Csak visszaraktam a demot, kedvet kaptam hozza:) Mar reg mentem vele, de tenyleg jo:P Olyan "ISI-s" vagyis erezni hogy maskepp szamolja a "dolgokat" mint az NR vagy az LFS, de eleg jo. Itt mar lehet csuszni es valoban meg lehet fogni ha megcsusszan;) Mentem is egy gyors, rovid versenyt;) Maxra allitottam az "idomulast", es teljesen jo a latvany, ahogy lathatoan valtoznak a fenyviszonyok, arnyekok, szep lassan megy le a nap:) Kar hogy csak a "naplementeig" van benne, utana hirtelen visszaugrik delelotre;)))) A befuto is erdekes volt. A celvonalon a 8-az es az 5-os kozott mentem el, epp hogy elfertem, mig a 2-at eloztem:)))
118 kör megtétele után, 1:05.178. Azt hiszem ez a vége. Végülis tegnap óta 1mp javulás nem olyan rossz! Többet nem tudok ebbõl kihozni, aki ennél jobbat tud, az hozzám képest zseniális, vagy jobban beállította a kormányát és a pedálját
Várjuk a teljes játékot!!
Neked különösen köszönöm, és hálás vagyok a segítségedért!
Pontosan úgy lesz, a GTR-ben már teljesen jól megy a setupolás. Itt is megtanulom, csak kell néhány alap setup, hogy lássam a tendenciákat, meg azért van pár újdonság is benne a GTR-hez képest, illetve nem ugyanolyan autók vannak benne. Azért köszi a jó tanácsot, megfogadom!!!
szerintem inkább magyarázza el valaki, hogy mit is érdemes állítani és merre, meg mire való, mert ha te állítod akkor meg is tanulod majd, hogy más pályákon miket állíts majd és akkor nem kell setupokat kunyizni.
INGY, ha erre jársz, légy szíves linkeld már be nekem újra az rFactoros setupodat, mert a topic elejérõl a link már nem mûködik. Köszi!
regg nemtudjatok, a gumi kockasra kopasa fogja befojasolni az nezopont-razkodast-e?:)
a rázókövön lehet is, csak hát nekem az a bajom vele hogy ott megszoktam csúszni általában a segge fûvön kóbászol, én 1.05.6 alá nem bírtam menni sehogysenemse. az a mustangszerû verda a képeken :O hát az egy állat!
setup, és ívválasztás. (lehet még szûkíteni, pl. a lejtõs jobbos utáni balost a rázókövel, fûvel együtt meg lehet ugrani nagyon szûken is)
OK, de hol találok jó setupot? INGY meg Norbi linkje még a topic elejérõl már nem mûködik!!
Én minden segitséget kikapcsolva még a kuplung segédletet is, tudtam menni 1:05:748-at de még nem probáltam több segitséget bekapcsolni.Ip-t pedig az egyik barátom mond amikor csinál servert
remélem a holnapi ASS-ban tényleg lesz róla valami...
Hogy lehet itt ilyen 1:02-es idõket menni?? Számomra ez képtelenségnek tûnik, a legjobb idõm 90 kör után 1:06.1, és ha bekapcsolom az összes létezõ segítséget, csak próbaképpen, tehát nyomom, mint állat, akkor is csak 1:05.6!!! Tehát egyszerûen nincs több az autóban. Lehet, hogy setupban lenne ennyi??? Elképesztõ sok az a 3-4 mp. differencia!
holtalász ip t?
Nekem se talál servereket,de ip alapján voszont tudok csatlakozni.
nah oké, arra rájöttem, hogy lefullad de nincs valami autokuplung, vagy vmi ilyesmi? a kormányomon már minden gomb foglalt (2-re nem tudok rakni semmit, mert ha jobban megszorítom, akkor azt teszi ami ott van azokon a gombokon. ez fõleg kanyarokban szokott elõjönni, mert ott valahogy jobban szorítom. lfs demoban volt tavaly, hogy bl1 sikán, és mindig úgy mentem át rajta, hogy balra néztem. nem volt túl jó) nah próbálkozom. végülis van megoldás: nem kell kicsúszni...
Hát mert lefullad nem? Rá kéne tenyerelni a kuplungra :)
off: abban nekem a gumik defektje teccett, hogy ha nagyon elkoptatod, defekt :) igaz a hangja lufipukkanasra hasonlitott inkabb mint defektre, dehat istenem, elsore nem sikerulhet minden ;)
Ha kimegyek a fûre vagy kavicsra akkor nyílván ott csúszkálok.De amikor onnan visszajövök akkor ugye a gumik koszosak és egy jó darabig a betonon is csúszik az autó, nem annyira mint a füvön de csúszosabb mint tiszta gumival. Na ezt nem nagyon látom szimulátorokban pedig nem lehet túl nehéz megcsinálni , hogy ha visszamegyek az útra akkor még egy darabig pl. csak 80%-os tapadást számoljon és fokozatosan térjen vissza 100%-ra ,pl. a megtett út arányában... Na ez lesz benne ?:DDDD
En csinalgattam mar hobby palyakat mashova, de nekem ez mar tu bonyi;) Pl. a netKar-ral is probalkoztam, ami sokkal egyszerubb, raadasul a szerkezete, a megoldasa az otlet is sokkal jobb, gyorsabb, de meg oda is eleg hosszu ido normalis palyat csinalni.
nézegettem az euro-ringet, van pár nyomvonal, találtam flash-et,ami alapján már el lehetne indulni legalább a pálya vonalban, de mondjuk ha szépen megkérnénk az euro-ringeseket akkor lehet adnának segítseget a modellezéshez.elég sok a kép is ,videó is van rogyásig.azt nem tudom hogy hogyan is kezdjek neki, az életben nem csináltam még pályát simbe, viszont építészetben 6-7 rajzolok.pályatutor van valahol estetleg?
pletykálunk, pletykálunk a Hungaroringet nem kell majd átkonvertálni, beszéltem egy PK nevû holland csákóval, aki csinált egy igen jó Hungaroringet az RH 2004-be és ezt kívánja módosítani majd az rF-hez, az F1 alatt fényképeztem neki kerékvetõket, mert azokat újra akarja csinálni szóval fullos lesz
Astra kupa kapcsán meg hallottam valami pletykát, hogy jövõre már nem az lesz szóval szerintem már nincs rá idõ sem
Mod-ok lesznek majd boven, csak ido kerdese;) Az Opel Astra (Classic) kupanak kicsi az eselye - nincs model, kellene valami ember ra - de a Clio-nak mar eleg nagy.:) A Magyar palyakkal hasonlo a gond. Van egy (1), a Hungaroring, ami elobb-utobb valszeg lesz ha atkonvertaljak. Esetleg meg Raba-Ring vagy az uj EuroRing van, de azokat nullarol kellene modellezni... De addig szerezz be egy kormanyt mert eg es fold a kulonbseg;) Ha meg addig is billel akarsz nagyon jol autot "erezni" akkor Insane vagy LFS.
állat ez a sim, ennyire még nem éreztem a verdát még a GTR-ben sem, jah és billentyûzet. 1.06-os idõ alá nem tudtam még nagyon menni,de kész van nagyon a sim. azért kíváncsi leszek a mod-okra, mondjuk egy opel astra vagy renault clio kupa az úgy ott lenne rendesen, magyar pályákkal!álmodozom ...
Az F1C-hez keszul egy 1970-es MOD, talan, az majdnem ott van;)
egy ideig nálunk lakott a WDT oldala, aztán leléptek, de egy ideig viszonylag sokat chateltem Patrick-kal az egyik taggal, remélem tévedek de ez is egy "nagyon komoly" modgroup, akik majd megváltják a világot...
én úgy vagyok vele, hogy majd az RH 2006 már biztos ezen lesz már csak azért is, mert amikor Emac-kal dumálgattam nagyon osztotta már az F1C-t