Gondolom itt azt a "képet " szabályozza ami tükrözõdik .... Értem én... De visszaraktam eredeti Ferkát....Valahogy ettõl olyan "bóvli " lett...De azért köszi :DDD
Sok mindenre jo, de itt eppen a tukrozodest szabalyozza! Pl. ha azt akarod, hogy az auto alja, vagy a koszos reszek ne tukrozodjenek, itt ezzel megtehted. De altalaban az alpha atlatszosagot szabalyoz (igazabol itt is, csak nem konkretan a texturaet amin rajta van;D).
Még jó , hogy egyszer már megkérdeztem , tõled , hogy mire jó az alfa csatorna :DDDD Kösz...:DDDD
Most mondhatnam, hogy DXT1 RBG NoAlpha-val kell visszamenteni a texturakat, mert eredetileg DXT5-ben vannak, amiben benne maradt az alpha csatorna ami a tukrozodest szabalyozza... de nem mndom, inkabb megcsinaltam, igy a topic-nak is jot tesz;)))))
Aki videokat ir ki a replaybol, annak talan segit. A beepitett exporter (videorender) eleg lassucska, bar szep (Cinepak). Valamelyik nap vegig tesztelgettem nehany codec-el, es mindegyik 3-szor gyorsabb volt nala:) A DivX-et nem szereti (szin, felbontas) az XviD-be a hangot nem akarja beepiteni, de a tobbi tokeletes. Lehet hasznalni WMV9-et (wmv3), FFDShow-t (ffds), Mpeg4-et (mp42) stb. Nalam az FFD vol a leggyorsabb.
Hogy milyen codec-el tomoritsen, azt a PLR file legvegen kell beallitani: AVI compressor fourcc="cvid" // Changes compression algorithm
Ez a cvid a gyari Cinepac, ennek a helyere kell irni pl. ffds, mp4 vagy wmv3-at.
Mills-re van, írja is. Én meg azt hogy megnéztem :) Szal Mills-re van na. :))
Ahogy nézem Mills-re is kijött egy kis graf.update: - kép letöltes innen (nem túl feltünõ a link, de ott van a mondat végén..) kipróbáltam, nekem tetszik, valós cégek.
inkabb USA meg AUS idozonaban vannak sokan pl ma reggel rengetegen voltak
Lfs szervereken több mint 400 versenyzõ van most is. Majd beindul ez is...
az nem a demo. az a teljes. új demo nincs csak a januári.
ehh...! én most jutottam odáig hogy lekapjam a demót! nem tom elindítani rendesen felmegy a gém aztán mikor indítanám akkor bejön egy ablak hogy Buy / Unlock tehát hogy vegyem meg stb stb... és itt nem lehet sehoa klikkelni! most mi van?!
ja, nálam még az ais baj h nemtok állítani deadzone-t vagyis tudok, de nem reagál rá...
:DD jaja..alapvetõen csak arra van hogy minnél simábban történjen a visszváltás, fõleg íven.
félOFF: Én inkább a MotoGp-t követem figyelemmel már régóta, ott sokkal szemléletesebbek ezek a dolgok, természetesen hátsóhajtás van , de mivel csak egy kerék, ezért minden fokozottan érvényes. ott ha megnézed a pilóta kezét egyenesben (van ilyen kamera ha beadják), meg sem röccen, csak fogja a csutkagázt, kiközben vált felfelé. arra a pillanatra megszakítja a gyújtást az elektronika. és a mikor áttértek 4ütemû motorokra, akkor rögtön probléma lett nekik féktávon a motorfék, kétütemûnél a nagyon magas fordulatszámcsúcs, a feleakkora hengerürtartalom, és az ebbõl eredõ kisebb forgótömegnél ez nem volt ennyire létezõ probléma. Amit nyertek a nyomatékkal a kigyorson azt jó ideig elveszítették szintén a nyomaték miatt féktávokon a motorfékhatáson. CSak úgy rángatta õket a motor :) (egyébként sem könnyû hirtelen sokG-s lassúlásnál mikor a kormányra feszítesz õv hiányában, hogy ott még finom kis gázfröcsöket adjál :DDD ON:
na ja. és ilyenkor van, hogy még lehet nem csúszna ki, csak megrántja, de én azt hiszem, hogy csúszik, így én is rántok rajta egyet, aztán már tényleg kicsúszok...
nem, jól lököd. annyi van, hogy nem kipörög, hanem megcsúszik. ez sok mindentõl függ, motorkarakterisztikától, és hogy egyenes úton haladva váltasz vissza, vagy íven, mivel íven fokozottan veszélyes. és legfõképpen a hátsókerekes verdákra igaz. (bár mivel a klasszikus sportkocsi hátsókerekes ezért nem említik külön) Az a lényege, hogy bár a váltás nagyon gyorsan történik, a veersenykuplung (általában száraztárcsás) nagyon nagyot fog, nem igazán akar elcsúszni, és ha te leengeded a váltás alatt a fordulatot, akkor az addig mondjuk 4000-et pörgõ motor gázelvételre 2000-et pörög, és ezt te a kuplung ráengedésével összezárod a kerékkel. Mivel a kerék nem veszi soha olyan gyorsan a fordulatot, mint egy motor (tehetetlen mozgó tömeg) ezért ki kell egyenlíteni (persze nagyjából,..neked jobb minnél jobban sikerül) tehát ha ráengedted a motort, akkor a még magasabb fordulatnak megfelelõen forgó kerék megpróbálja hajtani a motort,..ez max a fordulatszámcsúcsig sikerül, onnan megcsúszik a kerék.
a bliphez még annyi, hogy azért kell lefelé váltásnál gázfröccs, hogy a motor<->váltó és a váltó<->kerekek tengelyeinek forgási sebessége ne nagyon térjen el, mert ha nagyon eltér akkor kipörög a kerék, kicsúszik a kocsi.
de ezeket csak olvasom neten, egyáltalán nem értek hozzá. az autószerelõk meg röhögnek rajtam... :))
Lenne egy LAMA kérdésem :) Miért nem mûködik nálam a visszajátszás? Az Instant Replay az "R" billentyûre van beállítva ahogy ez alapértelmezetten is van, de hiába nyomkodom, nem történik semmi :( Ez miért van? Nem hasonlóképpen kellene mûködnie mint mondjuk az F1 Challenge-ben?
értem, tehát az auto-blip alapból 1, ez OK, mert kell a leváltánál a kis gázfröccs
a másik, az auto-lift alapból 0, tehát nem veszi el a gázt felváltásnál, és ez azt jelenti, hogy akkor tönkremegy a motor?
a blip az lefelé váltásnál felpörgeti a motort, a lift meg felfelé váltásnál vesz vissza kicsit, nehogy tönkremenjen a motor, mindezt auto-clutchnál.. (de mostmár nagyon belezavarodtam, szal semmi sem biztos)
tehát akkor felváltásnál tökmindegy, leváltásnál pedig rá kell lépni a gázra? tehát akkor pont nem jól van alapból a progiban beállítva?
nem-nem, legalábbis szerintem. Azért nyomnak rá a gázra, mert a váltás alatt ha nem nyomsz rá leesik a fordulat, és megrántja az autót a motorfék. Volt egy nagyon jó mûsor a Viasat Explorer-en, ez az arc magyarázta hogy mi van. (egyébként nagyon nagy pálya, õ tartja a közúti rekordot egy McLaren F1-l :) Nagyon keményen elküld minden autót.. Elvileg a felsõkategóriás vernyeautókban felváltásnál nincs is szerepe a lábadnak, mert elveszi a gyújtást.
szerintem visszaváltásnál kell a gázelvét, hogy ne pörögjön túl mert akkor tönkremegy. felváltásnál meg nem olyan létszükség a gázfröccs, tehát az alapból ki van kapcsolva. de lehet megint hülyeségeket beszélek. :))
hát program szinten a rákom tudja melyik érték mit hadonászik.. pl. lehet hogy míg a gázelvételnek müködnie kell felváltásnál, addig teljesen haszontalan, sõt káros a gázelvétel visszaváltásnál (motorfék) Uez igaz visszafelé is, míg a versenyzõk visszaváltásnál jobb lábal a féket taposva talpal-bokával rálöknek a gázra visszaváltásnál, addig felváltásnál nincs semmi ilyesmi. Tehát szvsz lehet bizonyos esetekben 0 is és 1 is.
ha jól tévedek le/fel váltásnál gázelvétel/gázfröccs adása. ezzel nem neked kell elvenni a lábad leváltásnál, hanem megteszi a progi. felfelé ugyanez.
de majd egy hozzáértõ elmondja...
HI!
Na srácok magyarázzátok már el nekem, hogy a PLR file-ban az autoclutch-nál mi az a lift meg blip beállítás, és hogy mire érdemes állítani, hogy gyors legyen? THANX!!
Rodolfo gyerekkorom nagy példaképe volt :DDDD Szenvedélyesen bûvészkedtem nagyon-nagyon sokáig :DD Máig van egy bûvészkönyvem amit Rodolfo írt , valamikor az 50-es években ...Egy vagyont ér szerintem :DDD
Azért irtam nézz utána mit jelent a Rodolfo név, mert egy régi riportfilmben elmesélte, hogy Cubában többen röhögtek a nevén.Állitólag spanyolul himringyót jelent.
De akkor legalabb lenne annyi eszed, hogy nem folytatod?! Lapozz vissza. Amiota a topic letezik, allando, visszatero, ertelmetlen, ertetlenkedo vitak, flamemek csak veled voltak, 10 hozzaszolasbol 7 a tied. Szerintem cserelj logot - ez mar ranezesre is irital embereket - es valts stilust. Elhiszem hogy raersz es nincs jobb dolgod mint itt teleirkalni feleslegesen a topicot, de nekem, meg szerintem masoknak van jobb dolguk is mint ezt a sok hulyeseget olvasgatni. Meg egy-ket ilyen "vita" es szerintem mar a hozzaszolasok ertelmet statisztikailag nezve, olvasas nelkul torolhetnek minden "Rodolfo" logos bejegyzest, mer valszeg ugy is felesleges:)))))))))))))))) Persze ez csak vicc volt, de azert nem hiszem el hogy nem unod;)
Mégegyszer mondom , ma nem én hoztam szóba :DDD Meg már tök régóta nem beszélek errõl :DDD Ez van , vessetek meg de én olyan láma vagyok , hogy nem értek a modoláshoz és nem tom megcsinálni magamnak , olyanra , hogy megérjen 8000-t
arról nem is beszélve, hogy az egy dolog, hogy más az álláspontod, mint a mienk, hiszem ezért mûködik a világ, de te szándékosan szórakozol velünk
egyébként ha már a szakmádnál tartunk te hányszor vettél vissza bútort, mert a vásárlónak nem tetszett?
Olyan nem volt , hogy nem tetszett neki , ha nem volt megelégedve , javítottam... De korrekt áron korrekt cuccot kapott...Másképpen a mi szakmánkban halott vagy...
de ezmár annyiszot lefutott kör minden másnap muszály elhozni azt szétflémelni, anyázni és egymást cseszetgetni? szükség van erre?
Hát pálya számokról , meg ami ki fog maradni belõle mert nincs lóvé , én nem olvastam a listában :DDD
nembaszott át senkit aki megvette:) 99%a tudta mitvesz...amit az isi igért nagyrészben bennvan ebbe semmi zsákbamacska nemvolt.. megvolt mondva hogy minek készül jövõben milyen lesz mi várható l tõle..