Multizni a Cossacks2-ben sokkal nehezebb, mint a single player, ahol pause-olni lehet és szép kényelmesen minden parancsot kiadogatni.
Pause nélkül szvsz ez a játék átláthatatlan.
Õrült klikkelgetési pánik lenne belõle. :-)
Francia hadmérnökök egy csoportja megpróbált elosonni éber osztrák határõreink mellett.
De hát se vízum, se letelepedési engedély, se elég valuta a belépéshez...
Francia barátaink elégedetten távoznak, az együt töltött cigiszünet után.
Néhányan ledöltek egy kicsit, mert erõs volt a dohány. :-)
Erõdöknél talán.Bár mondjuk elég keveset játszottam és már meg sincs a játék :P
Így kénytelen voltam egyéb módszerekhez folyamodni. :-)
A második sor épp megkapja a tûzparancsot.
A harmadik sor meg szépen megvárja míg francia barátaink beérnek a piros mezõbe, mert csak akkor lehet igazán jó felbontású csoportképet készíteni. :-)
Kár hogy csak lassan töltenek át a fiúk ágyúgolyórol kartácsra!
Különben készíthettem volna a Heavy Cannon-nal egy édes kis csoportképet a baráti eszmecserére érkezõ francia úttörõcsapatról. :-)
Akkor mégiscsak van különbség a nemzeteknél.
Tudsz még különbségeket?
Na itt az a már említett bal felsõ sarok.
Látszik hogy 1 osztagot csinálhatok, ami tiszti osztag lesz, mert van a tömegben 2 tisztem, 1 dobosom és 1 zászlósom.
Na ez az.
Tele vagyok nyersanyaggal és mégsem tudok Heavy Cannon gyártani, mert a limit 1 / 1.
Tudja valaki hogy mitõl van ez a limit?
Hát...
Asszem a két sejtmagu baktériumok szaporításáról ha jól figyeltem.
:-)
javaslatokat kérek.
van bolti splinter cell 3am, ami ugye szintén starforceos.
érdemes ezzel próbálkoznom? ezek a carbonos patchek nem fogják elrontani az SC3at?
Találtam crackor tjól mûködik csak a multi nem megy nem demósítja le gamet !!!!
aki nem ismerné hogy mûködik, annak elmondanám rákattintasz a linkre lemész a lap aljára ott rákattintasz a FREE-re, aztán betöltõdik 1 másik oldal ott is lemész a legaljára megvárod míg vissza számol és kidobja a LINK-et.
ennyi
A CRACK egyesek szerint DEMO-t csinál belõle mások szerint meg csak a MULTI rész nem mûködik ami amúgy sem menne.
Na mind 1 engem nem izgat ez a játék...
Lehet csatákat csinálni, mint az elsõ részben?
(katonákat letenni, majd összeereszteni õket...)
C2 Patch Fixliste V1.1
Current patch to “Cossacks 2: Napoleonic Wars” updates the game from version 1.0 to 1.1.
Patch enables to speed up the game functioning on computers with low RAM up to 25%.
The following changes have been implemented to the game:
Artificial Intelligence and global game mechanics fixes:
·Fixed several problems with troops under AI control.
·Fixed a problem with units’ “sticking” in the buildings corners.
·Fixed a problem on the 2nd map in “Skirmish” mode, when the peasants exceeded the bounds of their village.
·Fixed a problem, when artillery limbers incorrectly showed from the fortresses and artillery depots.
·Fixed a problem, when the game crushed on archers’ shooting.
·Replaced incomplete grenadier’s troop with the complete one on the map “General Mobilization”.
·Fixed a problem, when the reinforcements went fighting, instead of lining.
·Fixed a problem, when cannons stuck on the roads.
·Replaced French crew within the Congreve rockets gun with British one.
·Fixed a problem in Multiplayer game, when the player couldn’t turn AI on.
·Fixed a problem with artillery shooting, when the cannon stopped reloading on aim changeover.
·Fixed a problem that prevented AI from replenishing the artillery crew.
·Fixed a problem, when the life of several similar building was multiplied.
·Fixed a problem that precluded the capturing of a zone when playing for attackers in Preisish-Ailau battle.
·Fixed a problem, that made pack horses circle.
·Fixed a problem, that interrupted peasants animation.
·Fixed a problem that miss-synchronized the game on saved game loading in Multiplayer.
·Added numeration for each turn in “Battle for Europe”.
·Fixed a problem, that incorrectly selected two troops.
·Added possibility to enter game nick in Russian.
·Removed highlighting on the fulfilled tasks.
·Fixed several problems with game miss-synchronization while playing through Internet.
·Fixed a problem with mini-map scrolling, that caused lags to the game.
·Fixed a problem with peasants’ selection through "Ctrl-P".
·Fixed a problem with buildings selection through "Ctrl-B".
·Fixed a problem that allowed to “Select idle peasants” from unfinished Town Center.
·Fixed a problem when 2 players could choose different nations when playing for one side.
·Added grey icon to the grenadiers upgrade, when the player has insufficient resources.
·Fixed a problem with blockhouse in the 2nd mission of tutorial.
·Fixed a problem with game save/load in 2nd mission that caused the game to “buzz”.
·Fixed a problem, when the player-host, couldn’t create new game, before finishing the previous one.
Interface fixes:
·Added hint to priests’ healing.
·Fixed a problem with incorrect F1 hint to the current map.
·Added notice in multiplayer game, that the player saved the game with corresponding name.
·Added hint for the drummer’s training in barracks.
·Fixed a problem with save/load under “Arcade mode” turned on.
·Fixed a problem when F1 hint text changed after the game loading.
·Russian symbols for the other players are now automatically transliterated.
·Fixed a problem when bonus to attack was displayed incorrectly in info screen.
·Fixed a problem that caused the letters in the saved games names to be recognized as hot keys.
·Added field for IP-address entering in Multiplayer game.
·Fixed a problem when letter in player’s name were recognized as hot keys.
·Fixed a problem with buttons that control mini-map and with the floating damage during the tutorial.
·Added confirming message when capturing enemy’s structures.
·The player’s name now isn’t shorten when minimizing the map..
·Added hot key to stop button - Escape.
·Added text in F1 help in Multiplayer game.
·Added paragraph between the strings in chat so the letters don’t block each other.
·Fixed a problem with incorrect F1 help when the game is started.
·Fixed a problem when building had soldiers’ hints (experience, morale, etc.).
·Fixed a problem with priests’ info window.
·Added password game indicator in Multiplayer game.
·Reduced text-box for the password-entering window.
·Added division of ingame messages into general and team ones.
·Fixed a problem when the readiness of the players to the game canceled when the player changed the color.
·Added button “Allow/Forbid automatic fire” to fortification structures (hot key F)
·Added “Back to the chat button” in the room of Created game.
·Fixed a problem that displayed "Buffer overrun detected!" message for Egypt in Battle for Europe.
·Fixed a problem when the information on food amount above the mini-map displayed incorrectly.
Sound and Localization fixes:
·Fixed several problems with sound and music on the volume adjustment.
·Texts and dialogues in missions are now synchronized.
·Fixed minor localization problems.
·Fixed a problem in Single player that hid a part of the text.
·Added hint for the bayonets to soldiers without an order.
·Hot keys are now correctly localized for each localization version.
·Added sound, when the Town Center is under attack.
Balance changes:
·Improved maps balance in Skirmish mode.
·Fixed a problem that enabled skirmishes between the allies on Embrasures map.
·Now the scattered soldiers don’t shoot each other in Battles, if there were more than 2 players for the side.
·Fixed artillery limit, now it doesn’t collide with other cannons.
·Blockhouse now inflicts no damage to friendly troops.
·Fixed a problem when the player could find out the enemy’s units-limit by clicking on the enemy’s building.
·Fixed a problem with victory condition, when the player couldn’t defeat the enemy before eliminating all the peasants.
·Now AI’s peasants don’t buzz when the building which they were to repair is demolished.
Miscellaneous:
·Fixed various problems in “Battle for Europe” mode.
·Fixed a problem, that caused loading of the map, that had been selected before the initial loading.
·Fixed a bug with fog of war on game’s loading.
·Fixed a problem when the nation changed after restart.
·Fixed a problem when save files didn’t load if their name contained @#$%^&*().#
Patch Changes Disclaimer: Some changes could have been unintentionally omitted or somehow included into the other changes
NAja négyszögletû tó
Igazából a hajó miatt raktam be
Lehet hogy csak rosszul közelíted meg a kérdést.
Talán csak egy tó közepére kell építeni az erõdöt.
:-)))
Nekem is jó így.
Így legalább nem kell minden patch-hez törést keresnem.
Összességében nézve pedig ez egy egész jó játék.
Aki ezt a stílust szereti, annak jó.
A Cossacks1-hez képest szerintem mindenképp elõrelépés.
1. BogyóKatica
2. A Pc-s játékoknak leáldozott
3. Tibia
4. Star Wars Episode III: The Revenge Of The Sith
5. Football Manager 2005
6. Cossacks II: Napoleonic Wars
7. Takezó topik :D
8. Humoros és aranyos képek
9. Veszett jóóóóó csaj!!
10. Egyszavas történet
Bocsi, nem ezért csinálom.
Annyit azért biztosan megér ez a játék, hogy egy kicsit kivesézzük.
Egyébként a skirmish-el érdemes inkább játszani, mert az európa térkép nagyon lehangoló.
Legalábbis az én Rome: Total War-hoz szokott identitásomnak.
Így legalább visszajön valami a cossacks1 építkezõs - taktikázós feelingjébõl.
Sokkal jobban élvezem mint a total war utánzatot, ahol a stratégiai játékélmény még csak az árnyéka sincs a Total war sorozathoz, amit azért elég jól ismerek.
A cossacks 2 fejlesztõinek inkább az AOE, AOK irányába kell kitörni, mert ennek van az az egyedi játékélménye, amit viszont a total war nem képes nyújtani.
jaja nekem is ezt csinálja.
Ha jobb oldalt van az ágyú, akkor csak balszélrõl mer támadni.
Annyi esze azért lehetne, hogy odafut egy szakasz lovassal és lekaszabolja az ágyúkezelõket, majd csak ekkor indít támadást.
De hát nincs ennyi esze sem. :-)
Egyébként nektek bejön a játék?
Biztassatok egy kicsit mert én már megvettem és egész éjjel sírni fogok ha bebuktam 8 rongyot. :-)
Ennyi pénzért az a minimum hogy alaposan letesztelem. :-)