én nem állítottam, hogy nem agyatlan hent a doom3...de ennek a játék motorjához semmi köze...
...persze a legjobb ötvözés a FarCry és Doom3 ötvözete lenne (a grafikus motort tekintve)...de erre valymi kevés esély van...
...és az AvP elsõ része királyabb volt mint a kettes sztem..."írtsd a dögöket ezerrel"
...és milyen jókat nyomtam a haverral Coop modban az elsõ részt...az egyikünk predátor volt a másik meg marine...és azok a dögök csak jöttek-jöttek az istenverte falakból
Hát én sem DOOM 3 motort adnék neki... Semmi köze a motornak a feelinghez... A pályákat félelmetesen (sötéten, stb ) csinálták meg. De nem nagy tereknek való a motor, és az AvP-ben van jópár olyan pálya ahol nagy terek vannak... No meg az a fizika... Jajj. Én HL2-re szavaznék. Ott is lehet sötét, félelmetes pályákat csinálni, és sztem a fizika is jobb.
pont az kellene, félelmetes, sötét pályák, villogó fényekkel :DDD...hogy a sz@r is belénk fagyjon...pl. sztem a legjobb pályák az avp1-ben voltak a marine 3,4,5-ös pálya...meg az avp2-ben a marine rész eleje (bent a komplexumban)...
...a doom3 fizika viszont tényleg nem alkalmas, ezzel egyetértek...havoc kellene...
épp ezt irta hogy a sötétségnek meg hasonloknak semi köze az enginehez..., ebben amugy maximálisan egyet értek...
de végülis mindegy milyen motorral csak megcsinálják, és jó legyen...a F.E.A.R-ben pl. a nolf2 továbbfejlesztett motorja van nem? Az se rossz...
Na, sracok. Tokeletes lenne hozza a D3 motor, ezt meg kell hagyni. Nezzetek meg 1 Alien filmet, konyorgom! MIND a 4 resz ilyen zart tereken jatszodott! Tudom, hogy a Predator filmek mar mas teszta, de a jatekban inkabb ezek a "sci-fi" helyszinek jonnek at, nem pedig a dzsungel es a nagyvaros.
jah csak van amelyik motor jobb az igényeknek (nagy terek :P) van amelyik kevésbé :) ha engem kérdeznének én leginkább felturbozott ut enginere szavaznék (persze legujabb aktuális ut engine :P) nagy tereket is kezeli, jármûvek lehetõsége is emgvan,m jól skálázható gépigény etc, szvsz kitünõ választás még mindig hiába jött ki doom3 persze ha stalker, hl2 és társaik kijönnek lehet megváltozik a felállás :)
de az nem mindegy, hogy a fények, árnyékok, felületek hogy adják vissza ezt a sötétet (látvány)...én pl. a doom3-ban jobban parázok , mint az AvP2 sötétebb részein, mert élethûbb a látvány...
láttam öszes alient és predatort is csak ezt az uj avp-t nem még :) és szvsz ha leszükitik kis terekre anyi is a gamenak..., predator is ugyan oylan fontos mint alien szvsz és alienek is kibirják nagy terket szvsz..., szal fölösleges iylen marhaság miatt lekorlátozni lehetõségeket...
hl2 majd még élethûbb lesz... melelsleg nézd meg thief 3 at..., árnyákok terén doom 3 alig ér nyomába szvsz és ut engine..., szóval ez spec nem igazán engine függõ...
Ezen nem is csodálkozom, mivel az AvP2 3 éves játék, míg a DOOM 3 egy hónapos sincs. Ki gondolta volna, h jobb grafikája van...:) Sztem a DOOM3 "árnyék-technológiájában" semmi extra nincs, egy zseblámpával, és nuku világítással, megoldották a parázást. Mondjuk engem inkább idegesített, minthogy emgijesztett volna.
igen, az ut2003-2004 engine valóban nem lenne rossz, csak ne azt hozzák ki belõle mint ami pl. a deusex2 ill thief3-ban van...messze elmaradnak az ut pályák szinvonalától :(, mert az UT2003-ban volt egy két alien feelinges pálya :)))
...a Stalker meg amire kijön már grafikailag nem lesz akkora durranás...
thiefbõl árnyékok meg dinamikus fények jól jönnének szvsz... a pályatervezés meg már ugyis egyedi kérdés amit maguknak kel megoldani..., tök mind1 milyen a motor ha elbaszák pályákat, szal ez megint nem a motoron mulik csak rajtuk :)
félre ne értsétek: a Predator témát ugyanúgy szeretem, mint az alien-témát (könyvek, filmek), csak sztem a "predátor- jelleget", a "vadászat-feelinget", a közelharcot sokkal nehezebb visszaadni, mint a tengerészgyalogos, karabéllyal a kézben feelinget...sztem az eddigi AvP játékokban gyengébb volt ez a rész, mint a másik kettõ (alien-marine)...
pedig a predátorok lényege pont az alienek dicsõ legyõzése közelharcban a lényege...:DDD...de te azt szereted én meg amazt...így van jól :D
sztem a predátoros részeknél jó lenne egy külsõ nézetre váltó lehetõség...és lándzsával a kézben látványos mozdulatokkal írtani a dögöket...és erre tényleg inkább nyíltabb tér kellene...szal ötvözni kéne a "kettõt", de az túl szép lenne...sajnos...
Épp tegnap AVP2-ztem egyett neten... Óóóóhogy a hülye csíterek. Szegény játék nagyon hekkelhetõ volt :( Annó ott az alieneknek több esélye volt nagy téren, mert ki tudtak oldalazni a lövések elõl. A hülye hosszú sikátorok nem aliennek való
a doom 3 motor nem lenne rossz.. grafikailag sem es feelingileg.. oke sotet minden.. nade azert a doom 3 3 szor sotettebb mint akarmelyik alien jatek:(((( szal az ubergaz..
a sötétség NEM az enginetõl füg, max az árnyékok minõsége függhet attól...
nem tény mert én meguntam ugy a felénél az agyatlan hentet... de tudom msot azal az egy darab nagy térel akarsz példálózni ahol nem történik semi és mindenki arról csinál shotot... :P de akárhogyis van nagy terekben ut engine nyomba se ér...
Nos:P Nem vagyok programozó de szerintem akármekora teret meg tud jeleníteni csak bírja a géped:P Valamelyik sügér kitalálta hogy DOOM3 engine=full sötét+kis terek és most mindenki ezt nyomja. Azé kell sötétben meg kis térben nyomni hogy ne 10 fps legyen egy mai átlag gépen bakker. Szerinted a RTCW 2-ben is szûk folyosók lesznek meg full sötét?:P
errõl van szó..., egy x gépen amin doom 3 igazán nagy téren nyom monyguk 20 fps-t ugyanazon a gépen egy ut (de szvsz majd hl2 és stalker engine is) nyom 200at...
birom az iyleneket hogy na de majd a 10ezeg ghz-s gpn az ati radeon 268985-el de kurva jó lesz, csak igenám amire ez emészthetõ teljesitményt fog csinálni nyilt téren egy uj engine sokal szeb kivitelben fog kétszer anyit azon a gépen...
nem arról van szó hogy nem lehet hanem hogy nem arra találták ki és ez tény, idsek is emgmondták anno... de ez itt nagyon offtopic már akit enyire izgat doom 3 menyen doom 3 topicba... :P
fúú bazze... ne hasonlítsd már össze a 2 éves unreal2 engine-t a shadder/bump/árnyék hegyekkel operáló DOOM3 engine-el. Szerintem is az UT2k3 a legszebb grafikájú FPS. DE! ez a designer érdeme nem az engine-é. Étültetnék az UT2k3-at D3 engine-re elájulnál olyan durván nézne ki. Persze menne 5 fps-el de nem ez most a lényeg:P
most csak az enginerõl van szó és egy ével le vagy amradva már rég nem ut2k3 engine a top... de akor majd nézd meg hl2-t, nem arol van szo hogy d3 nem jó meg szép meg minden de NEM nagy terekre tervezték, ez tény nem tudsz rajta mit szépiteni..., de modnom hogy ez itt offtopic hagyad má abba, meny doom3 topicba vitázni ha anyira odavagy érte... :)
Csináljanak saját engine-t a játékhoz és megoldódik a probléma . Nem kell ilyen gagyi Doom3 meg UT vagy HL2 motorokkal kínlódni. Ráadásul szerintem már az AvP2 grafikája is elég jó volt.
Nezd meg, DE! A Predator filmek napjainkban jatszodnak. Az Alien filmek pedig a jovoben (urbazisok, bolygo-koloniak, urhajok, fenyevekre utazasok, stb.) Namarmost, nem az Alienek talaltak meg a foldet, hanem az emberekek talaltak oket mas bolygokon. A jovoben. Es minden Alien film zart helyeken (urhajo, epuletek belsejeben) jatszodik. Ekkor eresztettek ossze oket a Predatorokkal is. Az ember csak akkor lepett be a kepbe, amikor kilepett az urbe. Osszegezve tehat: hiaba nez meg CSOCSO vagy barki mas Predator (jelenlegi, 1-2) Predator filmeket, annak nem lesz koze az AVP-hez, akarmekkora nyilt terekkel is operal. Ez nem zarja ki persze, hogy legyenek nyilt terek, csak rosszul peldaztal. De mindenesetre a zart belso terek - szvsz - illenek igazan ennek a dolognak a vilagahoz, hangulatahoz.
September 08, 2004 - Though no official statement has been released through the wire, we have confirmed through Vivendi Universal's representatives today that the upcoming actioner, Predator: Concrete Jungle has been delayed until the first quarter of 2005. The game had originally been announced for a fall 2004 release.
For the unfamiliar, Predator: Concrete Jungle is developer Eurocom's homage to the taller half of this summer's monster crossover movie, Aliens vs. Predator. Putting players in the role of the title character during two different time periods (the 1930s Great Depression era and a hundred years later in 2030), the game equips users with all sorts of fantastical alien weaponry and various vision modes.
We'll have more on Predator: Concrete Jungle as it becomes available.
info:IGN
Na akkor már a game neve is megvan nevezze át valaki a topikot.
ha jól értem akkor ez egy csak Predator játék lesz?
Ha jól tudom, ennek köze sincs az AvP-hez... Ez egy teljesen más Predator játék, de láttam belõle pár videót, meg képet, hát... Nem várok tõle sokat...
Ez egy kifejezetten konzolra készített játék. Pc verzió egyenlõre nem várható belõle
Le vagyok maradva lesz ilyen?
Húúhúú de jó lenne
Csak szuk zart ter egy ido utan (nem tul hosszu ido utan) nagyon durvan monoton es egyhangu. Az eddigi avp jatekok pedig mindig csakugy hemzsegtek outdoor helyektol. Es ez nagyonis jo volt.
ASE szerint 67 servers,153/901 players total az egész bolygón, magyar szerver nincs de van néhány európai public. Sajnos össznépi szórakozás lett a staggerezés meg a trackingezés szal én kiszálltam már egy ideje :(
hi all!!!! mirõl maradtam le?????? Nem tudni mikor jelenik mekö????? A képek Brutálak!
hát én átolvastam az egészet...
nos... konkluzio: az AVP3 legyen doom3 engine-es HAVOC motorral, AVP1 pályákkal,amik tényleg nagyon jol sikerültek,és bizony nem 1-2x vágodtam hanyatt a székben,amikor hajnali 2kor márcsak az adrenalin tartott ébren a monitorfényes sötét szobában 1-1 xenomorph a képembe ugrott :D na,az tényleg para volt :)))
nameg az alien tényleg nagyon jol sikerült... az AVP2 gagyi lett,nem elég,hogy csunya (mint a Deus Ex 2 textura pack nélkül),unalmas,ráadásul 1x sem paráztam 1ik féllel sem,bár az jo 5let volt tõlük,hogy a 3 lény története összekapcsolodott,és párhuzamban történt...
remélem kijavitják az AVP2 hibáit (szvsz átirhatják az egész forrást),ha egyáltalán lesz valaha is AVP3,és nemcsak 1 gagyi predator...
Azért mostmár csorgathatnák az infokat,kezdek türelmetlen lenni.
Alien versus Predator Extinction >>> stratégia??? birnám,ha ez lenne az AvP 3 :DDD végülis miért ne? a Mortal Kombat sorozatban se számok,hanem már ilyen kifejezések jelentik a következõ játékot :D (akárcsak a GTA-nál)
Nem lesz???
hm, szvsz nem lenne egy elveszett ötlet hogy ha stratégiát csinálnának belõle, jól megoldanák szerintem tuti ütõs lenne
Üdv mindenkinek! Egyre több helyrõl hallottam, hogy valszeg lesz AvP3!! Ráadásul tegnap olvastam a nemrégiben indult http://www.avp2.w3h.hu -n róla. Nagyon bírnám, ha lenne!
Remélem hogy lesz!
Ebbõl se lesz semmi egyenlõre nagyon ugytünik :(
akkor majd én csinálo kegy jó story-ú és akciókkal teli filemt