Persze úgy van kitalálva a bányafejlesztés, hogy azért annyit nem fejlõdik, hogy pótolná egy új bánya elfoglalását. Illetve egy valag aranyért talán meg lehet duplázni a termelést de ez nem biztos hogy megéri
Ezt tudom, de gondolom nem egybõl lõport bányásznak P
Én az elején a kajagyártást fejlesztem, majd az aranyat.
Ezután a lõporbánya fejlesztés következik.
Ja és nem elég csak rányomni a fejlesztésre.
Ha elkészült, akkor parasztokat kell odavinni és parancsba adni, hogy dolgozzanak.
A bányákat lehet fejleszteni. Igaz elég sok arany is kell hozzá
Én ezért mindig jóval a bányák elé táborozok le.
Olyan még nem nagyon volt, hogy 2-3század védelmét áttörték volna.
Fõleg ha erõd mellet védekezek.
Csak azt sajnálom, hogy a kartács csak közvetlen közelrõl (szinte a szuronyroham távolságában) hatásos. Viszont ha ott az ágyú, akkor meg csak ritkán jön ilyen közel. Mindig nekem kell kitámadni ha csatát akarok.
Szerintem azért nem tudtál lõni vele, mert elfogyott a puskaporod.
Nekem is volt néha hogy nem akartak lõni. Aztán a piacon vettem egy kis lõport és mindjárt nem volt gondjuk.
Persze ha lenne vagy 5 darab ágyúm egyvonalban, akkor lehet hogy látványos pusztítást tudnának végezni.
De nincs. :-)
Én ugyan tudok lõni velük de szerintem nem valami hatékonyak.
Az ágyúgolyó pusztán csak annyit ér, mintha a gyalogság nagyon messzirõl lõne egyet.
A kartács pedig csak nagyon közelrõl jó. Az ellen pedig mindig úgy manõverez, hogy nem lehet igazán telibe kapni, mert csak nagyon lassan tud az ágyú ráfordulni.
Amikor legyártottál mondjuk egy heavyt, akkor nem írta ki hogy limited 0/1 ?
nekem is de a játék csata része technikailag nem valami fényes és nem igazán gyõzi meg aze mbert arról hogy tényleg olyan egy csata (fõleg manapság... :P)
én pl medievalban gyk csak és kizárolag a géppel nyomattam le a csatákat nem nagyon izgattak mig a romeban elég meggyõzõek lettek szerintem
pont hogy az változott fõleg, végre normálisan ltászik a lovasroham ereje, grafika gyk full más lett etc..., tény a europa térképen lévõ változások ltáványosabbak de azért nem csak ott vannak változások :)
Pedig Roma-ban a csatákat nem nagyon fejlesztették persze szép lett és még tûrhetõen is fut a gépemen,de alapjában véve nem sokat változott a shogun óta.
Fõleg a strat rész alakult át szerencsére.
Még egyet se próbáltam ki ,alap játék elég jó csak a sokadik csata után kicsit uncsi és ,ha a gép játsza az ütközeteket akkor nem használja ki rendesen az egységeket és mindig túl nagy veszteségeim lesznek.
és ezért nem vetélytársa itt tw-nek mert amenyi tw clone jön ki elfér még mellete
idõben (kiadás idejében) meg cossacks2 vetélytárs mert msot jött ki mig ucso tw jóval régebben
és mivel cossacks2 és ig korszaka is összeklaffol inkább õk az egymásnak a vetélytársak én szememben mitnt w ami már rég kijött akinek bejött megvete akinek nem ucse fogja már
énis imádom tw-ket és modntam is hogy tw ellen nem rug labdába de ettõl még nem votl különösebben nagy gáz iránygatással :)
hát asszem ebben nem fogunk sosem egyetérteni :D. Én nagy TW fan vagyok és emiatt nekem nem jön be az irányítás, kamerakezelése a demónak...ez az én hibám, mivel nagy TWs vagyok :) minden TWvel nyomultam és számomra a mûfaj etalonja és az IGre inkább mint a TW vetélytársára gondolok nem mint a cossaacksére, csak azért vetélytrása lenne mert egy korban játszódik????? Ennyi erõvel az Age of 2 is vetélytársa a Mediaval: TW-nek nem???? a kettõnek annyi köze van egymáshoz hogy XIX. század minkettõ......ezen kívül semmi
nemtom nekem a demoval semmi iylen gondom nem votl se irányitásal kamerát meg nemis használtam 8és az nálam jó jel ha felse tünik 3dben hogy forgatni kéne...)
egyetlen ami nem votl jól megoldva az amikor kiadod hogy hova menyenek és be akarod állitani ki merre nézzen mert az egér pont a forgástengelyen áll és akkor tul érzékeny a forgatás, de ezt lehet már rég kijavitották...
az meg nekem sajnos egyértelmû hogy mgé a demo is verte a cossacks2-t...
(az teljesen más tészta hogy tw ellen tényleg nem sok esélye van , max anyi hogy full más kor tehát emiatt inkább cossacks2-nek vetélytárs szvsz amit demo alapján siekresen le is küzd)
áhh nem, tévedés. Pocsék az irányítása a 3D-s csatáknak, a 3D azon áll vagy bukik hogy sikerül e jó kamerát meg irányítást hozzáadni, ha ez nincs akkor jobb a 2D illetve ez esetben az ál 3D.......szal én annyira nem volnék abban biztos hogy megveri a cossacksot.....
Az imperial gloryt megváltóként vártam még meg nem láttam a demót.....lehet hogy a nagy strat térképen nagyon kira de a csaták.......egyértelmûen TWre hajaz, de még leutánozni se bírja, egy nagy kalap szar a csatarendszer..........HA ezt nem javítják ki a teljesben akkor maradok a Rome:TW-nél :) mellesleg nekem bejön a gém :) addig amíg végig nem tolom a kempént nem fogom megunni, persze ez nem azt jelenti hogy egész nap ezt tolom.....így eltart egy ideig
Lehet saját csatát csinálni, mint az 1. részben?
(letenni az emberkéket, majd egymásra ereszteni õket)
Nektek volt már olyan a Skirmish játékban, hogy olyan ellenséges osztag közeledett, ami nem támad és te sem tudod támadni?
Simán átmegy az embereiden, megáll valamelyik bányádnál, ami erre szünetelteti a termelést mivel a közelben ellenség van.
Hiába mész oda több osztaggal is, támadni nem tudod.
Amikor közeledsz felé egy századdal, mindig egy kicsit arrébb megy.
Ez valami bug?
Tudja valaki, hogy a gránátosok milyen épületeket emelhetnek?
Jut eszembe.
Itt erõdöt el lehet foglalni?
Vagy csak lerombolni lehet?
Anno a cossacks1-ben szerettem az építkezõs részt.
Tökélyre vittem a különféle védelmi fal és toronyrendszerek kiépítését olyannyira, hogy alig kellett a védelemre figyeljek.
Direkt nem zártam le hermetikusan falakkal a városaimat, mert akkor mozsárral és gránátosokkal úgyis áttörte volna.
Inkább girbe-gurba, fokozatosan szûkülõ folyosókat csináltam, amin végigsétálva csórikám el se jutott a belsõ védelmi zónákig.
Rendre elvérzett minden támadása.
Kár hogy a C2-ben nem lehet falakat építeni.
Inkább egyszerûbb.
Az építkezõs játékban több dologra kell egyszerre figyelni.
Egyrészt sasolni kell az összes frontot, plussz e mellett gyártani a sereget, osztagokba szervezni, frontra mozgatni, plussz figyelni a parasztokra, hogy kellõ effektivitással vágják-e a fát, követ.
Ezt munka után fáradtan hazaérve kevésbé vállalja be az ember, mint a nagytérképet, ahol csak egyszerû csatákat kell egymás után lejátszani.
Nincs építkezés, nincsenek parasztok, csak az egységeket kell figyelni és mozgatni. Ez kevésbé fárasztó. :-)
Fogok majd én is skirmisht játszani ha egyszer pihentebb leszek. :-)
ja bocsi akkor én nem ezt játszom
Nem a barakkjait lõttem, mert a nagytérképnél nincs barakk.
Fix osztagszámmal belép mindenki a pályára és nem lehet közben sereget gyártani.
legalábbis tudtommal nem.
Volt tegnap egy érdekes szitum.
Egy orosz területet támadtam, de túlságosan elhúztam a támadást azzal, hogy csak szép finoman közelmentem, odadurrantottam, majd hátramentem tölteni, és ezt még vagy 20-szor. Õ félt visszatámadni, én meg így akartam felõrölni.
Sikerült is megfogyatkoztatni, de csak késõn vettem észre hogy kifogytam a kajából.
Lement a food 0-ra.
No gondoltam ezt jól megszívtam és ahelyett, hogy kivonultam volna a területrõl feladva az offenzivát, mindenkinek rohamot parancsoltam hogy lássam mi végez velünk hamarább, az ellen vagy az éhhalál?
Legnagyobb megdöbbenésemre az éhségtõl el el hulló regimentem megfutatta az összes ellenséges osztagot.
Fura volt látni, ahogy a hõs osztagjaimból hullanak ki az éhenhalt katonák, de azért a megmaradtak bõszen kergetik továbbra is az ellent. :-)
Hát kár hogy neked semmi érdekes sincs benne.... :(
Nem gondolod pitcburg,hogy ezt nem itt kéne reklámozni?
"szia!ha hozol 2 üres lemezt,akko az egész játékot átirom neked.06706379659"
...
Legalább annyi eszed lenne,hogy privátba írod.
sztem pont akkor jön a java :-)
Ez nem fps meg Lego racer P
Uncsi a játék.Pár óra játék után már semmi érdekest nincs benne. Egyedül a történelmi csatás opcióval érné meg játszani ,ha az ai nem lenne ennyire béna.
Az én problémám ezzel a játékkal az, hogy ahogy nyomulok az ellen fõhadiszállása felé, úgy szervezi újjá egyre gyorsabban a szétvert hadseregeit.
Az egész játék egy mészárszékké válik és nekem unalmas meg fárasztó is.
Komoly hiba még a micromanagment, mindig nekem kell tüzelnem, ha van pl. kettõ fõ front, mint pl. a mostani pályámon, akkor állandóan oda kell figyelni mindkettõre.
Nálam 2 nap játék után kuka lett...
Hát öööö, én óvatos lennék azzal a kiírással....lévén SF3......nem lennék benne nagyon biztos hogy menni fog
Azért írtam porosz katonákat és nam franciát, mert eszembe jutott a patrióta címû film, amiben meg vannak említve a híres szász katonák, mint etalon. :-)
Persze jobban utánagondolva azért egy kicsit irreális.
A valóságban a barakkokban hosszú kiképzési procedúra után készült el egy egy osztag. Ezt a kiképzést nem nagyon lehetett falvakban is ugyanolyan szinten mûvelni, mert akkor senki nem épített volna barakkokat.
Ha Napóleon beállt egy falu védelmére, akkor a valóságban nem kaphatott a faluból magasan képzett friss katonákat, csak maximum egy kis milicista utánpótlást hogy feltölthesse sorait.
Jól is nézett volna ki, ha a retteget és nagyon magasan képzett porosz katonákat ugyanúgy fel lehetett volna tölteni egy kis orosz faluból mint egy szász barakkból.