Na majd akkor figyelek... lehet AFK voltam akkor, előfordul hogy néha szét kell csapni otthon a kölykök közt, vagy etetés/fürdetés van...
Juteszembe: a summer eventes engi kit (ami asszem 1000 lohlunat buznyák) használható cucc? A leirásában számok elég impresszívek, mi a trükk?
Plusz: tudok én még 1000 Lohlunat Favors-t szerezni? Eddig csak a táncot próbáltam, majd kinőtem a gatyámat az unalomban amig vége lett, az dobot egy százast - egy nap lehet többször táncikálni? (tudom hogy vannak további eventek is, azokat még nem próbáltam) Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.07.06. 14:37:09
Nem még múltkor küldtem,a flotta meghívót ma,Hussar Guardian Forces-hez,van pár klón HGF is vigyázz.
Ha ma küldted akkor oka van - tolom a GDPt napközben. Majd éjjel.
Eddig észrvettem játék közben a sok inviteot, folyton jött mindenféle ismeretlen embertől meg flottától... Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.07.06. 14:22:47
Gondoltam kicsit craftolgatok,ha már ráérek,lila doffok és jó catalyst-ok belerakva mégis mind VR lett.
Sajnálom a sok millányi cuccot amit beléjük raktam.
Küldtem neked flotta meghívót,meg küldtem friend requestet is.De asszem nem vetted észre.
Ja, az a wiki megvolt, csak pont azt hiányoltam belőle hogy ki-mi ellen jól védett. Mert ugye én még mindíg offenzíven gondolkodom (mivel tudok jól ütni) szemben ugye veled, aki inkább a tankolásra alapoz :D
(a végeredmény nyilván ugyanaz) Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.07.06. 10:37:54
Inkább az a lényeg ki mivel lő téged és az ellen védekezz.Én főleg csak borg elleni cuccot veszek mert főleg arra járok.De a flottás cuccok védenek minden ellen.
Van plasma,polaron,tetryon,antiproton,phaser,disruptor,kinetic.
De itt nézz szét. Utoljára szerkesztette: Plata, 2015.07.06. 09:59:36
No még egy kérdés ami felmerült bennem: ugye van jópár féle sebzéstípus (plazma, phaser, polaron, kutyafüle) - lehet azt tudni hogy a különféle ellenféltípusok ellen melyik hatásosabb? Ugye látok alapvető jellemzőket (pl a plazma előszeretettel tesz egy kis DoT-t a célpontra)
Van e értelme mondjuk cserélgetni egy küldetésfolyam során, hogy most pl "klingonok ellen megyek, ők érzékenyebbek XXX-re" vagy ennek kb nincs jelentősége (mondjuk eddig nem éreztem szükségét ilyen pepecselésnek, csak toltam a legnagyob DPSű torpedókat mindenkire aki jött, azt szétestek mindíg -esetleg magasabb szinteken vagy PvP-ben?).
EVE onlineban mindíg fontos volt tudni hogy kik ellen megyek, és azok mivel lőnek illetve mire érzékenyek, azért merült fel bennem ez....
Pedig jó volt, igy egész nap medencézhettek a purdék, igy nyugodtan STOzhattam odabenn :)
Köszi, megkeresem a chatet mert szivesen zajongok ilyen csatornákon....
Flotta meghivó jöhet, ma leszek lvl 50 :)
Amúgy az normális hogy simán kihagytam például a level 30 és 40-en az ürhajóváltást és a level 20-as (Tier3as) hajóval minden probléma nélkül elgurultam level 46-ig?
(level 46-nál váltottam ki Tier5-öt, de csak feleslegesen csesztem el vele 1 órát amig szépen felfitteltem, mert kb 2 óra játék után már a lvl50-nél járok).
Szóval furcsa ez nekem hogy egy MMO-nál ennyire ne számítson PVEben hogy 1-2 tierrel gyengébb cuccal is el lehet boldogulni. Vagy - ennyire jó volt a lila Lieutant commander felszerelés amit Platától kaptam? :) (mert tény, egyes darabjait csak most cseréltem le talált TierXes komponensekkel) Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.07.06. 09:15:24
Fenébe, pedig külön vettem az exchangen mert kellett +1 research lab ember.
Amúgy jelzi vmi piktogram/felirat vhol hogy az adott Doff nálam nem lesz használható, vagy csak a Star Trek lore tudásodból jön ki az hogy X faj nem lehet Y faction Doffja? Mert hogy akkor át kéne néznem hogy 70 emberemből ki az aki nem is használható csak a helyet foglalja....
Meg hát kismillió faj van a játékban - honnan lehet tudni hogy ki lehet Fedes és ki nem?
(csak zárójelben, felületes ST ismereteim alapján rémlik hogy láttam é n klingont feszíteni fedes egyenruhában vmelyik sorozatban...) Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.07.06. 09:06:58
Te Raul most xp hétvégén nem csináltál magadnak egy kis craft alapanyagot?
Én kb 7-8 karival tudtam,utána meg elfelejtettem és időm sem volt.
Jah meg állat meleg miatt kedvem sem volt. Utoljára szerkesztette: Plata, 2015.07.06. 07:34:39
Van a játékban magyar cset is,röviden és tömören csak hun,és ha gondolod küldök neked egy flotta meghívót.Ha még nem vagy flottában,bár hogy mikor tudok játékhoz kerülni az még rejtély.Hétvégén is akartam xp-zni de nem jött össze,öszvissz 1 karit tudtam 60-ra húzni,az megint klingon volt.
Eleve furcsa, mert amikor a projektetket listázza a gép, ott még kék ikonnal jelzi a sciencist meglétét, ezért is tudok bejönni z inditó képernyőre, de utána ott már nincs officer....
Bennem sem hagyott nagy nyomot a halálos iramban első része - lehet nem is láttam? :)
Viszont megnéztem a 4-5-6ot, és teljesen jó akció filmek. Tökéletesen vállalhatóak, izgalmasak, pörgősek és látványosak is. NEm ilyen utcai autóversenyes marhaságok.
Mindezt úgy hogy annyira autóbuzi vagyok, hogy bárhová megyünk az asszonyt ültetem a volán mellé. Én max a tescoba kocsikázok el néha :)
Ami azt illeti én régóta vagyok ST fan,tévében láttam az összes sorozatot,még a régieket is,igaz jó régen.És láttam az összes filmet is.
De nekem tetszett a két új ST film.
Bár az eredeti szériára már nem nagyon emlékszem,mert irtó rég láttam már.
De TNG DS9 és Voyager na meg az Enterprise sorozatot többször is megnéztem tévében.
Remélem az új rész ami jövőre jön nem olyan szar lesz mint a halálos iramban filmek,őszintén szólva nekem egy rész sem tetszett belőle,unalmas szarok voltak,mondjuk asszem csak az első kettőt láttam,többire már nem voltam kíváncsi. Utoljára szerkesztette: Plata, 2015.07.04. 07:15:31
Tudod ez olyan, hogy a halálos irambannak van egy célközönsége, és az kb az autóbuzik, nekik azt kell adni, kocsikat, száguldást, ugratást.
A sto célközönsége nem autóbuzi, szóval nem kell attól tartanod, hogy chekov felgyorsít 10-esre, és még utána 6x feljebb kapcsol, a rendező valószínűleg okosabb ember mint az itteniek többsége, így nem hiszem hogy attól kell tartani, hogy halálos űriramban filmet rendez majd.
Közelítsd meg abból, hogy a filmje célközönsége imádta amit csinál, még a milliomodik részt is. Remélhetőleg a STO célközönségével is ez lesz a helyzet. Utoljára szerkesztette: Raulblanco7, 2015.07.03. 21:17:17
Én is Doctor Who felől közelítettem a Star Treket, én is sokáig unalmas gagyinak találtam, aztán amikor elkezdtem játszani STOt asztali gépen, meg közben nézni laptopon ST részeket, egy idő után azon kaptam magam, hogy leköt, és nem is játszom háttérben filmmel, hanem a sorozatot nézem, meg néha klikkelek picit.
Gagyiságon túllépve jó a világ, érdekesek a problémáik, a szappanoperázás meg vicces valamilyen szinten. És vannak nagyon jól megírt és eljátszott karakterek. Meg persze sok a duma, de egészen érdekes dolgokról beszélgetnek. :)
Nem mondanám hogy látványorientált vagyok, pl az új generációs Doctor Who-t nagyon csíptem (hajlandó voltam még szinkron nélkül is megnézni a 8. évadot - normál esetben türelmesen kivárom a szinkron kijövetelét minden film esetén), pedig ha vmi akkor a Doctor Who képi világa elég gagyi sok területen.
Egyszerűen az hogy tényleg csak folyamatosan dumáltak minden általam látott ST epizódban, az volt számomra uncsi. Mindeg hogy a csaj volt a parancsnok vagy a kopasz csávó, nagyrészt állandóan lukat beszéltek a hasamba :D Lehet hogy peches voltam és rossz részeket fogtam ki.
A játékban az meg hogy vansok akció nem azt jelentette hogy az volt a megoldás is. Ha szigorúan vesszük a megoldás sokszor mindenféle kalibráció meg hackelés volt, az akció csak a mellette járó esemény volt. Legalábbis abban a 2 story arcban amit most tolok, nem a boss megölése volt a megoldás :D
Szép, egy olyan rendező csinálja, aki korábban Halálos Iramban filmeket rendezett. Hát nem várok valami sokat tőle, gondolom még a J.J.Abrams féléknél is bénább lesz.
Minden oszlophoz, hogy kiunlockold és tehess rá pontot, az előző oszlopokra ki kell osztanod egy meghatározott mennyiségű skillpontot. Azok a határok a /valamennyik.
Régi hajók nem kellenek, csak vigyázz, ne dobj ki velük valami értékesebb darab felszerelést.
Sorozatok: A látvány gagyi. Kezdj el figyelni a sztorikra, azok a lényeg. Látványilag tényleg kicsit gagyisztikus, de koncepcionálisan az. Én pl nagyon sokáig hülyét kaptam a "gumihomlokú ember" előadva élienként koncepción, de idővel szépen kiderül (egyrészt a TNG kapcsolódó részéből, másrészt a STO sztoriból), hogy közös ősünk van és mesterségesen lett betelepítve humanoidokkal a galaxis, szal _van_ magyarázat arra, hogy miért ember alakú mindenki. És egyébként a hülye gumimaszkok csak az eredeti sorozatban übergagyik, TNGtől kezdve filmes szempontból teljesen vállalhatóak. Ahogy lett egyre olcsóbb CGI, úgy a sorozatokba is több űrakció került. Földi lövöldözés meg mérsékelten folyamatosan van minden sorozatban.
Ha ennyire látványorientált vagy, akkor szerintem kezdd az Enterprise sorozattal, az készült utoljára, de időrendben az a sztori eleje, és kevésbé filozofálós Star Trek, meg jópofa, hogy úgy szedik össze darabonként a technológiát, elején semmijük nincs. Nincs transzporter, vonósugár helyett vontatókábel van, torpedók még fémesek és időnként lepattannak, fegyverek sem ilyen "menő" fézerbankokból jönnek, hanem hajótestből kilógatott ágyúkon, stb.
Ja, a játék lövöldözését meg hogy gyakorlatilag MINDEN konfliktust úgy oldunk meg, hogy megoldottá lőjük, semmiképp nem nevezném jobb sztorinak a sorozatoknál. Utoljára szerkesztette: Zero001, 2015.07.03. 10:38:59
Igen, a Deep Space 9 is jó, bár az is csak a negyedik évadtól kezd a mai szemmel nézve is izgalmas lenni. A korai évadok tele vannak marhaságokkal (VALLÁS bazdmeg, lol). A Voyager sztorija marha ígéretes volt, de az meg az utolsó évadokra ült le borzasztóan (akkor jöttek elő az olyan részek hogy szerelmes lesz a hologram doktor, meg egyéb kreténségek). (plusz ugye a valóban gyönyörű jeri ryan színésznő akkoriban jött össze a Voyager sorozat producerével, minek köszönhetően az utolsó évadokban minden második epizód hetesről szólt, és sokkal többet volt a kamera előtt mint bárki más. Nem mintha nem lett volna jó elnézegetni, de az ST-nek nem erről kell szólnia, hogy egy addig ismeretlen színésznő karrierjét megalapozza)
Én az Enterprise című sorozat harmadik és negyedik évadját ajánlanám, na AZ pörgös ás szórakoztató a mai mércével is. (az első kettőt fogd fel amolyan felvezetésnek)
Az a fő probléma a ST sorozatokkal, hogy főként a kilencvenes években készítették őket, és azóta nagyon sokat változott a tévésorozatok dinamikája, meg a tévénézők ingerküszübe is. Én ezt úgy szoktam nevezni, hogy nagyon kevés a váratlan fordulat/epizód. Egy nyolvanas évek végén készült ST:The next generation sorozatban van úgy három nagyobb, izgalmasabb fordulat egy negyven perces részben, a kilencvenes években készült sorozatokban mondjuk négy. Míg egy mai top sorozatban van vagy húsz-huszonöt. A mai sorozatok sokkal pörgösebbek, és mivel ezekhez vagyunk szokva, a régiek már kevéssé nézhetőek számunkra, pedig nem lehet szarnak nevezni egy húsz/harminc éves sorozatot azért mert nem felel meg a mai elvárásoknak.(a ST:TNG első évadja 1987-ben indult, az volt az első jelenkori ST sorozat) A leglátványosabb ez a jelenség az eredeti, 1966-os ST sorozatnál, na az annyira más mint a ma megszokott mérce, hogy soha életemben nem bírtam nézni.
Az Star Trek filmek sohasem sikerültek túl jóra, leginkább a rajongók nézték őket. Éppen ezért rebootolták a szériát a hollywoodi idióták, és bízták ugye rá a két utolsó filmet J.J.Abramsra. Aki csinált is belőlük két nagyon modern, nagyon pörgős, és az eredeti Star Trek hangulatvilágával semmilyen kapcsolatban nem lévő popcornmozit. Gyakorlatilag a képregény/szuperhős filmek vérostoba szerkezetére rahúzott egy ST bőrt, és ennyi volt. Olyan is lett mindkettő, amilyen, hatalmas profitot termelt a jegypénztáraknál, mert a nem ST rajongók millióinak tetszett. Az ST fanok zöme meg hányingert kapott tőle, teljes joggal. De hát az ostoba mozinézőnek ez kellett, egy háromszáznyolcvanadik szuperhősfilm (meg Halálos Iramban 14), mert buta mint a tök. De fizet, és hollywoodnak csak ez számít, mert az utóbbi évtizedben szinte csak olyan filmet csináltak ott, aminek a szerkezete már bevált a pénztáraknál, és profitot termelt. Így ők kapják a zsét, mi nézők meg a többszázadik idióta képregény/szuperhősfilmet, amik annyira változtatosak és újszerűek, hogy biztosra veszem hogy itt bárki öt perc alatt egy papírlapra fel tudna skiccelni egy új szuperhősfilm sztorijának vázlatát. De hát ha a nép a szart szereti és a szart igényli, akkor megkapja, legyen szó hollywoodi filmről, mcdonalds kajáról, vagy bármiről. No comment.
Deep Sapce 9 vagy Voyager lesz akkor a te sorozatod, azok szerintem pörgősebbek és akciódúsabbak. Filmben pedig a First Contact és a Nemesis ami tetszhet.
Biztos? Amikor még nem értem el a limitet, akkor se volt "enabled" a commanderes oszlop - ugyanúgy ki voltak szürkítve azok az oszlopok mint most a fotón látszik, hiába voltam kommander, nem tudtam rátenni pontot, csak az első két oszlopban lévőkre.... Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.07.03. 09:24:41
Alul ott van hogy azon a szinten a space-re mennyi pontot költhetsz ami jelen esetben 89000 és te már 88000-et ráköltöttél és amire pontott tennél ahhoz több mint 1000 pontba kerül.
Harmadik: igazából meg vagyok lepődve a játék gyári küldetéseinek a sztoriján - mármint hogy milyen jók (két storylinet tologatok, az egyikben ilyen időutazó szellemeket kergetek, a másikban meg vmi kiírtott fajt akik szintén az idő manipulálásával szórakoznak). Bár a küldetések elég egykaptafák, a sztori nekem egész jól feldobja az egészet.
Azért meglepő ez nekem, mert eddig akárhányszor leültem Star trek sorozatot nézni a TVben (viasat :)) valahogy ott az egész kb Dallas meg szomszédok szintjén volt. Akció szinte soha semmi, legtöbbször a harc kimerült abban hogy mutatják a hidat, kettőt lőnek a főszereplő parancsnok hajójára, és jól megrengetik a kamerát meg szikráznak a csövek a parancsnok feje felett.... na meg persze sokat pofázna, olyan jellegű földi akciózásra mint itt a játékban van nem is emlékszem (a nagy filmeket hagyjuk, azokat láttam, akciófilmnek jó de szinte semmi ST feelingje nincs).
Naszóval: esetleg van olyan sorozat/évad ami esetleg van olyan pörgős és izgalmas mint a játk sztorijai? Mert igazából kedvet kaptam a filmnézéshez is, de az eddigi tapasztalataim nem voltak jók, azért is tartottam az ST-t gagyi szappanopera scifinek eddig...
Vagy az STO azon ritka játékok egyike ahol a sztori erősebb lett mint a sorozat amin alapul? Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.07.03. 09:16:34
Arra tudna vki tudományos magyarázatot adni hogy commanderként miért nem tudok a commander oszlopban lévő abilities-re pontokat rakni?
Pl starship maneouvers-re...
az a 94.000 / 173.000 felirat gyanús nekem, de nem tudom értelmezni mert ameddig pontokat rakosgattam a meglévő skilljeimre folyamatosan ment felfele ez a két szám. Itten a fotó e
Másik: van értelme megtartani a kinőtt hajóimat? Most hogy 'kamangyír' lettem és kiváltom a heavy cruisert, lehet szükségem bármikor is az előző escortomra?
Te most honnan szedted ezt a szarságot?craft-ról beszéltem nem upgrade-ről.nekem az értelmes craft fegyó crtdx3.régebben igen szépen jöttek az ilyen szorzós fegyók most meg jó ideje semmi. Utoljára szerkesztette: Zemanov, 2015.07.02. 22:05:57
Az nem feltétlen a rendszer hibája, hogy neked az "értelmes" kategóriába az lila critdx4 ill critdx3 over tartozik csak. Aminek az esélye testvérek közt is legalább olyan 100:1-hez.
Meg könnyítik a kis flották életét,báár más flottákba ezután sem hiszem hogy invesztálok majd.
Nálunk mindig futnak specialok,így fc-ben nincs hiány,azt hiszem még van legalább 10-20 ezer fleet markom.Vagy több. Utoljára szerkesztette: Plata, 2015.07.02. 19:19:02
Arra lennék már kíváncsi hogy mikor hozzák helyre a craft rendszert.mert hónapok óta nem működik.ma mondom gyártok pár plazma beamet romulán karinak.hát megint csak a sok szemetet adta.csak azt nem értem hogy minek van a craft rendszer ha úgyse tudsz magadnak semmi értelmeset gyártani.
Plata, mennyire sikerült tesztelni az eventes hajót? Jó?
Köszi, ezt amúgy megtaláltam magamtól is, nyálazgattam az opciókat (és végre megtaláltam azt is hogy lehet légypiszok méretű helyett rendes, öregek által is eltalálható ikonokat varázsolni :D )
ha jól emlékszem tavaly nyáron volt hasonló eset,csak hajókkal,valakik felvásárolták exről az összes jem hadar hajót,és brutális áron raktak ki 1-2 darabot.
Azt hiszem tavaly volt,vagy tavaly előtt?Akkor akartam venni jem heavy escortot.Már majdnem megvolt az ára,amikor egyszer csak eltűnt a piacról és utána a legolcsóbb heavy escort 440 millió volt.
Én meg így inkább lemondtam a heavy escortos álmomról és inkább elköltöttem a pénzem.
Nekem nem a hajó kellett volna nagyon,hanem a konzolja,az is ökörségre. Utoljára szerkesztette: Plata, 2015.07.02. 10:52:32
Hát akkor jó hülye annyit nem ér az a cucc.
Bio-Neural Warhead jó ha torpedós hajód van,de akkor is csak akkor ha van hozzá legalább 3 lila torpedós doffod.
Nadeon meg max fun klingon oldalon.Mert fed oldalon a nadeon szettben van,de klingonnak nincs.
Kritical Fauilire esetén néha ritkán meghal a delikvens! Asszem eddig 2 fickom halt meg igy! De a lila es kek emberek mar szerintem nem halnak meg csa a zoldek/feherek.
Küldjed csak. Semmi maradandó nem történhet velük, ha critical failure van, akkor is asszem max négy nap sickbay.
Vannak olyan küldetések amikkel elveszik a doff, de azok vagy speciális doffra vonatkoznak amúgy is (colonist, prisoner, refugee), vagy egyértelműen lejön belőle, hogy el fog veszni a doff (pl execute for incompetence).
Ja még korábban a sok loading közbeni connection lost. Az néha azért van, mert a pályát tölti lefelé közben. Általában írja a bal felső sarokban, hogy mennyit és milyen sebességgel, de van, amikor nem, és connection lostnak látszik.
Na meg persze este lag is van.
Most viszont csináltam neked 2 képet,mert valami eszembe jutott.
A játékban van lehetőség arra hogy a hajód magától tüzeljen,és ne neked kelljen folyton nyomkodni.Meg mutatom hogy.
Először itt a képen látható módon állítod be az auto attackot,külön kell space és külön a groundon.
Utána jobb katt a fegyvered ikonjára és bezöldül.
Ezután ha harcba keveredsz egyszer kell lőnöd,utána a hajód magától lő.
A duty officer assignmentnél mennyire gáz ha relative magas (30-40%) failure esélyű missziókra küldöm őket? (úgy voltam vele hogy most miért álljanak, menjenek csak pörögni a 8-16 órás missziókra amig én húzom a lóbőrt meg tolom a GDPt)
Nagyon el lehet cseszni velük a karaktereket? Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.07.02. 00:01:02
Passz.Remélem javítják talaxi traitet.
Talaxit nem javítják.
General:
Resolved an issue which was causing players to have to wait a full week to earn the Weekly Reward from “Time in a Bottle” for the second week instead of being immediately available on 6/25/15.
For players who experienced this, the Weekly Reward for the second week will be available to earn 7 days after the first completion of the episode on the first week.
The Weekly Reward for the third week will be available to all players after 10:00 PST on 7/2/15 regardless of when the second week’s reward was earned.
Resolved an issue that prevented the Arbiter Class Battlecruiser [T6] and the Fleet Avenger Class Battlecruiser [T6] from being able to equip the Cloaking Device console.
Extended the Summer Event by 1 day to 7/17/15. Utoljára szerkesztette: Plata, 2015.07.01. 17:47:30
Most amúgy már hetente kétszer van leállás?vagy most mi van?
D'Kora cruiser,de dhc megy rá.Szóval escortként is használható,nekem az volt.
Most volna ki időm erre nincs szeró. Utoljára szerkesztette: Plata, 2015.07.01. 15:20:40
Na, egyébként túlléptem a ferengiek elleni rasszizmusomon, Quark kurvajó karakter, nagy érdeme van benne. Meg ráadásul ferengi hajót osztogatnak.
Szóval. Ha indítok egy seggfejűt, akkor az milyen kaszt legyen? Mi passzol a hajóikhoz? Ez a risai T6 hajó főleg tactical, nem? A D'Kora meg inkább engineer, ahogy nézem, de az már erősen elavult?
A 20% EC bónuszuk csak vásárlásra vonatkozik, vagy a szemét kiszórására is?
Az energia beállítósdit állítsd vissza 3-asról (amikor egyesével, csúszkákkal állítod a szintet) 1-esre, és akkor számokkal írja, úgy, hogy Aktuális/Beállítás. Beállítás az, amit a csúszkákkal belősz, aktuális meg ugrál, ahogy fogyasztod.
Eh, zenes cuccok exes kereskedelmét mindig elfelejtem. Gondolom jópár milla.
Saurian meg tényleg randa, de nem kell őket nézni. Berakod őket űrre, másik szett boffot földre, meg a doff képernyőn beállítod, hogy gyík ne is legyen operatív tiszted, és akkor soha nem kell a pofájukat bámulnod. :)
Arra tökjó a saurian, hogy lehet a fejüket színkódolni: tacnak a bőre is piros, scinek kék, enginek sárgás... :P
Más kérdés: fegyvereknér írja a játék hogy a lövés vmi energia bankból szedi az energiát, és ugye van beállítás is hogy mire prioritizálom az energia elosztást (sebesség, pajzs, fegyverek).
Az energiabank aktuális állapota látható vhol? Szóval kb úgy mint a pajzs esetén, hogy látom hogyan nő vagy csökken, látszik e vhol hogy éppen most mennyi energiám van a bankban, hogyan szipkázzák le a fegyverek lövéskor stb...