amugy, ahogy a magyar szervereket nézem, DCn vannak a legtöbben ;)
jah, h pozitivat is irjak a mod rol, a humvee végre kezd jo lenne, nem csuszik ugy mint az eddigi bf verziok 4kerekes jármüvei :)
nos, hasonloan vagyunk látom helivel, nekemis ez a tulegyszerüsitett a nehéz... ezért inkább DCzni szoktam :)
bfv-t egyetlen ok miatt játzsák többen: szebb, ujabb :) a DC éppen a helikoptereinek (is) köszönhette rendkivüli népszerüségét...
nameg a modern kornak :D
ha a poe nem alakul át a skillesebb játékosok kiszolgálására, akkor nem fogja leváltani a DCt... sztem. mondom ezt ugy, h nem vagyok egy nagytudásu.... max éppcsak középmezöny :)
#60 Ghost szerintem te félreértettél. Jópár játék alatt azt értettem, hogy jópár menet alatt a PoE-ben. Mindezt csak erre a modra értettem és nem a valóságra...
Szép kis történet, csak az a baj h iraknak nem volt T-80-asa, és nem löttek ki ami tankot. Komulatív lõszer az nem pattan le, csak az APFSDS. Patton arról meg ne is beszéljünk a maga 3,24 m-es magasságával, és korlátozott terepjáró képességével. T-72, és M1A1 között 1 generáció van, és M1-tõl kezdve az M1A2-ig réteges páncélzattal készültek ami véd nagyon sok lövedékkel szemben. És az elektronika is sokkalta fejlettebb. Oroszok a repülõgép és helikopter gyártásban remekelnek. És ha most készítenének egy uj tankot az lehet, h jobb lenne mint nyugati kollégája, de a jelenlegi nem mondható jobbnak.
Ghost:? Ez így nem igaz. A T80 és afölött kategórákban már olyan a becsapódások szöge (fõleg a toronynál), hogy gyakran a kumunatív lövedékek is lecsapódnak a harckocsiról, míg az M1A2 esetében nem kell bemutatnom milyen nagy és otromba a torony. A hülye yenkik utoljára a Patton-al csináltak jó tankot, csak az meg túl gyenge páncélzatal rendelkezik. Volt egyszeraz öbölháborúban (az elsõben) egy csata. A Nemzeti Gárda egy alit T-80-as csapata elkapott egy tizenpár harckocsiból álló M1 oszlopot. Csak a háború után derült ki, hogy az Oszlopból csak egy tank menekült meg, az is torony nélkül. No comment. És az T80 volt csak.
@ Scythe Hát csak gratulálni tudok, ha levontad a következtetést játékokból...
@ Gery Mivel manapság minden modern MTB majdnem ugyanolyan ûrméretû (120-125mm), ugyan azon az elven mûködõ (simacsövû - kivétel a brit Challanger 2) löveget használ, ugyanolyan lövedékekkel (APFSDS, HEAT, HESH, ADATS) így már nem a fegyverzet a döntõ. A páncélvédettség, a gyorsaság (bár ez még nem is annyira), és legfõképp az elektronika a döntõ.
nem játszottam még az összes mappon, tengeri map is van ?
pont itt az Sg-n volt egy cikk hogy a tankok pár évtizeden belül eltûnnek a háborúkból mert a gyalogságnak már túl fejlett tankelhárító fegyverzete van amit már nemigazán tudnak mivel kompenzálni viszont az amcsik elkezdtek ember nélküli jármûveket fejleszteni szóval ki tudja
igaziból az M1A1 a jobb, de DC-ben a T-72 a király:
1. laposabb profil
2. lövedék oda megy ahova céloz az ember
3. a T-72 lövedéke nem olyan feltûnõ mint az Abrams lézershow effektes Sabotja (ami egyébként nem sebez nagyobbat)
4. a T-72 jobban beleolvad a környezetbe messzirõl bekeverhetõ egy sziklával vagy kilõtt roncssal míg az Abramsnak "ide lõjjetek" színe van, talán a legjobb példa erre Guadalcanal
5. T-72-nek jó a tapadása az Abrams meg olyan mintha taknyon csúszkálna (példa bármilyen map amin hegyekre kell mászni)
6. a T-72-nek halk motorja van, az Abramsot már elõre hallani lehet ha jön, a motorzajától viszont nem lehet hallani a közeledõ T-72eseket
7. az Abrams amerikai tehát a Nagy Sátán mûve :DDD
Szerintem, a való életben a fegyverzet határozza meg a tank erejét. Pl: a lézer irányítás, a lövedék, nem utolsó sorban a felderítés.
Jópár játék után most már biztos vagyo benne én is, hogy az oroszok még ha nem is sokkal, de jobban állnak felszerelés-ügyben mint az amcsik. T-90, páncélozott légelhárító (igaz, az amcsik átalakított hummere se rossz mert gyors...), a helik is jobbak (a commanche pl. szerintem nagyon gyenge lett) és még sorolhatnám. Szóval majd a balancera oda kell figyelniük a következõ verziók során.
A DC-ben és a való életben is annyi a fölénye a T-72-nek az M1A1 ellen, hogy laposabb a profilja, amugy minden szempontbol jobb az abrams igazibol. Az M1A2 és T-90 összehasonlításánál (való életben) nincs nagy különbség, csak hogy az Abramsnek modernebb elektronikája van, szoval megincsak õt lehetne kihozni gyõztesnek.
DC-ben és PoE-ben is (szerintem a valódi életben is) az orosz tankok a jobbak szinte minden szempontból. azon talán lehet vitatkozni hogy PoE-ban az M1A2 néhány patch után jobb vagy rosszabb lesz mint a T-90 de a DC-ben egyértelmû a T-72 fölénye és pont ezért rengetegszer látni szervereken ahogy az amcsik kiugranak az Abramsból egy füstölgõ T-72-ért is
A BF42-ben nem volt helikopter, csak repülõ, így (és ez a fontos) a helikopterek irányítását a dc-ben ugy oldották meg mintha függõlegesen felszálló repülõ lenne, táhát a - fõrotor a - repülõ hajtómûve felfelé néz. BFV-ben már csináltak heli irányítást, aminek még kevesebb a köze a valodi helikhez, fõleg a korlátozott dõlésszög (mert ugye a Huey-t nem lehet megdönteni ugy hogy fejjel lefelé menjünk), POE: kicsit javitottak a helyzeten, de még mindig egy nagy F*S.
minden bántó él nélkül csak úgy általába jegyzem meg hogy tényleg jó (jobb) cucc a Havoc és a T-90 és ezt már o-maticon is látni mert a ruszki oldal valahogy mindig vonzóbb mindenkinek de ez hosszú távon nem lesz szerencsés
akinek tetszik az "elavult" orosz technológia az amcsiként is lophat magának
Magyar virtus rulz :)
kép berakva
hát nézõpont kérdése, én annak idején DC-ben vért izzadtam mire megtanultam vezetni a heliket és saját hasznomra fordítani manõverezésnél a gépek szabadesését, szóval az nekem már készségszintû és könnyû míg a BFV-s helik könnyített vezetése pont ezért bonyolult és nehezebb :)
asszem a BFV-t többen játszák mint a DC-t szóval szvsz az irányítás BFV-s marad a további patchekben is
a bf1942 motorjában sem volt alapbol heli ;) azt a dc fejlesztõi tették a játékhoz... bfv ben is ugyanugy megcsinálhatták volna. talán meg is fogják, csak mindig elfelejtem, hogy ez 0.1beta :)
Jahh igen arról meg is feledkeztem. Az ACH-47 Chinook-ra gondolsz.
Egyébként Gerzsonnal valamelyik nap egy Német szerveren voltunk, és ott elõjöttek a szállítógépek, és hajók hiánya. Mert az az 5 vagy 6 személyes desszant-gumicsónak az elég gagyi. Elméletben lesz tiszta Dog-fight pálya is. Javítva lesznek a fegyvertöltési animációk, és optimalizálva lesz sok pálya is, ahol nagyon akad a játék.
Ezzel nem értek egyet, nem az Mi-8 a leglomhább. A csapatszállító heli benne a leglomhább, annak nem tudom mi a neve :)
SOHA ne vegyetek olcsó kínai billentyûzetet, ezek a barmok a power gombot (mi a halálnak kell a billentyûzetre power gomb!?) egyetlen rohadt centire rakják az entertõl ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ chatelés közben power off EZÉRT PEKINGET ATOMMAL KELL BOMBÁZNI !!!!!
Nem tudom, de vagy Vietnam-ban vagy itt nem vezettél eleget. A Vietnam-ban a Mi-8 a leglomhább heli, de még azt is könyebb vezetni, mint az PoE-ben a legmozgékonyabb heli a Commanche.
... a helikopterezést még a bfvnél is egyszerübbre csinálták :( szörnyû! legalábbis az apacs ilyen ... óó, drága DC, hát már semmi sem lesz képes überelni ??
Fõleg azt nem értem, ha ennyire komolyan veszik a dolgot, hogy sabot, meg heat, akkor mért ilyen vérgagyi a heli... talán csak a 0.1... remélem nem marad igy, szépen tweakelgetik majd ... :)
alapból a fel és le nyilak, és alapból Sabot lõszer van betárazva váltani úgy lehet hogy lenyomod az egyik nyílgombot és lõsz, innentõl ez a fajta lõszer lesz folyamatosan (ezt írják még nem tudtam kipróbálni mert most melózok) akkor ez most 30 Sabot/HE vagy 30 Sabot + 30 HE tankonként ? ja és egyenlõre semmi effekt nincs csatolva a lõszerváltáshoz, csak tüzelésnél és az ellen sebzõdésénél látni a különbséget (#25)
Vazz mindenki monjda, hogy lehet váltani de nekem még nem sikerült egyszer sem, sem M1-ben, sem T90-ben. Alapból melyik gomb, és mit kéne látnom, ha készen van a váltás a két fajta lõszer között?
"A Sabot round is useful against Main Battle Tanks and IFV's. A HEAP round is useful for killing Humvees or the Russian GAZ jeep, or infantry. A Sabot round leaves a bright streak behind it, and a HEAP round leaves a dirty grey smoke trail. A HEAP round will have a larger and brighter explosion when it comes in contact with the ground."
A sabot a páncélos ellen van a HE meg gyalogos ellen?
No egen elég brutál a T90-en a lövész zártsága...) Hozzáteszem a T80 és T82-t már ebben a felszereltségben is nyomták a ruszkik! :) Akkor a 90 jogos, hogy ilyen.
ami nekem igazán fáj az a nyitott és a lõveg helyzetéhez kötött tetõgéppuska az Abramsban, a T-90 géppuskája zárt és védett ráadásul 360 fokban forgatható és kimondottan hatékony légi egységek ellen
Igen, elég gáz mikor e ahelikopter leesik, és semmi roncsolás, de még befeketedés sincs rajta. :) Az M1-t szeretem kilõni, az jól néz ki, de legalábbis jobban mint a többi :)
hax: Hmm.. nem is tudom, ha végignézed a dolgokat akkor az M1 szarabb is mint a T91, mert T90 nincs... ez egy kicsi hiba, de mind1. Legyen T90. Szóval ha megnézed a 2 harckocsit képen, látod, egy M1-nek esélye sem lenne. Viszont légierõben a US oldal jobb. Ahol az is van, ott ott az elõny..:)
az Abrams a ruszki tankhoz képest egy rakás hulladék... tiszta DC utánérzés, megint a "piros oldal" az erõsebb na majd a patchek után meglátjuk, de tartom hogy így is hihetetlenül jó :)
Nem rossz a játék valóban, de a sérülésmodellen még dolgozhatnának kicsit, mert az még elég gáz szerintem.
Desert Combat se 20 kommentes. Pedig mod az is. Majd beindul ugy 0.35 körül ;)
Botond: Ez az elsõ olyan Battlefield Vietnam mod amely megéri azt, hogy témát nyissunk róla. Szerény véleményem szerint ez lesz olyan jó, ha a fejlesztõk nem ülnek a baérokon, mint a Bf42-höz a Desert Combat. Ahogy Lacc is írta, vannak benne még hibák, és éppen ma reggel Gerzson-al folytatott közös játékunk közben sikerült pár szót váltani a fejlesztõk egyikével, és dolgoznak a hibákon.
A Játékról. Elõszöris kell egy Battlefield Vietnam játék az 1.1 patch-el. Ehhez találtok infókat itt: Battlefield Help oldal.
Az infók: A játék a közeljövõben játszódik, ahol az Orosz köztársaság és az Egyesült Államok az olaj miatt egy háborút kezdenek. Itt fel van vonultatva különbözõ pályákon az összes modernkori technika, harckocsik, helikopterek, repülõk. Infók az elsõ oldalon leírt weboldalon. Itt képeket modelleket és egy kevés angol nyelvû leírást is találtok. Ha lesz egy kis idõm, és leteszteltemn a játékot, akkor csinálok screenshot-okat is, és egy kisebb leírást az összes a mod-ban található új pályáról. Kb 10 darab van. Illetve a Defense of Con Tien pályán kívül az összes BfV pálya is át van konverálva.