Van valakinek Microsoft Sidewindere? Ugyanis hozzaszoktam az eros FFB-hez. Az LFS-ben es a GTR-ben majdnem leszakitja az asztalt, itt meg lotyog a kormany.
A UserData/Controller mappaba irtam egy Sidewinder profilt, atemelve a GTR-beli ertekeket, de nem lett jobb. Megneztem es atirtam a teneved mappa/Controller.ini-jet, de ezzel sem jobb. Szinte lotyog a kormany, nagyon gyenge az FFB.
Én egyszerûbben döntöm el: ha tetszik a kormány, akkor marad, ha nem, vagy takar valami nekem fontosat, akkor repül! :)
megtaláltam azt a Flash-chart készítõt, amivel a racecaston is csinálják a diagramokat. Ha hozzávesszük azt is, hogy XML-ben le lehet tölteni a versenyek adatait, akkor egész jó kis diagramokat lehetne készíteni a jobb versenyekrõl...
szerintem fõleg akkor akad meg néha, amikor ki-be lépkednek. tegnap 13-14en voltunk, de azzal símán ment. ki kellene próbálni este, hogy belépünk, amennyien csak tudunk.
tegnap nem voltunk vmi sokan, de semmi lag, akadozás nem volt. 1 külföldi gyereket néztem és eltûnt a kocsija pár pillanatra, de szerintem ott nem a játék a hibás hanem a nagy ping.
Õszintén szólva még ugyan nem sokat játszottam az rFactorral, de szerintem a hangokon kívül semmiben nem jobb az LFS-nél; Ja meg az, hogy akár 50 ember is mehet egyszerre. Tényleg, amikor ennyien vannak akkor hogy megy a dolog (lag, akadozás)?
A hianyosagoknak az az oka, hogy az rF-t ugy mint a GTR-t az F1C alapjabol fejlesztgettek tovabb, csak itt az ido nagyreszet a grafikai engine es a script rendszer vitte el. Nem hinnem - legalabb is nagy hiba lenne - ha az ISI nem kezdene beepiteni minden javitast, otletet ami a GTR-ben es a GTL-ben megjelent.
Szerintem az autó a játékbeli kormánnyal együtt mozog.
de az autó mozgásában nincs késlekedés, csak a kormány(grafika) mozgásában, nem? Mert én ilyet soha nem vettem észre az általad felsorolt játékokban...
Én meg ezért nem :) Még mindig jobb, ha észreveszem, hogy most van egy kis késlekedés (pl LFS-ben is elõfordul), így hozzá tudok alkalmazkodni; míg enélkül csak szimplán a füvön találom magam...
Köztudottan botrányos?? :-) Pont azon gondolkozom, hogy bizonyos szinten az rFactor még a GTR-hez is képest visszalépés. Pl.: - az rF-ben ismét lehet kanyarokat vágni (ezt persze felfoghatjuk jónak is, hiszen a kanyarlevágásellenõrzõ moddernek ismét van kenyere ) - Aztán a replay-bõl sem tudjuk meg ki vezette az autót éppen, mert nem mutatja a versenyzõ nevét. - Az eredmény fájlokban ugyanazok a hibák vannak, mint a GTR-ben voltak korábban... - Livetrack nincs - 1FPS bug ugyanúgy benne van - boxkiállásban nem jelzi semmi hogy kész van - stb.
Ezek nagyrész viszont mind olyan hiányosságok amelyekre komoly bajnokságot nem lehet építeni, semmilyen moddal. De bízom benne, hogy nem marad így és kijavítják mielõbb (nem úgy mint a speedbug-ot).
Esetleg tudnál egy screenshotot közölni a kormánybeállításokról?
Igaz csak a GTR demót használtam, de ott szinte együtt mozgott a "két kormány".
hú vazeg ez a formula kocsi ebbe aztán van sebességérzetD:D::D:D
Az LFS meg igen, de a GTR?!?! Az koztudottan botranyos:) Az ISI engines jatekoknal nagyon jol erdemes beallitani a kormanyt, az erzekenyseget es foleg az FFB-t.
Nem egy nagy kunszt Google "download rfactor" elsõ oldal computergames.ro már jön is max tempóval.
Ami itt is zavar, akárcsak a NR2003-nál, az RBR-nél, a GP/GT Legendsnél és a Netkarnál, hogy van egy elég zavaró késés az én kormánymozdulatom és a játékbeli kormánymozgás között, ezen kívül nem nagyon van olyan érzésem, hogy a gumik tapadnak az aszfalton és nem érzem a tapadási határt, hogy a gumik próbálják el-el kapni a tapadást határhelyzetben.
Ebbõl a szempontból (vagy inkább ezekbõl :) eddig csak az LFS és a GTR nyújtott megfelelõt számomra. (Aztán lehet persze, hogy valami beállításbeli bibi van...).
érdekes ez a gumi, én úgy vettem észre hogy 100°c körül kezd el csúszni a trainer-en, és olyan 95°c körül jó a tapadás... egyébként is kár hogy nem lõték le a gumiválasztás lehetõségét, pl. lenne több tipus (illetve az adott tipusra hasonlító szó, és felírat :D ) és többféle keverékû gumi. Akár boxkiállásra lehetne állítani hogy mondjuk 'közepes-közepes-puha' keverékkel tervezhetõ egy kétkiállásos taktika :)
De ha gyujtogeted a replay-eket, akkor a PLR file-ban erdemes atirni ezt-azt mer abban benne van hogy mennyit tartson meg palyankent offline-ban es online-ban. Bar az engine viszonylag kotott, de a SimBin viszonylag ebben is ujitott, hogy nem csak sorszamozza a visszajatszas file-okat, hanem datummal, idovel latja el.
- Jo az ugy, nem nezegetni van, letoltogetni:)) - Enyem:) Persze, azert valoban lehetne nyitni az RSC-n egy topic-ot...
- én vmi sokkal jobb replay rendszerre vágyom, ez a jelenlegi nekem teljesen átláthatatlan, több hotlap-ot nem találok, vmint nagy segítség lenne, ha formula osztályban vagyok akkor csak azokat a replay-ket mutatná a játék. - és a trainer gumijaira kicsit több oldalirányú tapadást, úgy egyáltalán közvetlenebb érzést az aaszfaltal. (nem,..nem bukásra gondolok :)) ) - valamint ai beállításokat Nr2003 módra. Több dolog nem kell, sztem kifejezetten jó játék.
Örömmel hallom.A CRC Paddock a te mûved? RSC-re azért lehetne topicot nyitni, mert akkor onnan könnyebb lenne gyûjteni akár az oldalra a dolgokat.
En esetleg tervezem nyitni egy rFactorral foglalkozo oldalt, ami elsosorban szinte csak letoltesekkel, file-okkal, kiegeszitesekkel foglalkozna (hasonlo stilusban mint a CRC Paddock - csak ehez meg nincs semmi:D)
De ehez meg egyeztetnem kell - host - es kell vennem egy vinyot, hogy lehessen hova pakolni a cuccokat szabadon:)
Igazabol mar a kritikus egy heten tul vagyunk, ezutan mar nincs akkora "veszteseg" az esetleges crack miatt. Akinek ezutan meg tetszeni fog, ugy erzi megeri, azert megfogja venni kesobb, hiaba is van meg warezben (lsd. GPL, F1C, NR2003 stb.).
A rendes szerverekre nem lehet felmenni, de két tört játék tud egymással játszani, legalábbis szerintem mert tudok szervert csinálni és minden müxik...Természetesen engem ez a része nem érdekel, kiprobáltam nem tetszik nem veszem meg, viszont használni sem fogom, bár még megprobálok adni neki egy kis idöt...
pedig, ha van SERIAL a játékban, azt használhatták volna szûrésre :( nem vettem meg a gémet(még), magam ellen beszélek, de a jövõ szempontjából fontos lett volna :(((
mamár ilyesmi nélkül multi játékot kiadni naivság :(
nyisson már valami jobb angolos 1 New downloads/stuffs topicot rsc-n , hogy aki csinál valami új dolgot a játékhoz(skin, autó, textúra, pálya, mod, hang, akármi) betudja rakni és 1 helyen legyen minden letölthetõ dolog linkkel. csak annyit kéne írni az elsõ postba, hogy ha lehet rakjanak be képet és linket a dolgokról. most van vagy 50 topic amiben megtalálhatóak a dolgok, de ezeket utálom átnyálazni, hogy melyinben van új cucc.
isinek annyi a dolga, hogy kinyom egy 1.03at és kész :) ahogy olvasom van annyi bug, hogy elõbb utóbb esedékessé váljon ...
akkor valszeg az erõssebb motor mellé adja a slick-et, mert az biztos hogy lecserélte.
Trainer-re két 'tunning'-ot lehet venni az egyik asszem a gumi, a másik meg talán a müszerfal :))) sira. :) (azért morcos vagyok hogy neon nincs az aljára :) ) Ennyi, ezt a kettõt megvettem, és több nincs is.
Mentem egyet offline a félig ovál félig kanyargós pályán a trainerrel, erre egyszercsak hátulról full gázzal belémszáll egy formula... :)
A trainer advanced elég jól fizet uaz beállításokkal mint a ksztnis sorozatban, 256800credit a 4pályás sorozat végén, Orchard ovalon 4. lettem, kb. 270ezret fizetne ha sikerülne azt is megnyerni, így már nem is olyan távoli a Formula one járgány. :) itt egy köridõ kép Toban-ban, a második körben sikerült kipörögni a hideg gumik miatt, de aztán mészárszék volt. :) verseny Toban-ban
Jövõ héten jön a dombornyomott kártyám, én mindenképpen megveszem, de körülnéztem a különbözõ nagy külföldi torrent oldalakon is, meg ahol kell és senki sem tud crackrõl, szóval nem tudom, honnan van ez az info....
Remélem aztért kitalál vmit az Isi, hogy legalább online ne lehessen nyomni a crack-elt verzióval.
megy hát, csak online a szerver vizsgálja a becsatlakozók kliensét, és prüntyög, ha differens. ez inkább cheat-ellenes feature, de jelen esetben az EXE-d módosítva van az eredetihez képest, és ezt jelzi a szerver.