csá nálad hogy lehet hogy van safety car nálam nincs
Probald mas DirctX-ben futattni (DX7, DX8, DX9), kapcsold ki az elelmosasokat, valtoztasd a MipMap szurest (Bi-, Trilinear), frisssd a videokartya drivert...
Sziasztok! Most kezdtem el játszani az rFactorral, de van egy kis gondom - mégpedig verseny közben az aszfalt minig változik. Konkrétan a guminyomok egyszer ottvannak egyszer meg eltûnnek - és ez elég sûrûn változik, néha már villog is :) A displayben minden maximumon van, nem tudom mi lehet a gond.
Verseny után :
Azért az 5g-nél fékezéskor rendesen dülled már az ember szeme :DDDD Gondolom akkor már kezdenek kicsit sötéten látni :DDD
ja, mert ez az ûrrepülõzés már lightos, hogy anettka is kibírja... a régi szép idõkben, hagyományos rakétáknál elõfordult, igaz kevesebb, mint 1 mp-re akár 20 g is... de a folyamatos is közelebb volt a 10-hez, mint a 3-hoz...
Igzabol az az oldaliranyu gyorsulasbol adodo suly, ami elvinne az autot balra csak a gumik nem engedik:) Vagyis a gumi "megtamaszkodik" - bar minimalisan azert radiroz;D - es arra felfekszik az auto igy visszaszaolva 2,4 tonnaval:)))
De azert eleg erdekes osszehasonlitani az urhajo kilovessel:) Az F1-ben lehet hogy van 3-5g is, de csak rovid ideig. Az urhajonal 3g van 8-10 percig folyamatosan:)) Aki gyorsult mar "normal" autoval, tudja hogy mennyire belepreseli az embert az ulesbe, pedig az max 0.3-0.5g:) Az F1 az kb. 1g. Akkor milyen lehet a folyamatos 3g ?!:)))
Hát ha 2,4 tonna "súly" nyomja az aszfalthoz az autót egy gyors kanyarban , akkor nem igen fog az csúszkálni :DDD
Ráfestettem a tükrözõdés képét , vagy mi :Meg ahogy látom az árnyék néhol a betû fölé került :DDDD Meg jó lenne valami jó minõségû kép a Minardiról ...
Az eros tulzas hogy F1 MOD meg hogy dolgozom rajta:)) Valoban csak innen-onnan osszeharacsolt carset es kiserleti barkacsolas;) Az esetleges kesobbi projectekhez jo lesz mint tapasztalat:P
Ja es majd elfelejtettem, az Alexease fele miniMOD Michelin gumitexturaja es a realisabb specular highlight mintak is az en munkam. BTW Alex nyugodtan hasznald, ez nem copyrightos. :-)
Arty: "Amit mozsorol és a modolásvéleményérõl irtál megint csak nonszensz. Nem olyan könnyû modolni, mint az f1c-t ??? Mennyi ideje foglalkozik ezzel? és az f1c-vel? csak nem több a paraméter? csak nem kialakulatlanok a tool-ok ??? jajanyám ..."
Kerlek szepen 2001 ota csinalok modokat ISI jatekokhoz, a vilagon en csinaltam elsokent valos 3 dimenzios felniket es feknyergeket (3dmaxban) az akkori F1 2001-hez. Azota ez minden modban (RH, CTDP, turaauto, stb.) benne van.
Az eltelt evekben 3 kulonallo F1C bajnoksag letrejotteben segedkeztem, koztuk kettoben most is aktivan. Ezekhez tobb modot is csinaltam AIW editalas, dedikalt szerver tamogatas, sajat C++ anti cheat kliens, fizika ellenorzo es meg sokminden mas. A vilagon egyedul nekem engedelyezte Ralph Hummerich, hogy hasznaljam a Jordan autojat, illetve irasbeli engedelyem van adott RH2004-es palyainak atalakitasara is (csak idom nincs), ezt masnak nem engedtek.
Nezd meg ezt az oldalt: http://hf1l.hsw.hu ,majd keress ra a neten, hogy mennyi mindent vettek at szorul-szora belole, tippek-trukkok, beallitasok. Itt megtalalhatod a letoltesek resznel az idei modom 1.6-os verziojat, de a gyakori ollozasok miatt ez copyright-os!
A HF1L fizikajanak keszitesekor a Szasz Motorsport F3000-es gepenek adataihoz nyertem betekintest, palyatelemetriak, stb. amit azota is koszonok nekik, foleg Rapolti Zsoltnak (meg hogy beleulhettem :-) )
Szoval ha majd ennyi mindent letettel az asztalra, akkor fikazhatsz pajtas.
Ami van Toyota az nem jó? Kicsit belepiszkálok itt-ott, azt EMAC bekaphatja :DDDD
Az az eredmény jelzõ oszlop az melyik pályán van , vagy hol ??? Én még nem vettem észre :DDDD
Hát ha lessz idõm a Minárdit megoldom, de csak a skint , majd te belefabrikálod , meg alfacsatornázod .....Annak idején F1c-hez rajzoltam egyet , majd szépet áthúzogatom a cuccot :DDDDD
Hát igen. a kanyar közbeni 5g tömeggyorsulás, akkora , hogy elképzelni se tudjuk !!! És mi túlzott oldaltartásról beszélünk :DD Szal nem tom...Lehet hogy így jó ez ahogy van , lehet hogy nem :DDDD
Az aktív felfüggesztés asszem tiltott, vagy csak tiltott volt,..vagy csak bizonyos tipusa tiltott..a fene tudja olyan zavaros az F1 szabályzat már :)))))
Esetleg lenne valaki aki tudna festeni egy Toyota-t es egy Minardi-t? :)
A(z F1) verseny technikarol. Bar nem megerositett hir - gozom sincs honnan van;) - de ugy halottam, hogy dolgoznak egy teljesen aktiv camber felfuggesztesen is;) Aki allitgat autot es tudja mennyire fontos - es persze a kanyarokban - az gondolhatja milyen lehet, ha az auto a terhelestol fuggoen dontene ra a kerekeket az aszfaltra;))
off: Igen, azért egy tökéletesen kiegyensúlyozott középmotoros szerkezet ennyire alacsonyan, ami a piótával együtt kb. 605 kg. olyan gumikon ami valami döbbenet (nekem csak egy Ferka 360-as elsõ versenygumim van, de az is nagyon dúrva)..csúcstechnika a futómû terén, és olyan leszorítóerõ, és diffúzor szívóerõ ami jelenleg van az f1-ben..természetesen mindez jól beállítva,...szal ezek eredményezhetik azt hogy gyakran az autó többet bír mint egy átlag pilóta. Feltételezem hogy ha bármelyikünk beleülne egy formula one kategóriájú autóba, 3 dolog döbbentené meg igazán, a gyorsulás, a fékhatás, és a kanyarsebeség. Feltételezem hihetetlennek tartanánk. Viszont ha nem jól, és nem jó íveken használják, tehát nem 'rajzolják' az ívet, akkor egyszerû pörgés-forgás lenne :) Én úgy gondolom hogy a versenytechnikát kiautózni az igazán nehéz, amikor már századokat autóznak...pfff on:
Valóban : egy sok tíz-milliót érõ felfüggesztéssel, milliárdos értékû autóval nehogy már ne lehessen vajsimán autózni a határ alatt akár néhány százalékkal.Persze csak ha nem váltod el dúrván vagy nem nyomsz satu féket a kanyarközepén stb.....
A dolog valóban akkor kezd érdekes lenni ,amikor egyre jobb idõket mennek az ellenfeleid , és rákényszerítenek a határon autózásra és az instabil setupra...
Én most alap fizikán , Kimi-féle halálba túlkormányozott autóval megyek jó (?) idõket , de eléggé meg kell dolgozni minden kanyarral...Gyakorlatilag-bár falhoz ritkán csapom- nem sikerül egy hibátlan kört mennem vele , valami kis csúszás , elfékezés , korrigálás mindíg becsúszik és így elég sok idõt vesztek.Ha valódi F1 pilóta volnék , aki ha kell századmásodperc pontosságra belövi minden körét , valszeg tudnék hibátlan kört is .De nam vagyok az ...:DDD
Szóval ha ebbõl a szemszögbõl közelítem meg , akkor nem olyan rossz ez a fizika , határon menni , jó és majd még jobb idõket nagyon nehéz....
Persze az autó oldaltartása kissé nagy , de ezt igazából akkor tudnám lemérni ha volna egy eredeti F1 pálya , és az ottani idõmet összehasonlítanám az igazival...
Minden esetre külsõ nézetben semmi durva "gyorsított felvétel " szerû kanyarodást nem látok , tök természetes amilyen gyorsan beesnek egy kanyarba a kocsik...
Az 1.20-be, amiben az uj hang is van, bele raktam az eredeti hangoknak az SFX file-jat (Formula1.sfx.ORIGINAL) is, ezt kell atnevezni normal Formula1.sfx-re. De lesz majd uj verzio is, amiben majd az auto upgrade resznel lehet kivalasztani, hogy milyen legyen az auto, mi kelljen ra (uj hang, fizika, gumik).
Alex ! Utólag raktam be a mododba a Jordant és a Saubert , de egyiket sem látja a játék ! Csak a vehicle és a talent könyvtár volt ...
Ha az újabb mododra rakom amiben van sound is , akkor valszeg jó lenne, de de nem tetszik az új hang , és ha azt kihagyom , nem telepítem akkor meg nincs motorhangom... Ilyenkor mi a megoldás ? Már volt egy reinstallom, szal a 3. lehetõségemet megspórolnám, inkább rakok rá krekket ...
nekem az MCO benne lenne a top3ban, bár a spirit of 76 az f1c életciklus végén jobban bejött :)
ha belegondolok, h lesz DTM, ETCC és esetleg GTR is, hát szép jövõ elõtt a game, csak legyen tényleg jó SDK :) emellett szvsz a legtöbb utolso 1-2 évben kijött f1c modban a kocsik bõven olyan szépek, h egy sima konvertálással én már elégedett lennék :) csak a pályákat kell kisubickolni kicsit, de az sem katasztrofa, ha csak 1-2 fa cserélõdik, a shaderek megteszik a többit ugyis fél-automatán :)
btcc, prototype, minicooper, alfa, egyéb f1 pedig nekem már csak hab lenne a tortán ... addigis én befejezem a nyáron elkezdett játékaimat és rfactorra komolyabban majd télen térek vissza :) (hátha kicsit még olcsóbb is lesz ;) )
Felesleges valaszolni a baromsagokra, ugy is torlom oket;) Rengeted MOD-ot jelentettek mar be. Multkor megprobaltam osszeszedni oket, de nem jott ossze;) Ha csak a negyede keszul el es annak a fele lesz hasznalhato, mar jo dolgunk lesz;) Azert az ISI-nek is van meg mit "befejezni" a jatekon es a moddereknek is van meg mit tanulniuk;)
ehhh...frissítenem kellett volna :DDD na akkor próbálok vmi hasznosat írni...bejelentették, hogy lesz MCO mod is az rFactor alá Ez volt F1c-re, és spec nekem tetszett..:) mindenféle legendás járgányok.
Hát igen ezen én is csodálkozok, ráadásul õk elõnyösebb helyzetben vannak mondjuk olyan modkészítõkkel szemben akik az elsõ modjukat készítik, hiszen RH-nak és CTDP-nek van mire alapozniuk,"hivatalosan" az elõzõ évi MOD-jukra és ennek ellenére hamarabb alapoztak rá mások mint õk maguk és még egyéb jobbról balról összeszedett cuccokból gyúrtak már össze 2005-ös MOD-ot, nem is egyet. Igaz nincs olyan igényes mit a fentebb említett csapatok munkái, de amíg kijön az övék addig ki lehet vele húzni, mert nem olyan rossz, hisz az RH az alapja. Szóval remélem nem kell adig várnunk amíg RH vagy CTDP elkészítík saját rFactor-hoz szánt 2005-ös modjukat, hisz biztos így lesz és akkor biztos újabb igényes munkával szembesülünk majd, de addig próbálkozzanak azért mások is.
Hát azért remélem még idén elkészül egy FULL F1 MOD, hisz a MODkészítõk már jóval a játék megjelenése elõtt elkezdtek dolgozni az egyes MOD-okon. Már az autók nagy része le volt modellezve még a játék megjelenése elõtt. Még ha az F1-es pályák konvertálása nem is megoldott (egyelõre), mondjuk az F1 Challenge-bõl akkor is ezen pályák vonalvezetését biztosan feltudják használni a pályamodellezésnél és ez jó hisz egy pálya elkészítésénél általában ez a legkényesebb pont és a legidõigényesebb. Jó persze még ott van a versenyszabályzat amit be kell ültetni a game-be, az AI, esetleg a pit crew megoldása, az esõ beültetése a játékba, ha ez megoldható egyáltalán ráadásul úgy hogy az autók viselkedésére és irányíthatóságára is hatással legyen, esetleg megoldani a karrier módot és persze ezeken kívül is van számos fontos és kevésbé fontos dolog, de azért reménykedjünk. Ha már az ISI úgy reklámozta játékát, a sok újítás mellett, hogy remek alap a MODereknek, mondjuk az is jó lenne ha kiadna egy korrekt SDK-t amivel jelentõsem megkönnyitené a MODerek dolgát.
Több pálya alkészült már, vagy hamarosan elkészül, csak vagy modpályák lesznek, vagy még finomítják.. UsPits képek, Trois pl.
Én monzán vagy kínában rónám a köröket a bar hondával.Még csak egy órát játszottam a játékkal és nem igazán szoktam hozzá a pályák vonalvezetéséhez és a tempóhoz
Hát biztos van több különbség, de nem lehet berakni az biztos. Egyébként nem is baj, sok jó pálya van F1C alá, de már kicsit csúnyák,..és ha már a játék szép, akkor legyen a pálya is az, mint pl Ez. bár már a bõrömbõl bújok ki hogy Nordschleife-n menjek vele :)))
Tetszik a játék!Sokminden emlékeztet benne az f1c-re,a kocsik eleje miért nem törik vagy horpad olyan hatásfokkak mint az oldala vagy a hátulja? Nem lehet valahogy átkonvertálni az f1c pályáit?Ugyanúgy isi csinálta és ugyanazok a fájltipusok vannak benne a mappában.Próbáltam hogy átmásolom de valamiért nem rakja be a választható pályák közé
szasztok nem tudjátokkb mikora várhato f1 eredeti pályák
Orchard Lake Road Course-on F3 1.1 moddal mi számít jó idõnek?
Varjal, mert mar kavaras van:)) Mas a Speed Sensitivity es az Axis Sensitivity!
Speed Sensitivity: a program, az auto sebessegetol fuggoen csokkenti a kormany szoget (kerek elfordulast), minnel gyorsab az auto annal kevesebb. Arcade style vagy bill. beallitas. Ezt erdemes (kell) nullara!
Axis Sensitivity: az axisok (pedal, kormany) linearitasat alitja, vagyis pl. a kormany elforgatassal nem linearis a kerek elfordulas. Ez valosagban is megoldhato pl. fogaslec tuninggal. Ezt kormany fuggoen kell beallitani.
És abba mi a jó, ha mondjuk leveszem az érzékenységet 0-ra?Én azt tapsztaltam, hogy az elején nagyon lassan reagál és utánna fordul hirtelen,de ez viszont eléggé zavaró.Meg azt nem értem, hogy ha 50%-on van az érzékenység akkor miben segit többet a gép az irányitásban?
Lehet hogy megy, de igazán kormánnyal megy. Sokan vezetik a GTR-t is bill-l, valszeg bekapcsolt segítségekkel nem tom. Valszeg ezt is lehet így tolni, de igazán nem fog teljesíteni a prog. csak kormánnyal.
Csak megcsinalom az 1.3-as fullt:) Csak erosen atalakitva, hogy jobban lehessen tesztelni. Meg csinaltam az auto upgrade-et, lehet "vasarolni" gumit (eredti FIS es a majd tuning FIS F1), hagokat (ha valakinek nem tetszik az uj, es persze "fizikat" (lehet valasztani az eredeti FIS es az uj FIS F1 kozott). Igy aki csak egy F1 carset-et akar egyben valtoztatasok nelkul, vagy aki szeret tesztelni, kiserletezni annak is meg ;esz egyben:))
Mibol gondolod hogy nem 0%-on hasznalom?! Az az elso amit lehuzok, kikapcsolok mert baromsag (kormannyal), termeszetesen a tobbi segitseggel egyutt.
Heló! Még nem próbáltam a játékot, úgyhogy egy kis infó kellene, hogy billentyûzettel érdemes-e nekivágni, vagy esélytelen a dolog. Mert a GTR-t már próbáltam de kb. 10 perc után elment tõle a kedvem
Aszem mégse igy fogok menni:)Nekem jobban bejön az 50-55%-os érzékenység.
hat, azert tunik stabilnak, mert 50%on van a speed sens. huzzatok le 0%-ra (ed eddig elfelejtettem) es maris kuzdenem kellett egy-egy kigyorsitasnal, hogy ne dobja ki a segget :) foleg kozepgyors es gyors kanyaroknal jott ez elo :) szoval ha azt is lehuztad 0-ra ahogy irl is van, akkor kicsit mokasabb az auto iranyitasa..igaz igy is 2-3-4 kor alatt megszokhato, de megis jobb ha a te kezed kanyarodik nem az autokatika :)
Ezek szerint, csak nem én voltam bamba. Hát kíváncsi leszek, hogy a MOD-ereknek hogyan sikerül inplementálni a játéba majd az esõt, különösképpen a felszárradó ideálisívek megoldása lesz még érdekes, hogy az autók úgy viselkedjenek a száraz ill. a vizes aszfalton ahogy azt nekik kell, valamint, grafikailag is nézzen ki valahogy, lehetõleg jobban mint az F1 Challenge-ben, mert annál, a jóval régebbi GP3-ban is szebben és igényesebben volt kivitelezve ez a dolog.