n amajd csinálok egyet, csak neked... Operation Axon lesz a címe, de melyik nemzettel akarsz lenni? Ne nevess, tényleg megcsinálom!
Az RWM 6.7 modból valóban a beta4 volt az utolsó beta verzió, de azóta már megjelent a final verzió, amirõl elsõre mindenki azt hitte, hogy tényleg final. Nos a leírásban benne van, hogy tulajdonképpen ez egy beta5 verzió, de ha nem lesz benne nagyobb bug, akkor ez egyben a finalnak is tekinthetõ. Várom a single pályát :-)
Na amúgy ha végeztem a kampaign-ommal, csinálok csak Neked Axon egy RWM 674b vagy milyen verziójú SP pályát oké? Nem tudom megjegyezni a RWM verzióit mert annyiféle van.. valami 67.4b van meg asszem... neked is megvan?
Egyrészt igazad van, másrészt szerintem a sudden strike nem alkalmas a valóság teljes lemodellezésére. Egyszerûen nem arra tervezték, de a moderek tényleg próbálják kihozni belõle a maximumot. Amire viszont tényleg alkalmas az a hozzászólásod utolsó 4 sora, ezeket tényleg meg lehet valósítani.
Harag? Ne viccelj :-) Olyan kevés sudden strike fanatikus van ebben az országban, hogy muszáj testvéri szeretetben élnünk és ezt most tényleg komolyan gondolom. Egyszer volt itt egy komolyabb összezördülés. A wargamer oldaláról beszúrtam ide néhány képet, melyet egy sudden strike multis ütközetbõl készített az oldal egyik tagja (nickjét nem tudnám soha megjegyezni, annyira értelmetlen karakter sorozat volt). Valószínûleg õ is bekacsintgat ebbe a fórumba, mert rögtön megjelent és hõbörgött, hogy azok az õ képei és csak õ használhatja, meg hasonló értelmetlen baromságokat puffogott. Neki is ugyan azt mondtam, hogy jó ha van 10-20 sudden fanatikus ebben az országban és nem háborognunk kellene egymással, hanem elbeszélgetni eme csodáról. Nem vette a lapot a srác és tovább hõbörgött, majd kibújt belõle az alpári és a fejemet akarta széttaposni ha jól emlékszem. Én erre továbbra is a sudden közösség összetartásáról beszéltem neki erre elhúzott innen. Engem abszolult nem zavar ha máshol is bemutatják a képernyõ mentéseimet, sõt örülök ha mások is láthatják ezt a játékot. A srác annyira beképzelt volt a weblapjuk miatt, hogy nem akart leszálni a magas lóról és ügyvédekkel meg jogdíjakkal fenyegetõzött. Szóval orvosi eset volt. Annyira remek a weboldaluk, hogy most sem elérhetõ, annyira szarul van megoldva a technikai háttér. Egy évbõl jó ha 50 napon elérhetõ az oldaluk. Erre nem büszkének kellene lenniük, hanem szégyenkezni kellene miatta és nem höbörögni kellene, hanem kijavítani a hibákat. Magam is készítek és tartok karban webszervereket, így talán még segíteni is tudtam volna nekik. Ennyit a végtelen bunkóságról és a suddenes összetartásról. Haragról még csak annyit, hogy a hõbörgõ srác iránt sem éreztem egy pillanatra sem haragot, csak sajnálni tudtam.
Csak csatlakozni tudok Bütyök véleményéhez. Némelyik módban annyira el vannak túlozva dolgok ilyen vagy olyan irányba, hogy egyszerûen hihetetlen. Így nincs értelme a dolgoknak. Pl.: a valóságban a páncélosokat azért találták ki, mert a gyalogság lassan mozgott, nem volt védettsége, se tûzereje. Ha van tank akkor minek superman-szerû katonákkal operálni? Ha van tüzérségi ágyú, akkor miért nem pontos és miért nincs ereje? Ha van repülõgép, akkor miért nem használjuk? Ez lenne a reális modellezés?
Egy frászt.
HA túllépünk azokon az egyszerû sztereptípiákon és a félmûveltek szájából elhangzó közhelyeken, amik ma a II. világháború témája körül a köztudatban forognak, és belemélyedünk jobban a téma harcászati, haditechnikai dolgaiba, vagy ha egyszerûen elolvassuk Heinz Guderian Achtung, Panzer! címû könyvét; tisztán kirajzolódik az a mozgó, villámháborús taktika, ami az emberiség legnagyobb katonai akcióját jellemezte, oldaltól és idõszaktól függetlenül. Ha már egyszer van rá mód és lehetõség, hogy teremtsünk egy olyan rendszert, ahol az egységeket archív állománytábla alapján is összeállíthatjuk. Ahol egyszerre több száz egységet irányíthatunk, fegyvernemeket vonhatunk össze, és egy VALÓS harci helyzetet játszhatunk le - akkor miért egyszerûsítik le a MOD készítõk az egész játékot egy Tigris és egy T-34-es közötti különbségekre? MErt hát a II. világháború nemcsak sztálingrádból kurszk-ból meg Normandiai partraszállásból áll.
Jómagam ezért folytatom az RCM sorozat fejlesztgetését.
Igyekszem arra törekedni, hogy a nagyobb nemzetek melett a kisebbeknek is rendelkezésre álljon mindegyik fegyvernem. Mert a háború õket is legalább annyira sújtotta, mint a nagyokat. - Hogy egy olasz bersanglieri alakulat összecsaphasson szerb partizánokkal. - Hogy a Mannerheim vonal vodkanyelõ finn síbajnokai megszívathassák az orosz medvét. - Hogy egy Barbarossa hadmûveletben a Dél hadseregcsoportnál ott legyenek a Gyorshadtest és a Commando Supremo alakulatai is. - Hogy az 503. Nehézpáncélos ezred vállvetve harcolhasson az II. Egyetemi rohamzászlóaljjal.
Remélem Axon azért nincs harag köztünk... :D
Aham, értem... Jó, jó erlismerem hogy sokat foglalkoztak vele. És amúgy milyen taktika kell hozzájuk? Ha nem aprít a tüzérség, ha nem lehet kilüni egy ellenséges páncélost, akkor taktika ide vagy oda, hiába minden... ha két nyomvadt géppisztolyos katonát alig lehet kivégezni, akkor hogyan lehet egy magaslaton Királytigrisekkel õrzött magaslatot bevenni? na mindegy... Az egységek tényleg nagyon szépek bennük és jó nézegetni õket, de nem tudom kihasználni õket... lehet hogy csak egyszínú Párduc van a Sudden 2-ben, míg a RWM-ban 5féle, de a sudden 2-ben legalább lehet vele aprítani... még ha csúnyácska is az a mogorva sötétszürke szín...
Amúg viszont lehet benne valami, hogy multizáshoz találták ki... erre én is gondoltam, mert akkor mindkét fél emberi iránytású, míg singlenél a PC irányít...
Úgy látom, hogy mindig azok voltak éppen gyengék akiket te terelgettél. lehet, hogy túlságosan megszoktad az alapjátékot és a modokban módosított egységekkel már nem tudtál megfelelõen taktikázni, pedig azokhoz már más taktika kell mint az alapjátékban. Természetesen nem kötelezõ játszani a modokkal, de a belefektetett munkát el kell ismerni. Én szeretem õket, mert roppant gazdag az egységválasztékuk az alapjáték szegényes kínálatához képest. Ezeket a modokat egyébként pedig multis játékra hegyezték ki, ott nem jönnek ki ilyen bosszantó különbségek.
Kihasználva a netem adta lehetõségeket, letöltöttem a sokak által istenített más mod-okat is... Hát, most én leszek a feket bárány, vagy csak én nem tudok sudden-t játszani, de borzalmasak... sõt: B O R Z A L M A S A K ! ! !
Az egy dolog, hogy a sivatagii sémákban Comet cirekálóharckocsikkacsintgatnak rám, de hogy a 105 mm-es löveggel felszerelt Semovente rohamlöveggel 3 (!) lövéssel tudok kilõni egy M13-as olasz könnyûharckocsit az már sok... Ez pl. a RWM-ban van... de hagyján... Amikor az egyik pályán 4 SS katona sértetlenül átgyalogolt egy 4 Zis-3-as és 122 mm-es löveg (8 löveg) zárótüzén, akkor azt mondtam, amit "éjfélkapitány" írt a Sudden 2-rõl: játszon ezzel aki megcsinálta...
A Lon Range Mod sem jó, ott kipróbáltam egy gyári SP pályát... amikor 5 náci generálist kell kinyiffantani a britekkel... Hát mit mondjak.. egy német katonát lüttem 3 szakasz gyalogsággal és alig akart kimulni, miközben kivégzett 10 katonámat... pedig a mesterlövészeim is adták neki az ólmot...
Talán a Network Mod a legjobb, bár ott is kamilláztam, amikor 3-at kellett bazookával lõnöm egy Panzer II-esre... aztán amikor megláttam egy Párducot, akkor ki is léptem ajátékból, mert fogalmam sem volt, hogy mivel pukkasszam ki... Azt hiszem hogy szép egységek ide vagy oda, ha szórakozni akarok, akkor a sima Sudden 2-t használom...
Lehet hogy részrehajlás, de a Real Combat Mod a legkirályabb... Méghogy Valós Hadviselés Mód (RWM)! ha ezek valós paraméterek, akkor már 65 éve horogkeresztes zászló lobogna a Kreml épületén és a Fehér Házon... 100 mm-es ágyúval 6 (!) lövéssel sem tudtam kipurcantani a királytigrist! A 152 mm-es ISU-m meg sem karcolta az Sdf.Kfz. 231-et... Na de várjunk! Gondoltam, most felhagyok a szövetségesek iránti érdeklõdésemmel és kipróbálok egy pályát ahol németekkel kell operálni... hát ott meg 2 IS-2-es meg pár KV-85-ös náhány T-34-essel úgy szétszedte az egész Nashornokkal, Párducokkal, Panzer IV-esekkel, 88-asokkal védett territóriumomat, hogy csak pislogtam mint csótány a fogkrémre...
nekem nem tetszenek a Mod-ok, szerintem lis is szedem õket... Marad a sima Sudden II és a RCM a Resource Warban...
Amúgy lehet hogy a játékstílusom nem megfelelõ, mivel a Foreverrel sem tudtam játszani... Sudden II-ben viszont 5 T-34/85-tel elfoglaltam Berlint... megcsináltam a Going In nevû Sp pályát legnehezebb fokozaton.
No mindegy, nem vagyunk egyformák, de leírtam véleményem...
Ezek nagyon jó képek és végre ízelítõt kaptunk kifinomult humorodból is ;-)
Hohó! Új screenshotjaim születtek amig teszteltem pályáimat.
Íme:
Ahogy a Here my train comin' címû, 3. küldetésben nyomultam elüre utászaimmal, kedves dolog történt, rögtön amint átkeltem a lerombolt hídon... Ugyanis Knoller százados kiszúrt egy francia 75 mm-es páncéltorõ ágyút. A gépi szövetséges mesterlövész pedig leszedte az ellenséges tüzéreket róla. Knoller százados szolgálatba állítatta e fegyvert:
Késõbb igen hasznosnak bizonyult e fegyver, amikor a gyalogságot kísérve egy-két Char B1 bis nehézharckocsi tévedt az útjába:
A vasút azonban el volt aknásítva. Knoller százados feltalálta magát... a közelben legelészõ teheneket hajtatta rá az aknamezõre. Odament a bocikhoz, megsímogatta õket, adott nekik nyalósót, ami minden német páncélautóban megtalálható, na jó, nem mindegyikben, de Knoller századoséban éppen volt, mivel eredetileg egy É-Németországi faluból származik, családi farmjukon teheneket tartanak, és ezt hozta talizmánként magával. Azt n meglepõdött Knoller százados, mert ezek a megszelidített tehenek szakszerûen szedték fel az aknát, úgy hogy a szakképzett utászok nem hittek a szemüknek:
Na egyelõre ennyi... majd lesz még screenshot... :D
egyelore sehonnan sem tudod letolteni, viszont msn-ben elküldöm a letesztelt pályákat.
mert akkor a 2.7-nél már campaign is szerepel majd....
Jó lett a kampányHonnan tudom letölteni? Régebb én is készítettem single mapokat,de meguntam és letöröltem öket.Közelebbröl én is nekilátok valaminek,meghoztad a kedvem:) A japcsi utolsó pálya az nekem is tetszik,ha az a pálya amikor kell tartani a repülöteret és megállás nélkül dobálják az ejtõernyõs katonákat az amcsik.
A kampánykészítésedhez meg van helpem ha érdekel:D
Szóval Axon, ha leteszteled a kampány pályáit, akkor csinálok magyarnyelvû ablakokat is... :D
Azt könnyû megcsinálni... legyen magyar verzió is? csak a "phrases" menüpontban leírom magyarul.. akkor magyarra cserélis automatikusan.
No, kiprobáltam a long Range Moid-ot... Jópár szép unit van benne, de és tetszett nagyon, mondjuk a lovaskocsi tök rusnya... valamint ami M7 Priestnek van írva az valójában M59 (asszem) (105 mm-es tarack Chaffee alvázon, ami a koreai háboróban volt használva). A Priest váltotípusa volt, s talán ezért keverte össze a készítõ...
Naa RWM-ot is kiprobáltam
A RWM tele van szuper egységekkel, bár nem tudom hogy a sivatagi sémában mit keres pl. Jackson és Pershing, valamint T-35 a ruszkiknál, de bánja kánya... Azér tmajd készítek egy single missiont ebben a modban is... :)
Remekül néz ki a kampányod. Kár, hogy nem tudod összefûzni igazi kampánynak. Egyébként a felugró ablakok üzeneteit nem lehetett volna magyarul (is) elkészíteni?
Ja Axon! A háborgó tenger az a szerkesztõbõl ismert hópacával van megcsinálva, csak a víz szine eltérõ a megszokottól.
Axon, királyak a modernkori képek, de a táj tul szegényes...
Amúgy ha kedvenc pályákrol van szó, mindenképpen megemlítem az én kedven cpályámat: a sima Sudden 2-ben volt a V2 nevü pálya... az valami isteni... csak gyalogsággal lehet átkelni az ellenséghez, de a pálya végére már 6 Tiger II, 18 Tiger I, 4 Ferdinand volt az oroszaim kezében. Nehézpuskával zsákmányoltam õket... :) Valamint másik kedvenc pályám, az generális fokozaton a japán campaign utolsó pályája... nagyon brutális...
Nah, szóval izelitö a campaign-ombol:
Kicsit gépiesek a pályák, tehát ha volt egy alakulatod az egyik pályán, akkor azt azt követõn is megjelennek, de nem Te irányitod õket, hanem gépi szövetségesek... Mindig felugro ablak mondja meg hogy mit kell csinálnod, vagy ha baj van figyelmeztet. ha elkezdesz kalandozni, akkor éppúgy eg yablak szól, hogy koncentrálj a feladatra és elindít egy visszaszámlálást. Mivel volt idõd kalandopzni, akkor biztos van idõd az igazi feladatra is.. és ha nem teljesíted az igazi feladatot 5 percen belül akkor az OKH lefujja a küldetést és lefokoz... tehát defeat lesz kiirva... Amúgy egyik feladat sem összetett, szinte mindig csak egy feladat van. Régebbi pályáimon volt úgy hogy egyzserre volt 6-8 feladat is, de itt mindig csak eg yvan, és arra kell koncentrálni... eltéveszteni nem lehet, mert mindig egyértelmûek az utasítások...
Na szóval pár kép. A French tanks címû pályán ide akarnak eljutni a farncia neházharckocsik és szállítójármûvek:
Amint írtam. mindig felugro ablak adja a parancsot:
Az elsõ pályán ejtöernyön jönnek a katonák, akikkel meg kell állítanod a konvojt:
Ja az utánpótlás és felszerelés is ejtõernyõn érkezik... :D
Ami most következik, na az a tuti... A campaign második pályáján az elõbbi alakulatodat ismét láthatod, de már nem Te irányítod õket. Gépi szövetségesként tartják a magaslatot.
A második pályán a térképen alul kell megindulnod. Kapsz egy generálist is, meg egy sIG-et is... nagyon hasznos cucc, és valami csodafegyver is, mivel gyakran elõbb felrobban a célpont, mint ahogy a lövedék becsapódik... sdzerintem bug, de ki tudja... valami hipergyors lövedékfajta lehet.. :)
Rügtön a küldetés elején tudsz kapturelni egy tuti Renault harckocsit.. brümm-brümm... van proõaganda autód is amin a Führer mézédes-bájos hangja csilingel, ha ellenségre irányítod a hangszórót...
Ugye emlitettem hogy a campaign másik részében a Maginoit-vonal ágyuit kell kiiktatni.. na nekem könnyedén sikerült...
És ezzel a jelenettel kezdödik a 3. pálya is... ahol az elõbbi egységed, generálissal egyótt gépi szüvetségesként védelmezi az elõzõ pályán elfoglalt várost és a Maginot-vonalat...
És íme a 3. pályán megkapott kezdõegységed:
egy tuti kis utászalakulat... egy zseniális Sd.Kfz. 231 páncélautóval, ami méltó ellenfele a Char B1-eseknek.. :D :D :D na jó, van egy sIG itt is...
Remélem tetszett az izelítõm... Ja hogy tetszik a retro-táj? Szerintem nagyon kedves kis környék... a városok is szépek, az ember szive szakad meg amikor szétlövi a kis házikókat, fácskákat, bokrocskákat... (amiken kismadarak csiripelnek, mint pl. a magaslaton az ejtõernyõsös pályán).
Véleményeket kérek, és ötleteket... :)
Üdvözlettel: Bütyök, aki ontja magábol a jobbnál jobb pályákat. :D
ja csak az abajom, hogy hogy single missionokban van meg a campiagn.. nem tudok rájönni a rende scampaign készítésre... sebaj, így is élvezhetõ.
Halihó!
Visszatértem... van netem... Nekem is van az uj 2.6-hoz egy komplett 1940-es campaign-om. Németekkel kell franciákat attakolni... nagyon zsír. Pályák ígéretes címei: Fall Gelb I. - French tanks
Itt ef yfrancia konvojt kell megállítanod az ejtöernyoseiddel, nehogy eljussanak az üzemanyaglerakathoz
Fall Gelb II. - The cannons of Maginot-line
Itt át kell kelned a folyón, és kiiktatni a Maginot-vonal ágyúit.
Fall Gelb III. - Hear my train comin'
Itt biztosítanod kell Rommel csapatainak benzinutánpótlását szállító vonatot.
Fall Gelb IV. - Towards to Montcornet
Harc Montcornet elõvárosában, illetve azokban az elötte lévõ városokban, amikben az elsõ 3 küldetésben nem kaptál parancsot.
Fall Gelb V. - Fight for Montcornet
harc Montcornet-ért... Ez már ismerõs lehet, csak új egységekkel, kicsit más a táj.
Amúgy visszatértem a Sudden I és Forveer világához kicsit és olyan meseszerõre csináltam meg atájat.. Kis bolyhos vidám fácskák, kis kuckók, madárdal, szálsüvítés, vízcsobogás... Pár screenshot-ot majd berakok ide. A campaign pályái gemyásra épõlnek és gyakorlatiléag ahogy a sudden 2 vagy a resource war gépi pályáin, gyakorlatilag egy dabarokra szedett nagy pályán zajlanak az események.. Vannak szövetséges csapatok, akik asszisztálnak neked, vagy éppen a gyatra hadvezetés miatt keresztbe tezsnek neked... Tehénkék legelkésznek és civilek mászkálnak... tehát zajlik az élet franciaországban, miközben támadsz...
Ezek jó hírek. Bíztam benne, hogy nem áltál le a fejlesztéssel. Ismereteim szerint te vagy az utolsó aktív modfejlesztõ a földön :-) Egyedül az RWM 6.7-es modot fejlesztik még, bár abból nemrégen kijött a final beta amire azt mondták, hogy az utolsó béta volt és tulajdonképpen az a végleges és csak akkor nyúlnak még hozzá, ha valaki valami eszméletlen nagy bugot talál benne, így annak a fejlesztése is befejezõdött.
Lassan végleges formát ölt az RCM 2.7, benne a régi-új nemzetek mellett egy-két igen hasznos és tetszetõs ínyencséggel. pl.: a civil autók, buszok, traktorok A vonatokhoz utasszállító és marhavagonok kerülnek, megmozdítva a pályakészítõk fantáziáját... Olaszország, USA, Franciaország, Finnország készen áll. Még Anglia van hátra, valamint a sivatagi séma ujradolgozása. Hogy mennyi ideig fog tartani, nem tudom. Az RWG-ben viszont sok okos egységet, hangot találtam, bár inkább a játszhatóságra fektetem a hangsúlyt. Képzeljétek: most akár archiv állománytábla alapján is összeállíthattok alakulatokat...
Hogy mikor lesz kész? Karácsonyra biztos.
Jah, és az RCm 2.7 tartalmazni fogja a The Winter War (RCM 2.0)-t is.
Köszi a segítséget, úgy néz ki jó lesz. Az egész topicot átolvastam, de tök sok új infó van benne, úgyhogy mindenképp olvasgatni fogom még. Ha esetleg a telepítésekkel valamilyen gondom lesz, úgyis kérek segítséget.
Egyébként az egész topicot végigolvastad? Mert az RWG modból raktam már be ide képeket régebben, na meg rengeteg más modból is vannak szépszámmal képek. Érdemes végigtanulmányozni mindet.
Egyébként le a kalappal az RWG mod készítõi elõtt. 2 komplett kampányt készítettek a modjukhoz. Ezért nem is hagyományosan kell elindítani a multimodswitcherrel. Ha jól emlékszem rak ki indító ikont az asztalra.
Az RWG modot már régebben szedtem le, de nem emlékszem, hogy problémám lett volna a letöltésnél, pedig én sem értek az orosz kriksz-krakszokból semmit. Nekem megvan a 111 megás hang állomány is.
Megnéztem az oldalt: http://forum.sudden-strike.ru/downloads.php?do=file&id=1776 Lepj be a fenti címre. Középen van egy link: [Скачать RWG Sound Library/Звуковая библиотека мода RWG] Elvileg ez a link vezet a sund RAR-al tömörített állományához. Ha közvetlenül ráklikkelsz akkor tényleg hieroglifák jelennek meg, de az egér jobb gombját megnyomva a lenyíló menübõl válaszd ki a hivatkozás mentése más néven menüpontot (firefoxnál legalábbis így nevezik, de explorerben is biztos van hasonló menü). Szépen elindul a letöltés. nekem a file neve downloads.php lett, de ez nem gond. Nevezd át bármi mássá, csak rar legyen a kiterjesztése. Például: sound.rar Ezután már ki tudod csomagolni.
Sziasztok! Elég régóta játszom már a Sudden Strike különféle verzióival, de eddig még nem futottam össze a világhálón hozzám hasonló "õrültek"-kel. Jó tudni, hogy másokat is érdekel kicsiny hazánkban ez a naccerû játék. Végigolvastam a bejegyzéseket, sok minden újat találtam, köszi. Axontól annyit szeretnék kérdezni, hogy az RWG modhoz az orosz oldalról hogyan sikerült a hangokat letölteni, mert nekem a letöltésre kattintáskor egy külön oldalon valami hierolifa jön be. Maga a mod és a pályák lejönnek, csak a hang nem. Azt meg azt írják mondenképp kellene hozzá. Elõre is köszi a segítséget.
SS forever
Amik játék közbe elöugranak,abba le vannak irva hogy mik a teendõk
A negyed órás játékidõm végére értek a frontvonalba a 88-asok. Nem tudom, hogy jönnek-e még repülõk, mert hátul akartam õket felállítani, hogy csak légvédelmi szerepet lássanak el. Nem is gondoltam arra, hogy visszavonuljak a városba. Tartani akartam a frontot az utolsó szál emberig :-) Azt gondoltam, hogy majd folyamatosan jön az utánpótlás.
Az elsõ két támadás után vissza kell vonulni a frontról a városba,így a megosztott erõ egy helyre fokuszálódik és jobban fogsz tudni védekezni. A Flak 88asokat leszálítottad a frontra?
Kipróbáltam. Hat(!) órán keresztül kell tartani a frontot! Ilyen hosszú játékidejû pályával még nem találkoztam. Negyed órán át toltam, de a balszárnyamon már nem marad sem ember sem páncélos. Már csak 5 óra 45 percen át kellene tartanom a semmivel a ruszkik áradatát...hmmm.
Nagyon jó hangulata van,részletes leírással meg minden.Olyan mintha egy igazi front harcot irányítanál. Aztán irj vélemény,kiváncsi vagyok hogy fog tetszeni.
Van egy nagyon jó pálya amelyért mégis játszok a móddal.A Seelow Heights,végtelenszer tudnék játszani azon a mapon.
Ez tényleg egy szép mód meg minden de amikor egy hason fekvõ katonát eltalált egy 88as ágyulöveg az meg kuszott tovább én azonnal kiléptem a játékból...:(
Hajrá :)Szerintem vegyél ki minden hangefektust és skint,nagyon jók.És az új scheme is szép dolgokat tartalmaz
Hmm. sok-sok szép modell és Desc. amit felhasználhatok!
Ezt vizuáljátok! Sima gépfegyveres katona, parancsnokként, távcsõvel!
Gyönyörû festésû jármûvek. A lényeg viszont a felsõ sorban van. Új képeket kapott a gyalogság!
Éppen csak belenéztem és mindössze 3 képet készítettem, mert nincs idõm többre (lejár a munkaidõm). Ezeken is el lehet csámcsogni, szóval csipázzátok.
Menü:
Megjelent az RWM 6.7-es mod 5 beta kiadása. Tölthetõ: innen
Érdekesség, hogy a letöltött állomány neve final, míg a kommentben beta5 található. Majd csekkolom és tolok néhány képet.
Szia!
A Resource War-hoz új mod az RCM2.6, de már készül a 2.7 is. Ha kicsit visszanézel a topicban, akkor láthatod, hogy felfedeztem egy új modot a Resource Warhoz. Ez a Warzone mod és elég sok képet belinkeltem. Ez modern kori mod, nem 2 vh-s. A többi modban nincs változás. A Sudden strike 2-höz készül az RWM6.7 mod, már a beta4-nél jár és letölthetõ. A többi modból nincs változás.
Régen jártam itt, régen is játszottam ,de most ujra elkapott a vágy hogy megcsillogtassam harcászati tudásomat :D Azt szeretném kérni, hogy a legujabb frissítéseket, és modokat hol találom, illetve mik kellenek most a játékhoz. Szokott lenni valami közös játék, szervezettebben, mondjuk TS-el? üdv W.
Azt már sokszor láttam, fel is másztam rá többször is.
Érdekessége, hogy az oroszok kihozták a laktanyából, felmentek vele arra a beton talapzatra, majd felbõgették a motort és elzárták az olajvezetéket, ami a hengerek kenéséért felelõs. Rövid idõ után besült a motor, majd kiszáltak és otthagyták. Persze az ágyút még a laktanyában hatástalanították.
Hortobágy község bejáratánál láttad a kiállított T-34/85-ös tankot? Közvetlen a 33-as út mellett, Debrecen felõl. Ezt a "gyõzelem" emlékére állították oda.
Hajdúszoboszló balmazújváros felõli részén van egy legelõ és ott megtaláltam a géppuska fészket. Mesélték, hogy még ma is ott van... hát tényleg ott volt. Néhány honvéd próbálta ott visszaverni az ázsiai hordákat... sikertelenül. A fû teljesen benõtte az alját is, de ettõl még elég jól felfedezhetõ, mivel elég mélynek ásták. Na ne I. világháborús lövészárok rendszerre gondoljatok csak egy nagy gödörre :-)
Sajnos nem, mert a játék motorját nem áll tudásomban bolygatni, csupán jobb kasznit, szebb festést stb. tudok adni ennek az RCM 2.6 nevet viselõ autónak.
A magyarország feletti légicsatáról annyit, hogy már van egy multipályám, ami a Debreceni tankcsatát eleveníti fel. 2x2, vagyis egy német-magyar és két orosz csapat küzdhet egymás ellen. A egyik orosz csapat behívható repülõi szovjet gépek, a másiké pedig nem más, mint a 17. amerikai légihadsereg stratégiai bombázó különítményei. Ezek ketten olyan erõt képviselnek, amit csak igen nehezen képesek elhárítani a német-magyar koalíciós erõk. A pálya 384x384-es, rajta Debrecen, HGajdúszoboszló, Hortobágy, Balmazujváros... A híres magyar puszta, legelõ gulya és tanyavilág, végtelen nyitott tér a páncélosok számára.
Szerintem a RWG 1.0 módot érdemes felhasználni.A légi csata megoldását(azokkal a repülõtipusokkal amik benne vannak a RCM 2.6osba nagyon szuper lenne a mód,és azt irtad hogy még bövült a repülõ tipusok száma,hüha bele se merek gondolni),házakban történõ harc szimulációt és a házak tartosságát érdemes lenne áttenni az RCM-be.Plusz még nagyon jól meg van csinálva a maxim és a többi gépfegyver is.
Még valami azt meg tudnátok-e csinálni hogy a supply truck-kal lehessen szögesdrotot felhuzni és homokzsákos fedezékeket(ugy mint az editorba,szabadon mármint oda formálod ahova akarod)létrehozni amiket az ellenség csak akkor lát ha felfedezi? Mert elég rossz az a megoldás hogy egy map készen tartalmaz ilyen fedezékeket és akkor bombázással vagy ágyukkal simán szétcincálod a poziciót.Érdekesebb lenne ha egyszer fel kéne fedezd és csak utána tudnád kilöni a poziciókat.(multiba jelent ez sokat mert singlebe ezt fel lehet ugyis fogni hogy már elötted felfedezték és téged küldtek a megsemísítésére)
Egyébként Szálasi-röppentyûbõl tudomásom szerint 15-20db.-on kívül nem készült több.
Hopp! Tényleg szálasi röppentyû a neve és nem Horthy. Elírtam. A Hidden Stroke 2 készítõi jól levédték a játékukat a kutakodás ellen, ezzel a formátum változtatással.
Namármost tengeralattjáró modelljeim vannak, a PWM-ból, sõt leírás is van hozzájuk. Egyetlen szépséghibájuk, hogy nem tudnak lemerülni, és mindvégig a felszínen vannak. elsõdleges lövésük torpedó, ami igen hasznos tud lenne a nagy hajók ellen. Másodlagos lövésük pedig egy forgatható 88-as ágyú, ami a torony elõtt foglal helyet. Ami a HS2-t illeti, sajnos nem tudok kiszedni belõle semmit, mert nem *.sue kiterjesztésûek a forrásfájlok, így nem tudom kitömöríteni õket :( Ami a szálasi Röppentyût illeti, az leginkább egy Maxim Géppuskához hasonlít, és primary shot-nek be tudk állítani bazookát vagy Panzerschreket., így ez megoldható :D.
Hmm. egyedül a V1-es szárnyas bombát hiányolom mindenféle sudden verzióból, mint kamikaze repülõt.
Kimenthetnéd a Hidden Stroke 2-bõl a tengeralatjárókat, meg azt a remek háborgó tenger témát. Nézd meg az #1349#1353#1359-es képeken azt a légvédelmi rakéta kilövõt. Nem lehetne felhasználni a Horthy röppentyûkhöz? Ezeken is két rakéta van.
Remek képeket látok itt. Ismét csak jó hírrel tudok szolgálni. hosszas stagnálás után ismét nekiláttam az RCM széria folytatásának.
Eddig csupán 3 új légvédelmi ágyút. ( 72k 25mm, 61k 37mm és M2 90mm) kaptak az oroszok, valamint a P-39-es Aircobra jelent meg a nyugati, sivatagi és a keleti hadszíntér felett. Az oroszok Land.Lease-ben cirka 3000 darabot kaptak belõle :D Ezután az angolszász légierõvel fogok foglalkozni.
Továbbá végre-valahára felkerült a sudden-strike-maps.de honlapra egy BugFix Patch, amiben - 20 új egység mellett - a 2.6 gyerekbetegségeit igyekeztem orvosolni.
Igen,tényleg nagyon sok munka van az új egységek elkészítésével és animálásával.És bizony szépen ki vannak dolgozva,ezért is ismerem el.
Rengeteg munka van egy ilyen mod elkészítésében, mivel egy WWII-es játékról van szó, így a modern háború minden egységét el kell készíteni. Ez tenger sok munka. Másrészt nem ez az elsõ modern környezetû Sudden Strike klón, de talán ebben a legélesebbek az egységek textúrái, ezért nagyon szépek. A képek ezt nem is tudják teljesen visszaadni, csak a játékban látszanak igazán.
Hmmm....jól néz ki,a menüképek tényleg nagyon tetszetösek.De én azt hiszem megmaradok a wwII-nél.Habár van egy barátom akinek nagyon tetszene,meg is mutatom neki a képeidet.
Megérkeztek a T72-es nehézpáncélosai is. Sorsom kezd megpecsételõdni:
Közben egy felhõnyi csapatszállító helikoptere tünik fel, amelyek a hátamba próbálnak kommandósokat eljuttatni:
Még egy légelhárító, ami aktívan aprítja a szárazföldi egységeket is, és igen jó a hangja is:
Egy mobil légelhárító egység:
Jönnek mögöttük a páncélosok is, akiket tüzérségi tûzzel fogadtam:
Az oroszok már a spájzban vannak! Mindenesetre megérkeztek:
Ész nélkül dúl a légiháború. Rakétákkal lövik a helikopteremet, miközben a légvédelmem locsolja rájuk a rakétákat. Nagyon jól néznek ki a rakéták repülés közben:
A vadászgépek rakétázni kezdenek:
Légvédelmem akcióba lendül:
Vadászgépekkel támadnak az oroszok:
Helikopter repülés közben, amint füstcsíkot húz maga után:
Egy helikopter:
SAS kommandó:
155 mm-es injáró tüzérség, és Challenge 2-es harckocsik:
Ettõl besz@rtok! Lánctalpas traktor mint javító és municiós jármû: