Nemtudom hogy volt-e de akinek kiesik a szeme és halálfélelmevan formula kocsiban 220 felett:D itt egy kis PRL módosítás amellyel annyira nem rázkódik a chopik
Cockpit Vibration Mult1="0.20000" // Primary vibration multiplier affects eyepoint position (base magnitude is in VEH or cockpit file) Cockpit Vibration Freq1="31.00000" // Primary rate of vibration affects eyepoint position (higher framerates allow higher rates) Cockpit Vibration Mult2="0.20000" // Secondary vibration multiplier affects eyepoint orientation (base magnitude is in VEH or cockpit file) Cockpit Vibration Freq2="37.00000" // Secondary rate of vibration affects eyepoint orientation
lesz ma játék? ha nem akkor nekiállok renderelni.. jut eszembe Misu, Ingy: Ha a játékba épített felvevõvel mentem ki a replay-t, akkor bennemarad a zene, ami persze kell a halálnak, teljesen lehúztam az audio beállnál, ennek ellenére a kimentett avi-ban ott van. :((( Ezt tom orvosolni vhol-vmivel?
f3mod v1.1 Fixes/Updates : - engine hp (fixed to 220hp) - DX7 support - Tyre wear - Default setup - Rear wing design (Rain Light added) - rFm file (Can now race SR Grand Prix tracks) - LCD shows now Lap Count
A little explanation on the engine fix. I have calculated the v1.0 engine hp using US units, but ISI uses metric units. The results was a BIG error, as you missed... no less than 52 hp. Now we are very close to the speeds a F3 can really reach. The rFm file will allow to race at Sardian, witch is very fun with the F3.
For the server admins : may be if you use the version number "v1.1", it will help people to avoid mismatches due to incompatible versions.
Thanks for all your comments and support. And one more time big thanks to Ian.H.
Any mirrors warmly welcomed !
az offline bajnokságok alatti versenyek idõgyorsításával (ill. annak kikapcsolásával) kapcsolatban tettem fel 1 kérdést itt, amire talán megvan a válasz, így megosztom veletek, hátha vkit még érdekel.
Új season indításakor jelenleg nem lehet megadni a Race Time Scale tulajdonságot, viszont a megfelelõ osc file lenti módosításával a UI-re is kitehetõ ez az opció (a lenti kiegészítéssel a start time is megadható). Forrás: ISI T-Bone, rsc forum
There were supposed to be options for starting time and timescale when you created the season. However, they are currently missing so it's going to be difficult unless you want to follow some steps ...
1) Back up your UIData/ui.osc in case this goes horribly wrong
2) Open up the file UIData/ui.osc in Notepad or Wordpad.
3) Search for "APP_SPINBOX_GAMEOPT_CH_RACETIME".
4) Add the following two gizmos below the one you just found:
a Trois Rivieres-el vajon mi a helyzet? Hozzáigazítják az 1.020-hoz?
szép lett!az enyém(#2720) nem lett ilyen szép, igaz xvid, de azt meg iszonyat módon lehet finomhangolni!:D tény hogy a fraps-hoz erõmû kell,azért nekem sokkal szimpibb hogy belsõ cucc rendereli ki kockánként,nekem fullon meghallna a gépem simán,nemhogy még frapsal!
A Sardian hights-ra készült új reklámfestések miatt elkészítettem egy avi-t az rfactor-ba beépített felvevõvel, azzal vágtam meg, majd 100%-o minõségben kimentettem, az amit mindjárt linkelek 148mb volt, ezt beraktam a vegas-ba, 10perc alatt lerenderelte 86%-os minõségben 8.5mb-ra. Akkor felvittem 93%-os minõségre, 15perc alatt lerenderelte erre a 26mb-os wmv-re: 27mb wmv sztem még így is hosszabb az idõ mintha fraps-l vettem vonla fel, de a vegas renderelésén sokat lehet spórolni, és nekem tetszik a minõség.
ja, és az autóm le volt húzva a játékban, meg az ellenfélé is (ezt sajnos csak a felvétel után vettem észre :( )
off Azért ez már vastagon get real! :) a kínaiak hihetetlenek, fél kanyar kézifékbõl, fele nyomatékból megoldva centikre a másiktól! on
OFF: Sorry, de Juan és b-type itt tanyázik mostanság, meg ingy is, szal privátban dobjatok meg mailcímmel lécci, van egy klassz driftes mailem videóval, érdemes megnézni. 2 embert kerülget a srác+szlalomozik köztük! Hang ötös! ON
enthusia: ööö, na igen. kipróbáltam en is, Logi FFB-s kormannyal. egesz jo, ahhoz kepest, hogy PS2 erdemes megnezni azokat a videokat, amiket unalmaban jatszik a gep. osztott kepernyon, bal oldal IRL auto mozog, jobb oldalt meg a jatekbeli. a kis Mazdarol (asszem MX3) szolo driftelgetos klipp nagyon eltalalt. tok ugyanaz a mozgas, mint IRL
Igen! És ha jól látom megbuherálták a szervert is végre.
megy multi most?
Igazad van bizonyos dolgokban. De azért ne feledd, a Simbin (illetve 10T) nem csak üldögélt hanem keményen fizetett is az ISI-nek.
De nem is ez a lényeg, a lényeg, hogy ki és mire akarja használni az adott játékot. Vannak itt többen olyanok akik azt szeretik ha hetente/naponta rakoskadhatják fel a hosszas "evolúciót" követõ modokat, addonokat, átszabva mondjuk azt saját ízlésüknek megfelelõen. Ugyanakkor vannak akik ligában akarnak menni, komolyan véve azt, õket nem feltétlen a modok változásának követése köti le elsõdleges figyelmüket.
Természetesen egyik hozzáállást sem szabad sem lenézni, sem elítélni, ezek természetesen dolgok, kinek mi tetszik, és ki mivel akarja tölteni szabadidejét. Az rFactor jelenleg siralmas liga szempontjából, viszont tökéletes moddolásra, ennyi. Ezért tök felesleges itt egyik-másik játékot fikázni...
konzolra biztos az lesz.pc-n(ha lenne) szerintem nem lenne akkora nagy szám.fõleg a konzolátirat miatt, de nemigazán tapasztaltam pozitívumokat az olyan játékokban amikbe több típusú versenysorozatokat raktak be.gondolok itt a pályaautózásra meg a rally-ra, de ebben van még ott a 4x4-es dakar stílus is.szal:/
Enthusia biztos utos lehet, amit eddig lattam belole, de csak konzolos es ha jol tudom nincs belsonezet...
hi! azt szeretném kérdezni, hogy van-e defekt és ha van az vizuálisan is látszik-e és a safetycar az betud jönni? mert láttam repülõ rajtná ho felvezette a mezõnyt..
Ennyire jó a Howston??? Woow! Lehet akkor elõbb azt kellene megvennem....
mindkettõ elég izgalmas, de szvsz a Hummer az igazi :) legalábbis nálam, és a vezetési élményt tekintve. állandóan el lehet pörgetni a kereket, kicsit hajó az orra ettõl nagyon classic Amcsi járgány lesz. lehet hogy versenyben hátrány, hogy túlpörög a kerék (valszeg) de majd megteszteljük.. A játékot köszönöm én is!
150-160 :( az utcsó körben már hûtöttem, nem igazán tudok rá megoldást, a rajtnál még hidegek, ezért az elsõ fél körben necces a tempó, aztán jó úgy 3 körig, és ha ez a három kör csatában volt akkor már el is melegedtek. Onnan lehet hûteni, különben eldurran. Ez van, elsõ hajtás, és a fék is idetesz, ráadásul kicsit magas építésû, ezért kanyarban mégjobban rádõl a kasztni. Jó lenne egy keményebb gumi.
Starting in C:\Program Files\rFactor\UserData\URNAME find Multiplayer.ini and open with notepad.
the first section is pretty self explanetory. make sure on the line.. Request Autodownloads= u have it set to 1 make sure Buddy List Announce is set to 1
in the next section, if u plan on hosting, set Announce Allowed= and Announce Host= both to 1 next line, Closed MP Qualify Sessions= set to 0 to combat cheaters, set Report Mismatches= to 3 the next line lets u decide how to deal with mismatches. u decide.
to keep up with mods and updates, scrool down to Enable Autodownloads= and set to 1
look over the rest of the file and decide if u want to make any more change. be sure to hit file/save when ur done.
if ur like me and prefer the hood/bonnet view but hate the high camera position, go to C:\Program Files\rFactor\GameData\Vehicles\ZR and open ZR_cams.cam file with notepad.
find the section LocalCam=TVCOCKPIT delete the content under TVCOCKPIT and paste in this..
this will now put the camera on the dashboard. much better imo repeat the process in all ROOFED vehicle files. DONOT apply these values to open wheel cars or ul be starin at the back of the drivers head.
*IF U APPLIED THE ABOVE CHANGES U MUST DO THIS NEXT* when u moved the cam, u also moved mirror visibility. heres how to correct it in the same folder as ur .cam file ul find ZR_cockpitinfo.ini open with notepad and fine the line MirrorPos= add these values in place of default. MirrorPos=(0.10, 1.10, -0.95)
if u enjoy the cockpit view for open wheelers as i do, but dont like the FOV (field of view) and would like to be sitting a little more forward, go to C:\Program Files\rFactor\GameData\Vehicles\rTrainer and open fTrainer_cam.cam with note pad find LocalCam=COCKPIT section and FOV. change to (60.000000, 60.000000) file/save and do the same for F1 cars. next.. if u hate u head boincin like a ping pong ball, and it makes u sick -like me- u can reduce head vibration/camera motion by going to..C:\Program Files\rFactor\GameData\Vehicles\rTrainer and opening Trainer_cockpitinfo.ini find CockpitVibrationMag= and set to 0.001 no more headaches. file/save do the same for F1
whether hosting or joining u need THESE ports open UDP 34397, 34297 TCP 34447
f3 moddal nekem valami bajvan hangok nemmennek vagyis ez teljesen nemigaz hanem a motorhangok nem a környezet, ut, kerékvetõ stb az igen ujraraktam, raktam rá hang updatét is de ugyse volt valakinek ilyen?
Pcgurunak:) De neki mar ez a harmadik, mindig ujraregisztral es jon barmolni;)
jó hogy belekezdessz akkor a vitába, meg le önteltezel, ha 5 perccel utána kitalálod hogy törölhetõ. grat, gerinces emberre vall (vagy ahogy te mondanád: rákságra)
Szerintem hagyjuk a "vitat" mert felesleges:) Nehez a jatekoknal donteni, foleg aa "auto szimulatoroknal". Nincs olyan, ami mindenteren tokeletes lenne, mindig kompromisszumot kell kotni. Sajna. Az LFS is legalabb annyira felkesz (pedig mar majd' 4 eve csinaljak) mint az rFactor. Az F1C-ben osregi a grafikai es a fizikai engine. A GTR mivel az F1C-n alapul, a problemak adottak, de attol fuggoen, a lehetosegekhez kepest meglepoen jol osszedobtak. A GPL mar nagyon oreg (hiaba is van meg fenta a gepemen:D) az NR2003 meg stock car fizikat hasznal, nem modolhato szabadon, a jogi problemakrol mar nem is beszelve:)))
Vagyis nem egyszeru a helyzet:) Mindenkinek maganak kell eldontenie, hogy mibol szeretne egy kicsivel tobbet es mibol egy kicsivel kevesebbet kapni (jatszhatosag, hangulat, grafika, online, fizika, hangok, modolhatosag stb.).
nem önteltség, nem érted? ha letöltöm az lfs-t, akkor kapok pl. egy free demo-t, ha letöltöm az rF-et akkor csak egy nagy BUY gombot :x vagy, rF kapcsán annak kéne örülnöm hogy meghagyták benne a tipikus ISI-motor bugokat?
és hát igen, alap hogy védem az lfs-t, hiszen a csapatom nagyon sok tagja részt vesz a játék fejlesztésében/promotálásában/bétatesztelésében, nyilvánvalóan nem fogok örülni egy crack-nek
teljesen hiába, sokminden meg lehet magyarázni, sok mindent meg is szoktak...ez a 'deminek' kategória. Eldöntöd mely játék érdmel törést, mely nem. Ezt más nem döntheti el (lásd az LFS topicot) Nekem tök mindegy honnan magyarázod, önteltség.