No igen, arra voltam kiváncsi hogy ez EVE-Online e... mert itt is van sokféle fegyvertípus, és első blikkre azt gondoltam hogy külön kell phaser ellen, meg külön plasma elln stb... de most kiderült hogy valójában alapvetően csak 2 damage típus létezik (energy/kinetic) és a fegyvertypusoknak csak a másodlagos hatása eltérő.
csak ezt nem ártana megírni annak, aki tanácsot kér, hogy ez nem a jó a játék szempontjából, hanem a számodra élvezetes... és a játék szempontjából ez a szar felszerelése egy hajónak, mert neki nem biztos, hogy élvezetes lesz, amikor az elől hátul torpedós szarban egy komolyabb stf-ben már csak létszámnak van ott, de érni semmit nem ér a hajója.
engem például kifejezetten zavar, ha szar vagyok, és akkor élvezem a játékot, ha jó vagyok benne, nem akkor, ha a sorozathoz hasonlóan lövöldözgetem a piros kék torpedókat.
a többi szemüveges kockát dps-ben én sem tudom megközelíteni, szóval amiatt játszanod tényleg felesleges lenne, de azért egy tisztességes dps-t amivel egy advanced stf megcsinálható, nem ártana azoknak sem, akik a kék piros torpedókat lövöldözgetik, mert az meg a többieknek nem túl fun, hogy a torpedó lövöldözgető sto feelingesek miatt bukják sorban az stf-et, mert felrobbantani semmit nem tud, haszna nincs, de legalább szépek a torpedói. Utoljára szerkesztette: Raulblanco7, 2015.07.09. 16:09:04
Szerintem (és sok más ember szerint) egy mindenhez közepes szinten értő hajót sokkal élvezetesebb irányítani mint egy fullra egyetlen dologra kihegyezettet.
Kihegyezhetsz te egy hajót úgy hogy a legnagyobb DPS-t adja a játékban, aztán bármilyen manőverezés nélkül folyamatosan tüzelsz az ellenségre amíg fel nem robban, közben nyomogatva az abilityket mint egy zombi. A legnagyobb DPSt így éred el, csak éppen kurva unalmas lesz a csatád, és köszönő viszonban sem lesz a Star Trek sorozatok világával. (arról nem is szólva hogy pl egy csak DPS-re kihegyezett Escort hajó egyedül játszva baromira életképtelen is lesz a nulla önjavító ability és zéró ellenállóképesség miatt. Sokra nem mész az über DPSeddel ha hússzor halsz meg egy STF meccsben)
Szóval leszedheti az ember a torpedókat, de például én az STOt a Star Trek hangulat miatt játszom, és nem azért hogy nekem több DPS-em legyen a meccsben, mint a többi szemüveges kockafejnek. De nyilván embere válogatja hogy mit tart fontosabbnak.
Köszönöm, annak adok tanácsot akinek akarok, majd ő eldönti hogy megfogadja e vagy sem.
Amúgy engem értelmes ellenérvekkel lehet meggyőzni valamiről, a nagyképűsködéssel nem törődöm. De ezzel minden értelmes ember így van.
Nekem Combatlog reader van,de nem működik,és állítólag azért mert a dps cseten volt valami nagy balhé ami után kivágtak egy rakás emberkét,plusz nem megy a dps mérő sem.Én legalábbis ezt hallottam cseten.
Pedig tegnap előtt este valaki mutogatott dps-eket űrstf-ből flotta cseten, hogy mekkora gagyi volt a pug. Vagy tegnap este. Utoljára szerkesztette: Lokker, 2015.07.09. 15:09:15
Hogy a nyűves életbe,ma csütörtök van,annyit dumáltatok torpedókról hogy felakartam ugrani egy kicsit rosszalkodni a ragadozó madarammal,de hááát mindjá leállás hogy kapná el őket a rúzsa magdi egy sötét sikátorban.
Ez nem EVE Online hogy külön kell a Sanshák meg külön a Gurista ellen reziszt.bár lehet olyat is de értelme nem sok lenne.felteszel két lila neutronium alloyt oszt kész.az minden ellen jó.
nincs dmg büntetés 50 alatt, illetve de, van, minden egyes energia 2% további sebzés, szóval 51 és 50 között pont annyival sebzel kevesebbet mintha 125-ről 124-re esne. használd a cruiser commandok közül azt ami csökkenti a fegyver energia esését, plusz plasmonic leach, csak potom 60 millió és úgy már viszonylag nehéz 100 alá menni fegyver energiával, még 8db beammel is.
Egyébként ésszel, csak saját észrevétel, de ha autofire-ben hagyod, mintha kicsit gyorsabban elnyomódna, mintha space-t nyomsz és belaggol a rendszer. Utoljára szerkesztette: Raulblanco7, 2015.07.09. 14:28:07
A másik fórumban írták a dmgx3 buffot.
Várj bemásolom.
Konfigos írta:Jobb ha készültök..jön az új őrület lehet :D DMG mod buffolás várható,úgyhogy már el is kezdték lekapkodni exről a cuccokat hozzá hogy dmgx4 legyen :D Most jön a vicces része mert ha tényleg erős lesz akkor minden dmg modos fegyo felfog menni,és szerintem páran itt tonna számra discardoltuk,legalábbis én tuti :D
Ésszel nyomkodni vagy ahogy a csövön kifér? (asszem én beállítotam vmi settinget hogy addig lő minden amig el nem pusztul, nem nyomkodom a szóközt, de ahogy most olvasom, a beamek eszik ugye az energiát és elvben elég hamar eljutok oda hogy damage büntetés lesz mert 50-es szint alá megy a fegyver energia... ezt majd ma megfigyelem :D) Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.07.09. 14:24:50
igen, jobb klikk rájuk hogy tüzeljen mind és space-t nyomkodni.
egyébként te engineer kapitány vagy, azzal magas dps nehezebb mint taktikaival, bár nem lehetetlen. Utoljára szerkesztette: Raulblanco7, 2015.07.09. 14:23:29
Neeem, azért megy fel, mert drága a zen, esetleg kevesebb nagyhal vesz rengeteg zent és adja el kulcsokért, a krenim boxnak egyelőre nincs köze hozzá. Ha csütörtökön új box, akkor az max azon a héten kedd-szerdán kezd érződni majd a kulcsok árán, de még az sem biztos, mert lehet hogy lesz előtte sale... az új box a kulcsokon általában akkor érződik mikor már bent van, de akkor is csak pár napig az elején.
legutóbb mikor vettem 1000 kulcsot, akkor is kb 100-200k-val lett drágább a kulcs az új box miatt.
most lehet, hogy nagyobb lesz a különbség, ha lemegy sale alatt a kulcs ára, lehet bevásárolok, mert viszonylag kevés kulcs is van, nem csak drága, hamarabb fel lehet verni az árát.
Nem hallottam erről a dmg3-as buffról, majd érdekel ha már bevezették és nem csak hallotta valaki hogy valaki hallotta.
Köszi, épp most tanulmányozom az energiakezelést...
Amúgy aki sok beames hajót használ - egy csat alatt szoktátok ki-be kapcsolgatni a beameket, vagy egyszeűen csak jobb klikk az összes beamre (hogy autofire legyen), fire all beams azt hajrá amig el nem pusztul az ellen....
Plusz tapasztalataitok szerint mi a célszerűbb általában: nagyobb pajzs kisebb recharge-vel vagy fordítva? Érdemes reziszteket adó modokat pakolgatni (borg ellen megyek akkor felteszem ezt, klingon ellen megyek akkor felteszem azt)? Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.07.09. 14:22:41
A kulcs azért megy fel mert jön a krenim box szerintem.
De mi ez a hülyeség hogy most nem a crtdx3 stat lesz a jó hanem dmgx3?
Mert állítólag dmg mod buffolás jön.
Én sem a mostani sem a múltkori craft bug hétvégén nem csináltam pénzért,csak saját magamnak. Utoljára szerkesztette: Plata, 2015.07.09. 12:37:55
első nap csináltam kb 1-1,5 órát, ami összejött 100-120m ec azt elszórakoztam kulcsokra azonnal, aztán már nem volt kedvem tovább szarakodni vele.
dundes kb ugyan ez, csak kulcsokra költés nélkül.
különösebben nem hiányzik, ahogy nézem elég szépen megszedtem magam a 2 hónap inaktivitás miatt. nagyon felment az r&d cuccok árai, nekem pedig ott volt több ezer nagypack-nyi anyag az inventorikban, az elmúlt 1-2 hétben beléptem eladogatni őket, van ami a tervezett duplájáért lett eladva,
majd összeszámolom ha elment minden, aztán folytatni kellene a 100.000 lobis projektet, ötvenpárezernél nagyon megálltam a promó óta.
mondjuk az fáj, hogy egy kulcs már 3,4m volt tegnap, kicsit drága, azt hiszik az embernél csak úgy terem az ec? :D Utoljára szerkesztette: Raulblanco7, 2015.07.09. 12:32:50
nem, a régiekről beszéltem, dili, ferengi, slaver, a negyedik, a craftos nem lett javítva, így az nem tudni, hogyha egyszer lesz, akkor bekerül-e a patch notes-ba. szerintem bekerül, de nem úgy mint exploit javítás, hanem megmagyarázzák majd valami hülyeséggel, hogy miért kellett változtatni. Utoljára szerkesztette: Raulblanco7, 2015.07.09. 12:13:30
Jó lenne tudnom az ilyen hibákról legalább meg tudnám szedni egy kicsit magam belőle :)
Annó a dilis bug is igencsak későn jutott el hozzám. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.07.09. 12:10:29
Mi a búbánatos nyavalya?Három exploit is volt és volt valami pénzes?
Én csak a craftos bugot nyomtam,azt sem erősen csak kicsit magamnak.
De mi volt a másik kettő?Bár asszem csak dilis exploit érdekelt volna,igaz a craftos exploittal lehet dilit is szerezni,de azt nem mertem meglépni.
igen, amíg előre fordulsz sokkal több a kieső dps a nem tüzelő hátsó beamek miatt, mint amennyit a torpedó sebezni fog.
ugyan ez ha hátul van, csak ha elől van, még az elején amikor odamész, legalább egyszer el tudod lőni, de akkor is több dps a 8 beam.
ha nem akarsz oldalazni, akkor dual beamek elől és hátul 360-as beamek, akkor lőhetsz szemből, ez most a legnagyobb dps buildek alapja is, a 8db sima beam egyszerűbb, azért ajánlom azt, és az is brutál dps tud lenni.
Jól gondolom hogy azért csak max "fun" esetén menjen fel a torp előre, mert broadside esetén (az arrayok miatt MUSZÁJ broadsideolni) ott áll kihasználatlanul az az előre néző fegyverhely amiben a torpedó van? Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.07.09. 11:14:38
jobban hangzik mint a "le kell állítani a szervereket 2-3 órára különben holnapra összeomlik az egész" vagy a "ki kell javítanunk egy exploitot amivel pár játékos napi többszáz millió ec-t szedett össze" ezeket így nem szokták kiírni, de nem is mindent raknak patch notes-ban amit néha titokban javítanak.
3 exploit közül amit használtam, 2 javítása be sem került a patch notesba, csak javították, a harmadik bekerült, de aki nem csinálta, nem tudta hogy ez nem egy mezei változtatás, hanem ezzel vették ki az exploitot. Utoljára szerkesztette: Raulblanco7, 2015.07.09. 11:06:26
aru, bgabor, kérlek, ha nem értesz hozzá, mert nem értesz hozzá, ez látszik abból amit írtál, akkor ne adj tanácsokat.
torpedó előre és hátra is elég nagy butaság, ilyet ne javasoljatok kezdőknek, max ha azt kérdezi, hogy lehetnék a jelenleginél is gyengébb.
akkor javasolhatjátok nyugodtan, jó tanács lesz :)
ha dps akkor 8db beam vagy dbb + omni beamek hátul.
ha fun, akkor a fenti, csak az egyik helyre mehet egy torpedó előre. hátra ott is hülyeség.
Igazából amit most leírtál - lehet hogy mégis az escort gameplayra kéne átállnom a cruiser helyett. Ez a broadsideolás nekem nagyon nem jön be, sokkal kényelmesebb volt az hogy tudtam előre összpontosítani a tűzerőt - urambocsá' de PVE küldikben még álltam is 10kmen,és csak forogtam a célpontokra mint vmi ágyú miközben a torpedók meg a turretek szórták a skulót, és csak arra kellett figyelni hogy a front pajzsomra menjen mindíg a töltés meg hogy akkor lőjem el a barraget amikor jó sok célpontra rálátok. Igazából az egyetlen gondot az okozta, ha mondjuk a hátam mögé spawnolt be vmi, mert állva elég lassan forog a hajó - DE ugye ahogy elnéztem pont erre van egy rakás Pilot specialisation skill (gyorsabb fordulás álló helyzetben, meg hogy hátrafelé is olyan gyorsan tudok menni mint előre :)
Aztán persze lehet ez az "át akarom látni a csatákat" mánia tök hülyeség, mert ahogy a flottában fogalmazta valaki, csak be kell menni a tömegbe azt osztani mindenfelé - és ahogy elnéztem az alerteknél, ez kb működik is. Csak én nehezen viselem el azt a káoszt ami ilyenkor megy, vhogy jobban fekszik a "sniper" harcmodor. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.07.09. 10:07:00
Szóval amit én gyanítottam hogy rossz volt - és hogy MIÉRT volt rossz (ez fontosabb számomra, hogy értsem az okokat):
1. Mivel nem tudtam hogy a torpedókra egységes 6 sec cooldown van, igy hiába van 4 ami 10 secenként lőne, egyesével lőnek és minden lövés közt várni kell 6 secet, tehát 2-nél több az totál felesleges volt, és igazából már a 2 sem dupla hatékonyságú :D
2. Hasonlóképpen kavar be a közös skill cooldown a 2 tactical BO skilljeinél. Úgye a high yield 1 ott van mindkét BOnál, de azok ütik egymást (tehát ha ellövöm az egyiknél akkor a másiknál is ott lesz a 15 sec cooldown) tehát az egyik totál felesleges. Ha jól láttam még a különböző torp abilityk (torpedó spread és a high yield) is ütik egymást cooldown szempontból - bár itt talán van értelme a hosszú saját cooldownú spread után ellőni egy high yieldet).
3. Ugyanez a duplicate ability cooldown teszi értelmetlenné a két engi BOnál az engineering skill I-eket (ha ellövöm az egyiket a másik nem tudja használni).
---------------
Amúgy tegnap este a torpokat elimináltam a hajóról és telepakoltam beam arrayyal őket, de vhogy ez a broadsideos dolog nekem nagyon nem jön be és furcsamód nem is érzem hatékoyabbnak a hajómat PVEben (storyline küldetésekben) még úgy is hogy pl a 4 torp totál értelmetlen volt, erősebbnek tűnt a hajóm. Ez biztos vmi pszichés dolog, szóval gondoltam hogy replayelve megnézem ugyanazt a küldetést a régi ineffektiv fittel is.
Cruiserrel menve kell előre egy torpedó és egy hátulra, mivel ugye beam arrayekkel menve broadsideolsz velük, mint annó a sorhajók a vitorlás hajók korában, és így ugyanakkora esélye van annak hogy az ellenség előtted jelenik meg, mint mögötted. Az escortokkal amik dual beam banket meg dual heavy cannonokat használnak, elég egy torpi előre, esetleg akna hátra, mert azok mozgékonyak és kiválóan lehet aknát rakni velük. (persze van aki csak turreteket tesz rájuk hátulra, megáll a céllal szemben, aztán lövi amíg megdöglik, de az ilyen harcmodor szerintem borzasztóan unalmas, sőt veszélyes is lehet az escortra)
Science Vessellel meg tökmindegy, ott szinte semmi energia nem fog jutni az energiafegyverekbe, így oda előre hátra egy beam array elég, az is csak azért hogy átvigye a spéci beames abilitiket (pl:target shield systems)
A már említett cooldown miatt egynél több torpit totál felesleges előre vagy hátra tenni, kivétel amikor torpedó hajót épít valaki, de azt csak nagyon kevés típusból érdemes, amikből egyik sem föderációs oldalon van, és a használhatóságuk is behatárolt. (PvE meccsben, pajzs nélküli célpontok pusztítására alkalmasak a leginkább)
Cirkálóra 1-1 torpedó szerintem elég előre és hátra. Tegyél energia fegyvereket. Valamint én a fegyver energiát maxra szoktam rakni a pajzsodat és a hajótestet úgy is tudod tápolni csata közben.
No, mai nap kicsit olvasgattam, elemezgettem a battle logokat és jobban megnéztem mi zajlik a képernyőn csata közben.
Ennek eredményeképp asszem legalább 4 elemi baklövés van/volt a jelenlegi fittemen.
Kiváncsiságból, akinek van kedve megnézni és kielemezni hogy milyen hülyeségeket követtem el az kukkantsa meg a spoilerben a screenshotot, aztán lehet dobálni rohadt paradicsommal :D
Ahhoz komoly gép kell, 1 napnyi 10 accountos afk-zás után már az én gépem 16 giga ramja is kevés volt néha, és csak vacak 100 millió körül hozott 1 nap. Bár afkolva persze az is jó.
Egyszerre akár 10 accountal is tudsz játszani,ha bírja a géped meg te.
De dilithiumot zenet nem tudsz átadni accountok közt,csak is karakterek közt tudod cserélni a dilit.
Az a Guide már tényleg ezeréves lehet,Mk12 fegyverek már 3 éve is voltak.
Általában a hagyományos felállás szerint 1 torpedó kell és még 3-4 energia fegyver mellé.De lehet eltérő is.
Amúgy lesz ma karbantartás és feature epizód? Nem találtam sehol infót és ilyenkor már karbantartani szoktak.
A múltbéli sérelmek nem szoktak eltünni ha a felek nem beszélik meg, sőt fokozódni szoktak ez által. Nem lesz olyan, hogy összeállni egy nagy flottába soha. Kis flottába vagyok és max 2-3 hónap és fullos lesz a flotta bázis (a bánya, solanea, és követség már régóta az), már armada ügyben is kerestek minket többen.
Jó nálunk a társaság amikor pont úgy tud feljönni mindenki játszani, hogy van némi átfedés. Többségében mivel mindenki dolgozik és máshogyan ezért van olyan, hogy nem látok egy flotta tagot sem hetekig, de ettől még megy minden.
Szerintem senki nem fogja feladni a flottáját és a belefeccölt időt kidobni az ablakon. Utoljára szerkesztette: aru, 2015.07.08. 15:48:42
Folosleges 2 acc..Igen ez is tipikus magyar kozosseg mint mindenhol mashol..x nem egyezik y aztan felezik a tarsasagot..aztan a ket tabor anyazza egymast. Ez minden jatekban kivetel nelkul ahol relative sok a magyar igy mukodik.. ez van. Ha egy accon csinalsz fed es klingon karit egyszeruen at tudod a dilitiumot passzolni egyikrol a masikra! Folosleges tobb accot csinalni, csak az eletedet bonyolitja
Közben találtam guideot, próbálom megemészteni. Lehet én vagyok a hülye hogy ennyire belemászok a matekba, tegnap elvitt egy "kolléga" lődözni, ő csak darált mint a gép azt kész :D
Azért itt a link, hátha érdekel vkit.... guide Mondjuk úgy tűnik van már vagy 5 éves, de talán azért az alapok nem változtak sokat.
Most pl próbálom megérteni, miért mondják azt hogy max 2 torpedót érdemes előre tenni és a többi slotba vmi más kell (a cooldown játszik szerepet, bár ez esetben nem világos hogy a 2 miért jobb mint az 1...)
Tegyük fel hogy megoldom hogy egyszerre be tudok loggolva lenni két accounttal egyszerre (tehát nem akadály hogy a program mit enged és mit nem)... van ilyenkor hátrány ahhoz képest ha a két kari egy accounton lenne?
Ugye van az account bank, nyilván azt akkor nem tudom használni. Vmi más esetleg? Pl Dilithiumot pl tudok két account közt szabadon megosztani?
space engiben is kezdek csalatkozni mint magyar.
Kedves kreatív emberke hajlandó volt x órát csak abba befeccolni hogy 91% ra feltornássza a magyarítását a játéknak és az ellenőrző banda ne hajlandó rávetni egy pillantást hogy engedélyezzék. Imádom amikor egy magát nyelvzseninek kikiáltó 2 nyelven beszélő kurátor dönti el hogy jó az a fordítás vagy se akkor mé nem ők csinálják? De kirakjuk a steamre hogy elérhető nyelvezet hungary.
Azért nincs nagy háborúskodás.
Lényegében mindenki elvan,csak néha néha akad valami agyhalott idióta akinek elgurul a gyógyszere és keveri a szart.
Hát bezony itt is megy a csalás árulás és egymás anyázása.Magyar összefogás szerintem nem létezik.
Olyanokkal nem lehet összefogni akik még a saját anyjukat is eladnák egy rozsdás szögért.
Nem csodálkozom,balfasz of steelben elég sok a vadkenderes tejen felnevelt emberke.
Arról nem is beszélve hogy egyik másik tagra még egy üres lófingot sem mernék rábízni.
Na jah a magyar mentalitás eskü már sajnálom hogy ide születtem.
NA ne politizáljunk mert nem ide való:)
Lényeg mindenhol le vagyunk "!%!-va :)
Jaj istenem, remélem itt nem harapózik el ez a magyarok közti háborúskodás... EVE-Onlineban is, kismillió corp van mert a magyarok képtelenek meglenni egy csapatban, mindig megy egymás irtása, meg a múltbeli sérelmek felhánytorgatása - amivel aztán megfertőzik még az újoncokat is.
Komolyan, mig pl a bulgárok képesek voltak összeállni egy nagy klánba, mi nem....
Hi hi tegnap óta fleet társak lettünk Plata :)
Elegem lett a Ball of-ból bár sok hasznom nem volt a csoportból.
Nevetséges volt a Kritérium rendszerük 100% os bázis mellett még mindig ragaszkodtak a nevetséges 700 ezres fk befektetéséhez hogy teljes jogom legyen a Bázisok tartalmának kiváltásához.
Hát így hogy a francba fejlődjön az ember?
Alkalmanként amikor láttam hogy vannak fent a bandából hiába kiabáltam vásárlási engedélyek megszerzésére süket füleket találtam.Oké hogy ts-t használnak olvasni tudnak azé nem?
(Egy alkalomra emlékszem hogy sikerült vásárolnom)
Remélem nálatok tudok majd rendes konfigokat varázsolni.
Nem akarok ezzel egy Bal of-ost se megsérteni, de azért nevetséges hogy egy nagyobb társulatban maximum egy két emberkének legyen joga hozzáféréseket osztogatni és azok se legyenek elérhetőek. Mi hátránya származhatna egy társulatnak abból hogy kiválthatóak a fleet cuccok vagy se? Ha a rablástól félnek akkor azt meg megfogom úgy hogy keretek közé szorítom a tagfelvételt.Vagy attól félnek hogy elhanyagolják a bázis fejlesztéseit?Ugyan már az minden tagnak érdeke hogy haladjon előre.
Azt is szemtelenségnek tartottam hogy leindítanak egy projektet nem teszik közzé és a fleet kreditet pofátlanul egy emberke tolja be a többi letojva?
Na nem baj mára eleget puffogtam:) Ma meglesz a Ferengi cirkálóm végre:) Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.07.08. 11:39:19
Azt meg tudná valaki mondani hogy a battle logban a 2 szám az mit jelent?
Pl: Your Photon Torpedo deals 634 (4504) Kinetic Damage to Vessel One of Ten Unimatrix 0047.
Először azt gondoltam hogy a zárójeles (4504) az elméleti sebzés, a 634 meg a valódi mert ugye shieldet találtam el és arra bünti van....
De aztán táláltam még ilyeneket:
Your Photon Torpedo gives 788 (5159) to Vessel One of Ten Unimatrix 0047's Shields.
Itt ugye kiírja hogy a shieldet ütöttem, mig az első példában nem írja... tehárt akkor ott nem volt shield?
Meg van egy ilyen:
Your Photon Torpedo deals 6718 (4771) Kinetic Damage to Vessel One of Ten Unimatrix 0047.
Itt meg ugye az az érdekes hogy a zárójeles szám kisebb mint az első.... szóval nem jöttem rá melyik mit jelent :D
Critical egyik esetben sincs, se spéci active skill, mivel ezeket írja a log.... Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.07.08. 09:21:31
Mindenféleképpen ugyanarra az accra. szerintem STO nem támogatja a több ablakos játékot mint EVE Online.mind3 oldalnak az első pár fejezet különböző aztán a cardassia-i fejezetnél válik eggyé.romulánoknál van olyan lehetőség az első pár küldi után hogy oldalt kell választani hogy klingon vagy fed és utána ennek megfelelően tudsz flottába is lépni.
Épp akartam kérdezni hogyha beindítok egy másik karaktert akkor az is legyen inkább Fedes vagy inkább legyen egy teljesen más irány?
Szóval akkor legyen klingon.... gondolom nekik van teljesen más storyvonaluk az elején, igaz?
Végül: legyen ugyanazon az accon vagy inkább csináljam egy másikon? VAn e hátránya ha másik accon van - mert ilyenkor az előny ugye az hogy bizonyos módszerekkel meg tudom oldani hogy párhuzamosan legyek benn két karival... :D EVE Onlineban azt nagyon élveztem, itt azért kevesebb az üresjárat, nem biztos hogy van előnye a dual clientezésnek...
(mondjuk most még nem akarok belekezdeni a kemény grindbe, inkább kicsit élvezném a sztorikat meg ilyesmi, minthogy naponta csak azért lépjek be hogy megcsináljam a kitaposott dilithium/mark grind ösvényt, újra meg újra...) Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.07.08. 08:57:40
Én kíváncsi vagyok mennyire fog lemenni.jó lenne ha vissza menne ilyen 160 körüli árra.engem már csak a defi pack érdekel.az új BC packkal meg már el leszek egy darabig.meg farmolnom kéne jó sok ec-t van egy pár lobis hajó ami nagyon tetszik.az új cuccok meg nagyon ígéretesnek tűnnek.aztán meg majd lehet farmolni az fc-t.
Emlékszem mikor én kezdtem el sem tudtam képzelni hogy lesz pénzes hajóm,320-350 dili volt a zen ára.Valamikor januárban vagy februárban kezdtem és lett hajóm júniusra azt hiszem.De akkor már volt +2 kari slotom,és már 4 karakterem volt.Jah akkor még nem is zen volt a neve,valamikor júniusban törölték el az akkori store pénzt és átnevezték zenre.És minden store item árát felvitték 25%-al,addig a 2000 zenes hajók csak 1600 zenbe kerültek.
Utána nemsokára jött a Season 6 és a flotta bázisok,a zen ára hatalmasat zuhant,emlékszem volt amikor 88 zenért vettem hajó packot.
Mindenkinek dili kellett,kellett a sok sok millió dili a bázisokba.
No igen, akkor csak 690.000 finomított dili kell, az meg van 90 nap alatt :D
Amúgy a finomítás karakterenként vagy accountonként van limitálva? (mondjuk tökmind1, mert free to play játékban accountot létrehozni ugye nem egy nagy ügy).
De a lényeg az, hogy akkor mostmár nem úgy megy a játék mint eddig, hogy 2 naponta egy új hajó, most inkább 2 havonta lesz egy... szóval ahelyett hogy a hajón agyalok (mint eddig) most inkább a felszerekésre meg a karakterfejlesztésre (pl specializáció - itt a pilotot néztem ki, mert nekem a torpedózásnál az agilitás hiánya a fájdalmas) fordítom a figyelmemet. A dili meg majd csordogál...
(amúgy érdekes hogy az STOban mennyire nem bírom a grindet - tegnap elhatároztam hogy megszerzek 1000 favort az engi kithez. 2 órányi summer resortos baromkodás után már kapartam a falat... ahhoz képest hogy más MMOban órákat/napokat/heteket tudok farmolni, itt nem volt türelmem. Na de majd ma, megszerzem azt a maradék 300 favort...)
Annyira nem egy nagy dolog. Én egy fő és egy mellék karival játszom, de van egy Guardianom és egy Presidio-m. Mindkettőt kedvelem, de már megszoktam a presidiot. Sokkal jobb mint az ingyenes hajók. (sokáig az ingyenes ajándék Ambassadorom volt) naponta finomítod a 8000 dlilt aztán egyszer csak kész. Addig még a zen ára is lejjebb megy :) A guardiant 150es zennel vettem a presit meg 190essel. Mellette meg egy csomó dilit elcsesztem a földi szettekre meg páncélokra. A repuk elkészülte után is esik dilithium nem is kevés persze az is idő végigvinni. De ezek az online mmorpg már csak ilyenek. Mostanában a World of Warshippel lövöldözöm, mert szórakoztat. A 10.5ös szezonra jövök vissza. Tényleg az mikor is lesz? A Risa után, de az meddig tart?
Nem a T6 Arbiter az Assault Cruiserhez képest bizony sokkal több.
Én a 10% hullt meg +1 konzolt a zenes T6 arbiterhez képest írtam.
Azt hiszem 250 körül van a zen. Utoljára szerkesztette: Plata, 2015.07.07. 13:20:08
Namost, ha jól hasonlitgatom össze: nyerek vele cirka 10% hullt meg shieldet, +1 előerenéző fegyverhelyet meg +1 consolt mind3 tipusból.
Ez ugye 3000 zen, ami jó sok napi dilithiumot jelent (ha jól rémlik olyan 300 dili egy zen, az ugye 900K dilithium, ami 112 napi finomítási kapacitás???)
Asszem akkor sztem én itt állok meg a hajókkal :D és megyek simán csak storylineolni meg lootolgatni mert ennyi grindet nem ér meg nekem... Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.07.07. 13:11:12
Igen tudom én csak a T5-re írtam neki hogy 4.de szerintem ha farmmal akar hajót szerezni akkor jó átmeneti megoldás lehet egy mirror vagy esetleg a Kazon raider. Utoljára szerkesztette: Zemanov, 2015.07.07. 12:56:36
Hát 1 karakterrel nem kis feladat össze farmolni 3k zent.szerintem pár hónapba beletelik.fleet creditért meg szerintem csak max T5 hajót érdemes venni ( mert a T6-os esetén nem lesz trait meg szerintem mastery se) bár akkor még kell 4 fleet ship modul is ami manapság nem olcsó.
Nekem a T5 változata megvan,nagyonszerettem,egy fordulékony nagy tűzerejű engi hajó.Ha olcsóbb lesz a zen árfolyam a T6 is meglesz,de most sajnálom beváltani a dilim,mert a zen ára az egekben.
Na szóval elmondom most bővebben és értelmesebben.a fleetes hajók 10+-al több hullt kapnak mint a zenes és +1 konzol helyet is kap,de a fleet hajón nem lesz trait,és a zenes speciális konzolját sem kapja meg.Vagyis Fleet T6 hajót csakis akkor érdemes venni ha a Zenes T6 változat is megvan,akkor át lehet pakolni traitet fegyvert konzolt.
Ez mocskos húzás volt,de sajna a cég most ezt csinálja,mindenből pénzt akar. Utoljára szerkesztette: Plata, 2015.07.07. 12:29:28
Sajnos nem jól látod, a 20000 fleet credites hajó gyengébb mint a zenes.
És kell hozzá 5 fleet ship modul,aminek darabja vagy 500 zen vagy 9-11 millió ec.
T6 fleet hajókkal kibasztak és gyengébbek mint a T6 zenes társuk.T5 fleet hajóknál nem így volt.T6 fleet hajónak csak akkor van traitje ha megveszed a T6 zenest.
A T6 zenes hajó ami neked kellene az a T6 Avenger.Vagyis a T6 battlecruiser az nem avenger,csak én hívom így,a rendes neve Arbiter Battle Cruiser.
Sajnos 3000 zenbe kerül.Katt Utoljára szerkesztette: Plata, 2015.07.07. 12:22:53