Annak kell lennie. Mindenféle konzolos FAQ-ban 550-nek írják a sebzését, de itt még a felét is alig éri el. Lehet, hogy direkt "nerfelték", hogy ne ez legyen a legfõbb hajtóerõ annál a mozzanatnál, hanem tényleg a játékos beállítottsága.
Nekem valami 169cm-es a rekordom, de én a súlyra megyek rá... :)
Én 130 cm körülit fogtam de az talán nem volt ilyen sújos csak kidobott a játék nemsokkal utána és nem lett elmentve ugyhogy sajna nem tudok képet küldeni.
Én FAQ-ok alapján úgy vettem ki, hogy minél jobb a páncél, annál kisebb a valószinûsége, hogy kapsz sebhelyet, de még Archon páncélja se képes teljesen kiküszöbölni (valami úgyis mindig átcsúszik). A Physical Shield meg csak a sebzés ellen véd, sebhelyeket ugyanúgy kapod.
Fegyók: na ja, én is egy 3xSharpen-es Master Greatsworddal henteltem át az egész játékot. Sebzésileg kizárólag a Solus jobb nála, de az egy vagyonba kerül.
Meg tudná mondani nekem valaki ,hogy ha a játék elsõ pillanatától viselnék Torso és Head –ra valami jobb páncélt(mondjuk Platet) akkor is sebhelyes lesz az arcom és a testem?
Amúgy szerintem a Master fegyverek 3db sharp -al remek fegyverekké válnak bõven felveszik a versenyt egy két legendary weapon -nal is.
Én pl nem azért játszom a game-el hogy a "fõszálat " vigyem hanem hogy azt csinálhassam meg benne ami érdekel...
csak egy kérdés... ahányszor whisperrel harcolok a farmos küldinél kifagy a játék.. miért??? már 5-. re próbálom újra és újra.. ahogy whisper megjön szétfagy az egész...
hát ja, "csak" 2x annyit sebez xD [ de legalább ha +ban még a jack kardját elpusztító játékos bónuszban láthatná teresát, vagy adna valamilyen varázskütyüt..]
Az Avo’s Tear(230-Health-Mana-Exp) megvan nekem is bár Jack kardja nincs ,de ha igazak a mendemondák róla mégpedig ,hogy : 550-Exp-Health-Mana-Sharp akkor nem mondhatnánk ,hogy ugyanazok a statja.
hay hol vannak a kék gombák amik a fiu meggyógyításához kell??? az elején vagyok még
Jack kardja utáni legjobb kard: Solus Greatsword - 314 - Flame/Health/Sharp - Heavy (Bowerstone North) The Katana Hiryu - 215 - Sharp/Flame - Light (Lady Gray háza)
Hehe:) Már megszokhattam volna, hogy Hmudát nem lehet megelõzni.:)
Darkwood-ban lehet dugni, a ribikkel. Van választék rendesen.(Szadista nõ RULLZ)
asszonyt felviszed a 'Martial' házadba az ágy mellé és beszélsz vele.
Mutasd meg a sheriffnek, ami a B... város északi részén van
lady grey elhunyt tesójánál talált levelet hogy terjesszem?? mindenkihez mennyek oda és nyomjak egy hotkey gombot?:S
Azt a statisztikát legegyszerûbben a darkwoodi "nyilvános" házban lehet legjobban fejleszteni (még külön demon door is van ehez az értékhez XD). Elhagyni meg úgy lehet, hogy elkezded ököllel verni, csinálsz egy rakat obszcén megnyilvánulást, vagy csak símán nem foglalkozol vele.
Kicsit régi hozzászólás (2 napos), de muszály válaszolnom. :) Nekem egy petákomba sem került az a Twinblade-s küldi. Épp nem is volt nálam annyi azért meg nem kezdem elölrõl. ;) Szal nincs semmi dolgot csak kiírtani az elején azt a csávót sunyiban a hordó mögött, a második táborban pedig az assasinokat, vagy ha úgy alakul (mint nekem elsõre, csak aztán nem volt elég potion már a fõ*eci ellen) az egész tábort. :DD
Ja, csak a statisztikában van olyan rész hogy hányszor szexeltél, aztán azt hittem lehet szívtiprót is játszani a game-ban. :D Hát végülis lehet, csak soxor kell nõsülni ;) Asszonyt hogy zavarod el? Napjában 5x a képébebüfizel? :DDD
Csak feleséggel és csak speciális helyzetben lehet...csak a fene se tudja hogy mi az a speciális helyzet. Én egyszer összehoztam, jót rötyögtem a beszólásokon és annyi. Semmi különleges nincs benne (elsötétül a képernyõ, be jön pár szöveg és kész).
A 7végén kipróbáltam a game-t néhány óra erejééig. Nem rossz, de nem egy komoly játék (pár hónap mulva már nem is fogsz rá emlékezni, persze vannak kivételek) szerintem (mivel nem online), de el lehet vele szórakozni. Van már házam meg faszányos kis feleségem, jópár nõt elcsábítottam. De azért egy kicsit gonosz is vagyok, fõleg azért, mert harcközben azt az erõteret használom, ami mindenkit ellök, aztán a közelben lévõ barátságos teremtmények (pl. városõr, küldit adó bandita) is ellenséges lesz, utána meg már ki kell nyírni õt is. Nagyon jó a game humora. A legjobban eddig az tetszett, amikor a "The Sock Method" c. könyvet bemutattam a suliban.
Nem volt türelmem/idõm annyit visszaolvasni, ezért bocs, ha olyat kérdezek ami már volt, egy kis gugli sem hozott eredményt, igaz csak magyarul próbáltam...
Szóval, hogyan lehet a játékban szexelni? Egy csomó nõt felvitem már a lakásomba az erkélyre meg az ágyhoz, de csak aludni lehet, akármennyi ajándékot adok nekik...
Mind2 kepen Slow time van, az egyiken multiple shot szeruseggel nemtudom a nevet mar, a masikon meg vmilyen wrath es mana shield, nevekre mar sajnos telleg nem emlexem.
Én full jóként nyomom, fõleg a bronzkapunál szívás de szeretem a kihívásokat, amikor elõször végigvittem a listán csak 1 villager áldozatom volt, vmikor egy vándorárus bekaphatott egy nyílvesszõt :)
A multishotnak ez az egyik hátulütõje hogy az extra nyílvesszõk kiszámíthatatlanul repkednek de bossok ellen jól jön ha íjjász karakterrel van az ember.
Én mindenképp sebhelyek nélkül akarom végigvinni másodszorra, egyfajta háziszabály hogy csak willpoweres gyilkolás és "érinthetetlenség" :) A physical shield mégse annyira über mert csak az ütés hatását tünteti el (nem tudnak a földre lökni) de ugyan úgy sebhely jár ha vmi erõsebbel eltalálnak :(
Én az íjjászversenynél vagyok így, direkt csak 1-2 ponttal döntögettem a rekordomat de sztem a trophy után már csak ékköveket ad minden nyerésnél, vagy 15-ször döntöttem rekordot de nem került elõ semmi eytra :/
Na, ezt is imádtam még és nem egyszer játszotta el velem:
Csirke jobb felül a két 0 között vigyorog!
A halas/nyilazós/stb küldik maradása engem is zavart. Oké, lehet továbbra is próbálkozni a csúcsdöntögetéssel, de szvsz egy átlag játékosnak van annyi sütnivalója, hogy erre magátol is rájöjjön anélkül is, hogy ott virítana a questlogban. Fõleg a csirkerugdosásnál zavart. Sikerült ötszázat rugnom és még mindig ott virít. Gr...
Ez a 10.000-ik hsz-em. Amúgy szerintem is pre master vagy egy kommersz béta. Amúgy az sem lenne rossz stratégia, hogy 'véletlenül' kiszivárog a warez. Máris van a csapatnak legalább egy millió béta tesztere. Onnantól már csak a jelentõsebb fórumokat kell nézegetni.
Amúgy engem az zavar, hogy egyes küldetések nem tûnnek el a quest log-ból. Plö, a halasat már rég megcsináltam és még mindig ott figyel. Nekem volt olyan is, hogy válasszak: megszöktetetem a fogjot, vagy kísérem az õrökkel. Na, mondom kísérjük, jó vagyok úgyis. Aztán kész, save, megyek a guild-be erre a spy-os küldi mellett ott vigyorog, hogy akár meg is szöktethetném...
Szóval nemtom. Vagy bugos kegyetlenül, vagy egy bétával van dolgunk.
Ajánlom figyelmedbe a #1054-es üzenetet második sorát. Nagyon jót röhögtem rajta. :D
Nekem így tetszik ahogy van és sztem egy jó játék amit a mai rpg felhozatalban nehéz kimondani. A ds-el is nekem az a bjaom hogy nem köt le (nagyon vártam de csalódtam benne) henbtelésrõl szól az egész játék, megpróbáltak vmi storyt összehozni de elég fos lett valljuk be. a másik hogy nem tudom a ds-el hogy lehet összevetni amikor sztem külön mûfaj a kettõ. jobban hasonlít a thief 3-ra vagy a gothic , morrowind stílusra (bár az utóbbi kettõ kicsit bonyolultabb )
Nekem nem hiányoznának az árnyékok (Doom3-at is anélkül játszottam, csak fölösen zabálta a hardvert de játékmenetileg semmit érdemlegeset nem csinált), de ha már vannak akkor csinálják meg rendesen. :-)
ha nem lennének árnyékok, akkor az lenne a baj :P de én is remélem, hogy béta, mert akkor ha az elméleted helyes, lesznek majd plussz küldetések is benne :)))
Az én elméletem az, hogy ha ez tényleg egy béta verzió (márpedig nagyon remélem hogy az), akkor még nem raktak rá szûrõket az árnyékokra és remélhetõleg a fullban kissé össze lesznek mosva a "pixelek". Legalábbis nagyon remélem hogy igazam lesz. Ha nem akkor "shame on you LH". :-)
de ha figyelembe vesszük, hogy a karakterünk nem egy sík felület, hanem elég szép poligonszámmal van megáldva, akkor bizony nagyon sok számítást igényel a rendes árnyékolás (akár egy egyenes vonal meghúzása is ennyi háromszögön át), gondolom ezért választották azt a módszert
Azért annyira egyáltalán nincs sok rányék. Próbálj messzirõl közelíteni egy fához. alig pár méterrel elõtted kezdi csak el kirajzolni az árnyékokat. Ha tényleg az egész pályán egyben csinálná akkor azt mondom oké. De így...
A piros vonalig kirajzolja az árnyékokat, de ennyit tud összesen.
engem mozgásban egyáltalán nem zavar, és ha figyelembe vesszük mennyi árnyékról van szó, szerintem egy ésszerû kompromisszum, én meg vagyok elégedve vele
Ezek a képek pl tökéletesen azonos beállításokkal készültek, leszámítva az árnyékolást. Bal oldali minden abszolút maxon (textúra, efektek, mesh, AA, felbontás, stb), a jobb oldali is, csak azon még van árnyék is. Vannak ilyen helyzetek, amikor az árnyék elõhoz ilyen kisebb dolgokat, mégis elmegy tõle a kedvem, ha ránézek az #1264-ben is láthatóhoz hasonló képekre.
Kell a halálnak soft shadow. Egy síma éles árnyékolás tökéletesen megtenné. Most komolyan. Neked tetszik ez az árnyékolás? Nekem nagyon nem jön be. Messziröl jól néz ki, de amint ráközelítek a karakterre, azonnal elmegy a kedvem tõle (pedig vannak efektek amik árnyékok nélkül nem jönnek elõ.
Nem arra gondoltam, hogy ugy oldjak meg mint a fokuldiknel, hanem ugy mint pl a ds2ben, mondjuk ahol meg kell venni az arustol a gombat, az arusra a mini-mapon ravagnak egy kis csillagot, hogy 'nezze oda mer ott lehet, hogy van vmi'
de legalább dinamikus árnyékolás van benne, és a karakterre is vetõdik az árnyék. a soft shadows nem kicsit dobna a gépigényen (a legutóbbi Gothic3 képeket elnézve abban még ilyen árnyékok sem lesznek)
Szvsz jó ez ahogy van. Ritka bugyután nézett volna ki, ha minden egyes kijárat villogna a bronz nyilaktól meg nem lehetne látni bronz jelektõl a könyves küldetés maitt. Jó ez így.