hat azer a dungeonok 80%aban nem nagyon tudsz ellopakodni mellettuk, bar teny, hogy par questet leegyszerusit, hogy nem kellett oldokolni, viszont attol, hogy a kuldik eleg sokretuek, elfordul bizony parszor, hogy "old meg aztmegaztmegazt es aztan mehetsz tovabb", na itt a rouge azert nem akkora sztar...
meghat igazabol altalanosan jellemzo az instancokra, hogy egyedul semmilyen karival nem tudod megcsinalni
"hogy te kattintgatsz h suhintson, de a suhintas iranyat nem, vagyis nem attol fugg, h eltalalod e, hogy jo helyre suhintasz, hanem, hogy milyen skilljeid vannak"
Nem ertem mirol beszelsz pontosan. Nekem is fighterem van. Harcolni ketfelekeppen tudsz. Vagy te nyomkodod az attackot (jobb egergomb), vagy duplan klikkelsz az ellenfelre, es bekapcsol az auto attack (magatol uti az ellent). Az tenyszeru, hogy neked kell fogolodnod, es mindig az ellen iranyaba lenned, mert csak magad ele tudsz utni, de hat ez trivialis, foleg egy full realtime harcrendszer eseten. Az hogy eltalalod e (avagy sikeres vagy miss) termeszetesen a tulajdonsagpontjaid hatarozzak meg (combatlogban mintha a kockakkal dobaloznal). De ez is termeszetes, WoW-ban is igy volt, ott is misseltel mint az allat ha nem voltal megfelelo tulajdonsagokkal megaldva, csak az a jatek joval egyszerubb volt.
A trening teremben 3 golem van, abbol 2 meg sem mozdul (nem tamad), a 3. is csak 1-2-t ut, egyaltalan nem veszelyes, es persze nem id adja a jatek igazi oldalat.
Nalam nem igen laggol, nagyon ritkan. Akadasrol meg annyit, hogy fullban nyomom (1280x1024), es minden highon van, igy csak keves olyan hely van, ahol egy kicsit akad a jatek.
Egyebkent ez a resz olyan mint az EQ2 kezdoszigete, csak annal joval kisebb.
Ami leginkább feltûnt, az a textúrák mosottsága, inkább az Elder Scrols: Arenat idézik, mintsem egy NWN-t. Tudom, egy RPG-ben nem a gfx számít, de szerintem az is. Végülis hónapokat, éveket bámulja az ember, és amúgy is a 21. században vagyunk. :) Remélem a véglegesben ezen is javítanak.
Nincs ezzel semmi baj, a valós életben is azt küldik megoldani a problémát aki ért hozzá. Nyilván fingfelhõbe is az ugrik bele aki nem fullad meg tõle. :D
Nem kellett ott se tolvaj. A vazsinak pl. ott a pixie familiáris, tökéletes kolompár :), vagy a harcos beleáll az 1000 hp-jával aztán azt sebezze ha tudja.
"We are delighted to inform you that you have been selected to participate in the next phase of the European Beta of Dungeons and Dragons Online(tm): Stormreach(tm) (DDO), which starts on 2nd February!"
Hát nemtom, én is most szedtem le, adott rendes kulcsot is, meg vagy fél óra várakozás után a 1.5 gigás filét is le lehetett szedni.
"Feb 1st 2006, 20:17 GMT European DDO beta accounts available at Fileplanet We’re delighted to announce that our friends at Fileplanet will be giving away many thousands of DDO European beta keys over the coming weeks, starting today! More..."
Ertem. En az amerikai oldalt neztem a www.ddo.com oldalt es azon nem volt semmi ilyen feltuntetve.
Szerintem te az erdos texturakra gondolsz az elejen. Az nekem is furcsa volt, de ilyennel utana mar nem talalkozol. Meg a kikoto varosreszben ki lehet menni a varosbol egy kicsit, ahol szinten hasonloan ratyi texturak vannak az erdoben, de igazabol oda ki sem kell menni (most meg).
Jah, igen, es csinaltam guildet meg a jomultkoraban, akar lehet ahhoz is csapodni :) Most meg egyedul vagyok benne :))
tegnap csináltam fileplaneten bátyámnak, ma meg megkaptam a mailt, hogy bent vagyok a bétában. :)
Ehhez meg azt fuznem hozza, hogy a real time harc es egyeb konnyitesek celjabol a 'T' billentyu megnyomasaval el lehet tuntetni az egerkurzort, ami beall kozepre celzasra (mintha nyomva tartanad a bal egergombot) Igy ugymond full FPS iranyitassal tudsz kuzdeni.
De megcsak nem is ez az egyetlen meglepi. Idelinkelem a HWSW forumrol, amit leirtam, lusta vagyok ujra gepelni. :P
"Hm. Reggel valami rejtelyes dolog tortent. Dungeon&Dragons Online Regisztralas kozben kb 7 ora tajban elment a net. Reseteltem a modemet, ujrainditok. Utana lett ismet ADSL kapcsolatom. Nem is nagyon foglalkoztam vele ,mondtam magamban , hogy biztos megint valami problema lehetett bent, de megoldottak. Viszont most vettem eszre, hogy kozel 350K-val toltom le a DDO klienset, pedig eddig csak 2Mbites kapcsolatom volt. Megszakitani meres miatt (a matavos teszterrel) egyenlore nem akarom, mert fileplanetes a letoltes es varnom kellett igy is fel orat mig elkezdte tolteni annyian voltak elottem. De utana lemerem, mert elmeletileg most 3Mbpses a kapcsolatom. Jo lenne ha az lenne amire gondolok."
T-Online, Szhely. Bar az is lehet, hogy a Fileplanet kliense mer felre, bar ketlem.(tul nagy a kulonbseg a regi letoltesem kozott) Esetleg tobb tampontunk lesz ha lejon es az ADSL teszterrel lemerem a sebessegemet, vagy ha aki szinten Fileplanetrol szedte megnezi neki mennyit mutat a kliens, egyaltan jol meri e a sebesseget.
amúgy ha guild-ban, csapatban akartok nyomulni, sztem nem ártana megbeszélni, hogy ki mivel lesz (nem árt varázsló, gyógyító, ütõgép, zárnyitó szakember a bandába...)...ütõgép már van Laza személyében :)
En is mindjart megyek csak telepitem a DDO-t.
Amugy ha jol emlexem a kliensbe bele van epitve egy online chater program. Tehat lehet beszleni kozben fejhallgatos mikrofonnal.
szia
1. milyen géped van? 2. hogy fut rajta, megírnád majd kérlek?
nekem se mai a gépem, nem tudom leszedjem-e, thx (1.8+ , 512sd , gef 4 4200 64mb)
Beugorhatok kicsit :) Most 'home office'-ben tolom, nem volt kedvem menni sehova, igy itthonrol DSL meg modem segitsegevel garazdalkozdom mindenfele :)
Egy feneket, 2 ember is eleg egy csomo q-hoz, sot van amit egyedul is megcsinalok, 4-5 ember csak a long es kemenyebbekhez kellenek feltetlenul. Pl volt egy nagyon jo csapdakkal teli a vilagittoronyban, mindenfele villamok csaptak, azokat kellett kerulgetni :)
Engem beválogattak, szal most töltöm is lefele...szeretem D&D-t, úgyhogy jól elleszek a játékkal:)
Egyebkent itt mar siman erdemes Clericet (papot) inditani azoknak is akik a pancelos, harcolos karikat szeretik, mivel itt siman hasznalja a nehez pancelt, pajzsokat, fegyokat, stb.
Hátö kipróbáltam. A véleményem elég vegyes. Elõször is a gfx: a textúrák kidolgozása eléggé változó. A karakterek pl. jól meg vannak csinálva, de alattuk a föld már a vudu1-es korszakot idézi (homály). Aztán a harc: mágust indítottam, elõször célpont kiválaszt, majd a spellt is, aztán tûz. Próbababák ellen oké, egy mozgalmasabb csatában nemtom mennyire lesz nyerõ. Valahogy a feeling inkább a Dungeon Lordsot idézi, nem a Baldurs Gate - NWN szintet.
jonnyka, de party search-ben megtalalsz egyszeruen :P
Nos en is kiprobaltam. A grafikaval nincs bajom. Egy zavar, hogy tulontul a jatekos ugyessegere bizza a dolgokat. Na meg az hogy az egerrel nem lehet szimplan a kamerat mozgatni, kulon kell benyomi hozza egy gombot, ezert a karakter iranyitasa kisse korulmenyes. Na meg lefagyott a kliens, bar ezt az overclockra fogom. :P
Bementem elobb, de alig tudtam kijonni. Es ez a lagnak koszonheto :) A 3. varosreszben igy delelott szinte senki, megyek vissza a masodikba, ott mar azert voltak joparan, de amit az elso varsoreszben lattam az parades, latszik hogy osztjak a beta kulcsokat. Hatszazmillio new player, a tavernban annyian, hogy osszefolynak a karakterek :) Kezd vegre nagyon mozgalmas lenni a jatek :)))
Irtam lentebb, hogy pont a realtime iranyitas miatt a 'T' betuvel kapcsolgathatod az egeres kamera mozgatast ki/be.
Azert ha mar az ember megszokta sokkal jobb lesz. Annyira nem kell hatalmas ugyesseg hozza, ugyis harban oda kell allni es utni az ellent, nem kell nagyon elgurulgatni, stb. Ugyis a pancelod es egyeb osszetevoid alapjan lesz hogy sokx el sem talalnak.
Todum, hogy T, de a kozepso egergomb is jo. Nem a harccal van a gondom, hanem a mozgassal barhol, Ha az egerrel ellehetne horizontalisan mozgatni a kamerat, sokkal egyszerubb lenne a karaktert mozgatni. Ha T van lenyomva akkor futsz elore mint a barom aztan kozben nezegetsz kia fejedbol.
"Ha T van lenyomva akkor futsz elore mint a barom aztan kozben nezegetsz kia fejedbol."
?! Ha a T le van nyomva, akkor a kurzor beugrik kozepre mint celkereszt (ala FPS jatekok), es a A,D gombokbol oldalazas lesz, tehat az egerrel tudod a karaktert jobbra-ballra horizontalisan mozgatni.
A dodgeolgatás miatt kicsit meleeközpontúnak tûnik a játék a videók alapján. Értem ezalatt, hogy ha a mage kilõ mondjuk egy fireballt azt simán el lehet kerülni kellõ ügyességgel, ergo kvéken meg céesen felnõtt játékosok elõnyben vannak melee kaszttal?
Mint mar leirtam parszor, 2 fele tamadas letezik.
1- te nyomkodod az attack gombot, es pl ijjal/varazslattal oda losz, ahova a celkeresz mutat. 2- Auto attack, azaz duplan klikkelsz (van ra ikon is) az ellenfelre es automatikusan (ala WoW) utod/lovod es ha nyomsz egy fireballt, akkor a kijelolt celra fogja loni.
Baromi logikátlan, elsõ opció teljességgel felesleges akkor a hátrányai miatt... racionálisan úgyis mindenki az auto attackot fogja használni. 6-7 éve csak mmo-kat játszom, de ilyen buta vegyítését a két dolognak még nem láttam.
nekem csak 1,2-es athlonom van egyenlõre 256 mega ddr-rel és gef 2-vel...a WoW megy rajta szépen :) elvileg 1-2 hónapon bellül lesz még +256 mega memó és egy radeon 8600 -os (asszem) ...a game még nem jöt le, így nem tom, hogy megy...1 próbát megér...amúgy 61. vok...
Szerintem itt ugrik be a képbe a reflex....az elsõ változatban teheted azt is, hogy egy kicsit az ellenfél elé lõsz, mert úgyis arra fog kitérni, így eltalálhatod.Második esetben pedig a gép céloz, így könnyebb, azonban így nagyobb az esély, hogy kitér az ellenfél...sztem így van vmi értelme...
DnD szabályok szerint kellõ ügyességgel is max felezed a sebzést...tolvajnak mondjuk spécibb...de 1szerü..tûzgolyót ne az "ügyes" lényekre lõdd ki, hanem a szívós lassú tankokra..az úgyis telibe kapja..
Nem feltetlenul. Eleve itt nem egyesevel jonnek a mobok, nem csak megallnak elotted es utogetnek. Van hogy befutsz egy kisebb tomegbe, es utod akit ersz :) De pl ha csak a ladakat, hordokat, stb utogeted szet a dungikban valoszinuleg nem fogod auto attackkal csinalni. Szvsz ha mar ilyen a harcrendszer, akkor lehessen is siman utni, ne csak ugy, hogy kijelolok egy celpontot es nyomok egy attack parancsot. Nem beszelve arrol, hogyha pajzs hasznalo vagy, es hasznalod vedekezesre is, nem csak cipeled a +AR miatt, akkor az auto attack pl eppen hogy hatrany (shield bash).
Ez nem az a jatek, ahol kijelolom a celpontot, attack gomb, es el is engedhetem a billentyuzetet amig cseplik egymast. Itt van hogy kergeted a kobold shamant, mert nyomja a nyomorult varazslatait, es kozben hatrafele ugral. En is joideje jatszom mindefele MMO-t, es szvsz ez teljesen jo (raadasul en full real time harcrendszer parti vagyok, Zelda rulz :)
SZERK: Egyebkent meg nem ertem, hogy miert 'buta vegyites' az, ha a megszokott dolog mele betesznek egy olyan pluszt, ami szerintem siman elferne barmelyk MMO. Ha mar egy fegyver a kezemben van, es real time rendszerreol beszelunk, akkor tudjak mar vele suhintani akkor amikor akarok, es ne kelljen mindenfele combat modba legyek, vagy hogy az ellenfel eppen elottem alljon.
Pl aka rigy megtehetem azt, hogy a nyomorult csontvaz probalna ramcsapni, mikozben en hatralok egyet, es tolok az arcaba egy conter attackot, csak hogy tudja mindig az a fonok, akin a legtobb hus van (vagy zsir) :D
Nem érted a lényeget, nem a szabályrendszerrõl van szó, hanem az irányítás két lehetõségérõl... Barbárnak meg rugónak magasabb szinten van pl. az uncanny dodge feat ami asszem nemhogy felezi hanem nullázza a sikeres reflex mentõ után a sebzést... Nemtudom jól emlékszem-e, de volt ilyesmi D&D 3rd-ben, mmo változatban is kell lennie.
Tehát a lényeg az, hogy mind1, hogy "manuálisan" vagy auto-attackkal találod el az ellent, azután dobja az ac próbát, vagy mentõket a gép a háttérben amit te nem is látsz. Itt arról van szó, hogy fps-szerûen célzod be vagy automatán rálövöd.
Végülis jobban belegondolva beugrott, hogy vmelyik vidben láttam olyat, hogy a fáklyát eloltja egy íjász vmi vizeshordó szétlövésével... ez korrekt, remélem sok hasonló van benne, erre jó ez a rendszer. Amúgy tetszik nekem is ez a real-time dolog, csakhát gondolom a ranger nem feltétlenül fogja a kézi célzást használni a rugó ellen, tehát az ilyen kerülgethetõ lövésekre mintha felesleges lenne a manuális mód.
Én inkább befizettem azt a brutális összeget, h ne kelljen várnom még 3 napot...
Nah, megyek fel gamelni, keressen meg aki tud/akar :)
elsõ benyomások: ötletes questek, ez tetszik. van értelme elolvasni, amit az npc-k mondanak, ez is tetszik. a kattintgatós harc nem jött be igazán, a törpémmel úgy kell oda-vissza ugrálgatni, mintha valami békavarázst kapott volna, ha túl akarom élni a nehezebb harcokat. ezen kívül a kliens eszméletlen mennyiségû RAMot elszív, és meg kell említenem azt is, hogy WoW után bizony kicsit idegesítõ a sok loading screen. de eddig a kép pozitív. estefelé kipróbálom partiban is.
Marmint Fileplanet-re elofizetsz, h ne kelljen varni a letoltesre?
En is megtettem, csak a jatek miatt. Hat tudom nem vagyok teljesen komplett, de ez van. :D
egész biztos van a US szervereken is ilyen üres órácska, mikor nem sokan töltenek. de ha valakinek megér ennyit, akkor megér ennyit. nem akarok én senkit leszólni, csak annak mondok másik megoldást, aki nem akar fizetni.
Nekem is jobban megerte volna, ha mar tudtam volna az open betarol. Azonban csak itt benn a melohelyen szereztem rola tudomast, ezert kenytelen voltam hazagaloppozni es elofizetni 1 honapot a Fileplanet-re, h tudjam rogton inditani a letoltest, mivel meg vissza kellett jonnom melozni.
Jo MMORPG-shez hiven, otthon jatszom, es a melohelyen pedig tajekozodom a jatekkal kapcsolatban a neten.