amit látsz az egy japán Ho-Ri páncélvadász. Ami az alsó képen van az egy csodálatos zsákmányolt SZu-85-ös.
Huhh, na akkor a legnagyobb sue file kéne... az a Su-85 nagyon elvarázsolt engem :) figyu:? mediafire-re felrakhatnád azt a sue-t... Hireteln nwem tudom melyik lehet az egységek mekkája a két fájl közül, ezért ha megkérhetlek, mindkét nagy file-t rakd fel mediafire-re... Amikor feltölti, megadja a linket, amin el tudom érni...
Elõre is köszönöm :)
Itt pedig ugyanaz a pálya HS2-ben:
Hirtelen nem is tudnám megmondani milyen egységet látok. Elsõre egy Elefántra emlékeztet, de ennek forog a tornya.
Véletlenül rátaláltam a két képre a vinyómon. Sztálingrád hs1:
A 32.sue file mérete a legnagyobb 74 mb, ezután pedig a common.sue következik a maga 66 mb-os méretével. Azt tudom, hogy a hidden stroke 1 pályáit el lehet indítani a Hidden Stroke 2-ben (ezt hiányoltam én az rcm-ben, hogy az RCM 1.x pályái nem indulnak el az RCM 2.x verziókkal. Azt viszont megfigyeltem, hogy némely egység a pályán nem ugyanaz a HS1-ben és a HS2-ben. Volt is errõl két képem, ahol ugyanazt a pályát indítottam el HS1 és HS2-ben és 1-2 egység teljesen más volt (eredetileg HS1-hez készült pálya volt). Ez például egy német pályán volt és volt egy zsákmányolt orosz tank is a csapatban, na az teljesen más egység volt a két indításnál, ha jól emlékszem a HS2-ben nem is orosz tank volt, hanem talán zsákmányolt szövetséges egység.
Óh, köszönjük szépen... nbekünk alegnagyobb méretú sue kiterjesztésû fájl kéne mert az tartalmazza az egységeket. Bár kérdés, hogy aHS1-ben van-e olyan egység ami a HS2-ben nincsen... mert abból mindent elloptunk...
No sikerült kilopnunk pár olasz és francia repülõgépet, meg sok más egyebet a HS2-bül. Hamarosan belekerülnek az RCmbe.
Ezzel ismét tolódik az uj verzió elkészülte :D
Axon! neked nincsen meg véletlenül a Hidden Strok e 1 ami a sudden 2-hüz volt kiadva? teháét nem az önálló HS2-re gondolok... mert kíváncsiak lennénk, hogy abban milyen egységek vannak és kilophatók-e...
Screenshotok hamarosan!
Amúg yvan egy német páncélosalakulat akiknek mindig kifogy a benzinje.. valószínûleg vanm egy olyan script, ahol az adott csapatot elhagyják és más csapatot kapnak. Annak a csapatnak viszont nem tudok benzint berakni, mert nem tudom, milyen caspattá alakulnak... megkeresni meg lusta vagyok... Mivel át kén enéznem az összes scriptet és csapatbeállítást... de nem is baj: legalább azt az egy csapatot könnyû lesz kivégezni, vagy esetleg páncéltörõpuskával megszerezni a jármûveket. Meg amúgy is alig volt már németeknek benzinje 1945 elején nem? tahát így viccesebb kicsit. Ja a V2 térképén módosítottam, vannak rajta fasza kikötõk és egy szövetséges reptér is amit elfoglalnak német ejtõernyõsök ha nem vigyázol... Meg a kezdõ városodat is beveszik a nácik, úgyhogy azona részen egy gyors evakuálással kell kezdeni a missiont... De semmi baj: az amerikai személyhajókba belefér 50 ember.
Holnap dumálunk Hawk!
Bütyök: Kiváncsi vagyok az SS2 átalakított mapjaira,ha emlékeim nem csalnak jó campaign pályái voltak. Ma érkeztem haza ugyhogy közelebbröl kell egyet multizni :D Ja és BÚÉK mindenkinek
Na kipróbáltam a HS2 APRM-t nagyon tetszik és a RWM-vel ellentétbe reális csak egy kicsit hiányos,alig van egy pár repülõtipus benne,a tankrészleg viszont nagyon jól ki van dolgozva.Nagyon szépek a sémák is,most töltök le valami új mapokat hozzá...
Üdv. Örömmel olvasom hogy mp pályákat is tesztelgetsz :D,vegyél fel msn-re.A CWC-re viszont nem tudok igérni semmit én inkább világháborus vagyok,de talán azt is kipróbálhatnánk
Igen, akkor neked az eggyel régebbi beta verzió van meg az RCM2.7-hez. Rájöttem, hogy valóban. N amajd felü,lírjuk a megfelelõ fájljaidat. Szerencsédre csak a kicsi fájlokban van eltérés nálad, ezért gyakorlatilag pár perc alatt orvosolható a problémád... Asszem... :$
Amúgy vigyázni kell a SS2 pályák átkonvertálásával, ugyanis benzint kell rendelni minden jármûhöz. Ami nem bonyolult, mert be kell állítani, hogy adott csoportnak miondig legyen benzinje... van rá script. De van amikor más script kinullázza a feltételt, amihez hozzárendeltem az állandó "benzinfejadagot". Ezért volt az, hogy egy óra után elfogyott a német tankok benzinje... De kijavítottam és más feltételt adtam nekik: ha van nullánál több player egység, akkor mindig legyen benzinje a náciknak... Most úgy tûnik hogy minden oké, mondjuk raktam be a játékosnak még 3 DD-Shermant és 2 LVT-t is, mert úgy is nehéz volt a game, hogy nem volt benzinje a náciknak.. most hogy nem fogy ki a Tigrisekbõl a benzin, egyenesen hátborzongató lesz... LOL!!!!
HunButyok kipróbáltam a ss2 feldolgozásaidat. Sajnos egyik pálya sem indult.Verziómban van a hiba. Nem tudom melyik RCM verzió alá készítetted. Nekem sajnos 2.6 van meg némi 2.7 extrával.
A mWaw ss rs játék mod-jával szívesen kipróbálnám milyen lehet a "társas játék". Van kedvetek és idõtök egyszer szervezhetnénk egy jó kis multi meccset. Viszont egy sima CWC játékban is benne lennék mi a vélemyétek?
Képzeljétek, a V2- címû SS2-s pályát feldolgoztam RCM-ben... A legkedvesebb sudden pályám egyszerûen szuper lett RCM verzióban.
Van 3 GMC DUKW (Duck) teherkocsi, na õk a gyõzelem kulcsai. Komolyan mondom: velük át tudsz kelni a folyókon és egyéb vizeken, tudos velük szállítani a lõszer, benzin és pótalkatrész utánpótlást, a szigetrõl tudod vele evakuálni a tüzérséget, egyszerûen csodás. A "Kacsateherautó" lett a kedvenc Sudden egységem. Pár screenshot érkezni fog.
Itt most darál a tüzérség, de nagyon...
Sudden Strike 2. részét elöbb ismertem mint a többit.De a Blitzkrieg sorozatt után nem tünt olyan durvának a sudden 2-ben a tüzérség. Még nehezebb fokozaton se. Sudden 2 német és orosz pályái egész könnyûek voltak kivéve mikor felfedeztem egy-egy scriptelési hibát ilyenkor kezdhettem elölrõl. Szövetséges pályákat nem ismerem de ami a német pályákon roppan boszantott az volt hogy egy közepes méretû pályának kb 30% volt harc a következõ pálya ugyanaz a térkép de itt már a kimaradt 40% zajlanak az események a térkép többi része szinte csak dísznek volt.
Egyébként nem szeretnék indisszkrétnek tünni, de melyik pályát fogod átkonvertálni rcm alá?
Helló mind 'N' kinek!
Eddig azt hittem könnyûek a Sudden 2 pályái... vag ylehet, hogy csak az RCM miatt lettek olyanok amilyenek, mert nagyon nehezek lettek!
Elsõ megfigyelés: az egységek reálissága miatt a játékidõ valahogy gyorsabb lett: vagy téed olnek meg gyorsabban, vagy Te az ellenséget gyorsabban. Ezt majd kifejtem :)
Második: a lötávok miatt igazán "Long Range Mod" lett az RCM: Emlékeztek az amcsi campaign negyedik pályájára? Amikor át kell menni egy kis folyón és ott van egy vár... abban Flakok, és Tigrisek meg vadásztigrisek védik... Az amcsikkal partraszálltam és elfoglaltam az üres Tigrist és királytigrist a parton, egyszer csak arra jött egy német katona, aki meglátott... egyszer csak eltûnt a Királytigrisem... Lõttek a 105 mm-es tarackok... az nem írthatta ki szuegénykémet... akkor mi? Másodszorra is betöltöttem és beírtam a kódot amivel látom az ellenséget... és képzeljétek semmi nem lõtt a várból... Mondom ez nem lesz jó... mergnéztem hátul a tarackokat... azok lünek de nem úgy... akkor láttam a pálya leghátulján a két Vadásztigrist... egyik pont úgy vol telhelyezve véletlenül, hogy direktbe oda tudott lõni a vár elé... (Hangsúlyozom, véletlen, hogy légvonalban sem fa, sem ház nem volt elõtte...) Szóval képzeljétek: a vadásztigris a 128-as pálya több mint 3/4-ét átlövi, és 100% a pontossága a 128 mm-es lövedéknek... Lõtávokkal tudtam hogy izgalmasabb lesz a cucc,mert ahol az oroszokkal kell átkelni a Dnyepperen, ott is a pálya egyik végébõl lövöm a pálya közepénél lévõ német harckocsikat az ISU-152 és ISU-122 lövegeimmel, meg a Sztálin tankokkal...
Harmadik észrevétel a Sudden 2-höz képest: itt sokat érnek a repcsik... Egy német Focke-Wulf-ot alig tudtam lelõni... miközben õ vígan gépágyúzta a gyalogosaimat... (kb 40-et kinyírt)
Negyedik észrevétel: a tüzérség nagyon aprít.. az amcsis pályán a partra esett egy 105 mm-es lövedék és meghalt 10 emberem... RWM-ben ez a lövedék 10 emberbõl egyet sebesít meg 10-ig...
Na, majd jönnek észrevételek... M amég pár sudden 2-s pályát átkonvertálok Resource War-RCM2.7-be...
Pár bölcs közmondás-szólás a következõ esztendõre:
Lassan suddenezzél, tovább tart a küldetés!
Jobb ma egy suddenparty, mint holnap egy túzok!
A hazug embert elõbb utolérik ha megvan az IP-címe!
Bolond lyuk az alagút a játékban!
Amilyen a játékos olyan a sudden meccs!
Sok T-34-es Tigrist gyõz!
Boldog új évet kívánok mindenkinek! Remélem jövõben is ropognak mindannyiótoknál a fegyverek, csörögnek a lánctalpak!
Gyerekek, január 17én lesz egy éve, hogy belefogtam az RCM továbbfejlesztésébe. Ezidõ alatt a bent lévõ egységek megduplázódott, kb. 15-20 uj pálya készült.
Ami az 56os modot illeti - elõször el késze valakinek készíteni Budapestet.
Amit persze már én is legalább 4-5x elkezdtem, de idõm mocskos kevés van manapság ilyenkre. Másra se nagyon.
Azért a mai délutánt rászántam ismét az angolokra. Nem tudom mikor lesz készen - talán soha. Mindig van uj ötlet, mindig akad egy-két új egység, amit bele lehet rakni. Ha elfogynak a nagy népek következnek a kicsik.
És egy igy tovább.
Örömmel tapasztalom, hogy egyre többen csatlakoztok. Ez egyfajta elismerése a Modba fektetett egyéves munkámnak.
Megnéztem õket. Elõször is elnézésed kell kérnem, ezek tényleg nem játszható pályák. Leszedtem õket egy oldalról de nem néztem meg õket. Ezek csak sima üres map-ok az editor számára.
Az elsõ csomagban mit küldtél egy ssm file volt a többi zip, ace kiterjesztésû volt mit megpróbáltam kicsomagolni. Egyébként a buccaneer map-ra gondoltam mikor a példát írtam , de a többi map is több adatból állt.
Bkportal-ra terveztem feltenni ha elkészül bár egy kis technikai probléma merült fel amivel nem tudok egyenlõre megbirkozni, de igyekszem
Huh, nem egészen értem a kérdésedet. Konkrétan melyik pályáról van szó? Tudtommal amit küldtem az mind .ssm kiterjesztésû pálya, amit simán be kell másolni a singleplayer alkönyvtárba.
Szerintem jöhet az 56-os mod, tényleg egy kis hungaricum lenne. Egyébként más játékok mintájára fiktív küldetésekkel is fel lehetne túrbózni. Mondjuk átáll a teljes magyar hadsereg, vagy álombeli küldetésként megérkezik a nato hadserege.
Errõl a kínai játékról nem hallottam még, de a kilencvenes évek második fele után megjelent egy táblás stratégiai játék, ahol a magyar hadsereggel kellett visszaverni egy román támadást, és akár elfoglalni egész romániát, mindez a 90 években játszódik a mai technikai szinten. Az ok a trianoni szerzõdésben a román követelés a tisza vonaláig. Mindezt nem valami magyar nacionalista garázsmûhelybõl került ki, hanem egy táblás startégiákkal foglalkozó külföldi kiadó jelentette meg. Az 576 Kbyte újságban olvastam róla annó egy cikket.
Az lenne a kérdésem ha egy pálya töb adatból áll /pl 2 col, 2 hot,2pck ,2telepitésí infoból áll) hogy kell elindítani. Az említett telepítési infoban semmi leírás sincs.
HunButyok ha a kínai játékra lenne reflexió akkor az 56 mod-ot megdobhatnád egy tibeti hadjárattal ugyanis TELJESEN VÉLETLENÜL majdnem egy idõben volt egy kínaellenes felkelés a mi 56-unkal
Figyu: az 56-os mod inkább csemege lenne, messze nemolyan nagyvonalú dolog mint pl. a 2.7 vagy méginkább a 3.0
Ez csupán egy kis fõhajtás, meg hát magyarok vagyunk vagy mi a szösz nem? Politikai hozzáállástól függetlenül... meg akkor igazán mondhatnánk, hogy van egy játék ami nekünk szól...
Amúgy van eg ykínai stratégiai játék ami arról szól, hogy 1956-ban a hõs vörös katonáknak le kell verniük a fasiszta felkelést Magyarországon... Egyik kollegám mesélte. Ismeri valaki ezt a játékot?
Don-kanyaros pályán sikerült megszereznem a földsávot védelmi vonalnak.Izgatottan vártam mi fog következni.....Hát nem áramkimaradás volt a házban. Pechemre nem csináltam mentést. Hát kikészültem az tény. Hülye Platoon & Blitzkrieg beidegzõdés hogy nem szoktam menteni..
Következzék maga a pálya. Adok Axon szavára hogy a katyusa mellett szinte játszhatatlanul nehéz lenne a pálya. Szerintem azért megoldható lenne a drámaiság és a realitás. PL: beténnél néhány plusz magyar egységet miket a játék elsõ percében lesöpörne a katyusa tûz s a jelenlegi egységekkel folytatódna a játék. Plusz néhány katyusa rakéta csapodna olyan részére a falunak hol nem állnak az emberek. Persze nem tudom hogy ez mennyire kiviteelezhetõ.
56-os mod-ot én is vegyes érzelmekkel fogadom. Egyszerûen nem voltak akkora harcok hogy az élvezhetõen játékra lehetne vinni. Míg nem jöttek be a ruszki tankok szinte elenyészõ emberi veszteségek voltak. Igazán nagy veszteségek 56 utánn következtek be a Kádár megtorlás évei alatt.
Most egy kis off: Blitzkrieg1 alá készül egy Árpád-vonal c pálya
Amúgy ismét szolgálhatok jó hírekkel.
1. Egyre jobban bõvül az RCM közösség kis hazánkban. 2. Az RCM2.7 2008 elsõ nagy szenzációjának ígérkezik pár külföldi fórum szerint. 3. A 3.0-n folynak további séma variálások, illetve új sémák kidolgozása. 4. Kis közösségünk minden tagja egészsége snemzettudattal megáldott egyéniség, ezért arra jutottunk egy gyors szakmai megbeszélés alkalmával, hogy 2008. október 23-ára meg fog jelenni egy Freedom Fighter Mod (egyelõre csak én hívom így) amiben csak a 3.0 városi sémája lesz, és csak két nép lesz benne: magyar és orosz. 1956-ig fog tartalmazni egységeket (BTR-120, T-54, T-55, T-34/85, Gaz-66, Su-100, Isu-152, IS-3). Gondolom kitaláltátok, hogy milyen mod lesz ez. Ha Slyder, aki egy külföldi srác besegít nekem a campaign készítésbe, akkor készül hozzá egy 1956-os magyar campaign is. Ez egy pici mod lenne a Resource mod-hoz amit szerintem külföldön nem fogadna nagy érdeklõdés, de szerintem Ti kedves barátaim el lennétek ragadtatva tõle ;)
u.i: Salvaje! Remélem nem baj hogy kiszolgáltattam eme bizalmas információt...
Axon! Csak a szovjet sergeant-eket fogd el, a tisztekkel nen próbálkozz, azokat nyírd ki... :D
A karácsonyi 4 nap alatt sikerült újra tolnom ezt a pályát és most következik majd az ellenséges tiszt elfogása, nagyon kíváncsi vagyok rá. A kezdeti apróságok után, most nem ütköztem problémákba a pályával kapcsolatban. Mivel megint az elejétõl kezdtem a pályát, így most jobban odafigyeltem a szövetséges német egységekre is. Remekül harcoltak és nem is lett volna gond az orosz tankok feltartóztatásával, hanem az orsz tüzérség egy-egy telitalálata tizedelte keményen soraikat, annyira, hogy most is megsemmisült az összes német tank. Így viszont tényleg a véletlenen múlik, hogy maradnak-e ott német egységek, vagy nem.
Abból a bizonyos pályából két verzió készült. Egy veryhard és egy hard. Exkluzív pályáról van szó, mert direkt nekem van címezve minden üzenet a magyar nyelvû verzióban. Az elsõ verzióban bizony kemény katyusatûzzel indul a pálya, annyira keménnyel, hogy mindig megsemmisült majd a teljes hadseregem, ezért kértem módosítást. Az is gond volt, hogy a szövetséges német páncélosok is hamar felmórzsolódtak, így kaptam két magyar stugot is pluszban. Az ágyúk mellett található lõszeres ládákat nem tudták elszállítani a teherautók, így még kaptam néhány lõszeres láda szállítására is alkalmas teherautót. Ennyi a módosítások története. Ezt a két pályát is szívesen elküldöm, ha kellenek, bár akkor neked a könnyített verzió megvan, így csak az elsõ nehezebb verziót küldöm ha kell. Egyébként ezúton üzenem HunButyoknak, hogy a teherautók szerintem az elsõ verzióba is kellenének.
Nem tudom, hogy vagy vele, de a magyar hangok mellett, igazán jó volt magyar nyelven olvasni a hadmûveleti parancsokat is.
Örülünk, ha találkozunk még hasonló fanatikusokkal, így talán nem tûnünk annyira õrültnek :-) Õszinte tiszteletem, hogy végigtoltad a CWC-t, az igazán kemény játék. A WaW moddal kapcsolatban tudok segíteni. A sudden-strike-maps oldalról letölthetõ 3 pályán kívül van még nekem 19 pályám ehhez a modhoz. Ha privátban adsz egy email címet, akkor elküldöm neked.
A vicces szüveg az poén és csak Axonnak szól :) Az eredeti pályán van katyusatúz és angolul van írv aminden :)
Nos nekem is volt szerncsém tesztelni azt a magyar pályát mirõl Axon #1476-os kommentében berakott egy képet.
Elõszõr is ami megfogott, az volt hogy magyar narrátorok voltak a magyar egységekhez.Jó érzés volt hallani a magyar vezényszavakat mint pl: "motort inditani" stb....
Volt egy rész mitõl könnyek szöktek a szemembe a nevetéstõl. Mi az hogy az oroszok megijedtek a "félelmetes" magyar seregtõl és ezért nem vetteték be a katyusát.Hát ez vicc. Szerintem ezen változtatni kéne. Sokkal drámaibb lenne ha katyusa zárótûzzel kezdõdne a nap a Don-kanyarnál.
Sajnos hamar vesztettem mert nem figyeltem a tisztre kinek életben kellett volna maradnia/ fel sem tünt hogy van tisztem / Mindent összevetve remek pálya csak a katyusa tûz hiányzik belõle.
Üdv mindenkinek Egy rövid bemutatkozás következik. Régóta olvasom ezt a fórumot s megszálott rts fanatikus vagyok, ki nemrég csatlakozott HunButyokhoz hogy tesztelhesse sp (s talán mp) pályáit.
Gulf War játék tényleg nagyon hangulatos csak az a baj vele hogy rövid, kicsik a pályák ,és nehéz fokozaton is könnyû megnyerni. Persze lehet hogy csak a CWC után tûnik könnyûnek.
Kérdésem az lenne hogy letöltöttem a Resource War játékhoz a WaW mod-ot a http://sudden-maps.de/ honlapról. Sajna ezen a lapon csak 2 pálya volt hozzá. Nem ismer közületek valaki más sudden honlapot honnan pályát lehetne leszedni hozzá?
Még abban kellene segítség, hogyan tudnám integrálni a Winter War-t és a sivatagi sémát az RCM3.0-ba
Hali!
Tegnap az angolokkal foglalkoztam. Van pár új egység, de alapvetõen az RCM 1.11bõl ismert összeállítás várható. Ami igazi ujdonság, az a repülõk terén várható. Pl a 3 féle Spitfire, Hurricane és Typhoon repcsi is felekerült a listára. Jah, és a Hurricane és Spitfire orosz, Land-Lease változata is bekerült.
Még mindig nem jöttem rá, hogyan lehet a camouflage beállításokat módosítani.
az angolok után a románok következnek, azon belül is a gyalogság.
Modernkori modról kettõröl tudok. Az egyik a Warzone Mod, ami meg is van és tényleg remek, a másik pedig a Global Force mod, amit a mai napig nem sikerült beszereznem, és az infókból az derült ki számomra, hogy ez a Cold War Conflict-hoz készült/készül. Abban viszont nem tudok segíteni neked, hogy milyen egységeket tartalmaz. Az editoraikban egyiknek sem jártam.
Két modernkori sudden strike klón jelent meg. Az egyik az általad is említett CWC és a Gulf War, ami az Irak-Iráni háborút dolgozza fel. A Gulf War-ban van egy remek tereptextúra, amit érdemes lenne kiszedni. Kicsit mocsaras, ingoványos területet mutat, de ami a legjobb, hogy mozognak rajta a mocsári növények, tehát animálva van, így sokkal életszerûbb. A Gulf Warban a katonák tudnak gugolva menni. Ez sok mai rts-ben benne van, de a sudból kimaradt. Jól mutat, ahogy görnyedten, nyomulnak elõre a katonák. A Gulf War angol demója letölthetõ a netrõl, de nekem megvan a teljes játék is, de az orosz (ciril betûs) nyelvû, mivel angol verzió nem jelent meg belõle.
Azt én is megvettem eredetiben. Szerintem a legjobb mod a sud2-höz, még akkor is ha ez már önálló játékként jelent meg. A német kampányt végigtoltam, de a japánban kicsit elakadtam.
Hawk: a HS2 nem rossz, de nem tudok vele játszani, mert az egységek messzebb lõnek min tlátnak, és valahogy az ellenség amúgy is messzebb lát, mint a Te katonáid. Azért el lehet vele játszani. Én tzetgnap a Copld war Conflict demojával szórakoztam, a sok tomival, vagyis egyiptomivalé megrohamoztam az izraeli csapatokat. Nagyon nagy volt... A CWC nem rossz, mondjuk sok hang meg minden emlékeztet a HS2-re. Viszon th ahiszitek, ha nem a CWC-búl sok egység ellopható :D
Az izraeli Sherman-ekbõl és GMC-kbõl és jeepekbõl kiváló 1944-es Francia lend-lease-t lehet varázsolni, és tök jól néz ki az a citromsárgás szín. A Szíriai jeepek, a légvédelmi és a páncéltörõs meg tökéletes lesz lenygel 1944-es lend-lease-nek, mivel akik a jeep figuráján ülnek emberkék, pont olyan világoszöldek, mint a lengyelek az RCM-ben. Azt úgysem fogja tudni, hogy az irzaeli meg szíriai Wyllis jeep az M38-as 1952-es gyártmány, mert ugyanúgy néz ki mint a régebbi jeep-ek. CValaminb ami nagyon megtetszett, az az izraeli töltõautó, az a kis tolólapos-darus páncélos... na abból szerintem egy mûszaki-mentõ Shermant varázsolunk a franciáknak.
Nah, de ami a legjobb: a CWC-ben láthatú, található egy egyiptomiak által használt T-76P. Ez eredetileg kérem szépen egy átalakított Su-76-os, löveg nélkül... de ami megfogott benne: szép, zöld, lapos, ponyvás, páncélozott... naná,m hogy ebbõl lesz a Lehel Á magyar töltõautó. A Toldi alvázon kialakított utászjármû.
És itt jön egy kérés Axonhoz: neked millió Mod megvan: a modernkori Modok valamelyikében ennek a T-76P-nek nincsen mentõautó változata? Vagyis sebesültszállító... Mert akkor abból kiváló Lehel S lehetne...
Íme pár kép: A képen a leendõ román T-34/85-ös, egy román Stug III G és 38T skoda látható. Valamint akét lenygel jeep 1944-bõl... Valamint a leendõ Lehel Á magyar töltõautó.
És ezen a francia 1944-es cuccok:
A bal szélsõ 3 tankot ne nézzétek... A többi ami lényeges:
4X12,2 mm Browning, M7 Priest (105 mm) önjáró tarack, M4A3 Sherman, M4A4 Sherman, M12 önjáró tarack (1943-as modell - 155 mm) , mentõ jeep, és sima jeep, GMC metõ és teherkocsi. Valamint M3 félhernyó... A múszaki mentõ Sherman lamardat a képrõl de amjd megmutatom azt is... ja és a képen szin tén látható a mi kis Lehel Á-nk... :P
Vélemény fiúk?
Na megleptem magam a Hidden Stroke 2 APRM-vel MM-ben 1000ft volt.Aztán nekiesek még nem volt idõm
Ez egy kicsit vegyes :D mert a séma RCM 3.0-s az egységek viszont RCM 2.7esek:)
A legelsõ kép(kattints rá a kinagyításhoz)kis térképén(bal alsó sarok:D) jól látható a pályát végigszelõ frontvonal és az északi részén a nagy offenzívára készülõ csapat.Egy nagy vörös folt van ott.[hehe] Szép csaták voltak...
Egy kevés kép mai játszmánkról az RCM új sémájával és persze némi extrával:
Persze az árnyékon kell egy keveset még dolgozni :D
Megjelent végre a Sudden Strike 3. beszereztem a német verziót. Készítettem is gyorsan egy képet egy igazán különleges egységrõl:
Amúgy pár tipp a magyar pályához: a lovastiszt az kincs! A keletiu faluban vigyázz hog ykiket ölsz meg: aki semleges ne végezd ki, maximum a tisztet (mert õ is fogylul ejthet). Aki tmindeképpen el kell vinned a náci bázisra, az egy sergeant. Van belõlük több is de csak egy tudja a titkos információkat. Tehát aki soviet és sergeant azt jobb ha foglyol ejted és nem mészárolod le õket csak a bosszú kedvéért.
Tegnap toltam a könnyített magyar pályát, ahol már stug-ok is vannak és nem lõnek a katyusák. Itt már végre igazi harcok bontakoztak ki és igen jól haladtam. Kicsit hamar akartam mindent és nem építettem ki kellõen a védelmet az elfoglalt területeken, így egy idõ után mégis vereséget szenvedtem, de ez már tényleg az én hibám volt és újrajátszásnál már rutinosabb leszek. Szerintem errõl a pályárol egyáltalán nem hiányzik a katyusa tûz, bár növelné a realitást, viszont sokak által fusztrálóan nehéz lenne a pálya. A német szövetségesekbõl viszont nem sokminden volt. Harcok megkezdésének elején az elsõ orosz ellentámadás alkalmával észleltem, hogy a németek is nekiállnak a harcnak, majd néhány perc elteltével, mikor újra rájuk néztem, már egyetlen német egység sem volt, az utolsó szálig likvidálták õket. Gyanus is volt, hogy nyugati irányból miért is tünedezik fel mindig egy-egy orosz tank, amit a hátramaradt honvédeim likvidáltak kézigránátokkal. Csináltam képeket is, de sajnos otthon maradtak a gépen, majd behozom a melóhelyemre és feltöltöm õket.
Hihetetlenül jó képek. Kezdem igazán magyarnak érezni ezt a modot. Gyönyörûek a pályák.
Egy nehézturán áthajt a lövészárkon, és itt is egy 105 mm-es tarack fedezi a magyar tábort:
Székely lovas határõrök egy kilõtt T-34/85 roncsainál:
Székely lovas határõrök a Kárpátokban:
Na hogy tetszik? Ugye hogy mesés?
Egy 105 mm-es magyar tarack tüzelõállásban, álcázva a virágzó mezõn:
Magyar harckocsizók és lovastisztek egy vadászbombázók által felrobbantott T-34/76 roncsait vizsgálják:
Egy magyar Hetzer a kövérfüvû legelõn:
Sziasztok!
És igen! Elkészült a világ elsõ új objektumokat használó RCM 3.0 elsõ térképe, amin hamarosan egy MP mission lát napvilágot (de csak nekünk saját használatra). Pár screenshot-ot majd berakunk belõle Hawk-kal. Az 1944-es nyári Erdélyi térkép csodazép lett: virágzó mezõk, kis házikók, hegyek, fenyõk sziklák...
Axon generális, maj dvárom észrevételedet a 3.0 térképelemeirõl ha fenn lesz a srceenshot.
Amúgy Axon generális nem tanultam meg hogy a Führer parancsait követni kell mindenáron a suddenben? Ezt apály amiatt írtam. Sõt a többi Fall Gerlb-es pályán mégdurvább lesz: ha pl. csórni akarsz tarackot a szövetségeseidtõl, akkor kiírja a game hogy vesztettél... :P Úgyhogy mindig azt csináld a game-ben amit feladatul kaptál... Se többet, se kevesebbet! ;)
Minden jót, és maj dszámolj be a hibákról, ha valami nem megfelelõ a game-ben... Köszi szépen.
Jó játékot kívánok!
nem kell leereszkedni a magaslatról... neke dnem a várost kell elfoglalni! nem követed a parancsokat? Kis huncut... :P neked ott kell leni és megfogni a francia konvojt...
Amikor már én is leereszkedek a magaslatról, hamar eltünik az arcokról a magabisztos mosoly:
Megindul az agyaggalamb lövészet:
Deszantos alakulatom megérkezik:
Végre sikerült belepillantanom a Fall Gelb pályába. Elsõre nagyon tetszik. Most végre haza is viszem és otthon is tolom:
Tegnapo ismét multiztunk... A két olasz hegyhadosztály azt a parancsot kata, hogy a délen állomásozó két francia hadsereget feltartóztassa. sajnos ez nem sikerült nekik:
Egy magányos páncéltörõágyús olasz tüzéralakulat:
A francia hadsereg könnyûharckocsijai a benzinhián ymiatt megtorpantak a végsõ cél elõtt:
Egy valós kép: egy Char B1-es nehézharckocsi és a kísérõgyalogság:
Ez egy 1939-es kép: francia egységek egy hadgyakorlaton:
Ez pedig egy 1939 õszi lengyel kép: ami nt látható: Polski-Fiat 621L teherkocsik és könnyûharckocsik akcióban valahol Mlawa környékén 1939 szeptember 14-én.
Ne haragudj, de nem volt idõm rájuk. Nagy volt a rohanás és ami kis idõm volt, azt meg a Blitzkrieg 2-re szántam, mivel az ottani közösségnek is tartoztam egy rakás ígérettel. Próbálom magam utolérni és tesztelni a pályákat.
Én sajnos csak egy screenshotot tudtam készíteni két életmentés között :D
Ez a kép egy sikertelen francia gyalogos támadás elsõ pillanatát ábrázolja. Amint látjátok, egy elsõ világháborús eredetû Char 2C fedezi a francia támadást. Sajnos eme támadás eléggé merész volt a géppuskákkal, ágyúkkal megerõdített nyílt utcán... hamarosan a támadó katonáimnak csak a vérzõ hullái borították az aszfaltot.
Amúgy, valóban a reális francia egységelosztás nem volt szerencsés... A farncai nehézharckocsik lassuak voltak és gyakran meghibásodtak, és kevés is volt belõlük. A francia katonák gyengén kiképzettek voltak. A francia tüzérség veszte után a városban megpecsételõdött a francia védelem sorsa. Pár érdemleges francia akció: rövi dideig elérték a farncia csapatok az északi gyár környékét, de stabil hídfõt nem tudtak ott kiépíteni. Egy utcát pár percre sikeresen birtokba vettek, de megtartani nem tudták azt sem. A francia védekezõ fegyverek elégtelen mennyisége és mûködési problémái miatt. A ygorsan mozgó német könnyû harckocsikkal nem volt bírás... a Char B1-eseket, Somua S-35-ösöket megkerülték a 38T-k és Panzer I-II-III-asok és az õket kísérõ német gyalogság robbantotta fel õket gránátokkal, páncéltörõ puskákkal, esetleg a tüzérség vagy a bombazápor végzett velük.
A Char B1-esrõl egy vicces sztori: az egyik mellékutcában megállt a franci anehézharckocsi és körülbelül 5 német páncélos lõtte közvetlen közelrõl, de kárt nem tudtak benne tenni. A Char B1-es mint egy korai Tigris sorra szedte ki a német csodabogyó tankokat, ám a német tüzérség sikeresen felrobbantotta a magányos vadászt.... :(
Igencsak valós csata volt, átéreztem a farnbciák sorsát 1940-ben.
És mi a helyzet a pályákkal maiket küldtem Axon?
Jók a képek. Szeretem ha mások is tolnak be képeket, mert ilyenkor mindig hangulatba jövök és kedvet kapok a játékhoz.
Az RCM 2.7-et meg csak akkor adjátok ki ha tökéletes lesz.
Egy kis folytatás::D Egy Pzkw III örzi az utcát:
A Whermach ellentámadás elindult:
és végül sikerült lekapni egy kis játékhangulatot is...:)
Ja és elfelejtettem említeni hogy egy RCM 2.7es beta verzióval játszunk a mi egy halom
új egységet és új hangeffekteket tartalmaz Persze idõvel letölthetõ lessz,de még csak nekünk van meg hogy tudjunk
játszani
Na,készítettem pár screenshotot a mai multi csatáról ami Franciaország elesésérõl
szólt.És valóban el is esett:D Egy szép kis francia-német városi csata volt. A kezdõcsapatom egy része
Egy sikertelen bombázás,mert rossz volt az ellenséges tüzérség helyzetének
koordinátái:D
Bütyök támadja a frontvonalam:
pak40-el szétköttem egy francia Somua S-35-öt:
Sebaj, legalább ujabb egységeket tudunk kilopni belõle! :D Sajna az RWM játéktechnikailag eléggé gyehennán muzsikál, gyakorlatilag semmi köze a valós harci helyzetekhez.
A sudden Strike 3-ról meg annyit, hogy vaszleg ugyanazon a 3d-s módszeren fog alapulni, mint a Codename Panzers. Vagyis elbúcsúzhatunk, a 200 tankból álló páncélos rohamoktól. :(
Csináltam két képet:
Nem akarok totál ünneprontó lenni, de mégis bejelentem, hogy közben elkészült az RWM6.7-es mod is. Már ki is adtak hozzá egy patchet 6.71 verziószámmal. A 6.7-es mod már final verzió. Jövõhéten - 7 évnyi várakozás után - megjelenik a Sudden Strike 3, de azért jó látni, hogy még mindig készülnek modok a sud2-höz is.
Üdv.
Ezen örömteli események mellett - aminek persze én is részese vagyok - az RCM fejlesztése tovább folytatódik. Emellett rengeteg új MP pálya is fog készülni.
De ezt úgyis tudjátok. Mit tépem én itt a számat? :D