Yunx nemtom at ment e a privat uzenet mert nincs semmi visszajelzes inakbb be pastelem ide
Szia semmi para :)
A cockpitinfo fileba barhova :) a Steering lock controls reszen SteerLockRange=(5.0, 1.0, 41) az utso szamot ird at 95re progalgasd 40-45 fok között gumit az elejen a menuben tudod valasztani az upgradenél köszi a dicséretet most készül a hpcc patch rengeteg javitas meg ujitas lesz :) ami inkabb misu erdeme en csak besegitettem :)
nemsoka kesz lesz egy ujabb rf video amivel a kocsikat meg a palyakat mutatom be
mégegyszer tenx mindent jol esik :) bármi van nyugodtan szolj :) Üdv Ingy
hali
Hogy lehet rávenni arra, hogy ha kiállok a boxkba tankloljon fel és cseréljen kereket?? (verseny alatt)
Ha lesz alatta zene , ne legyen nagyon hangos , had halljam a motor hangját !
Van mar - vagy lesz valamikor - valami publikus megjelenesi terv? Egy vagy ket even belul, tovabbi addonok megjelenese honapokban vagy evekben (LFS) szamolhato? Tudom hogy penz es kiado kerdese, csak kivancsi vagyok, nem jut-e az LFS "sorsara" (nem felre erteni!!!).
mind2 :) köv videoban befogom mutatni az F1 es verdát is :)
ez milyen játék forma 1-es vagy racing kocsis?
nem gondoltam volna, hogy egy licensz nélküli játékot ennyire lehet élvezni, majd a modok is jönnek :))), még bill.-lel is nagyon élvezetes és realisztikus az irányítás (persze segítségekkel) Ezzel bebizonyosodott, hogy egy jó játék nem a pénztõl függ, (jogdíjak stb.)
Naja azért kellett egy kis belenyulás a játékba.Kocsi, jelen esetben a ZR_cockpitinfo.ini fáljba bele kell irni egy sort :
SteeringWheelAxis=(0.0, 0.0, 0.5)
Az utolso szám a lényeg. Alapbol 1 de 0.3-0.5 környéke jó drifthez. Annyit tesz mint az uj LFS-ben a körmányszög változtatása (200-900 fok) Minél nagyobb annal kevesbe erzekeny a hirtelen kormanymozdulatra. Steering Lock: érdemes 40 fok környékére állitani. Nemtom a demo verzioban ( a mostani béta már tudja), ha nem akkor a kocsi HDV fáljában ezt kell átirni : SteerLockRange=(5.0, 1.0, 95) itt is az utso szam a lenyeg csak azert irtam 95 öt mert abba mar belefer a 40 fok. A gumi a legalapabb legyen, annak a karakterisztikája van legközelebb az utcaihoz.Slickkel nem lehet driftelni mert a tapadavesztési görbéje kicsi.Az utcainak jobb sokkal. Feszes futómû beleértve a stabilizátort(anti roll).A Differential Power ne legyen nagyobb 50%-nál. Eleinte érdemes bekapcsolni a stability controlt amig rá nem érez az ember. Hirtelen ennyi ami eszembe jutott remélem segitettem :)
Húú bazz nagyon korrekt video.. :) Remélem a végleges játékban tényleg lehet majd így kilinccsel elõre közlekedni..
Már jön lefele a vid, kiváncsi vagyok... Én tolom vele mostanában minden este, jó lenne több magyarral is találkozni... Van közületek valaki aki néha fennt szokott lenni még? És ha igen, milyen idõt mentek? Metr én 1.03 alá ha meggebedek sem tudok menni, és sokszor látom hogy 1.01-et is mennek, sõt beszéltem egy szlovén sráccal aki azt mondta látott õ már itt 0.59.xxx is... Én minden segítséget kikapcsolok, azért kiváncsi lennék hogy ezek az idõk hogy születnek... Mindenesetre csak az AA-ban láttam 1.01.xxx idõt HC, meg PRO szervereken soha..
sziasztok, szerintetek elsõ próbálkozásra, gyári beállításokkal, billentyûzetrõl, traction controllal és ABS-szel milyen az 1:07.567-es (5. kör) idõ?
a drifek valóban ennyire jól kivitelezhetõek? vagy a videón volt a hangsúly? Az alapban is elég jó volt a drift, de azért könnyen túlfordult. Nagy Grat. a videóhoz. :)
Saját lóvéból feljesztik a játékot, igy nehéz teljesen uj enginet csinálni, de ettõl függetlenül nagyon zsir :D,nagyon élvezetes vezetni, kajak érezni a kocsi minden mozzanatát. A ZR kocsi fizikája 90%os készültségben van.
Nalam nem toltotte le seni gyorsabban, mert 3x kellett leszedjem, mert azt hittem mindig megszakad, de nem, meg csak akkor volt feltoltes alatt (szaporodott a meret):DD
A HSW-n van egy uj filmecske Ingy-tol. Uj auto, drift es ami kell:) Ugy nez ki alakul a dolog, fejlodik, tesztelgetik:)) Latszik, hogy nem irtak (teljesen) ujra a(z) (fizikai)engine-t, de a kontrolalhato(bb) csuszasokbol itelve tobbet s jobban szamol.
Meg tudja nekem mondani valaki, hogy a skineket hova kell bemásolni, hogy választhatóak legyenek? Én a \GameData\Vehicles\ZR\SRGP\JS_Supply könyvtárba másoltam be JS_22.dds ill JS_22.txt néven. Ezzel csak az a baj, hogy ez lesz a default skin, és mindenkinek ezt a skint tolja fel akinek egyébként default van... Ez még nem is lenne baj, (bár kiváncsi lennék hogy õk milyennek látják a kocsimat..), de nem s tudok választani a skinek közül, mert ha más néven másolom be a 2 filet a könyvtárba és nem felülírom az eredeti JS_22.dds ill JS_22.txt fileokat akkor meg sem jelenik a gameben. Szal hogy kell ezt csinálni?
dióháj!!!!! nagggyon nagy duma! kisilabizáltam az elõbb is, csak nem tudtam mitszóni. :) (mosse)
egy kicsit lehet hogy le vok járva de a teljes megjelent már? (és nem olvasok vissza moderátorok mert sietek
0.720 lesz a verzioszám, akkor jol csináltál mindent :)
ok! thx!
1demo van patch-el, a multidemo végül is single is mert be tudsz rakni AI-t
Ja és méfg valami. Valahonnan rémlik, hogy több demo van kint, de lehet kavarem valamive, de ha mégis így van akkor melyiket érdemes letölteni, még ha esetleg MULTYPLAYER is mind 2?
Hi! Csak MULTIPLAYER DEMO van, vagy van esetleg SINGLE is?
srácok honnan vannak ezek a biztos információk? én semmi konkrétat nem tudok és ezek az idõpontok elég szélsõségesek nem?
Csak év vége felé várható, vag az is elõfordulhat, hogy mégkésõbb? Én nem tudom honnan szedtem, de úgy tudtam most tavasszal, esetleg nyár elején jelenik meg. De kár :(
Sziasztok! Most rakram fel az rFactort. Nagyon bejö! Mennyi most az aktuális körrekord és milyen beállításokkal?
Semmit;( Bar nem tudom hol tartanak, de talan ev vege-karacsony elott valamikor. Es mivel semmit nem tudok arrol, hogy pontosan milyen MOD(-ok) kerulnek bele, ki es hogyan adja ki, lesz-e meg komplett, vegleges demo, ennyi erovel meg kenyelmesen atcsuszhat jovore is.