Sajnos én nem szoktam multizni. Régebben még az elsõ résszel nyomtunk 1-2 menetet az öcsémmel a munkahelyi hálón és kész. Interneten keresztül még sosem multiztam.
Axon, kössz a torretes tipped de már mind1, megvettem eredetiben 1990ft. :D Nem tudom mit szenvedtem itt, nem került sokba. Szokott valaki multiplayerben játszani a S.S.R.W.al? Ha szokott valaki vagy még nem játszott, kipróbálhatnánk. :) Ennél a játéknál mûködik amúgy, ha én csinálok egy HOST Gamet akkor tudnak hozzám csatlakozni? Vagy valamilyen külön szerver szügséges?
Szóval hibára gyanakszol.Amúgy a szöviknél az USA és a SZU is rendelkezik hasonló jármûvekkel,melyek szintén "csak" mozgó géppuskadobozok.Visszatérve a hibákra,felfigyeltem egy jelenségre: tüzérség alkalmazásakor néha a hatás elõbb következik be,mint maga a becsapódás.Annak ellenére,hogy a Hidden Stroke tényleg szép és jól sikerült játék,lehetett volna még egy kicsit csiszolgatni rajta.Gulf Warról vannak friss infók?Neten nem találtam szinte semmit sem róla.
Abbam igazad van, hogy a Bergepanther egy harckocsi mentõ egység volt. Hatalmas darujával fel tudta emelni a roncsokat és el tudta szállítani. Itt viszont simán csak egy géppuskája van, ami nem lenne gond, de ezen kívül nem csinál semmit. A mellette levõ jármûvek viszont mind javító egységek. Ezért is érthetetlen, hogy errõl az egységrõl miért maradt le a javító funkció. Én hibára gyanakszom. Több száz egység adatait kellett beállítaniuk a készítõknek és itt hibáztak. Mivel pedig egy igen ritka egységrõl van szó, így fel sem tünik nekik. Nem hiszem, hogy sok pályán elõfordulna ez az egység.
Hé tudja valaki mire jó a HS2-õs Bergepanther, és hasonló kategóriás jármûvek hogyan használhatók?Tudomásom szerint ezek páncélosmentõ járgányok,vontatási funkciókat láttak el a maguk idejáben,azonban a játékban e téren használhatatlannak bizonyultak(legalábis énnálam),magyarán nem igazán funkcionálnak e téren.
Szedtem már le de nem nagyon van idõm mind megcsinálni. Ezt az USA pályát is csak azért forszíroztam, mert végigmentem és nem tudtam befejezni. Na de csak megtaláltam a megoldást Leírom, hátha érdekel valakit. SCIACCA-ban be kell menni Eisenhower-el a kéttornyú kikötõi épületbe. Ekkor jön egy rádióüzenet, hogy a megérkezõ partraszálló hajóval menjen egy megbeszélésre. A hajót idõben kell elérni. Eisenhower elhajókázik, jön Montgomery egy erõsítõ csapattal.Ezután el kell foglalni MARSALA-t és PALERMO-t. Ha ez megvan akkor Montgomery-vel el kell menni a PALERMO-i kikötõben található világítótoronyhoz és akkor jön a "VICTORY". Ráment egy pár órám Ja, az utasításokban nemigen adták meg, hogy mit kellene csinálni.
Egy kis hírecske a készülõ RWM 6.6 moddal kapcsolatban. A RWM 6.6 fejlesztése új stádiumba lépett. Immár RWM 6.6b2 névvel jelölik a bétaverziót.(az elõzõ 6.6b1 volt.)
Egy kis érdekesség:
Hidden Stroke 2 japán verziójának doboza.
ja bocs .Különben nem szoktáll pályákat leszedni a Sudden Strike sorozathoz?, rengeteg küldi van fennt ezen a lapon www.sudden-strike-maps.de.
Kösz a segítséget. Nem tudtam, hogy a Sudden Strike 2 cheat-jei jók a Hidden Stroke II-höz. Sajnos a problémám nem oldódott meg, mert amit ajánlottál az a God mode. A pályát végignyomtam cheat nélkül, egy db ellenség sincs már,nincs ki ellen harcolni. Az a trükk kellene amivel befejezödik a küldetést és adja a következõt. Próbáltam a *blitzkrieg*-et,ami az Instant victory. Ezzel az a probléma, hogy beadja a Victory-t, de nem a következõ küldetést indítja, hanem kilép a Capaign-bõl is. Nem tudom a harmadik pályát elkezdeni. No mindegy, legfelejebb nem nyomom a jenkiket.
Az USA Campaign-t éppen csak elindítottam, de valahogy a szövik hadserege nem túl szimpatikus nekem. Én fõleg a német és az orosz hadsereg egységeit szoktam terelgetni, azokat is fõleg az európai hadszintereken.
ezzel a kóddal meg tudod nyerni a kûldiket *koenigstiger*
Segítséget szeretnék klérni, mert elakadtam a Hidden Stroke II USA Campaign második pályán. Elfoglaltam mind a három kikötõt (Sciacca,Marsala,Palermo,) elpusztítottam minden gaz ellenséget és nem jövök rá mit kell csinálni hogy befejezõdjön a küldetés. Próbáltam elhagyni a pályát a partraszálló jármûvel úgy, hogy Eisenhower is benne volt, próbáltam szárazföldön is elhagyni a pályát, de semmi. Cheat-et nem találok sehol, kérem valaki segítsen.
Próbálkozz a torrent-el. Több helyen is láttam. A munkahelyi tûzfal miatt DC-t nem tudok használni.
Arra szeretnék megkérni valakit, hogy akinek megvan ez a játék, meg tudná-e velem osztani dc++ vagy msn letöltés céljából. Nagyon örülnék neki, ha valaki segítene nekem. Dc++ megvan másnak, de eddig senkitõl nem sikerült letöltenem.
Magyarosítás nincs, de angol verzió az van. Azzal jobban boldogultok.
Nincs mázlim. Fent van az itteni munkahelyi gépen, de nincs itt az eredeti cd. Rátettem a neten fellelhetõ crack-et. Így már maga a program elindul, de a mapeditor nem, az továbbra is keresi az eredeti cd-t. Majd megpróbálom otthon megnézni.
Létezik a gamehez magyarosítás? Mennyi helyet foglalnak az angol nyelvi fájlok? Csak mert a haveromnak sikerült a szlovák verziót megszerezni és igy igencsak nem érti.
Önmagamnak,meg másoknak akik hasonló kérdéssel aludtak-ébredtek:van e Hidden Stroke 2 mod?-szóval találtam egy oldalt,ami azt leszámítva,hogy kellemetlenül francia nyelvezetû,tartalmaz pár hasznos dolgot(pl HS2 mod).Íme hát:http://www.jeux-strategie.com/sudden/article.asp?numero_article=857
Axon,map editort megnéznéd nekem?Tényleg érdekel,hogy csak nálam nem mûködik e ez a dolog,amit fentebb említettem.Kösz.Üdv mindenkinek!
Pályát utoljára jó három éve szerkesztettem. Nem igazán tudok segíteni. Patch pedig az általad említetten kívül még nem jelent meg. Olyan sokáig készítették a programot, hogy bõven volt idejük kijavítani minden hibát, így nem is biztos, hogy lesz már hozzá. Egyedül az segíthet, ha közvetlenül a készítõknek jelzed a problémát. Az meg persze nem túl egyszerû.
Basszus Hidden Stroke 2-ben(2.0.1) map editorban a tereprendezésnél elõjön nékem egy olyan gond,hogy automatic generationban egyszerûen nem jelenik meg a "Cliff type" menü,illetve teljesen üres.Ez a jelenség csak nálam jött elõ?Van esetleg már bármiféle Hidden Stroke 2 korszerûsítés(mod,patch...)?
Az eddigi tényállás szerinti utolsó hivatalosan megjelenõ sudden strike motort használó játék a Gulf War lesz, aminek demo-ja már régóta letölthetõ és az abban szereplõ egyetlen pálya már ki lett vesézve alaposan képekkel is ebben a fórumban. Nos az Amazon információi szerint augusztus 26-án jelenik meg és már elõrendelhetõ. Ez igen-igen jó hír és már csak 15-öt kell aludni :-) Ami viszont nem tul jó hír, hogy nálunk valószínûleg nem lehet majd kapni, pont úgy mint a Cold War Conflic-ot sem. Így marad a warez verzió, ha egyáltalán lesz.
Egy gigantikus robbanás:
Érdemes megfigyelni a repülõgép szárnya mellett jobbra a beásott tankot. Eddig ilyet csak a Cold War Conflictban láttam. Javítsatok ki ha tévednék.
Már hírt adtam róla, hogy megjelent az FMRM mod készítõinek (ami Sud2-es mod) újabb modja az Real War Games(RWG) Ver.1.0 ami már a resource War-hoz készült. Na levadásztam belõle néhány képet:
http://www.suddenstri
Érzõdik, hogy orosz csapat készítette a modot. Ez a képernyõ olyan...olyan... hmmm... távárisos.
Újabb hír: Megjelent a MultiModSwitcher 1.06-os verziója. Modot használóknak érdemes beszerezni.
Megjelent egy új mod a Resource War-hoz. A neve RCM(Real Combat Mod). Szóval letölthetõ az RCM 1.0-ás változata. Beszúrok néhány képet:
Elõször is a nyitó képernyõje, hogy egyáltalán létezik.
Egy kis vadorzó csapat megbújva a dombtetõn:
Egy jó kis helikoffer:
Néhány új kép:
A Global Force modnak saját weboldala van: http://ww7.enjoy.ne.jp/~kurisu.k/
Üdvözlet újra a Sudden Strike táborban. Ez a játék túlél mindenkit és nem könnyû megunni. Ha modokkal kapcsolatban bármi kérdésed van, akkor írj ide a fórumba bátran.
Á teljesen jó dolog,hogy megtláltam ezt a fórumot.Kissé kiestem a Sudden Strike élvonalból az utóbbi idõben(2 év),de most itt olvasgatva végre kezdelõttem letisztulni miféle modokat,patcheket tudok(fogok) majd begyûjteni a késõbbiekben.Sajnos nincs már meg egyik Sudden sem,de most már,hogy ráérek igyekszem bepótolni hiányosságaim.Ezenkívül még annyit szeretnék elmondani,hogy jók a screenshotok,meg az infók,szóval így tovább!Üdv!
ja különben kábel
nem megy ugyanazt a modot tettem fel amit a multkór irtam.És ugyanaz a hiba
jó kösz megnézem ha valami van írok
Nem emlékszem, hogy nekem olyan sokáig tartott volna. Milyen netkapcsolatod van (ADSL, kábelnet, stb.)?
A mod-okról még annyit tudnod kell, hogy az eredeti játék kampányait és pályáit tökéletesen tudod használni a modokkal is, tehát például ha az LRM moddal indítottad a játékot, akkor játszhatsz a kampányokkal és a sud2 eredeti pályáival, sõtt a netrõl letöltött sud2-höz készült összes pályával. Plusz játszhatsz speciálisan az LRM-hez készült pályákkal. Viszont! A modokhoz készült pályákkal csak az adott moddal tudsz játszani. Ez azt jelenti, hogy ha letöltesz a netrõl egy RWM6.31-es modhoz készült pályát, azt már nem tudod elindítani például az LRM moddal, meg semelyik másik moddal sem csak és kizárólag az RWM6.31-es moddal.
Ha jól telepítetted fel a multimod-ot, akkor a sud2 alkönyvtáradban lett egy ss2switcher alkönyvtár és lett egy multimodswitcher.exe (vagy hasonló nevû) file. Ha a letöltött mod-ot (RWM6.31, LRM, stb.) jól telepítetted, akkor a ss2switcher alkönyvtárban lesz a nevével egyezõ nevû alkönyvtár (pl. LRM, RWM6). Ha ez magvan, akkor jól csináltál mindent. El kell indítanod a sud2 alkönyvtárban levõ multimodswitcher.exe (vagy hasonló nevû) file-t. Ekkor kapsz egy fekete négyzetet különféle opciókkal. baloldalon van egy lenyíló menü a telepített modokkal. válaszd ki belõlle azt amelyiket el akarod indítani. Ezután klikkel a Launch Game menüpontra és már indul is a játék a megfelelõ mod-al.
most tõltöm ezt a modot amit mondtál.De ez nem igaz 8,9-óráig fogja tõlteni?
feltettem ezt a multi izét. És azután mit kell csinálni? le kell tõlteni egy modot és azután??
jó lehet!? kösz megyek is letõlteni
Innen le tudod tölteni: www.leonardslair.com Egyébként ezen az oldalon találod a kedvenc mod-omat az LRM-et. Ebbõl van a sud2-höz készült verzió, az a 2.37-es és van a resource War-hoz készült verzió is, ami jelenleg a 4.2-es verziónál tart.
Az oldalon klikkelj az LRM mod download menüpontra és ott megtalálod a MultiModSwitcher mindkét verzióját. Az elsõ a sud2-höz való a második pedig az RW-hez. Csak ajánlani tudom, hogy próbáld ki az LRM mod-ot is. Az oldalon találsz kifejezetten az LRM-hez készült pályákat is. Eszméletlenül jók. Fõleg a Stálingrádos pálya. Itt még lovasszekér vontatású ágyúk is vannak.
A Sud 2-höz ha modokat telepítesz, akkor kelleni fog a MultiModSwitcher is. Ez egy apró programocska amit elindítva egy menüt találsz az összes telepített modról. Itt kiválaszthatod, hogy melyiket indítsa el, de indíthatod az eredeti játékot is.
szia Axon megin én vagyok letõltöttem errõl a sudden maps honlaplór a (sudden strike 2)(RealWarfare 6.3 címû módosítást felteszem minden rendben de amikór elindítok egy kûldetést, (bármelyiket) kiírja ezt no sound datafile real warfaremod 6.0\rwm_ sound.rus. EZ mit jelent és mit kell vele csinálni? Elõre is kösz
sziasztok Axon mikór jelenik meg a sudden 3?
Sikerült lehámoznom végre a mod-ot meg a pályákat. Pont ezen a gépen nincs telepítve a resource war. Sud2, hidden stroke 1-2, mind telepítve van csak az RW nincs
Megtaláltam. Itt vannak a hozzávalók: http://www.sudden-strike.ru/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=113#cat
Külön le kell szedni a mod-ot (57 mb) és külön a hangokat (108 mb). Na meg vannak még itt mindenféle kiegészítõk (angol nyelvi támogatás) és pályák. Szedegessétek.
Egy újabb hír!
A Sudden Strike 2-höz készült FMRM orosz fejlesztésû mod készítõin nem lankadtak és a Resource War-hoz is csináltak egy remek mod-ot. A nevén viszont változtattak és immár RWG (Real War Games) néven adták ki a modot. Néhány jellemzõ: A tankok különbözõen viselkednek a különbözõ talajon. A nehéz tankok mély nyomot hagynak a földben és a gyengébb hidak beomlanak a nehezebb tankok alatt. 700 új hang került a játékba. Az utászok immár nem töltik fel saját készleteiket, az utánpótlás épületekben termelõdik, ahonnan el kell majd szállítanunk a frontra. A legnagyobb változások mégis a játékmenetben adódtak, egy elõre létrehozott - a valóság alapján készült - táblázatból számolja a gép, hogy milyen töltényeknek milyen hatása van, ezzel teljessé téve a realisztikusságot. A robbanásoknak immár a morálra is hatásuk van. Ez teljesen új értelmet ad a Sudden Strike 2-ben megjelenõ eddigi értelmetlen morálrendszernek. A légiharc paramétereit teljesen átírták, hogy azok megfeleljenek a valóságnak. Utóbbi igaz szinte minden részére a játéknak. Szóval remek kis darab érdemes kipróbálni. Elég sok pályát is készítettek már hozzá. A legnagyobb kihívást mégis a beszerzése jelenti, ugyanis egy ciril betûs orosz oldalról kell lebányászni. Kitartást hozzá :-)
Itt keresgéljetek: http://www.sudden-strike.ru/
Itt van néhány szépen kidolgozott egység is
Képek jelentek meg a készülõ RWM6.6-os modból:
Köszi...............így már átlátom a dolgot.........../jól leírtad/
Említenem kellene még a tenger sok modot, de ha visszaolvasol a topikban, akkor láthatod, hogy folyamatosan a modokról volt benne szó. A sud1-hez 3 mod készült A sud2-hoz össze sem tudnám számolni 10-15 közé teszem a számukat. A RW-hoz, tudtommal 5 mod készült eddig.
Érdekesség a Hidden Stroke 1 része. Ez elvileg egy mod a sud2-höz, mivel a sud2-t is igényli. Viszont a HS1-hez már két modot is készítettek. Ez amolyan mod a modhoz. A HS2-höz tudomásom szerint még nem készült mod, bár biztos fog, mivel ez már önálló játék, így sokkal nagyobb a létjugosultsága egy modnak hozzá, mint a HS1-hez, ami önmagában is csak egy mod.
Említést kell még tennem két játékról. Az elsõ a Cold war Conflict. Ez a Sud2 motorját használó játék, de a hideg háborúban játszódik 50-es évektõl a 70-es évekig. Remek program. Ez teljesen önálló játék, tehát nem kell hozzá a sud2-t telepíteni.
A másik a Gulf war, amely az Irak-Iráni háborút dolgozza fel. Ez nég nem jelent meg de már elõrendelhetõ. A demoja már rég letölthetõ, amelyben egy pályán mehetünk végig. Nagyon jó. Ez is a sud2 motorjával készült, de önálló játék és nem kell hozzá a sud2-t telepíteni.
Sudden Strike Forever (megjelent 2001-ben)(A Sudden Strike 1 -et kicsit elkapkodva adták ki. Ezután szépen befejezték és kiadták Sudden Strike Forever néven, ez gyakorlatilag az elsõ rész feljavított verziója)
Sudden Strike 2 (megjelent 2002-ben)
Resource War (megjelent 2004-ben) A Resource War teljesen önálló játékként jelent meg, tehát semmi köze a Sudden Strike 2-höz! Ebben mint mondtam, már az egységek üzemanyaggal mennek és van egység gyártás is. A Sud2 pályái nem jók a RW-hoz, és a RW pályái sem jók a sud2 höz. hasonlóan a sud2 modjai nem jók a RW-hoz és a RW modjai sem jók a Sud2-höz. Teljesen új játékról van szó. A hasonlóság viszont szembetûnõ, mivel ugyanazok az egységek és a pályaelemek. A resource wart azért készítetteék, mivel a Sudden strike még ma is óriási népszerûségnek örvend, fõleg német országban és oroszországban. Olyannyira, hogy a rajongó tábort ezzel akarták megajándékozni és persze nem utolsó sorban üzletileg sem volt rossz kiadni.
Nemhivatalos fizetõs kiegészítõ a Hidden Stroke és a Hidden Stroke 2. A HS1 nem önálló játék, hanem a Sud2 megléte szükséges hozzá. A HS2 (ami az idén jelent meg és fantasztikusan jó) már önálló játék, tehát magában tartalmazza a sud2 motorját és nem kell hozzá telepíteni a sud2-t.
Axon!!! Most akkor a sudden strike 2 õ nem ugyan az mint a Resource War??? vagy most hogy van mert egy valag kiegészítõ mod van hozzá????
Igen, a Resource War-ban már van egységgyártás. Az egyik legszembetûnõbb változtatás, hogy itt a jármûvek már üzemanyagot fogyasztanak és ha kifogy, akkor nem tudnak mozogni. Vannak töltõ kocsik, amelyek fel tudják õket tölteni üzemanyaggal. Vannak gyárak, amelyek jármûveket gyártanak. Ezeket nem lehet építeni, hanem el lehet õket foglalni. Ezután magától termel egységeket és olyat amilyet akar, tehát nem tudod állítani, hogy mit gyártson. Vannak épületek, amik katonákat "gyártanak", ezek is természetesen véletlenszerûen.
Multiban mindig vannak jármûvet és embert gyártó épületek, single pályán viszont nembiztos. Attól függ, hogy aki készítette, tett-e a térképre. A gyári single pályákon általában van, a netrõl letölthetõkön viszont változó.
Ezeken kívül viszont nagy a hasonlóság a Sudden Strike 2-vel. Teljesen ugyanazok az egységek vannak benne, nincs új egység és nem lettek átszerkesztve a meglévõ egységek textúrái sem. A realizmuson viszont sokat javítottak. A tankok mostmár csak elõre látnak, oldalra szinte alíg. Na persze csak ha egyedül vannak. Ha van mellettük katona, akkor azok természetesen már minden irányban látnak. A tankból, ha kinéz a parancsnok, akkor persze már minden irányban jól belátni a területet.
A resource war játékmenetben más mint az SS2? Úgy értem, a cime alapján arra gondolnék, hogy lehet benne valahogy egységeket "gyártani" de nem vagyok benne biztos. Hogy is van ez?
AZ a probléma hogy a 2to2.2 nem megy fel mert azt írja ki hogy not found game.exe telepítés elõtt............. Van egy 2.0 ás patch is amit elõtte fel kell rakni??és ugy ezt? köszi!!
Köszi szépen Axon!!! Ha elkadok akkor még kérdezek!!!!
Itt találsz elképesztõ mennyiségû pályát a Sudden Strike összes részéhez és külön az összes mod-hoz:
Keress rá a neten erre a MultiModSwitcher-re. A legutóbbi az 1.05-ös verzió. Ez szükséges ahhoz is ha egy mod-ot telepítesz, mivel csak ezzel tudod elindítani. Ami miatt számodra lényeges, hogy ennek a MultiModSwitcher-nek van egy Multiplayer menüpontja. Ha rákattintasz akkor látod az összes aktív játékot, amihez csatlakozhatsz, de ami mégfontosabb, hogy látod milyen moddal játszanak. Ma már a legtöbb multis játékban valamilyen mod-al feljavított Sudden Strike 2-vel játszanak. Ilyenkor azt a modot indítod el, amit éppen használnak az adott multis játékban. Ami még probléma lehet, hogy nem biztos, hogy neked meg lesz az a multis pálya amivel éppen játszanak. Na ilyenkor nincs könnyû dolgod. Vagy megkeresed a neten azt a pályát, vagy megpróbálsz beszélni azokkal akik éppen játszanak vele, hogy küldjék el neked.
Igen! Elõször kell a sudden 2. Ami jobb esetben 2.0-ás. Aztán keresd meg ezt: SUE_II_PATCH_20to22 Utánna jön az RWM 6.5.És kész! Multiplay! Real Warfare Mod . Egyfajta modja a sudden játszásnak! De ezt Axon jobban tudja!
Így csináltam ahogyan visszakerestem........... mit kéne újjítani?????ha kell
Hela srácok!!!! Kezdõ vagyok még a sudden 2 ben. A sima 2 megvan...............hogyan lehet multizni??? Kell hozzá a Hidden stroke vagy valami más??? Köszi,csáó!!!
Próba képpen megpróbálkoztam egy rohammal. Vannak páncélosok is, amiket a péncéltörõ-puskás és páncélöklös egységek szépen lerendeznek, na meg a 2-3 MG34-es gyalogos rendesen aprítja az ellenséges gyalogságot is. Ettõl függetlenül hamar leamortizálódik a csapat, így jobb a lopakodós taktika. Távcsöves tisztekkel kémkedni és mesterlövésszel lövöldözni. Mondjuk itt a katonák már "intelligensen" viselkednek, és ha egy társukat lelövöm, röktön megindulnak a feltételezett lövés irányába egy kis revansért. Így érdemes szépen láncban felállítani az embereket, de nagy haszna van a 2db MG34-essel felszerelt páncélozott szállító jármûnek is, amit a legelején kapunk.
Van köztük 1 db medic és 1 db mesterlövész is. Kincsként õrízzük õket! Ezen kívül a szokásos puskás, géppisztojos, páncélöklös, és néhány tiszt található a csapatban. A legszörnyûbb, hogy az ott hagyott nashorn és marder szép lassan leamortizálódik és felrobban: