"A "minimum konfig" nevû rémálom meg egy olyan dolog, amibõl elõbb-utóbb mindenkinek elege lesz. Én is sokáig azt hittem, hogy van értelme az egész PC fejlesztésnek, de amint fontosabb dolgokra kellett a pénz (lakás, autó, fotóscucc), megtanultam értékelni a konzolok stabilitását és problémamentességét. Ma már nem értem, miért jó az, ha olyan warez játékkal akar valaki játszani, amihez csak egy év múlva lesz gépe... (és akkor is kilép, mert gagyi a törés)"
És mint mondtam, a játékokat nem a helyi Balkánnak csinálják hanem a nyugati jólétnek.
a minimum kofigot mindenki leszarja, csak arra jó, hogy az emberek tudják, mennyi a mai gépek átlag teljesítménye. Akinek van pénze vegyen gépet, és fejlessze, akinek nincs, az évekig húzza ki egy konzollal, ami pár év alatt elavul.
Dehogynem ne nevettesd ki magad. Minden játéknak sikerült oylan szintre vinni az optimalizációt, hogy a min konfigon felül mindenkinek elindul vagy akinek nem, annak komoly gondjai voltak a hardverével.
"Csak optimalizálás kérdése amit azért Peter csapata el tud intézni."
Ugyanmár... Hogy lehetne olyan gépre optimalizálni, amibõl nincs 2 egyforma a világon? Ez még soha nem sikerült egy játéknak sem PC-n.
A "minimum konfig" nevû rémálom meg egy olyan dolog, amibõl elõbb-utóbb mindenkinek elege lesz. Én is sokáig azt hittem, hogy van értelme az egész PC fejlesztésnek, de amint fontosabb dolgokra kellett a pénz (lakás, autó, fotóscucc), megtanultam értékelni a konzolok stabilitását és problémamentességét. Ma már nem értem, miért jó az, ha olyan warez játékkal akar valaki játszani, amihez csak egy év múlva lesz gépe... (és akkor is kilép, mert gagyi a törés)
100% hogy kijön PCre. Peter Molyneux hasonló géniusz, mint Warren Spector. Õ maga mondta, hogy nem enged meg magának akkora hibát, hogy egy jó játékot csak egy konzolra fejleszt. A Fable 2002-ben (Project Ego néven) tényleg csak Xboxra készült, de ahogy haladt a project, úgy kedvenc géiuszunk rájött, hogy kell ez PC-re. Aki teljes leírást akar a dologról, vegye meg az ehavi Gamert!
Ahham.. Hát az lehet, hogy PC-s fejlesztés nem éri meg annyira , mint XboXos(mittomén nem 10Xese jön be a befektetett árnak, csak az 5Xse), de szerintem egy jó reklám-kampánnyal azért kaszálhatna a PC-s verzió is, fõleg a mostanság "kiéhezett" RPG-rajongók tábora miatt is.
"különben messzemenõkig egyetértek az XBOX megjelenéssel, egy ekkora játékot kár lenne azzal elbaszni, hogy a játékosok felénél nem megy, mert ugye valami nem stimmel a konfiggal..."
Ez bocsi, de télleg hülyeség. Ha megvan a minimum konfig akkor futna és nincs kivétel. Csak optimalizálás kérdése amit azért Peter csapata el tud intézni.
az utolsó mondat sajnos nem igaz - kutyából nem lesz szalonna :/
na mindegy, nincs erõm ebbe mélyen belemenni, csak azt akarom mondani, hogy a korábbi helyzettel ellentétben, ma már lutri PC-re fejleszteni, de legalábbis messze nem akkora pénz, mint 5-10 éve
persze a warez a játékokkal egyidõs, az igazi bûnös az internet, ami ma már sokakat kísértésbe ejt
különben messzemenõkig egyetértek az XBOX megjelenéssel, egy ekkora játékot kár lenne azzal elbaszni, hogy a játékosok felénél nem megy, mert ugye valami nem stimmel a konfiggal...
Pontosan, amikor amcsiban voltam, egyszer nem találkoztam warezolt játékkal, pedig jópárszor átjártam haverokhoz lökni az egeret. Tele volt a polcuk full dobozos játékokkal. És nem csak egy havernál voltam hanem jónéhánynál.
Nyilván aki PCre fejleszt, számol a Warez-oldalakkal! + Teljesen 1etértek azzal, hogy ez csak amolyan "balkáni szokás" :) nálunk, Amerikában szerintem a játékosok 70-80%a +veszi minimum, mer qrva gazdagok, és talán még olcsóbbak is a játékok. Ha nálunk pl 3-4K-ért jelennének meg a játékok, szerintem nagyon sokan elkezdenének boltba járni!
Ha azt a világhálóméretû felhördülést amit Peter PCröl boxra való átpártolása okozott egyértelmû, hogy hatalmas bevételt jelentene.
mihez képest? mert ha a 8-10 évvel ezelõtti számokat nézzük, akkor elkeserítõen kevesen fejlesztenek PC-re, ennek is legnagyobb része a sikersorozatokat gyártó cégek és elsõ játékos amatõrök
aki pénzt is akar keresni, az konzollal kezd, és ha már nincs vesztenivalója, akkor fejleszt PC-re
még így sem garantált a haszon, de fel lehet fogni reklámnak, befektetésnek - SZINTE ingyen (warez) eljut a termék rengeteg emberhez
kétlem, hogy kijön PC-re, a fejlesztõnek ez az elsõ munkája, a kiadó meg a Microsoft, aki hülye lesz egy vagyont bukni a PC-s verzió miatt
Van linked erre az interjúra?
Mivel PC-sek tábora elég nagy, és M$ is ott van a dologban, ha más miatt nem is, üzleti okok miatt csak +oldják a PC-s verziót! Csak valszeg xboxnál sokkal késõbb..
Meg egy német oldalon találtam egy interjút Petivel:
"Currently, we are thinking of possibly one other format and it´s not a console. (smiles) That´s all I can say; you should be able to figure out what that is. But for the moment it´s Xbox exclusive."
Talán ez is jelent valamit. Benne már csak meg lehet bízni!
Hát én a gémszarra még egy gyertyalángot se mernék rábízni annyira megbízható.
Nem kaptam fel, de kérted rögtön a téma törlését, na mind1. Nem állítom, h az az újság olyan megbízható lenne, de 1általán nem biztos asse, hogy nem fog +jelenni!
Neten infó? Én már csak online dolgokat olvasok, mivel az offline sajtó mindig késik.
Remélem még nincs ilyen téma! Ha van, akkor sorry.. Na szóval mostanában olvastam a GAMER c. magazinban errõl az új RPG-rõl, állítólag nagyon nagy szabadságunk lesz benne, és arról szól a játék, hogy egy gyerekbõl milyen hõst nevelünk, hogy egyáltalán hõst nevelünk-e belõle,+ még lehet családot is alapítani,term. küldik is vannak benne stb.. A képeket nézve a graffal se lesz problémája.. Szerintem nagy gamma lesz, majd +látjuk!
Ha valakit érdekel, a hivatalos oldal: http://www.fablegame.com/