enyém 70-et megy, de fél gáz felett folyamatosan megállás nélkül húz mint a veszedelem:) csak ugye kis fordulaton nem valami erõs... lessz majd(a távoli jövõben) benne egy power szelep a kipuf nyílásban, egy pillangószelep amit elektronika mozgat. mûködhet a dolog vagy ahoz tövestül le kell zárni a nyílást??
Power szelep a Kipufugó nyílásba???? "menbrán szelep"
Ugy jön hogy Karburátor->Vákumdob->menbrán->(és ott meg bele a ridvel be.
a Menrán arra való hogy Mikor megy lefele a Dugattyú -akkor nyit-(mert vákum keletkezik és beszív) majd Alsóholtponton -zár a menbrán- és mikor megy felfele nem engedi hogy vissza nyomja a Bezin levegõ keveréket.(de ez nagy Fordulattartományba kezd el normálisan dolgozni) olyan 7000 tõl (de nem naon tom ) Ezért alkalmazzák RObogóknál ,krosszmotoroknál,és más 2 ûtemûknél....
a Vákumdob arra kell hogy mikor (pl egy tuning robogó 14000 is pörög)hogy ilyen magas fordulaton Tárolja a Benzin levegõ keveréket meg ynomást biztosít.
(bocsánat ha vmit rosszul irtam le
Ezt nézzétek végig képen egy 90ccm es 5 felömlõs vizhûtéses henger látható (amibõl az egyik szentem Segédfelõmlõ Azért van kivágva a dugó oldala.
Itt kezdõdik az TUNING
de viszon ilyen tuningal egy 7-et 8-at megeszik... ami azért már megfontolandó...
hát szentem 6,5 eszeik de itt már 13 lóerõben kell gondolgozni vagy Tõbb
most az enyém erejére tippelek... kis fordulaton olyan... 4-5 paci vaszeg... nagy fordulaton olyan 11-13 paci talán:) ez a rezó hátránya, hogy kis fordulaton elveszik az erõ... ahol a 70-es táboris enduró nem ment ki ott ez kiment:) büszke vagyok a gépemreXD
ennek az abroncsnak mi a pontos elnevezése?? be szeretnék szerezni 1 párat:) és mennyivel bír többet??
4 sebességes Simson S51-nél hogy mûködik a sebváltó?
ezt hogy érted?????????????
Az az igazság, hogy életemben nem vezettem még Simsont és lassan megyek megvenni életem elsõ Simóját és nem ártana hazahozni valahogy és ezért kérdezem, hogy hogyan mûködik: hogy kell sebességet váltani, hogy van üresben...stb
Bocsi a hülye kérdésért, de ha valaki megválaszolná azt megköszönném!
ha üresben van lefelé nyomod akkor 1. felhúzod 2. megint felhúzod 3. megint akkor 4.
a simsonnál minden sebesség közt van üres, de 1-2 közt lehet legkönnyebben megtalálni, a többit csak érzéssel lehet:) jah és minden váltásnál kuplung... vagy legalább engedd vissza a gázt hogy ne legyen terhelés rajta.
volna a gépemmel egy kis gond... most lett új fõtengely, szimering, C3-as csapány stb. cserélve, új(használt) karbi. kis hõfokon úgy megy hogy kitépi a kormányt a kezembõl, de ha 60 fok környékén van akkor meg elkezd rosszalkodni: alapjárat nuku v. hullámos, olyan a hangja mintha itt-ott gyújtana, kis fordulaton alig megy stb... se nekem se apámnak nincs ötlete hogy mi lehet... ötleteket várok.
Henger lett cserélve v. dugó,gyûrû?De a fõtengelyt akkor is járatni kell,lehet,hogy nincs bejáródva azért csinálja ezt!Nekem pl most lett dugó,gyûrû,fõtengely stb.. cserélve,nem vt bent erõ,100km után kezd bele vissza jönni!
henger, dugó, gyûrû nem lett cserélve. asszem kezd javulni:) mostmár nem melegen hanem hidegen hullámos v. nincs alapjárat, de ha megyek 50 méter akkor megjavul:) még az lenne hogy nem nagyon bírja a huzatást... leesik az alapjárat... babetta gyújtás van benne, ez is okozhatja??
nekem is van igy, hogy melegen kihagy. de nekem a gyûrûvel is baj van, sztem nálam azis ludas
szervízben hogy csak megnézzék mi a baja mennyibe kerül kb.? már 1 hónapja csináljuk... hol jó hol nem:( most lett véve NGK gyertya és pipa, ez megoldotta a pörgést de 60 fok felett viszont semmi alapjárat:( kezdem már unni.
Oké, most már valaki tényleg monddja meg nekem, melyik a Simson elsõ kereke!
A subertüt merre kell állitanni?
attól függ... ha nem pörög ki és egy adott fordulaton "leszabályoz" és olyan durrogós a hangja akkor sokat kap, ha olyan mintha fulladozna akkor keveset:)
ha sokat kap akkor a tût lejjebb kell tenni, ha keveset akkor feljebb.
ok!Köszi.
fent van a stihl karbi... erõ tekintetében egy hajszálnyit gyengébb, de olyan szép alapjárata van hogy csak na, olyan alacsonyat is elbír hogy fél másodpercenkén pöffen egyet. nagyon szépen pöcre indul, semmi alapjáratleesés:) már csak a fogyasztást kell lemérni, a sima karbival volt kb 4,8 a fogyasztás.
közbe meglett a stihl fogyasztása... elég meglepõ... 3,9...
hello Valaki nem tud egy simson s51 tankot max 4000ft-ig
Hali Lenne 1 olyan kérdésem hogy húzóéktengely meghibásodása okozhatja-e ,hogy a motor kidobja a sebességet.(s51-es)
elõfordulhat, de lehet hibás váltóbeállítás vagy váltó fogaskeréknek a közepének a kopása.
Köszi a gyors választ.
Hali Még lenne olyan kérdésem ,hogy a km óra hajtását lehet cserélni? Mert beállt ,mint Katiba a gyerek és nem mozdul az a része ami a motorházfedélben van.(elnézést minden Katalin nevû olvasótól). Válasz(oka)t elõre is köszönöm.
ha a jobb oldali deknit mondod(gyújtás felõli), ahova a spirál megy, ott van egy kis mûanyag foglalat amit ha minden igaz egy csapszeg tart, üsd ki a csapszeget és könnyen eltávolítható.
Köszi!
ha szivató nélkül fullad a szimó akkor fals levegõt kap?
fullad?? a hangja kicsit elnyúlott és ingadozva megy?? vagy van egy pont aminél nem pörög tovább hanem mélyhangúan leszabályoz??
hát nemhiszem hogy dugulás, mert pörög a motor ha kell! meg menet közben nincs gond (ha szivatóval nyomom)
de amint leveszem a szivatót, alapjárat nélkül a motor megáll, úgy vettem észre hogy fordulatszámtól függetlenül
a tûn tegyél feljebb 1-el vagy ha szükséges 2-vel, esetleg megnézheted az úszószintet is. a karbi tartályában vagy egy kis oszlop azzal kell egyszintbe lennie.
aha énis a síbertûre gyanakodtam
Gondolkoztam rajta hogy veszek hogy egy jó kis simsont,S50-S51ig gondoltam valamilyenre mert olcsóak,az lenne a kérdésem h sokat kell ezeket javítani?Sok baj van velük?Milyet éri meg venni?
sztem S51-est érdemesebb mert könnyebb a javítása és talán a menettulajdonságai is jobbak. a javítás dolog attól függ hogy, hogy rakod össze, egy jó állapotban levõt max évente kell kicsit megvizsgálni hogy minden a helyén van-e. mondjuk az enyémet 2-3 havonta kell mert ugye nem a gyári állapot a szó szoros értelmében:)
Hol érdemes venni?Esetleg nézzem meg az apróhirdetéseket?Ha venni akarok egyet hogy tudom gyorsan felmérni az állapotát?
hogy hol veszed az teljesen mindegy csak jó állapotú legyen. ne dõlj be a szép külsõnek mert elõfordulhat hogy a blokkja szét van burítva és csoda hogy megy. az állapotás a motor hangjáról lehet legegyszerûbben megállapítani pl.: mennyire zörög, hogy veszi a lapot, hogy viselkedik terhelés alatt, kompresszió mekkora(ne olyan legyen hogy ráteszed a lábadat és nem bírja megtartani) stb. mikor én megkaptam a szimót kb olyan volt hogy egyesbe lefulladt pedig pöcre indult, szép hangja volt. érdemes egy próbakört menni, úgy a legbiztosabb.
jaja, a hang sok mindent elárul. ha baj van a dugóval, vagy a gyürüvel, esetleg fõtengelyes akkor azt lehet hallani. érdemes olyan emberrel motort nézni aki konyít hozzá, õ tud neked a helyszínen sokat segíteni!
nekem az egész kuplungrésszel baj van, talán a váltóval is... hidegen még nem olyan vészes de ha bejáratom akkoraztáán... csörög zörög minden baja van... de azért megy:) mondjuk a váltórész kb 1 éves és az alatt párezer KM belement, pláne a krosszpályán:D am nem hajtom, kímélem a gépet, ugratni is csak régebben szoktam de ritkán és nem métereset. érdekes hogy a haverom táborisát ami már 300k!-ban van legyorsultam egy alig 40-ben lévõ motorral:D tetejébe a haverom 50-60 kg én meg 80... párna kértek már érte 100k-t de nem adom!XD
*párna=páran
Hali! Lenne 1 olyan dolog ,hogy mi lesz ha túl sok olajat öntök a váltóhoz? Mert beszorult a nívó csavar.
azt nem tudom... ezt máig se értem hogy mi bajt okozhatna a sok olaj... max annyi hogy elöl, hátul ahol le lehet feszíteni ott kifröccsen... szal nem tudom.
nekem egy olyan kérdésem lenne hogy a Danuvia fõtengelynek nem tudja-e valaki a pontos méreteit hogy mit kellene a blokkon változtatni hogy beférjen. ugye apám meg én is ilyen variálós csákók vagyunk és azt tervezzük hogy ráteszünk egy 125-ös MZ hengert, fõtengelyáttétel cserélõsen hogy a blokkot ne terhelje meg, és a danuvia fõtengelyre gondoltunk mert találtunk egy szimót ugyanígy danuvia fõtengellyel. ha a fõtengely áttételt cseréljük akkor mást nem kell erõsíteni rajta??
jah és hogy "valahol" nem gyártanak-e még olyan fõtengelyt.
hali! szeretnék segitséget kérni motor ugyben van egy s51 esem simó eddig normálisan ment de most ma (hideg volt azé)inditom nem indul kicsit szivatom beindul megyek vele 2 km kanyarnál lefullad rárugok 2õt beindul megyek tovább utána 10km után lefullad megint kanyarnál (hát mondom bazz) és innen nicns tovább rugdostam betoltam semmi hörgött de nem pörgött föl aztán 2km en át toltam hazáig (szerencse hogy nem votlam anynira mesze bár igyis kifáradtam) szal az uccánkba még berugtam felpörgött megyek vele 5m lefullad jóvan mondombenzin még van benne megnéztem felcsapodik kb 2L 50es van benne ithon probálom szivatoval meg midnennel nem indul mostmár ott is hagyatm de holnap szeretnék vele eljutni 15km re kb sejtés mi baja lehet? vagy csak simán felmelegedett? nem hiszem mert amultkor sokkal melegebb volt és egyszersem ált le most meg gideg is volt és lefulladt hát ezt nem értem... a segitséget elõre is köszönöm.
megtisztitottam karbit de nem volt jo aztán kicseréltem a ygergyát és láss csodát beindult..:D szal remélem igy már jo lesz pedig mind2 gyergya adott szikrát nem értem de nem lényeg a léyneg hogy megy öntöttem bele egy kis 25 ös benzint remélem kitisztitja a cuccost belülröl.
sziasztok!! kellene egykis segitcség bajvan a mocival! az a baja hogy nemakar beindulni, ha beis indul elkezd fuladozni nemakar felpörögni a motor,semmi alapjárat és nemis birom megcsinálni karbit kitisztitotam de asem segitet rajta tanácstalanvok! léc vmi segitcséget kérnék kössszzziiii üdv!!
a shubertûn állíts 1-el feljebb és a benzinszintet is nézd meg. a benzinszintet úgy tudod megnézni hogy engedsz a karbiba benzint leveszed az alját és van az aljába egy kis oszlopszerûizé, azzal kell egyszintbe lennie, lényegében ez is tartja az úszócsapszeget hogy ne essen ki.