Igazából, szerintem, aki nem a nagy TESCO/AUCHAN-multikba jár egész PC-konfigokat vásárolni, azok többsége tisztában van mindezzel, hogy miket kell nagy ívben elkerülni - vagy csak azért veszi meg, mert arra van keret...
Igen! Pontos amit írtál. 2-en szépen összeraktuk a ’kis hardver határozót’ :)
Az XT jelzéshez: az ATI-nál meg éppen az XT jelenti a csúcsot. Szépen ki van ez találva marketingleg, hogy az átlag halandó minál jobban össze legyen zavarva és utána meg csak: buy, buy, buy
Az olasz, francia és spanyol nyelvi fájlokban üres a "Valve_Hud_AMMO" változó értéke, a többiben valóban van tartalma. Azt hittem, szándékosan ürítették ki, mert pl. egyes "fegyverek" nem lõszerrel mûködnek. Természetesen beírhatod te is Notepaddal a "valve_hungarian.txt" végefelé, az idézõjelek közé. A következõ kiadásban legyen benne a "LÕSZER"?
Abban tényleg igazad van, hogy a GF4MX chipje valójában egy "tuningolt" GF2-es chip. Viszont egész pontosan kapott is új dolgokat, meg ki is hagytak belõle (amellet, hogy a T&L motor nem változott). Amit kapott: - második RAMDAC (az nView-hoz szükséges) - LightSpeed Memory Architecture II butított változata - AccuView egység (a teljes képernyõs élsimításhoz) Amit kihagytak belõle: - a DirectX 8-ban megjelent "pixel" és "vertex" shader-eket (ez már a GF3-akban is bennevolt, meg természetesen a GF4Ti-ben).
Tehát, amit én írtam, az is megállja a helyét: Az "MX" jelzés az FX sorozat elõtti nVidia-s kártyáknál, mindig butított verzióra utal. Az FX-eknél az "XT" jelzés jelenti ugyanezt.
Én úgy tudom, a GF4MX-ek nem butított GF4, hanem módosított GF2 magra épültek. Olyasmit olvastam annó, hogy a GF2-be belepakoltak pár olyan featuret amit a GF4-be is, de mivel az alap (GF2 mag) gyakorlatilag nem változott, ezért maradt a vas csak DX7-es. Ami tény: a GF3-as kártyák állva hagyták sebességben és tudásban a GF4MX-eket. A GF4MX-ek alapvetõen OEM gépekbe készültek - jellemzõen általános irodai célokra (arra tökéletes), de marketing okokból kapták a GF4 nevet. Az más kérdés, hogy MO-n elég elterjedt ’gamer’ kártya lett (fõleg a 440-es sorozat), hiszen elég olcsó cucc volt + jól eladható volt a dobozon nagybetûkkel viritó GF4 felirattal:) És amikor az egyszeri gamer meglátta a Morrowindet a saját GF4MX-én és utána a haver ’elavult’ GF3TI cuccán - rájött: kissé átb@szták az nVidia marketingesei:) Az ATI se volt jobb. A sikeres 8500-ös chipet pici módosításokkal késõbb kiadták valamilyen 9xxx-es szériaként:)
Amúgy a magyarításban miért nincs benne az a szöveg, hoghy "lõszer"? Miért lett kivéve? Olyan nagy munka lett volna lefordítani?
Az MX-eknél az általad írt "itt-ott módosított" meghatározás valójában azt jelenti, hogy az MX sorozatú kártyák a butított kártyák voltak. A GeForce FX sorozatú kártyáknál már az "XT" megjelölés jelenti, hogy butított verzióról van szó.
Ez a lista nem pontos! Már a GeForce3 is DX8.1-es kártya volt! Legalábbis az nVidia weblapján ezt írják: "Microsoft DirectX 8.1 and OpenGL 1.3 Optimizations and Support" Nekem is ilyen van - az AIDA32 szerint is hardverbõl DX8.1 kompatibilis. A GeForce4 Ti sorozat is DX8.1-es, az MX viszont valóban csak 7-es, hiszen az MX-ek valójában itt-ott módosított GF2 maggal készültek.
Azt tom, h nem a szoftvertõl függ, csak azt gondoltam, hogy azért 8.1-et csak tud, hisz annyira nem régi, de mind1. És akkor mi is a különbség a 8.0 és 8.1 között?
A többit csak - kellõen erõs gép mellett - szoftveresen lehetne kicsikarni a rendszerbõl. De ez manapság már badar dolog, hisz eleve ott vannak a DirectX 9.0-es VGA-k...
Nem tudja. Azzal, hogy a rendszerre (értsd: Win XP) felteszed a mindig legújabb DirectX-et (pl.: DirectX 9.0c), csak a 3D-gyorsításra képes videokártyád szoftveres támogatását adod meg - attól még nem tudja a VGA a Dx9.0c effektjeit! A Ti4200-es csak és kizárólag a 8.0-s Dx-ig bezárólag tudja az effekteket!
Nem értetted, mit írtam. Szóval a HL2-nek (a hivatalosan megvehetõnek) 3 változata van. Sok ATI-kártya tulajdonosnak van/volt HL2 kuponja, amivel a legalapabb HL2 verzióhoz lehet jutni, a "bronz" változathoz, amiben a HL2-õn kívül csak a Counter Strike: Source található (az EMPORIO-release is ilyenbõl készült). A bronz (bronze) változaton kívül még létezik ezüst (silver) és arany (gold) változat is.
A silver változat tartalma: Half-Life 2 Counter-Strike: Source Half-Life 1: Source Day of Defeat: Source A Valve korábbi játékai, melyek a Steamen keresztül elérhetõek
Gold változat: Half-Life 2 Counter-Strike: Source Half-Life 1: Source Day of Defeat: Source A Valve korábbi játékai, melyek a Steamen keresztül elérhetõek Teljes Half-Life 2 "stratégiai kézikönyv" a Prima Gamestõl 3 különbözõ Half-Life 2 poszter Half-Life 2 gyûjtõdoboz Half-Life 2 sapka Half-Life 2 képeslap Half-Life 2 matricák Half-Life 2 Soundtrack CD Minden 5000 vásárló között kisorsolnak egy kétnapos utat a Valve fõhadiszállására
Tehát én arról írtam, hogy valaki kiszedte valamelyik drágább változat telepített mappájából a HL1-hez tartozó részeket, és a megfelelõ leírással feltette a netre. És nálam egyelõre csak az EMPORIO-sba sikerült betenni és használni.
Tehát ebben a verzóban benne van a Half-Life_Source ????
Más:
Állítólag HL2 megvan buherálva, hogy ATI kártyákon eleve jobban, gyorsabban menjen mint az Nvidiákon. Na most van egy program (3D ANALYZER, ha kell link hozzá adok) amivel eltudod "hitetni" a játékkal hogy ATI-d van. Én kipróbáltam, a TI4200-emmel amit egy Radeon 9800Pro-ra emuláltam de ezt írja ki induláskor a gém hogy a steam.dll nem található (eredeti verzóm van). Nem tudtok erre valami megoldást?
heló! nekem az emporios változat van meg...leszettem a legújabb magyarítást, megcsniáltam midnent amit leírt. amikor elindítottam minden menü magyar volt viszont amikor már elkeztem egy játékot akkor nem írta ki magyarul a szövegeket :( vki help
OFF
melyik címen? www.suprnova.org? ott fizetni kell nem?
Csak "tájékoztatásul közlöm", hogy a bittorrent-en (pontosabban a suprnova-n) megtaláltam a HL1 Source-ot, de egyelõre csak az EMPORIO-s HL2 változatban tudtam "aktiválni", a VENGEANCE-s HL2-ben még nem sikerült - de szerintem, ha rájövök, hogyan, akkor abban is mennie kellene valahogyan...
Viszont a következõket a HL2-õt magyarítóknak mondom: A Half-Life Source-t is lehet magyarítani. Csak hát ugye ez a 6 évvel ezelõtti HL1 Source-motorra átírt változata, tehát szöveg sincs sok benne, mert akkoriban nem volt divat a játékok feliratozása...
Naszóval a magyarítás annyit jelent, hogyha a HL2 magyarra van beállítva, akkor a HL1-et indítva létrehoz egy hl1_hungarian mappát a megfelelõ helyen (a "hl2_hungarian"-hoz hasonlóan). Így egyrészt átvesz "dolgokat" a HL2 magyarításából, hiszen az a "keret" (menük, gombok, fejezetszámozás, stb), valamint HL1 "resource" mappájában van egy hl1_english.txt fájl, amit magyarra lefordítva és a fent említett "hl1_hungarian\resource" mappába rakva mûködik a Half-Life Source magyarítás is. Szóval ez a warez-es verzió volt, de ahogy megoldottátok a HL2 esetében is, gondolom úgy a hivatalos változattal is mûködni fog. Bár azt biztos sokan tudják, hogy a Half-Life Source az "ATI-kuponos" bronz verzióban nincs benne, de a drágább változatokban benne van.
Hmmm... nem lenne illendõ kirni a lapodra, hogy a fordítást Mr. Fusion és TSL16b készítette? Jelenleg a lapodról ez a (szerintem) nagyon fontos információ hiányzik! Az hogy a readme-ben benne van - az egy dolog, de aki letölti tõled - ezt akkor még nem tudhatja. Sõt: mivel nem jelzed semmilyen formában, hogy a lapodról a Mr. Fusion féle magyarítás tölthetõ le - akár azt is hihetik - tõled egy teljesen más kiadás érhetõ el. Volt is ilyen jellegû kérdés már:(
Másfelõl meg egy pici udvariasság is lett volna tõled feléjük - hiszen... te az õ munkájukat publikálod csk éppen más formátumban... Na mindegy.
Ettõl nem igazán lettem okosabb, mind1... Egyébként kijött a DVD-s vengeance. Akkor valszeg azzal is minden mûködni fog ugye?
Belenéztem kicsit a scriptekbe, ugyanaz a felépítése mint a HL1-ben. Soundok definiálva, hangmagasság, hangerõ, maga a wav file helye,stb.. A Hammerben meg az elõre definiált esemény meghívása történik. A szájmozgás külsõ befolyásolására semmi nem utal. a Pre Alpha verzióban is volt anno emóció szerkesztõ progi ott is automatán mozgott a száj bármit töltöttél be hangnak Na befejeztem már :D
Hi!Elakadtam a 10-s chapternél vagyis nem elakadtam,hanem van egy kis problémám!A börtönbe vagyok és a csaj mondja hogy rakjam le azt a három szart ami lövöldöz a katonákra és bemondja hogy katonák jönnek!Na most kb jön 5 db katona ez a max semmi több a csaj hiába mondja hogy mégtöbb katona mégtöbb katona sehol senki,pedig nincs kikapcsolva az AI!Aztán mondja a csaj hogy tartsak ki mindjárt itt van,de cseszik megérkezni!Tudna valaki segíteni?Elõre is thx!
Egy régi-régi TeamFortress videoban is már mûködött a dolog, és pl az Operation Flashpointban is ha multiban mikrofonon kommunikálsz, akkor a karaktered szája frankó szinkromban mozog. A DirectSound támogatja ezt szal nemtommirõl beszéltek:) Script lehet ezer dologra hl2-ben pl az arcmimikát, frankón elõre bedrótozzák, de hogy a szájszinkron ami 6 éves technika ne legyen benne... háát sztem bennevan majd megnézzük ha kijön az SDK
ezt melyik pályán csináltad? melyik fájllal? amúgy ebbõl is látszik, hogy az elsõ rész sokmindenben jobb megoldásokat használt, mint a 2... ott nem kellett legalább ilyen scriptekkel szöszmötölni...