyik gombjára, ezekután ha kint vagy a garázsból,..tehát a pályán, akkor ennek a gombnak többszöri lenyomásával tudsz váltani az idõ, a helyzet, a gumik állapota, meg még mittomén mi között, megnéztem az alap autóban is van rá lehetõség. - Az Sg.hu szervert nem én indítom, ezért azt vissza kell keresned, vagy rákeresnek a topic alján lévõ gyorskeresõbe beírva, ezt Sg.hu, és lám... :))) - Skineket a hozzájuk mellékelt -readme- szerint kell berakni, nem mindenki egyformán csomagolja.
Köszi a segítséget! Az lcd kijelzõn tudok léptetni, mert ha igen akkor az új nekem. azt hiszem nekem most csak az idõket mutatja ha jól emlékszem. Még lenne pár kérdésem láttam, hogy van sg server , meg tudnád mondani a jelszót? Hogyan lehet skineket berakni? E. Köszi
A gumihõt a garage/suspension 'garászban' tudod megnézni, és 'állítani'.. menet közben pedig az lcd kijelzõdön tudsz ránézni ha odaváltasz, ezt rá kell konfigolni a kormány gombjára, mivel elég sokszor használod,..valszeg. (én soxor használom)
Amit érdemes elolvasni az autód beállításához: Wéber Gabi beállleírás. Ha ez oké, akkor sztem kérdezhetsz nyugodtan.
Szevasztok! Lenne pár kérdésem a játékkal kapcsolatban. Nincs valami leírás, ahol elmagyarázzák, hogy a kocsinak a beállítását miként kell elvégezni. Adott beállítás milyen hatással van a kocsi viselkedésére. A másik kérdésem meg az lenne, hogy itt többször láttam, hogy írjátok a gumik hõmérsékletét, ezt hol találom a játékban. Köszi
Vannak valós reklámok Orchard Lake-re is, kipróbáltam, jól néz ki, báááár itt-ott kicsit Castrol burjánzás van :))) RSC topic - Hamarosan lesz megint graf. frissítés Lime Rock-hoz is...
Alex, ez a Toyo még a sírba visz téged :)))))) 1.3-as F1 minimod jó lesz, tetszik pl. hogy választható lesz a fizika..
- Minden alkatresznek, motornak van egy bizonyos kopasa, elettartama. Ez a Normal beallitas. Ha az idogyorsitast allitod (Time Scaled: 5x, 10x, 60x), akkor az alkatresz is annyival gyorsabban elkopik Time Scaled beallitason. - Mukodik az online... eredetivel. Vagy ha az van neked is, akkor probalj a tuzfalon, switch-en vagy virusirton allitani.
Amúgy a multi része megy? A match.rfactor.net-re csatlakoznék, de csak "Searching" van...
Sziasztok,
Még csak most ismerkedem a játékkal, de tetszik. :) Lenne két kérdésem. Az egyik, hogy miként lehet saját csapatot gyártani a játékban? A másik, hogy a Rules-ban van egy olyan állítási lehetõség, hogy Mech. Failures. Ha Time Scaled-en van, akkor gondolom, ahogy öregszik az autó, egyre több baj lesz vele. De a Normal mit csinál?
utcsó off: :)) régen a CB750 Bol d'Or motorra azt mondták hogy szétrobban az ember tüdeje.., mert tudta a 200km/h-t.. (és ez halál komoly) on:
off: A régi Hockenheim-n volt egy féktáv a nagy döngetésrõl, hát ott számszerûen nem tudom, de a pilóták majdnem teljesen vakon fordították rá a sikán jobbos bejáratára. Mivel ott, azon a féktávon akkora volt a lassulás hogy a nehézkedéstõl nem volt vér az agyban. on:
A Forma 1-es auto lenyegesen nagyobb gyorsulast tud, mint 1G. Az igazi ertek 2G korul van a 0-100mp/h tartomanyban a 2003-as autokkal. Utana persze elfogy a kraft. Ez azert eleg durva.
Az 5G-s fekezest en is kiprobalnam, mokas lehet lenyalladzani a sikasplexit. :-)
mert vízszintes scrollt csinálsz a 800 x 600-as monitorokon... mondjuk én 1600 x 1200-ben nézem, de így is csúnya lesz. tehát esztétikai szétcseszés forog fenn, nem tartalmi...
Lacc probalj mar meg normalis meretu kepeket feltolteni legyszi! Probald ezzel: http://slc.hsw.hu/picupg/ Egy sorba 3 galeria kep fer el (220 pixel szeles). Kepenkent, melle egy-egy space. 3 kepenkent egy enter. Tudom hogy munkasabb, de nem cseszi szet a topicot - igy nem kell torlgetnem:))) Valahogy igy: