Nem az a fontos, hogy hivatalos vagy rajongoi oldal, hanem az, hogy az amúgy is "kicsi" scene ne szakadjon szét. Nem a kinézete a lényeg, hanem a tartalma. Természetesen a kinézet is fontos, de ez nézõpont kérdése. Valaki a csili-vili oldalakat szereti, valaki a mezei-egyszerü és átlátható oldalakat. Az sem hátrány, hogy az általam linkelt oldalon, már vagy pár éve gyülnek a rajongók, klubbot is alapítottak, ami nem is olyan kicsi :) Félreértések elkerülése végett, nem lehúzni akarom Hispan2 oldalát, mert én nagyon örülök ha valaki kreatív, és csinál valamit önerõbõl, de mégjobban örülnék ha a "hivatalos" oldalon végezné ugyan ezt besegítve a már felépített scenének, és nem szétszakítaná azt. ;)
Hogy ne csak OFF-oljak... Egy kicsit félek, hogy az MGM leállította a HL2 alá készített SG1 mod készítését. Örültem volna ha van más alternatíva is. Ötlet lenne sok, hogy hogyan lehetne jól megcsinálni a játékot. Remélem a mapok kiválasztása tárcsázással lesz kiválsztható. :) Mivel az UT2004 motorja engedi, remélem a pályára való beérkezés is a kapun keresztül történik majd, és nem csak sima respawn lesz. Az UT2004 mapokat ismervén, még egy jó ötlet is felmerült sokunkban, hogy a pályára be lehet rakni "3 pályát". Tehát egyik részrõl az indítócsarnok, másik részrõl egy goa'uld hajó, mint kiindulópont, és végül a nagy pálya amin a harc folyik, sok rpg elemmel megfüszerezve :) Reméljük a legjobbakat.
bárcsak ottlennénk a fejlesztõknél és mondanának nekik a jbbnál jobb 5letek:D
Hispan1-nek jobban szeretem ha szólítanak, a hispan2 reg csak egy félreértés volt de ez van most. A másik oldalt megnéztem és az is jó de én részemrõl viszem tovább az enyémet (meg a többi oldalamat is, nem ez az egyetlen de ez most más lapra tartozik).
Tovább mélyül a JoWood alatt a gödör
(GamesIndustry) A különbözõ átszervezések, leépítések és stúdióbezárások (Studio Elbensee - Transport Giant, Wings Simulation - Söldner) ellenére is egyre válságosabb helyzetben van az osztrák JoWood. Ugyan bíztató lehet a tény, hogy a kiadó egyetlen játékot sem adott ki ez év elsõ negyedévében, és mégis 34%-kal növelték bevételeiket 3.1 millió USD-re, továbbra is hatalmas veszteséget halmoznak fel. Az említett idõszak alatt a cég 4.8 millió USD konszolidált veszteséget ért el, így további átszervezéseket kénytelen végrehajtani. A JoWoodnál dolgozó 178 emberbõl 54 fõt a továbbiakban freelancerként foglalkoztatnak, ezek az alkalmazottak többnyire teszterek. Az osztrák kiadó a Koch Mediaval köttetett együttmûködési megállapodástól, és a közeljövõben várható játékaiktól (Aquanox, Stargate SG-1: The Alliance, Panzer Elite Action) várja sanyarú helyzetének javulását.
Ennek a hírnek vagy hátulütõje, vagy elõnye van. Vagy eszement jó gamékat fognak kiadni a kezeik közül, hogy minnél többet eladjanak, vagy jól eltosszák és elkapkodják a játékokat, és kapunk egy jó nagy @@@@@. Remélem nem az utóbbi lesz.
De ami a törtlésnél sokkal roszabb lenne, ha egy vacak game-t adnak ki. Az sokkal többet árt, mint ha esetleg most eza kiadó eltörli és egy másik egy év múlva elõveszi megint. Mert szerintem ez egy olyan téma, amibõl irtózatosan jó játékot lehet csinálni, bárki is csinálja de ha az elsõt elcseszik, akkor nem biztos, hogy a fejlesztés folytatódik.
õõ nemtom ez ugyn az-e mint ami a #171-ben van de minden esetre mai hír.
Nem rossz bár a grafika néhol szerintem még a siralmas szint alatt van bõven. Például ahogy a csillagkaput magát megcsinálták, az borzasztó, az még az elsõ trailerben is jobb volt. De reméljük fejlõdnek felfelé.
Ezt most kiengesztelésnek kéne venni a videó után?
mé lenne kiengesztelés? a vid XBOX -os, a képek PC -sek.
Mostmár egy PC-s video kéne mert az XBOX-os animációktól kirázott a hideg.
Stargate szinkronhangok
[2005-06-04 @ 13:29 - Kiri]
A Stargate SG-1: Alliance címû hamarosan megjelenõ játékról derült ki most azaz érdekesség, miszerint az eredeti Csillagkapu sorozat szereplõi fogják a hangjukat kölcsönözni a game fõszereplõinek. Erre tehát biztosan nem lehet majd panaszunk, reméljük a játék minden területen megállja majd a helyét. Lássuk hát, hogy ki kit fog megszemélyesíteni a sci-fiben.. (thx korcs)
-Richard Dean Anderson; Jack O’Neal -Micheal Shanks; Daniel Jackson -Amanda Tapping; Samantha Carter -Christopher Judge; Teal”c”
El se tudom hinni :) Az utolsó talán a Serious Sam 1,5 volt, amibe tényleg kooperatív lehetett végigmenni az egész játékon. Azóta is csodálkoztam, hogy egy taktikai FPS-be se építették bele e Coop módot (pedighát pont oda való) Szóval Király :))
Tudom huzzak a büdös picsába hogy nem fogom megvenni. De remélem tört szerverek lesznek majd. Multiplayer módoknál a Jaffa és a Leígázás (Enslave) jónak igérkezik.
"Tudom huzzak a büdös picsába ..."
Mindig is ki akartam próbálni, milyen láma jaffának lenni, aki lövöldöz össze-vissza aztán a Jack egy lövéssel leszedi :D
life ha a ps ilyen annál a pces se szebb fõleg ha aztvesszük milyen über képeket oltak be még annó azt paff miez? annyival nemlesz ennél hogy padlót fogjunk...
hmmm... engem maga a játékstilus keserit el... sima FPS...
Hát ez valóban elkeserítõ....
Egy dologban biztos nyero. Ebben sikerult legrondabban megvalositani a P90-est. Egyebkent en kiraknam az etvagygerjeszto kepeket, meg az ingame shotokat a falra, es addig utogetnem bele felvaltva a keszitok fejet, mig fel nem remlik bennuk a kulonbseg.
Én nem hiszem, hogy ilyen rossz lenne a helyzet. Reménykedem benne, hogy ez egy félkresikerült PS vagy Xbox shot.
Ha nincs igazam akkor az MGM nem fogja engedni kiadni.
Szinte biztos. Lowpoly modellek, lowres textúrák, shader mentesnek tûnõ környzet... kb PS2 szintû grafika. Ennek ellenére persze, ahogy a GTA-nál is láthattuk, könnyen elõfordulhat, hogy egy selejt port lesz csak PC-re, szal...
Ebben azért egy kicsit tévedsz... Nem warez a kérése, igaz nem a játékhoz kapcsolódik. Tudatlanka: látogass el ide, azon belöl a fórumba. Mindent megtalálsz a filmel és a játékkal kapcsolatban.
A JoWooD jelentésébõl kiderül, hogy a Stargate SG-1: The Alliance fejlesztõi (Perception Games) leállították a munkálatokat arra hivatkozva, hogy eddigi eredményeik szerintük nem elégítenék ki a rajongók magas igényeit, sõt, saját véleményük szerint is gyengén teljesítettek és a kitûzõtt határidõre semmiképp nem tudnának elkészülni. Elvesztették minden reményüket. A közlemény nem tért ki arra a kérdésre, hogy esetlegesen átvenné a fejlesztést egy másik csapat. Pedig valószínûleg ez fog történni, ha már a kiadó ennyi pénzt ölt a projektbe, meg a jogok megvásárlásába. Sõt, nem látják kizártnak a konzolos változatokat sem a jövõben."
hát az utolsó képekeket látva jobbis ilyen nagy nevet igy elbaszni talán egy másik fejlesztõcsapat nekikezd és megcsinálja szépre és jóra mer ez bukás lettvolna mégha ps2es képek is szánalmasan gyenge..
2, Ami történt az, hogy felbomlott a szerzõdés JoWooD és Perception között.
3, Az oka ennek, hogy Perception nem tudta volna kiadni a játékot 2006 nyár elõtt, és JoWooD az 5 millió eurohoz még plusz 2 fizethetett volna. És még így sem tudott volna megfelelni a játék a Community és a rajongók számára.
4, Pillanatnyilag a jogi hátteret tisztázzák. Mostani álláspont szerint a játék, COde és a licenc csak is a JoWooDé.
5, Ez azt jelenti, hogy minél gyorsabban keresnek lehetõségeket a játék továbbfejlesztésére, olyan formában, hogy aztán a rajongóknak biztos tetszen is.
6, Most nem kell senki se szidni, hanem arra kell törekedni, hogy minél jobb játék kerüljön a piacra. Akkor is ha Xbox 360 és PS3ra hamarabb megjelenik.
Ez így mindjárt más :)
John Carmack fogja fejleszteni a graf engine-t :D
Remélem ez nem kamu és tényleg lesz belöle valami.
Üdvölet! Egyre több az innen szóló linkkelés az oldalamra, hogyhogy mostmár tényleg benézek, hogy mi folyik itt :) Én vagyok az SG-ONLINE adminja, és eléggé eljött már az ideje, hogy tisztába tegyük a dolgokat. Adott egy ember akit Hispan1nek hívnak aki saját bevallása szerint szertine az õ oldala ami(megjegyzem) komoly 1 darab képbõl áll amit sikeresen5 darabra szépt tudott vágni és azt design néven felrakott a tárhelyére mint "elsõ" Allianceos oldal. Nah ebben a mondatban 2 dolog is hibáddzik: Elsõ: Az hogy kinek milyen minõségü az oldala, most nem állok neki vitatni, nincs se idõm se kedvem, hogy lehordjam Hispan erõffeszitései általá létrejött oldalt, mindenki döntse el maga hogy hova akar menni, amíg én nem minõsítem az oldalát addig õ is tartsa meg a véleményét magának. Második: Nem az övé az elsõ Allianceos oldal amit speciel a staatisztikámból észre is vehetett volna, mivel még 5let se volt a fejébem a gondolat, hogy ilyen oldalt csináljon amikor nekem már javában döcögött a jatekok.hu szerverén ;) De azért bemásolom ha netán lennének kételkedõk: SG-ONLINE (V2) Statisztikák
Összesen 224258 találatot kaptunk az oldal indítása óta: 2004 Március Ekkor jelent meg az elsõ hír hogy alliance os játék lesz amit még nem is verek nagy dobra mert énis full véletlenül találtam rá egy nyomi kis külföldi oldalon. namindegy
Jah mágvalami... Hispan arra hivatkozott elõzõ hozzászólásában, hogy aszünetelteti az oldalát amíg "nem tisztázódnak a dolgok" viszont a legútolsó híre Júniusi, és azis elég gyér és értelmetlen hír...hát izé..nem kommentálom :)
Megjegyzés: A játék fejelsztése soha nem állt le és nem is állt le soha, a JoWooD kavart egy szépet a dolgokkal, és még folynak a tárgyalások...azaz eddig nem sok hírt kaptam se a JoWooD se a Perception cégtõl. Eddig amit elmondtak az annyi, hogy a Namco leszészak amerikában a kiadó, Európai kiadóról még nincs hír.
Na ugy latom most jott el a pillanatat, amikor egyesek az en fuvem zoldebb tipusu hozzaszolast, kicsit mas kontosben adtak elo. A lenyeg persze ugyanaz, az en pocsom a nagyobb, mert mar elerte a 224258 nanometert. :P Csak igy tovabb, mar csak az a kerdes miert zavarjak egyeseket, ha masnak nem olyan igenyes az oldala, vagy az hogy miert kell kommentalni azt, hogy a masik fel mit csinal.
téged mitzavar hogy van másik oldal? irigyvagy rá? mind2õ nagyon jó , szép ,igényes sztem nemkéne fikázni egymás fáradságos munkáját..