Komplett filmrészlettel indul a játék. Remek kedvcsináló hatalmas harcokkal és rommá lõtt épületekkel:
Telepítõ:
Van új a nap alatt! Elkészült egy újabb mod a Resource War-hoz! ... és micsoda mod. Eszméletlenül jó. Modern háborús környezetben játszódik. A neve: Warzone mod. Készítettem egy nagy kupac képet:
Nagyon fasza képek!Axon nézz majd át a Blitz-topikba!
Dühöngõ tenger gyönyörûen kidolgozott rakparttal:
Egy remek kép a Hidden Stroke 2-bõl. Kétféle tengeralattjáró is van rajta:
Néha ki lehet fogni ilyesmiket. Én anno a Panzer General 3-at találtam meg a Media Mark túrkálójában, majdnem egy doboz gyufa áráért :-)
Westendben, a Media Markt-ban. Ma összeakadtam a vonaton egy taggal, aki Afganisztánban szolgált. Rengeteg érdekes dologról beszélgettünk.Megmutattam laptopon a Sudden-t. A Cossacks-ot már ismerte korábbról. Mikor meglátta és meghallotta, majd elájult. Lehet, hogy hamarosan itt is látni fogjuk az írásait.
Hüha,az engem is érdekelne.Remélem még van belõle.Megtudod adni az üzlet pontos címét?
Sajnos munka miatt nem igazán érek rá az RCM fejlesztésére, ennek ellenére 4 új pályám van.
Hail to the great Sudden Fans!
Képzeljétek, minap betévedtem - ki tudja miért - a Media markt-ba és megvettem kemény 1000 forintért a Hidden Storke 2-t és a Blitzkrieg 1-et eredetiben. Ez mégis csak jó vásár volt, nem? A hidden stroke-ban rengeteg szép egységet leltem,bár kilopni még egyiket se sikerült de ami késik az nem múlik...:D
Akkor biztos,hogy ez a játék tetszeni fog,s föleg hogy második vhs. Itt egy link ahol képeket kapsz a Hidden Stroke II-rõl. Az a játék legujabb része úgy tudom.
én inkább rts fan vagyok :) fps-ben még nem találtam igazán reálisat
Hüha valaki a RO topikról ide tévedt:D:D Hogyha szereted a reális játékokat akkor biztos tetszeni fog.Csak annyi hogy ez RTS. Ez az én kedvenc játékom,utána a RO.:)
hmm ezis egy jó gamenek néz ki :) ha megtalálom letöltöm :D
A fasor tiszta, fa is alíg maradt. Mindenütt bombatölcsérek és halottak:
Útmenti fasor óvatos megtisztítása a töménytelen mennyiségû ellenségtõl. Rengeteg tank a háttérben és páncéltörõ ágyúk. Fák között elbújt katonák, de a legszemetebbek az amerikaiak aknavetõi voltak ezen és az elõzõ pályán is. Távolról egybõl tüzeltek, amint meglátták valamelyik egységemet és igen nagy pusztításra képesek nemcsak a gyalogság között, de a páncélosok soraiban is:
Szerencsére nekem is sikerült zsákmányolnom 3 aknavetõt a pálya szélén elterülõ kicsiny, szanaszétlõtt városban, ahol ellenség sem volt.
Gyõzelem után a Führer személyes dícséretét zsebelhettem be, majd indulhattam az újabb küldetésre, immár a 6. pályán. Újra a nagypofájú jenkiket kellett némi tiszteletre tanítanom:
Hatalmas harcok árán enyém majdnem a teljes térkép. Már csak egy fensík van hátra, ami tele van betonbunkerekkel és rengeteg tankkal, meg páncéltörõ ágyúval. A domb bevételénél nagyobbak voltak a veszteségeim mint az egész térképen, pedig jól megszórtam a tüzérséggel:
Sikerült bevennem egy igen jól védett hidat, így útnak indíthattam hátbatámadó különítményemet:
Néhány utcáért igen súlyos harcok alakultak ki:
Három irányból betörtem a városba, élen a királytigrisekkel és vadászpárducokkal:
Elõször lángszórós tankokkal semlegesítettem a bunkereket:
Újra toltam a Hidden stroke 2 német kampányát. Sikerült végigverekednem magam az 5. pályán.
Ez pedig a Gulf War folytatásának a borítója:
Ez pedig az orosz kiadás borítója:
Rakétacsapás az ellenfélre:
Dúl a kõkemény harc irak és irán között:
Repülõtér a tengerparton:
Megtaláltam a Gulf War hivatalos orosz oldalát. 2004-ben jelent meg a játék és a számomra meglepõ hír az, hogy folytatása is készült, amit 2005 ben adtak ki. Ennek még angol neve sics csak orosz cirilbetûs. Mindenesetre ráhajtok :-)
A hivatalos oldalon találtam néhány remek képet a Gulf Warból, amit beszúrok.
És akkor a HS2 sémák és unitok benne lesznek a RCM 2.7-esbe??
Ha valamelyik épületben lõni kezdtek, akkor rögtön odapörkölt egy rakétát:
Ott nekiállt körözni:
megérkezett a kijelölt területre:
Hívtam egy helikoptert:
Nem néz ki rosszul. Még valami. SergentPat, az egyik francia csóka - feltalálva a spanyolviaszt - fogta a HS2 sémáit - és átültette a SS RW-hoz.
A ciril betûs menük nem túl zavarók, ha jól emlékszel az angol menüre, mivel minden opció ugyan ott van. A gáz az egységeknél van, mivel egy single pálya elején azt sem tudod, hogy irakiakkal vagy irániakkal vagy-e.
Hõs tank a lövészárkok ellen, mögötte pedig a próféta - észnélkül rohamozó - harcosai:
Rohamozó tankok. A kezelõ felületrõl látszik, hogy lehet hívni légi támogatást és helikopteres támogatást is:
Érdemes a jármû adatait megnézni. Egy 106 mm-es páncéltörõ ágyú van rászerelve. Egész jól néz ki a kezelõfelület is:
Iráni kampány elsõ pálya. Szétlõtt városban, egy maréknyi katonával kell visszaverni az iraki gépesített gyalogságot:
Egy kép a telepítõrõl. Linux alatt készült Cedega környezetben, így linux alatt is játszható a játék, csakúgy mint valamennyi Sudden Strike rész.
Kampány menü (Irak, Irán):
Menü:
Egy igazi csemegét szereztem!
Megvan a Gulf War!
Biztos emlékeztek még az Irak-Iráni-i háborút feldogozó játékra, amit a Sudden Strike 2 motorjával készítettek, pont úgy mint a Cold War Conflict-ot. Megjelent ennek egy demoja is benne egy pályával, amit végig is toltam és rengeteg képet raktam be ide a fórumba. Az Amazon.com oldalán sokáig elõrendelhetõ is volt ez a játék, de egy idõ után levették. Azt hittem meg sem jelent. De tévedtem! Az oroszoknál kiadták, ciril betûs természetesen és a cd-n még starforce védelem is van. Nos sikerült letöltenem az iso-t és szerencsére crack is van mellette. A játék csúcsszuper. benne van mindkét kampány, az Iraki és Iráni is, meg vagy 10 single pálya és néhány multi pálya is. Mindjárt beszúrok néhány képet.
Na nem baj így is jó lessz.Kiváncsi leszek az MG42-s hangjára.
De szerintem jó hangeffektusokat tudnátok szerelni a Call of Duty részekbõl és a battlefiel 1942bõl is.Amugy észrevételeim szerint már a BF1942-bõl már jócskán valt hangeffekt kivéve:D fõleg az RWM-be.
NEm, a telepítés hgasonlatos lesz 2.6-os vercióhoz, csupán a forrásfájlokat kell majd felülírni.
Salvaje,remélem az RCM 2.7esbe benne lessz minden. Tehát remélem nem kell feltegyem a winter wars-ot oszt azt felujítsam a summer battles-al és azt a 2.6-ossal és akkor azt még a jövendõ 2.7essel??
Az egyik haverommal nagy ritkán mi is játszunk LAN-on.Kb 600-700 méterre lakunk egymástol.De ne hidd hogy nálunk vagy náluk 2 gép van a házban ...nem nem =)))) vagy ö az övét vagy én az enyémet szedjük szét és kézben cipeljük át egymáshoz :)))és 24orán át toljuk:))persze több játékkal:Starcraft Broodwar,Call of Duty Series,Hidden and Dangerous 2SS,Battlefield,Gallactic Battlegrounds,Age Of Wonders,Stronghold Crusader,...nagyjából ezekkel.
A Sudden Strike-ot azt én szoktam ráeröltetni hogy egy kicsit játszodjunk már aval is,ö sajnos nem nagyon rajong érte.Nekem nem nagyon vannak SS kedvelõ barátaim akivel játszodjak:(
Mi sem neten szoktunk, hanem összeállunk vagy 4en, és LAN klubban hódolunk az érzésnek. vagy nálam, de itthon csak ketten tudunk játszani, mert nincs több gép. Az elmult évben én szinte kizárólag így játszottam, single playert nem igazán nyomtam. Ami a hangeffekteket illeti, az Uj RCM sem szegénykedik csemegékben. Igyekeztem minél több eredeti hangot belerakni, az egyes játmûtipusok motorzajától kezdve a robbanásokon át egészen a kézifegyverek kelepeléséig. Az RWM-bõl is lehet sok jó zajt kiszedni, minap hallgattam a sémákat. Vannak ismerõseim, akik hagyományõrzõk, és korhû cuccokkal szoktak "harcolgatni" egy-egy híres ütközetet lejátszani. tõlük van pl.: eredeti MG42-es zajom. A t-34es 500 lovas nyersolaj-dízelérõl meg ne is beszéljünk...
Én játszok mindkettõvel :D csak az a baj hogy neten nincs lehetõségem játszani :( (#1279 második bekezdés)
Engem személyesen a RWM-be a hangeffectek(kivéve az MG42-s hangját...az csak valami sifitelés) fogtak meg erõsen,nagyon ott van... Amit hiányolok a RWM-bõl és az RCM-be megvan az repûlõ támadási hangeffecje,amikor lepottyant egy bombát hallatszik ahogy alacsonyabbra száll...az a süvítõ hang...nagyon bejön. :)
Egyébként az RCM 2.6-tal sem játszanak sokan. Van pár ember, aki passzióból csinálgat hozzá pályákat - én is közzéjük tartozom, de egyébként az egész játék után csökken az érdeklõdés. A RWm-rõl én csak annyit mondanék, hogy a tüzérség pontatlan, a jármûvek tulajdonságai mocskosul el vannak torzítva, ezek mind a játszhatóság rovására mennek. Egyébként zeket a tulajdonságok csak a multiban jönnek elõ igazándiból. Sajnos most ezen a nyáron ismét széthullani a banda, ugyhogy kénytelen leszek visszaszokni a singe player-re :(((
Nem szoktam multizni. Én sem tudok csatlakozni egyik multis játékhoz sem. Ugyan az a problémám mint neked. Ha pedig én indítok egy menetet, ahhoz nem akar senki csatlakozni. Valószínûleg nem látja senki az én megkezdett játékomat.
Kösz Axon,jó fej vagy.Mindenben témába vagy,sok RESPECT neked. Amugy e szoktál-e multizni,és ha igen melyik részével a sudden strikenak?
Nem tudom tudnál-e segíteni...az a baj,hogy amiután kiválasztom az IP-t amihez csatlakozni akarok nem kapja a játékot.Tehát rákattintik hogy join és akkor kéne mutassa azt az egy IP-t amelyiket kiválasztom pontosabban a játék nevét és ott mégegyszer rá kéne kattintsak a joinra de nem tudok mert nem kapja meg a servert,üres a játéklista.
Rettenetesen lassan haladnak vele. Gondolom elfogyott a lendület. Én már azon meglepõdtem, hogy egyáltalán belekezdtek a 6.7-be. Én már a 6.6 megjelenését sem tudtam elképzelni. Anno a 6.31 megjelenése után nagy lendülettel belekezdtek a 7.0 fejlesztésébe. A játék már ekkor is öregecske volt, na meg megjelentek más játékok is (pl. Blitzkrieg) és a fejlesztõk lendülete megtört. Én még letöltöttem anno a 7.0alfa verzióját, még most is megvan. Amikor ezt feltelepítetted akkor 6.4-es verzióként azonosította magát. Aztán szörnyen hosszú idõ után, gondolom, hogy ne vesszen el az addigi munka, fogták és kiadták az addig elkészült dolgokat 6.5-ös verzió számon és úgy gondolták, hogy itt a vége fuss el véle. Addigra viszont már ráuntak az emberek a Blitzkrieg-re és nem is jött hasonló játék ebben a témában, így visszaszivárogtak a Sudden Strike 2-höz és örömmel vették az új modot. Akkora siker lett, hogy a készítõk rögtön neki is álltak a 6.6-hoz. Ezt el is készítették elég gyorsan. A siker bár most is nagy volt, de már nem durrant akkorát mint a 6.5. Azért a siker mámora még kitartott és belekezdtek a 6.7-be. A lendület viszont újra megtört mint a 7.0 fejlesztésénél és csak kinlódgat. Ezért jelent meg már a 4. béta verzió. Még tele van hibákkal és kapják is a hibajelentéseket, de már nem nagyon dolgozik rajta senki. Én úgy gondolom, hogy egyszer majd még nekidurálja magát valaki és gyorsan javít rajta egy picit, de azt már nem béta 5-ként fogják kiadni, hanem 6.7 final ként és megint lehúzzák a rolót, de lehet, hogy mostmár véglegesen.
Nem tudjátok mikor jelenik meg a RWM legújabb része? Jelenleg a RWM 6.7B4 a legujabb,javitsatok ki ha tévedek...mostanság nem vagyok témába az ujdonságokkal...:)
Sajnos csak 20 kbyte-ot tudok feltölteni ugy hogy ez ilyen és ekkora :)
Na az a lényeg hogy A0 group tartalmazza a supply truck-okat. A location 1 az a zona amelyen belul a truckot javitsak a repteret és vasutat. És végül a location 2 az ahova a hídat épitík és javitsák,de ez a zóna kell tartalmazzon egy markert vagy ha vastagabb a híd akkor több markert.(ahány négyzet vastag a híd annyi markert kell tartalmazzon)
Igazából jómagam 2-3 hónap alatt jöttem rá a dolgokra, úgyhogy nem lesz az olyan nehéz :D
Hétvégén ráérek, Na mit szólsz?
Egyébként az hogy kell programozni, hogy az ellenség építsen pontonhidat, és folymatosan javítsa azt?
Szivesen beszállnék a fejlesztésbe csak nem tudom miben tudnék segíteni.Pálya építést és a scripteket azokat értem. Biztos tudnék módositani is egy rövidke tutorial után....:D:D:D
Új pályám készült el azu RCM 2.6-hoz. 1941-es, barbarossa hadmûvelet orosz oldalról, a Délinyugati Front harcaiból. A fasiszták árulása mindenkit meglepett. Azonban itt szembetalálták magukat egy nyugati invázióra készülõ, felvonulást majdnem befejezõ orosz inváziós erõkkel. Elkeresedett harcok kezdõdnek hát Ukrajna déli részén... Nemsokára letöltheõ lesz a www.sudden.strike-maps.de honlapról