Palermóban a kikötõben van egy világítótorony. Ha nem maradt már egy ellen se akkor oda menj be Montgommery-vel, vagy Eisenhower-el, már nem emlékszem, oszt kész is. Annakidején sokat szívtam vele én is.
Szia! köszi hogy figyelmedet lekötötte a programozás iránti ajánlatom. Sajnos én egyedül idõben nem vagyok jó választás bár ez erõsen attól függ hogy a MOD-ba hogy kell betenni új modelleket. Tehát ha nekem külön C nyelven kell ezt bepötyögnöm neki akkor mosom kezem mert arra nem vagyok képes. Programozás terén épp elég az egyetemi követelmény ami nem nagy. Ha egyszerûbb módon lehet betenni akkor megnézem és onnan már letudom szûrni a továbbiakat. Ha könnyûnek vélem annak duplán fogok örülni. Majd valaki elmondja hogy mükszik-e. De elõre félek :( megpróbálom az 1.11-et kiváncsi vagyok :D Amúgy lehet olvastad hogy a HIDDEN 2 bugos. USA 2.mapot nem lehet elvinni. Nem tudom megnyerni, vagy már nem is tudom,de nyugtatókkal nem akarok játszani. Lényeg hogy üres a map. a kért 3 várost bevettem és SEMMI! :((((
Huha!
Üdv!
A gyártást majd leírom, megint LAN-klubban vagyok, tehaát nem tudok regélni, de ami késik nem múlik.
A Realk Combat Mod kijött már. Eddig megjelent RC Mod-ok: RCM 1.0 RCM 1.11 RCM 2.0 és most készül a RCM 2.5
Az utóbbi kettõben vettünk mi részt. Az RCM 2.5 még nem jött ki, de nem is várom. Amúgy a felajánlásodat szívesen vettem, a programozás terén. Mert SChellével most megromlott a viszon (ökölrázás, leb*szások stb...) mennek e-mailen, amiért ilyen f*sz volt és nem tette bele amit mi kértünk. Raktunk be ME Gigant szállítórepülõt. Maus tankot, két Toldi tankot, két Turánt, az összes magyar tüzérségi ágyút stb... ellenben ez a tejfelesfejû germán PC guru cseszett belerakni õket. A nyári monstre sudden strike bulit itt BP-n már tervezgetjük. Már két multiplayer pálya tervünk is van 12 fõ részére. Theát jó lenne összeröffenni. Amúgy én annyira értek a számítógépekhez mint tyúk az ábécéhez.. De tényleg. ha sok egységet akarsz akkor az RCM 1.11-et töltsd le, mert abban van millió unit... Az rcm 2.0 az inkább szerkesztõknek szól. Mindössze egy single pálya van rajta... Nem éri meg. Tehát az RCM 1.11-et töltsd le...
Minden jót majd még írok, csak most lépek... (Kelenfõldi aluljáróban vár rám pár konyak... :P )
Sajnálattal kell közölnöm hogy sokszori másképpen történõ megoldás ellenére sem sikerült sikerült egy pályát elvinni HIDDEN STROKE 2-ben ami általa merem állítani hogy a pálya hibás vagy bugos a játék. A feladatot pontosan úgy teljesítettem mint ahogy kérte, elfoglaltam mindent, nincs ellenség a pályán és semmit nem ír ki hogy nyertem vagy valami. A pálya átugró kód sem válik be mert campaignnál nem megy tovább hiába nyerem meg a pályát cheattel. Egyébként azért alkalmaztam a cheatet mert már mindennek a teteje hogy 4 napja szenvedünk vele és nem nyerjük meg a pályát a kérések teljesítése következtében sem. Ez azért úgymond durva. Kérem a jelenlevõket, azokat, akik a HIDDEN 2-vel játszanak az USA campaign 2. pályáját tekintse meg és próbálkozzon. Alkalmazni érdemes a gyors elvitel érdekében a pálya láthatósági kódot és a hallhatatlanságot is azért hogy a probléma koncentráció ne legyen idõigényes. Lassan idegesítõvé válik hogy azon a pályán nemtudunk testvéremmel túljutni normális körülmények között. Ha kiderül az igazság és én voltam béna akkor beiratkozom valami angol béna tanfolyamra mert az angol tudásommal lesz a baj. De kétlem de csodák vannak. köszönöm a figyelmet.
Letöltesz egy rcm 2.0-ás pályát, bemásolod a single mappában és megpróbálod a játékból elindítani. Ha elindul, akkor biztos, hogy megy a mod. Egyébként ha elindítod a sima német kampányt és megnézed a tankokat, akkor teljesen más a festésük az RCM moddal, mint anélkül.
help me! feltettem a Sud RW-t majd azt a modswitchert és az rcm2.0-át. HOgy tudom megállapítani mikor elindítom a játékot hogy az fut-e? mert nekem asszem nem mûködik!
Bocsi a 3.szori hozzászóláshoz de azt írtad hogy még nem jött ki az RCM. Ezt nem értem hiszen van már RCM 2.0 mod is ami kijött. most akkor mi nem jött ki? lehet én vagyok ám érthetetlen bocsi :D
//Ja amúgy mivel jó kis sudden társaság ez és sokat segítetek nekem elárulom hogy a kedvenc tankom a ***SturmTiger*** //
Hunbutyok ha jól olvastam azt írtad hogy valaki (Schelle) betett tankokat a játékba? na zt hogy csinálja? programozás csak annyira áll közel hozám hogy ha érdekel megtanulom legyen bármi. milyen jó lenne ha a hidden stroke2-be tehetnék be új tankokat amik onnan is hiányoznak:) pl marder III, stuka (nem a bombázó) ami a katyusha primitívebb változata. Meg ilyesmiket. Vagy álmodjak? :D
Szia hunbutyok! köszi a válaszod :) Tehát a Sudden2+RCM az egységmennyiségbe annyit nyújt a hidden stroke 2? vagy többet? Az egységgyártás leírását azt nagyon megköszönném. Sudden Foreverbe is próbálkoztam vele mert már a sima sudden1-be is a németek campaignba volt olyan pálya ami arról szólt hogy ha elfoglalom a gyárat akkor bizonyos idõközönként cikulikusan elõjött egy tank. Ha jól tudom Elefant :D és ebbõl a gyárból volt 3 amit elkell foglalni. A nyári partit még fontolóra veszem. Bár idei nyaram sajnos rövid lesz és bekell hoznom magam az egyetem miatt :( Ráadásul nyári gyakorlatom is van! :( Én próbáltam 1 sniperrel kilõni egy tankot de beleuntam a lövöldözésbe. Gondolom azért nem sikerült mert léggyel dobáltam az elefántot oldalról és nem vakult meg :D Tehát a Sudden RW+RCM 2.0-át tegyem fel? (2.0-án a hangsúly)
Ja még annyit hogy a sudden találkozóra mindenki meg van hívva!
Amúgy Schelle egy seggberúgást mindenképpen kap amiért nem az 1.11-et vitte tovább hanem a Winter Wart-t... Így sokkal kevesebb az egység... Etõl függetnelül jónak ígérkezik a Sommer battles... Ja a lenygel tankokat is mi küldtük el Schellének. Viszont sok farncia tankot sem tett be. mondhatni az elküldött tankjaink közül csak a magyarokat és a lenygeleket tette bele... És a magyar tüzérséget is eléggé gyérre csinálta... Hú mit kap ezért....
A németektõ,l kapott tankoknak azért nincs maygar festése, mert ezeket általában sürgõs segítségként a fronton kaptuk...
Úgy látszik nem tett bele Schelle minden egységet amiket összeraktunk neki... Majd nyáron jól leb*sszuk! :)
Ime egy kép. Megvannak a magyar egységek. Van maygar Tigris és panzer III, illetve IV is...
Amúgy nehézpáncélosokból legkönnyebb kilõni az emberta teherkocsik és ágyúk után.
Komulativ lõszer a titok nyitja.
Végy nehézpuskás katonát! Brit Boys 5.5-ös nehépuska, magyar Solothurn 20 mm-es nehézpuska, francia Swiss oerlikon nehézpuska, PzB. 39, szovejt Ptrd nehézpuska... Különbözõ mod-okban lehet hogy másképp szerepelnek (Anti tank unit általában). Na ezekbõl a katponákból 5-10 darab kell hogy egszerre elsõtve a fegyvert kilõdd egy-két-három lövéssel a tankok kezelõit. A kommulativ lõszer átégeti a péncélkt és megõli a kezelõket... :) Amúgy nehézpáncélsoknál a lángszóró is egy jó megoldás, de le ne égjen a tank.
Közepes tankokbõl aknavetõvel lehet megölni az embereket.
Sziasztok!
Üdv CyrSyS!
Hú, hol is kezdjem... a RCM alakul, júniusban ki is jön, persze ha Schelle barátunk csipkedni méltóztatik magát. A magyar egységek tulképpen készen vannak! Hangokkal mindennel együtt...
Készítettem pár single pályát azóta a RCM 1.11-hez. Oroszokkal lengyelek ellen és németekkel franciák ellen.... Nagyon jók letek bár kegyetlenül nehezek... ;) Ahogy a valóságban, Montcornet-ben a franciák úgy kipakoltak a városból,, hogy két emberem maradt meg.
Amúgy pár kérdésedre a válasz, kedves CyrSyS: Ha sok tankot szeretnél, akkor RCm, mivel sok féle van benne... Amúgy tigrisbõl 3 változat volt: E, ez az átlagos tigris, aztán volt a Tiger II. (királytigris, ami két változatban volt. Porsche-toronnyal és Henschel-toronnyal.) Valamint volt egy Tigris változat, ami a Ferdinánd rohamlöveg elõdje tulajdonképpen. Ebbõl 5 darab készült és Leningrádnál pusztultak el. Mivel nem vált be ez a Tigris, szétkapták a felépítményt és megépítették a Ferdinándot, ami szintén nem vált be... :)
Az observer az tüzérségi megfigyelõ katona... leadja drótot a távoli tüzérségnek. A RCM-ban pl szovjet tüzérségi mozgó megfigyelõközpont van. Egy Zis teherkocsi, amiben tök aranyosan kis orosz katonák morse-jeleket pöttyögnek aztán ki sidõ mulva "DURRRRRRR", odapörkölnek a szovjet 300 miléis mozsarak ahova a "ranged" lövés gombbal kattintottál.
A gyártóépületet majd leírom, hogyan kell beállítani, de most sajna nincs sok idõm... Nemsoká lesz netünk, aztán leírom, oké? Amúgy ha valami kérdésed van, szólj nyugodtan.
A campain-készítéshez valami óriási bennfentesség kell szerintem, mert mi s em tudunk csinálni. Szerintem a gyártó cég nem engedi hogy campain-ok szülkessenek... Én is próbálkoztam vele... De valószínûleg lesz magyar kampain a nyáron, mivel mi készítjük és a pályákat külön-kölün elküdjük összefûzetni... vagy nem tudom... Egyelõre már akkor verném seggema földhöz örömömben, ha kijönne már az RCM.
Amúgy sztem ez a legjobb mód, mivel nagyon valósághûek pl. a tankok sebzései/sebezõdései, ágyúk páncélátütõ képessége, pontosága stb... Ami hiba e mod-ban az az hogy vannak falsh unit-ok is., pl. 2 Font-os brit ágyú, Jak-3-as szovket vadászgép. Ilyetve egyik féle német puskás katonát nem lehet vagy a skoda tankra ráültetni azt hiszem, mivel ha meglövik a skodát, és rajta ül vmelyik katona, akkor kivág a játék... :(
Ja amúgy nyáron nemzetközi RCm találkozót szervezünk itt Bp-n... Eszünk iszünk, Lan-ozunk meg ilyenek. Már tervezzük a Kurszk-i multipályánk 12 személyes verzióját... :)
Az observer pedig jó eséllyel térképen kívüli tüzérségi megfigyelõ lesz, (off-map artillery) aki a céladatokat megküldi a térképen kívüli tüzérütegnek. Egyszerûbben: az, távsegítség.
Sziasztok! van egy kis gubancunk! Tesom az USA campaignot csinálja és épp 2.pályán tart ahol az a feldat hogy 3 várost kell bevenni. A legnagyobb gond hogy bevettük a 3 várost de nem nyerjük meg :D Abszolút nem értem mit nem teljesítünk. minden ellenség kipusztítva. Van valami egység szállító hajó amivel nemtudunk mit kezdeni. nemtudjuk mit kell vele csinálni. Valaki aki tud help.
Én sem tettem még fel a patch-et, félek, hogy nagy lesz a változás. Változtattak a lõtávokon és a látótávolságokon is (csökkentették) márpedig nekem nagyon jónak tünik így is. Félek, hogy a látótávolság csökkenésével megint a gép kerülne fölénybe, mint a Sudden elsõ részében, amikor szétlõtték minden egységedet, mire egyáltalán megláttad volna az ellenséget. Nekem nagyon megfelel így is. Véleményem szerint a multis játékok miatt készült ez a patch és a single pályákat toló játékosoknak nem érdemes megnehezíteniük a saját dolgukat vele.
Szia Axon! Hidden Stroke 2 2.0.2 patchet érdemes feltenni? elolvastam mit javít, de félek hogy a leírás alapján túl erõsek lesznek a javított egységek. Vagy inkább még élethûbbé teszi a játékot a patch? pl ilyet ír hogy AA gun dupla damage, meg ilyesmik. Véleményt kérek ha tudsz mondani! köszi
Nem sok custom kampányt láttam az elmúlt években a Sudden Strike részeihez. Inkább csak pályákat csinálnak, de kampányt azt nem. Egy javaslatom lenne. Letölthetnél egy custom kampányt és belenézhetnél. Hátha rájösz, hogy mit kell még csinálni.
Sziasztok! Én is nagy Sudden Strike rajongó vagyok Lenne néhány kérdésem: Szeretnék egy normális kampányt csinálni, a pályák készen vannak ugyanúgy ahogy leírták megcsináltam az info fáljt is és a sue toolal összeraktam majd átneveztem .ssx-re ahogy az le van írva. De amikor bemegyek a custom campaignba és rákattintok a kampányomra akkor azt írja ki hogy: "Error while exporting for game..." Akkor most mit rontottam el?
Na akkor nézzük sorban a kérdéseket:
- nem tudom hány pályából áll egy kampány. Én a német kampányt tolom és most járok a 6. pályánál. - A sérülés függ attól, hogy hol találnak el egy tankot. Hátulról eltalálva szinte biztos felrobban mindegyik, bár függ az ágyú páncélátütõ képességétõl is. - Ezt az Observert nem ismerem, még nem találkoztam vele. - Pályákat nem szoktam gyártani, de az elsõ két részben biztosan nincs egységgyártás, csak a Resource Warban. A 2. résztõl már ki lehet lõni a jármûvekbõl az embereket. Teherautókból és könnyû páncélozású jármûvekbõl egész könnyen sima kézifegyverekkel, de vastag páncélzatú tankokból már nagyon ritkán sikerül. Ez nagyjából meg is felel a valóságnak.
Szia! köszi a számos információt! Hidden Stroke 2 az nagyon király. Ezzel kapcsolatban lenne 1-2 kérdésem. Hány pályát tartalmaz 1 campaign? Illetve 2 érdekesség. Fura hogy vannak olyan szituácók mikor 1 tankot lõnek sokan és alig sérül, és hirtelen 1 lövés és annyi. Pl Maus tankkal kilöttem 3 Maus tankot. Ez érdekes :D Ez miért van? A másik meg hogy van az a Observer nevü faszi. Aki 105mm-es cuccot tud kilõni nemtudom hogyan. Olyan mintha távsegítség lenne :D Ez mi? Illetve azt szeretném még megkérdezni hogy pálya építõbe meglehet oldani valahogy hogy egy épület gyártson? Már a sudden1-be is megvolt ez a lehetõség valahogyan amit a sudden foreverbe még kerestem is de nem találtam meg igazán pontosan. De biztos meglehet oldani. Kilehet lõni a tankból a faszit? ---> ez által megszerezni a tankot? Válaszaidat köszi! :D
Összeállítottam egy általam teljesnek mondott mod listát a komplett Sudden Strike családhoz:
Sudden Strike 2: - AFPM - COI - ERDBEER mod - FMRM - Forever mod - Hellfire mod - IKS - Longrange (LRM) - MWAM 4 - RKA - RWM 6.6 - Siberium - SSNM 1 - SSNM2 - TOW - VW (Vietnam Warfare) - WAW (World at War) - Hidden Stroke 1 - UCM - SWW2
Létezõ, de általam még be nem szerzett modok: - Berlin mod - RBM - GLM
Sudden Strike 2 alapjaira épülõ játékok: - Hidden Stroke 2 - Cold War Conflict - Gulf War
Sudden Strike - Resource War: - Cross of Iron - Less Is More - LRM 5 (Longrange) - MWAW 4 - PWM (Pacific War mod) - RCM (Real Combat mod) - RWG
Létezõ, de általam még be nem szerzett modok: - CCRM mod - GFM (Global Force mod)
Érdekesség, hogy maga a Hidden Stroke 1 is egy mod, de ehhez is készült 2 mod is. Ez amolyan mod a modhoz dolog, ezért írtam a HS1 alá kicsit beljebb azt a két modot.
Szerintem is a Hidden Stroke 2 az egyik legjobb mod, abban tényleg minden benne van ami szem-szájnak ingere.
Az RCM2.0 modot is letöltheted a www.sudden-strike-maps.de -ról. Itt fent van az 1.11-es verzió is, amit szintén érdemes leszedni, mivel nem kompatibilis a 2. résszel, azaz az RCM 1.0-hoz 1.1-hez és 1.11-hez készült pályákat nem lehet betölteni a 2.0-ás modban.
A Hidden Stroke 2 és az elsõ része is fizetõs mod. Ami fizetõs még az természetesen a: Sudden Strike 1 Sudden Strike forever Sudden Strike 2 Sudden Strike Resource War
Minden részhez készültek mod-ok, amik mindegyike ingyenes, kivétel ez alól a Hidden Stroke modok. Az elsõ részhez még APRM modként jelentek meg, de az ingyenes volt. A 2. részhez is készítettek egy APRM nevû modot, de gondoltak egy nagyot és nem lett ingyenes, hanem meg lehetett venni a boltban. Én például megvettem. Ennek már a boltban nem az volt a neve, hogy APRM mod (gondolom nehéz lett volna eladni), hanem Hidden Stroke. Kellett hozzá a Sudden Strike 2 is mivel ez csak egy mod volt. Aztán elkezdtek szállingózni a hírek, hogy készül a Hidden Stroke 2. Elõször ez kacsának tünt, de késõbb valósággá érett. Ez is fizetõs lett, tehát csak boltban lehetett megvenni, nem lett ingyenes. különlegessége, hogy ehhez már nem kellett megvenni a sud 2-t, hanem tartalmazta azt egybeépítve a moddal. Ez lett a Hidden Stroke 2.
Természetesen minden fizetõs dolgot meg lehetett szerezni warez oldalakról, de attól ez még nem számít ingyenes kiegészítõnek.
Legjobb Sudden-es oldal: www.sudden-strike-maps.de
Itt megtalálod majdnem az összes ingyenes mod-ot, na meg pályákat hozzájuk garmadával. Általában a modoknak van saját oldaluk is például az LRM modnak: www.leonardslair.com
Érdekességként megemlíteném még a Cold War conflict nevû játékot, ami olyasmi lett mint a Hidden Stroke 2. Azaz egy modnak indult, majd egybe gyúrták a Sud 2-vel és önálló játékként eladták. Ez is természetesen fizetõs játék, de Magyarországon nem árulták, így csak warez eszközökkel lehetett beszerezni. Ebben nem 2. vh-s környezet van, hanem a hidegháborúban játszódik. Modern tankok és gyalogsági fegyverek. Ha jól emlékszem akkor az 50-es 60-as és 70-es évek háborús konfliktusait lehetett végigjátszani. Nekem nagyon tetszett 4 kampány is van benne, bár egyiket sem vittem végig. Másik érdekesség a Gulf War nevû játék, ami ugyan úgy készült mint az elõzõ, csak itt az Irak-Iráni háború a téma. Ebbõl letölthetõ egy demo ami 1 pályát tartalmaz és nagyon jó. Állítólag megjelent és az Amazon.com felvett rá elõmegrendeléseket, de most sem tudom, hogy tényleg kiadták-e, vagy csak ígéret maradt.
Játszottam a hidden stroke 2-vel. Hát no comment. Annyira élethû meg annyi minden van benne hogy kész. Sztem ebbe minden benn van ami kell! Talán az alverzióik a tankoknak az hiányzik. Pl 5-6 féle tigris volt. A,B,C --- stb De ez igen jó! Van ennél jobb? pl valami+mod kombináció ami ûberli a hidden stroke 2 harckocsi állományát? :D
megvan a mod letöltõ oldal! :D
Ja és én inkább Single párti vagyok Sudden terén. Remélem amit kiválaszottam ahhoz van campaign vagy valami pályák :D
Szia! Köszönöm, a választékok széles skáláját sórakoztattad fel. Tényleg hálás vagyok legalább egyben nagy mértékben csöppenek bele egy bõvített sudden-be. Ahogy elnézem a legtöbbje sud2-es-re épül. EZ pont ciki mert az nincs meg. Beszerzését megoldom valahogy. Amit jelenleg magamhoz veszek (érted mire célzok) az a sudden strike resource war, és a hidden stroke 2. 2 kérdésem lenne még. Mit takar az hogy a Hidden Stroke 2 fizetõs? Ez miben nyilvánul meg? Tudsz nekem oldalakat mondani ahol bõvebben olvashatok+letölthetek mod-okat a suddenhez? Persze a megfelelõhöz illõt. A listából a sud2+ssnm2 jó lehet ha így beírtad. Bár mint mondottam nincs meg a sud2. Ezért marad önmagában a Hidden Stroke 2 meg az a sudden RW + RCM2.0 mod. az RCM2.0-t hol tudom beszerezni? És egy utolsó kérdés ha nem zavarlak, az hogy elõzõ részekben itt a fórumon láttam egy olyan képet amibe egy böszme tank van, oldal páncéllemezelt Panzer4 (jagdpanzer IV.) illetve bõszme lövegek földön és vonat. Ez melyikbe vannak benn? Válaszaidat köszi.
Szia! Nekünk is jó néha egy újabb Sudden Strike fanatikussal találkozni.
Kicsit furcsa a kérésed a legtöbb tankra vonatkozóan. Én úgy vettem észre, hogy az összes létezõ tankot (ami a 2. vh alatt bármilyen harci tevékenységben részt vett) lemodellezték a modokban. Nem tudnám megmondani melyikben van a legtöbb, de nem hiszem, hogy ez a játékélményt befolyásolná. Igazából úgy is annyiféle tankod van, ami egy adott pályán elõfordul. Talán modokat ajánlanék:
- sud2 + ssnm2 mod (ebben tényleg hihetetlen mennyiségû tank van és vannak hozzá alapból olyan single pályák, amik dugig vannak tankokkal, köztük magyar tankok is vannak, remek a lõtávja és pergõs csaták vannak benne)
- sud2 + RWM 6.6 mod (legnagyobb felhasználói táborral rendelkezõ mod, szinte mindig lehet multizni valakivel, profin kidolgozott, gyönyörû tankok)
- sudden RW + RCM2.0 mod (Ezt a modot most is aktívan fejlesztik, két tag is jár ide a fórumba, akik a magyar egységeket készítik a modba és a pályákat)
- Hidden Stroke 2 (ez egy önállóan megjelent fizetõs játék, gyakorlatilag a sud2 + APRM mod, csak ezt meg lehet venni a boltban, ez is az egyik kedvenc modom, hihetlen profizmus sugárzik belõle, hatalmas és meseszép tankarzenál, egyben ez a legvitatottabb mod is mivel fizetõs és ez sokaknak nem tetszik ezért fikázzák)
Sziasztok! Végre egy Sudden Strike rajongói oldal! Hát tiszteletem mindenkinek! Gyorsan elõjáróban elmondanám hogy eddig a legjobb taktikai stratégiai játék amivel életemben találkoztam az a Sudden! Igen jó. EMlékszem mikor kijött a 2 ami nagyon nem tetszett nekem akkor a motiváció elmult. És íme 2006-ban rátaláltam az oldalra, néztem vissza a képeket hát 1 óráig csak bokákolni tudtam annyira lenyûgözött. Annyit szeretnék kérdezni hogy valaki akkor írja le nekem azt a sudden konfigurációt amit ha feltettem (persze maradjunk a 2.vh környezetben) akkor a legtöbb féle választható tank álljon a rendelkezésemre. Tehát pl azt mondjátok hogy a legjobb mondjuk a Sudden RW+valami nemtudom mod(modok) mert ez igy együtt adja a legtöbb válaszható egységet akkor azt szerzem be. Tehát most erre az információra lenne szükségem! Köszönöm nektek!
Nem tud valaki letölthetõ single pályákról Hidden Stroke II. -höz?A sudden-maps.de már kezd unalmassá válni.Elég ritkán frissítenek.
Small Villages a neve. Finnekkel kell lenni benne. A feladat gyakorlatilag a Sudden kettõ német campaign-ának elsõ pályája, csak finnekkel kell lenni... és csupán 128X128-as pálya. Most folyamatban van az "Operation Freshman" címû pályám is... ez azt a legendés angol kommandós akciót eleveníti fel, amikor angol kommandósok vmikor 43-ban a Norvégia északi részén lévõ Norsk Hydro mûveknél felrobbantották a németek nehézvíz készleteit... Mindkét pálya Winter War-os lesz...
Nagyon jók lettek a képek, igazi kuriózumok. Hamarosan letöltöm én is õket és kipróbálom, bár ma nyakig vagyok a melóban, de meglátom mire jutok. Örülök, hogy az SSNM2 modból sikerült ilyen sok egységet kibányászni. Én tudtam, hogy ezek az egységek benne vannak, fõleg a Karl 600 mm-es tarack, a Maus tank és a Sig33-as önjáró tüzérség, az ami csak ebben a modban jelent meg, mivel ez egy nagyon régi mod. Ha jól tudom a Karl egyedül ebben a modban van benne és van egy jó kis single pálya mellékelve az SSNM2 modhoz, amiben benne van a Karl ágyú is. Nem a legelején kapjuk, hanem az elsõ részfeladat teljesítése után jön egy nagyobb erõsítés és benne van a Karl is. Brutális méretû bombatölcsér marad a lövés helyén.
Nagyon jók lettek a képek, igazi kuriózumok. Hamarosan letöltöm én is õket és kipróbálom, bár ma nyakig vagyok a melóban, de meglátom mire jutok. Örülök, hogy az SSNM2 modból sikerült ilyen sok egységet kibányászni. Én tudtam, hogy ezek az egységek benne vannak, fõleg a Karl 600 mm-es tarack, a Maus tank és a Sig33-as önjáró tüzérség, az ami csak ebben a modban jelent meg, mivel ez egy nagyon régi mod. Ha jól tudom a Karl egyedül ebben a modban van benne és van egy jó kis single pálya mellékelve az SSNM2 modhoz, amiben benne van a Karl ágyú is. Nem a legelején kapjuk, hanem az elsõ részfeladat teljesítése után jön egy nagyobb erõsítés és benne van a Karl is. Brutális méretû bombatölcsér marad a lövés helyén.
Az elsõ és utolsó kép a legújabb Monte Cassino-i pályánkról van... Felülrõl második az Ardenneki pályáról. 3-7-ig pedig a magyaros single pályámrõl, ami várhatóan még a jövõ héten netre kerül... :) Ez csak az elõzetes...
Az én M18-as elit páncélvadász-zászlóaljam Monte Cassino alatt egy narancsliget mellett... :)
Az én Sherman-jeim nyomulnak elõre az Ardennekben. Miután az amerikai légierõ Thunderbolt repülõi meggyengítettek a német állásokat, a Sherman áradat gyilkos tûzhengerként, acélszívû szörnyként vág rendet magát a benzinhiánytól szenvedõ német harckocsik között
A Magyar Királyi Honvédség partraszálló hajókat zsákmányolt a Szovjet Tengerészgyalogságtól. A partraszálló szovjetek hullái borítják a kompkikötõt. Magyar hadiságmány: M3 Grant tank (oroszok lend-lease szerzõdésben kapták...)
A magyar páncéloserõk zömét T-38 Skodák teszik ki... Egy magyar Hetzer is részt vesz az állások védelmében...
A magyar erõket támogató német gépi szövetséges páncélosok...
A német gépi szövetségesek elvonulnak a magyar honvédcsapatok mellett...
Magyar seregszemle az orosz fronton...
A Duce leghûségesebb katonái, avagy ami az olasz hadseregbõl maradt 1944-ben. Monte Cassino-nál vonulnak a megmaradt olasz páncélosok egy kisvárosba biztosító feladatok ellátására...
Bütyi most felrak néhány képet az utóbbi hetek (napok) játékaiból.
Na de miért felejtetted el a finn-német vs. szovjet multipályámat?
Így igaz. Sikerült Lexikon alapján összeállítanunk a Magyar Királyi Honvédség legütõképesebb fegyvernemét, a tüzérséget. 3 tarack, 4 páncéltörõ és tábori ágyú, 1 aknavetõ, 1 légvédelmi ágyú és egy géppuska lesz a magyaroknak. Továbbá Rába Maros traktor, Horch parancsnoki jármû, motor stb. A Network Mod 2.0-ban további értékes egységeket találtam, pl.: BrumBär rohamtarack, Maus, IS-3, Karl ostrommozsár, Wespe, SiG33, Su-76i, Su-76 önjáró tarack, Panzer-III.N (75mmL/24, lengyel 7tp, tks, tk3, 10tp tankok. Valamennyit elküldtem Schellének, hogy rakja bele mihamarabb a SB-be. Elkészült eközben a Monte Cassino nevû pályánk is, bombajóra sikeredett. A kolostort szerzetesek, olasz fasiszták és SS katonák védik. néhány képet remélem sikerül beszúrunk.
Sok-sok jó hírünk van... Salvaje mindjárt beírja... :)
Készítettem egy finn-orosz single pályát a winter war-hoz.
Ismerõs lehet egy régebbi sudden régebbi küldetésébõl... ;) Készüle gy 512X512-es magyar fantázia-single pálya is... eddig 50%-ban kész van... Magyarok német szövetségessel (gépi) a Vörös Hadsereg ellen. Készítettem e gy multiplayer pályát is: Finnek-németek a szovjetek ellen. A Barbarossa Északi frontján, ott leningrád környékén...
Végre egy remek hír. Az egységek hangjait is sikerült kiszedni? Igaz, hogy magyarul beszéltek, de elég gyenge minõségben. Említettétek, hogy ti fogtok saját hangokat készíteni a magyar egységeknek.
no, kiszedegettem ami kell, és elküldtem Schellének. Remélem Örülni fog neki.
na megvannak! Már csak ki kell szednem õket valahogy
Attól tartok, még mindig nincs meg. Sem a Single Mission, se a magyar tankok. Biztos, hogy a SS Network Mod 2.0
Megtaláltam. Az olasz csapatoknál található a 2 magyar tank és a Zrínyi páncélvadász, na meg itt van külön a magyar soför a tankokba. Egyébként a magyar egységek magyarul is beszélnek.
Az SSNM2 moddal elindítva a játékot, indítsd el a következõ pályát
SSNM2 SCHWARZMEER: Krimsekt muss her Az elején kapsz egy csomó tankot és ott lesz közte a 3 magyar tank is (Turán, Toldi, Zrínyi). Eredetileg vagy 4 single pályát adnak az SSNM2 moddal és közülük csak ezen az egy pályán vannak magyar egységek. Sajnos az editorban én sem találtam a magyar egységeket, ez azért lehet, mivel roppant megkésve, csak az utolsó pillanatban kerültek bele a modba a lengyel és a magyar egységek és az editorból már kimaradtak a magyar egységek, de ha jól emlékszem, akkor a lengyelek még benne vannak.
Leszedtem a Network Mod 2.0-t a SS2-höz, de nem tartalmazott magyar egységeket sem a szerkesztõben, sem a játékban. Kérlek add már meg pontosan a mod nevét és letöltési helyét, hogy minél hamarabb kevehessük belõle a magyar tankokat. Idõközben elkezdtem egy újabb multipálya építését. Az 1944 tavaszi Monte Cassino-i ütközetet fogja feldolgozni. Szombaton fogok szerencsémre - vagy szerencsétlenségemre Bütyiék költözni, arra utalt, mikor azt mondta, hogy beindul a tömeges SM gyártás... Hát igen. Akarok még egy Berlini pályát is építeni RCM 1.11-hez. Tiszta Der Untergang hangulata lesz. Pl.: üzenetek a Ballonhoz: "Der führer is Tot. Es is alles vorbei...." Óriási lesz. Már kinéztem egy 256-os páylát hozzá.... A magyarországi harcokkhoz megvárjuk míg elkészül az RCM 2.5 Sommer Battles. Ott a Budapest ostroma és a debreceni tankcsata kerül majd feldolgozásra. A normandiai játékról annyit, hogy a pálya egy régebbi verzióján játszottunk, ahol még nem került kijavításra a kavarodás... Sajnos elhanyagoltuk a Don-kanyart, a Voronyezsi harcokat, a finn-pályát, de ami késik nem múlik.
na mentem dolgozni.
A Normandia négyesben történõ kipróbálása kudarcot vallott. Az elõre lerakott egységek miatt minden indításkor gubanc keletkezett... Szárazföldön akarta beadni a hajókat, vízen a németeket, a partvédelmet a szövetségesek irányították stb... Inkább a Maginot-vonallal próbálkoztunk, de ott is belépett mindig valami gikszer... vszínû, hogy a Rommel-féle csapatban valami egységhiba van... :( De azért 3 órán át mészároltuk egymást. Én franciákkal voltam...
Ó a single pályát tömeggyártása az RCM 1.11-hez mûár csak napok kérdése, Axon legnagyobb örömére... ;)
Az én kedvenceim a német-orosz pályák, és abból is a nyári pályák. Valahogy a havas tályon fehér harckocsik terelgetése nem tartozik a kedvenceim közé. Fõleg a német oldalt szeretem terelgetni, mivel a német haditechnikát ismerem a legjobban, a többit alíg.
Mindenesetre kíváncsian várom a summer battlest. A PWM modot csak a megjelenésekor próbáltam ki és akkor még csak egyetlen pálya volt hozzá. Valamilyen sziget õserdejében kolbászoltam a gyalogsággal és minden bozót mögöl lõtt rám egy vágott szemû. Nem igazán élveztem. Ennek a modnak a nagyszámú repülõgép állománya lenne az erõssége, de azon a pályán amit nyomtam, nem volt egyetlen repülõgép sem.
Ma este ismét nagy harcoknak nézünk elébe. Angol és amerikai egységek készülnek megnyitni a második frontot Hitler Európa-erõdje ellen. A Normandia pályát fogjuk négyesben kipróbálni.
Egyébként a háború igazi gyõzteseinek az oroszokat tekintem.
Üdv.
Én jobban birom a német-orosz összecsapásokat, mert sokkal élvonalibb haditechnikák állnak egymással szemben, meg Ettõl függetlenül ugyanakkor élvezeteket okoz egy partraszállás végrehajtása, vagy éppen felszámolása is.
Mivel amcsi és angol mániás vagyok... szívesen elgyepálnáma szusizabálókat... :)
Ja nekem egyik mod sincs meg, mivel gépem sincs... :) Salvaje-nak is csaka RCM van meg... Mi ezt szeretjük... :P Amúgy én a pacific warfare-t próbálnám ki... Az milyen? Mesélnél róla?
ja itt awinter warban a Szálasi röppentyûs katona az állat! Láttad? Egy tök nagy gombócot lõ ki... Végtére is buzogányvetõ...
Ja készüélnek majd single pályák is a Winter Warhoz... Majd küldjük õket!
Ja, az e-mailcímedet elküldhetnéd Axon, mert akkor direktbe elküldjük majd a legújabb pályákat. Bár ha minden jól megy nagyüzemi singlepálya gyártás lesz, mivel Salvaje lakótársam lesz... lehet már jövõ héten. Úgyhogy Axon gatyót felkötni, mert izgalmas küldetések várnak majd Rád! Fõként maygarokkal és finnekkel...
Salvaje hangja. Kicsit szarok a hangok... Felvettük késõbb hárman az új hangokat, de elkéstünk vele, mert Schelle már benyomta ezeket... A legjobb: a gyalogoskatona azt mondja: "Harckocsi jelentkezik"... :)
A felvételeknél még az volt vicces, ogy felvettünk egy Horthy-nótát is, de eg yórába tellet a 10 másodperces részlet, mivel mindig elröhögtük... Volt hogy Salvajeval csárásozni kezdtem, meg Kandúr elkezdett belemagyarázni... :) Nagy röhögések voltak. A Summer Battles-höz viszont már többen adjuk a hangunkat ha mindne igaz... Kb 5-en 6-an...
Magyar katonák, magyar hangal:
Egy ágyús kép az RCM 2.0-ból:
Ez valóban nem az RCM mod, mivel ez maga az alapjáték, mindenféle mod nélkül :-)
De, ha már a konkurenciánál járunk. Nincs meg neked az LRM 5 mod? Van vagy 5 féle mod a Resource War-hoz és ebbõl 4-el simán elindul a Resource War bármelyik kampánya, kivéve az LRM modot, aminél hibát jelez és kilép. Arra lennék kíváncsi, hogy csak nálam van-e a hiba.
De ez nem real combat mod... Ez melyik? Konkurenciával nyumulunk? Ejnyebejnye! :) Semmi baj ám...
Ja a 81 mm-es aknavetõgt is leírom Schellének... Gyakorlatilag olyan lesz mint a lenygel 81 mm-es, csak az lesz aláirva, hogy Ungarische 81 mm Mortar :) 16 gránáttal...
Nincs könnyû dolgunk. így elsõre belekezdve rögtön elvesztettem az összes egységemet. Vigyázni kell mert minden lehetséges fedezék mögött ott lapul egy német egység és bõven vannak német tankok is a pályán. Bár eddig még csak könyedebb tankok jöttek. Pz II, Pz III G, Pz IV J
Mint látható, hatalmas a kezdõ térkép. Az elején rögtön kapunk egy lángszórós tankot.
Szóval ez volt az összeírt jegyzékünk, amit anno felraktunk a sudden fórumra...
Ansaldo leicht pzkfw.: 150 Stück (1936) L-60 schwedische leicht pzkfw.: 1 St. (1938) L-62 schwedische leicht Panzerjäger.: 1 St. (1939) Pz. I.: 1 St. (1938) und 8 St. (1942) Pz. II. Ausf. F.: 8 St. (1942) Pz. III. Ausf. M.: 10 St. (1942) und 12 St. (1944) Pz. IV. Ausf. F1.: 22 St. (1942) Pz. IV. Ausf. F2.: 10 St. (1942) Pz. V. Ausf. D.: 10 St. (1944) Pz. VI. Ausf. E.: 12 St. (1944) Pz 38(t).: 108 St. (1942) Hotchkiss H35.: 15 St. (1942) Somua S35.: 2 St. (1942) T-11 Cz leicht pzkfw.: 2 St. am 1939 T-21 Cz medium pzkfw.: 1 St. am 1940 TKS TH-3 polnische leicht pzkfv.: 20 St. am 1939 Renault R35.: 3 St. am 1939 Marder II.: 5 St. am 1942 Stug. III.: 10 St. am 1942 Stug. III. Ausf. G.: 50 St. am 1944 Hetzer.: 75 St. am 1944
de mindjárt bemásolom a németektõl kapott tankok mennyiségét Schelle fórumáról, mivel oda már felírtuk egyszer Salvaje-val.
Nem, Tigrisbõl volt kb 10-15 is, mivel a román árulás után a nekik ígért cuccot is mi kaptuk meg...
Lehetnének benne oláh hegyifelkelõk sima puskával. Azokat szivesen mészárolnám :-)
Nem igen tudok mit hozzáfûzni, mivel a gyalogsági fegyverzetet egyáltalán nem ismerem, bár a 81 mm-es aknavetõt nem látom, pedig az kifejezetten a magyar hadseregre jellemzõ fegyver volt. Sajnos pont ezen okból elég kevés lõszer volt hozzá. A németek adtak 80 mm-es aknavetõ gránátot, de azzal meg nem volt valami pontos. A tigris harckocsiból összesen 2 db-ot kapott a magyar hadsereg. Nos így ennyit tudnék hozzáfûzni.