Meg tudja nékem vki mondnai miért nem tudok belépni? Regisztráltam lancserbe megadom név jelszó. aht mondja egyik vagy másik nem jó. újra kérem a jelszót. megint nem jó. próbálom megint újra kérni már ezt sem engedi...
Bocs a rengeteg helyesírási és fogalmazási hibáért.
Melóhelyen vagyok, éppen ráérek, gondoltam leírok ide segítségnek egy két nagyon alap dolgot, amikkel egy-két nagyon kezdõnek segíthetek. Random témakörökrõl írok ami éppen eszembejut, majd utólag véleményezzétek.Fedes szemszögbõl írok ,pve orientációval. A Dilithium: sokféleképpen szerezhetõ, én a következõ módon szedem össze a napi 8k-t finomításra. A napi random stf-es küli: (Gorn minefield, Klingon scout forces, The big dig) ha elérted a megfelelõ szintet az avilable questek között találod meg õket, fel kell venni, be kell jelentkezni az adott napira és meg kell csinálni egy küldetést az stf alatt- A big dig ben a templom körüli alagútszerûségben van 4 plant ezeket kell scannelni, a templom mindegyik oldalánál egy, A Klingon SF-ban 4 runaboot-tio kell scannelni(a sensor scan megmutatja merre találod õket, a gorn minefieldnél az elején az asztreodikról kell minerals-t feltranszportálnod a mapon jelöli melyik asztreoidon találod õket(halvány szaggatott vonalú körök) ha ezt megcsinálod majdnem 2k dilid lesz. HA az stf-en jól teljesítünk(pl big digen sokat ölünk, és sok feladot mi oldunk meg(kutató transzportálás, shield bekapcsolás, a gornoknál a bányák üzembehelyezése, a klingonoknál egyszerûen sokat kell ölni aoe képességekkel könnyebb, helyezést érhetsz el aminek a jutalma ehy Mk XI rare item.JA és a küliket nem csak az adott napra adja ha felveszed és nincs idõd megcsinálni az nem baj mert legközelebb is ott lesz nálad a küli ,és amellé felveheted az aznapit is(néha ha pl Big digre big dig jön akkor ad rá CD-t és nem vehet fel addig amig az le nem jár, pár órát)Nállam volt amikor fent volt mind a három és egy nap zavartam le mert akkor volt idõm NApi pvp küli : ezeket nem csinálom kivéve néha a kerrathosat a lényeg bemenni valamelyik a küli által meghatározott pvp helyre három alkalommal,és jól szétlövetni magad a profikkal :D ez is sok dilit ad.ezekhez nem értek annyira Borg STF-ek: Az elite stf-ek adnak 960 dilit , repus omega markot, és borg neuroprocesszort, a dili jó, mindig jó, a markokra vigyázni kell, mert ha kirepuztad magad akkor veszett sok mark kell majd (többezer)a proceszorokból már nem kell annyi fejbõl nem tudom de sto wikin meg lehet nézni , ha van kb 40-45 db akkor a többit ötössével be tudod váltani(ez a frakció ad a végén ground settet , és space settet a groundból nekem a legtöbben a maco-settet ajánlották T5-öst , a space-re pedig a borg deflectort,engine-t MAco resis shielddel (T5-ös), ha ezek megvannak sokat dobnak a dolgaidon(ja és a borg cutting beam se annyira rosz és az universal consol). ezekhez kell majd a sok mark és dili) A legegyszerûbb az infected the conduit itt annyi a dolgod hogy az elejeén leölitek a kockát a két gömbbel , utánna a nagy borg kapu két oldalán található transformerek generátorait(ennek a sorrendje Generátorok (szigoruan 10%-ig ha lementek 10%-ra akkor gyorsan le egyszerre! mindet utánna a transformert ,késõbb ugyanezt a másik oldalon is, az egyszerre azért lényeg mert mihelyst az elsõ generátort kilövöd jönnek a pótlásásra nanite spherek és a védésükre sima spherek, és ha ezek odaérnek akkor ugrik az optional és a plussz mark, illetve így gyorsabb is. Ha lement a két transformátor utánna jön a kapu és egy tactical cube a kapuval szoktuk kezdeni a cube elöl elrepülünk. KLINGON KARI :) fontos indítani egy klingont és a doffokig felhúzni (pár küldetés és megvan ) a klingonokkal contrabandot(és ezeket 4 óránként a securiti officer ferasannál az earth spacedock közepén be lehet váltani egy doffos küli keretén belül 2k dilire) lehet termelni a doffjaikon keresztül ennek a menete a következõ: Klingon kari felhúz 22(aszhem 22)-re, átwarpolsz egy szomszédos sectorba ahol már vannak fedes bolygók, a doffoknál departmen heads fül first officer katt és ott fennt megjelennek a MAraudingos külik ezek jó eséllyel adnak contrabandot, és foglyokat, a contrabandot lehet postázni a fedes karinak az meg leadja, ennyi. A foglyokat meg a Forced labor to ... doff külikben le tudod adni 500 diliért 4 db-ot, fontos még a napi klingon academys doff küli ahol napi 3 doffot igényelhetünk (cultural axchange néven futnak a fedes oldalon felvesszük õket és másnapra lesz egy doffunk 9 % eséllyel rare, ezt nagyon érdemes fedes oldalon is csinálni mert ha sok uncommonod(fehér doff) összegyûlik be tudsz velük segíteni a flottád bázisának építésébe(persze ha jó esik ami éppen az adott projecthez kell) JA és Fedes és Klingon oldalon van egy LORE küli ami 3 kattintással ad 460 dilit( http://www.stowiki.org/Lore )a külit felveszed megkeresed a komputert (ott van a közelben az felteszi a kérdést a link alapján megválaszolod ott részletesen megvannak adva a kérdések és a válaszok majd leadod és örülsz a dilinek naponta egyszer) A klingonokkal termelt dilit nyomom át zenbe és ha kell néha EC ha akciós 100zen a master key, berakom az exchange-be alámegyek mindenkinek egy kicsit kb 2 perc alatt megveszik, 1,4 milla körül van az ára. Doffos külik érdemes a departmen head-eknél alaposan átnézni milyen külik vannak több is ad naponta 50 dili körül és gyakorlatilag csak doffot kell hozz szerezni és kiküldeni. Doffok a flottának , ha van már flottád, akkor a dilin és sok mindenen kívül adoffokat is adhatsz a bázisépítésbe, ezekért a doffokért fleet markot kapsz a fleet markért pedig fasza fegyókat lehet venni ( pl advanced fleet dsiprutort ami nekem van 20k fleet mark 10k dili darabja. )ezért fontos a napi cultural exhanges küliket megcsinálni az academyn (ott 3 van egy vulcani, egy tellarite, egy andoriai) a klingonoknál meg azért mert a fosztogatás közben hõsi halottak is keletkeznek és ha mákod van akkor jó doffot kapsz ha meg nem ba rakod exchangre(elpostázva a fedes kainak ) vagy a Klingon flottádnak felajánlod , ha van. A ROMULÁN repu : a legegyszerûbb módja ha szerzel társakat és elmész nyuszikat fogdosni a new romulusra epohh fieldsre ez egy hosszú küli/doff küli lánc de a végén sok Romulán markot nyerhetsz belõle a másik a tau dewa sector napi-ik aho elrepülsz ebben a rendszerben csak kliggelgetni kell és megvan anapi 60 repu itt a leírás 5-ör kell megcsinálni ezt a külit ebben a rendszerben : http://www.reddit.com/r/sto/comments/13h78z/nequencia_alpha_trading_guide_quick_way_to_earn/ Röviden ennyi, remélem segítettem a kezdõknek , ha valami okosabbat tudtok kérlek segítsetek, köszi
jó nagyon a beam overloaddal néha 10-20k körül critel és az nagy élmény( vacak zöldekben vagyok még ezzel)
Nem, az a Metszett Hasfal volt, egy Assault Cruiser. ;> Mellesleg a Kerratban nem áll szándékomban megtámadni egy másik játékost, de mivel össze-vissza lövöldözök, így gyakran sikerül. ;>> A dual beam bank eszembe se jutott, de köszönöm a tanácsot, kipróbálom.
Na most jött meg az új gépem,szóval lehet pár napra eltûnök,mert nekem kell összerakni,és ez lesz az elsõ,és nem is értek hozzá.
Nincs abban semmi rossz ha egy engi escortal megy,csak tac ne menjen cruiserrel,mert akkor elküldöm a jó édes,szóval oda.Dual beamet mért nem raktál rá?Ezzel próbáltad egyszer megölni az én ártatlan szende kicsi klingonomat mikor véletlen betévedt kerratba?
Az egyik csónakom, mérnök escort, szokatlan, de STF-en nagyon hatásos. ;>
Lehet hülyeséget kérdezek tegnap szedtem le a játékot azóta próbálgatom. Láttam lesz nemsokára egy event beszélni kellett Meye Proffal az akadémián és az adott mellém egy tagot hogy vele kell össze szednem fragmenteket, hogy jól értettem :D, kérdésem a következõ lenne, most mi a teendõm? 1kor kezdõdik az event, akkor jelez majd, hogy mit kell tennem vagy ez hogy mûködik ? :)
elfogadunk ECt, very rare mk XII konzolokat, speciális boff/doffokat is
Hallod Kolln, én is szívesen venném 1v1-be, legalább nem valami láma 5ös fogat akarna kinyrni :) Sci-ven jövök szivesen, van tac is fed-ed, meg van KDF tac is ha kiváncsi vagy rá
Ez a fórum ritka szar: http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_4_18_yzk09z8ynm.png
Sry, rossz linkeket szedtem: A hajó:
A boffok:
Elsõ a Boffok (fontos, hogy mind human, a Leadership képesség miatt):
Mr STO :) érdekelne hogy a te enginer tankod hogy néz ki ha lehet egy screenshotot kérhetek a skilljeidrõl , és a hajódról :) Pve a fõ csapásirányom , az eddigi hozzászólásaid is sok eddig számomra érthetetlen dologra rávilágítottak ezeket Köszi :)
Fed minefield a klingon minefield neve,négy lila item a jutalom,dupla jutalmat ad,de általában 4 szart. Gorn minefield a fedes minefield neve,két lila a jutalom.Néha jó sokszor szar,alacsonyabb szinten legtöbbször jobb mint 50-esen. 50-es klingonnal sem nehéz elsõnek lenni.Így már remélem érted.
Mi abban a nehéz?Fed minefielden support hajóval és sci kapitánnyal is megvolt.Csak fed minefielden 4 lila a jutalom,csak fed minefielden a 4 jutalom nem ér annyit mint gornon 1.
Zöld és szürke itemeket nyugodtan discardold.Szerintem a dual beam is mehet kukába,vegyél egy DHC-t.Deflektornak positron,pajzs így ránézésre nem tudom mi,az elsö és hátsó fegyver passzoljon egymáshoz,vagyis mind egy forma legyen.Prefire chamber helyett phaser erõsítõ,sci konzol így ránézésre asszem flow kapacitator,ahelyett valami pajzs erõsítõt.Engi konzol ha találsz akkor inkább monotonium alloy.Menj starbase 24 és Gorn minefield-re,J gomb és pve résznél találod,az elsõ helyezett 2 lila itemet kap.Fél nap alatt felcuccolod a hajód full lilára és mellesleg hülyére keresed magad mert ami nem kell azt eladod exen.Én 40-es szintig nem szoktam használni dual beamet,csak dhc és torpedó hátra turret.Torpedónak nekem a plasma jön be kis szinten gornra és sb-re.Általában mindig elsõ vagyok sb-n vagy gornon tac karival.Gornon az a lényeg hogy minél több aknamezõt kiiktass utána javítsd a bányász állomásokat,nem nagyon szoktam leállni harcolni,rárepülök aszteroidára rám másznak aknák húzok a következõre.
Szeretnék tanácsot kérni,mit lenne érdemes lecserélnem a hajón,hogy hatékonyabb legyen :) Ha kell részleteket is mutatok az inventoryból,de látom sok itt a pro játékos és hátha így is tudtok segíteni :)
Amúgy azért hívtam magam ironikusan "Mr. STO Tudás"-nak, mert van mire! Olyan dolgokat fejbõl vágok amiket Te ha ki stowikiznél se tudnál. Ha bizonyítékot szeretnél, készen áll egy tac escort, agy sci sebzõ, egy engi healer, egy sci healer ezidáig, melyek szívesen kiállnak ellened. Ha build téren akarsz bizonyítékot. De például, mai napig fejbõl vágom, a Spin the Wheel lenyomási sorozatát, a Coliseum satellite részénél a kódokat, a Night Of the Comet italának elemeit és stb, rendszereket, hol vannak, hogy lehet 24 órás játékidõ alatt felhúzni egy karaktert... Szóval van mire!
De általánosítok és szimultán beszélek mindkettõrõl, mert éppen, hogy tudom mi a dörgés. Bgaborral ellentétben, több, mint két éve játszom a játékkal. Az, hogy ide most regisztráltam, az megint egy dolog. Attól, hogy Te 2001-ben regisztráltál, nincs jobb tudásod az STO-ról.
Igen, elmondom Neked, hogy lehet aggrózni is PvP-ben, nem a játékosokat, hanem a lehívott NPC-ket, remek példa erre, ha behívnak, pár hajót, az azért jó, ha azok a phaserekkel nem egy escort pajzsát ütik ki, hanem az enyémet, mint healer, mert hull-ból engem nehezebb lekapni, mint egy escortot.
Mindkettõrõl beszélek, mert mindkettõt játszom és tudom, hogy ami PvP-ben például bevált build, az 100%, hogy PvE-ken is tökéletesen a kellõ hatást éri el. De fordítva ez nem mindig igaz, sõt nagyobb részt nem igaz.
Definiáld a jó csapat kifejezést, mit takar az, 5 tac escort (??), mert lehet,hogy olvad a kocka, de az az 5 escort is szépen sorban pukkan, és ha a respwan idõket rászámolod, máris nem fél perc az a fél perc... De természetesen még mindig szívesen bemegyek veled egy "jó csapattal" egy Infectedre és lemérem az idõt. Mellékest, nem, hogy a kockát, de az én szimpla healeremet nem tudnád egy 5-fõs escort csapattal fél perc alatt leszedni. :)
Mellesleg tegnap tesztszerverre felmásoltam a karaktereimet,és mikor beléptem velük új traiteket kellett nekik adni,az egyiknél elõjött egy olyan slot amit 60-as szinttel lehet unlockolni.Nem sokáig gyönyörködhettem benne mert eltûnt,de így is rám hozta a frászt.
Te nem vagy ép,Ne hasonlítsd már Kolln-t Bgaborhoz,Azért új reg mert nem ismerte a fórumot eddig,vagy nem érdekelte.Öszvissz ketten jártunk ide azt hiszem Zoli meg én,Kolln-t már ismerem egy jó éve majdnem,és nagyon sokat segített,az õ buildjait használom,és ha hiszed ha nem friss 50-es szinten az õ buildjával betankoltam úgy elite infectedet egy mirror cruiserrel hogy csak zöld és kék mk10 cuccaim voltak.Stf-en meg ha nincs tank aki életben is tud maradni,nem szokták sokáig bírni az escortok.Az olyan hülyéken meg akik cruiserrel mennek tac karival stf-re mert az túlélõ hajó,jókat szoktam röhögni.Fõleg mikor odys tac 20 másodpercig sem bírja. Mondjuk az sem rosszabb mint amikor pvp-re tac bejön andóriai escortal meg breen szettel.
Hú, megint sokat tanultam Elárulnád, hogy hogy tankolsz PvP-ben? Aggrózol? :) Nem mellesleg nem azonosítottam senki hílelési képességét senkiéhez, csupán arra akartam rávilágítani, hogy van még mit fejleszteniük kihívásban(pve), mert egy jó csapattal bizony a tac kocka is olvad...(legyen fél perc:)
"Nem mellesleg tankolni, nagyon jól lehet STF-eken is, hogy ne a tactical escortokat lõje a kapu és/vagy a taktikai kocka. Mert életben nem fog egy 5 fõs tac escort team, egy full-os premade csapat ellen nyerni... "
??? pve vagy pvp-rõl beszélsz, döntsd már el. Az 5 fõs tac escort team is premade? Ha akkor pvp-s vagy, akkor nem kéne ekkora általánosításokat tenned, tudhatnád hogy mi a dörgés :) Meg fed, vagy klingon az a tac csapat az se mindegy, de... áh nem folytatom. Nagyon hasonlít a stílusod bgabor barátunkhoz, látom újreg vagy, csak nem õ adta le a drótot, hogy kéne ide egy, idézem: ""Mr. STO Tudás"" :DDD
Akkor szívesen megnézem, hogy mikor lelövöd te szét 20 sec alatt az én sciencemet, amit egy full 5-ös csapatnak is nehezére esik pvp-n. Nem mellesleg tankolni, nagyon jól lehet STF-eken is, hogy ne a tactical escortokat lõje a kapu és/vagy a taktikai kocka. Mert életben nem fog egy 5 fõs tac escort team, egy full-os premade csapat ellen nyerni... Sem egy STF-en nem fogja tudni kihealelni 5 tac escort egymáts, a beérkezõ 4-5 ezres sebzésekhez.
Továbbá van egy kis különbség, egy escort (aux 25 power) hazard emitter I vagy II és egy sci (100 aux power) hazard emitter I és II között.
Természetesen szívesen megtekintem, amint elõtted minden 20 sec alatt megsemmisül, köztük egy Taktikai kocka másfél millás élettel, ugyanígy egy kapu és folytathatnám. :)
Tehát ne azonosítsd egy taktikai két healelési képességét, egy engi vagy sci healer 8-10 heal képességét, ami arra van beállítva, és minden kis pont arra van húzva, hogy életben maradjon és tartson. Én mindent PvP szemszögébõl nézek, (1) azért, mert PvP-zek és (2) mert ami igaz PvP-ben az 99%-ban igaz PvE-ben, fordítva viszont semmi nem igaz! :)
Üdv, Kolln
Mesélje már el nekem valaki, hogy mit kell tankolni ebben a játékban? Minden elpusztul max 20 sec alatt, tökmindegy kit lõ, még tacticalok is tudják híleli egymást :)
Látom be kell avatkozzam, mint "Mr. STO Tudás" pár okossággal.
Csak, hogy pár dolgot elmagyarázzak: Engine power: a sebességre hat, ez vitán felül áll, de én még nem láttam klingonon és gyáva fedesen kívül mást, aki azt maximumon tartotta volna. Oka: a sebességre ad és a Defense-re, amivel nem segíted ki magad, ha "leállítanak" (értem itt: lefognak). Akkor bizony örültél volna, ha az az energia a pajzsodra is van osztva, mert azzal segíted a csapatod, ha tovább bírsz életben maradni. Illetve esélyt adni, hogy megmentsenek. Azonban, ha lefognak, sebességed a 0-val egyenlõ, és mivel a Defense-d a sebességedbõl származik, az is követi a sebességed példáját. :)
Auxiliary Power: sorolhatnám, és érdekes 8-nál több skillt tudnék mondani fejbõl neked, amire hat az auxiliary power állása. Természetesen fõ, hogy a science kapitányok elõnye, de healer-eink is merjék használni, feltéve ha gyógyítás a céljuk, nem a tökörészés. De a tisztánlátás végett: Próbálj ki randomra, pl Extend Shields, Aux2SIF és pár healer engineer képességet, told fel az auxiliary-t és nézd meg, mennyivel változott. :)
Hazard Emitters: Elsõdleges célja, a fókuszált periodikus gyógyítás és védelem (resistance) adás, nem a debuff-ok leszedése. Az a másodlagos célja, ami jó ideje hibásan mûködik. :)
Pajzsok: ez egy kissé bonyolultabb. Lehet, hogy elolvastad a játék számolási egyenletét, ami nem biztos forrásból származik, mivel a Wiki-n van fent (Mellékest a Wiki-t a játékosok szerkesztik, így abba több hiba van olykor, mint pontos leírás:) ). Visszatérve a pajzsokra, kaszt függõ, de egyben mind megállapodnak: Resilient pajzs a legjobb, hogy miért? Egyszerû, olvasni kell: A Resilient pajzs az egyetlen pajzs a játékban mely képes elnyelni a beérkezõ sebzés 5%-át és a beérkezõ sebzés mindössze 5%-át engedi át magán. Ellenben az összes többi pajzs, 10%-ot enged át magán a beérkezõ sebzésbõl és cserébe semmit sem nyel el. Tovább vizsgálva rájöhetünk arra is, ha nézzük a pajzsok adatait, hogy a Resilient fél úton van a Regenerative és Covariant társaitól. Mondhatni, egy kiegyensúlyozott értékkel rendelkezik. Egy Regenrative pajzsnak kicsi a kapacitása, egy Covariantnak meg túl nagy. Vegyünk egy escort hajót amiben a meghatározott elemek szerint egy taktikai kapitány ül. Önerõbõl sosem lesz képes fent tartani egy Covariant pajzsot, túl nagy a kapacitása és a pajzs regenerálása sem segíti ki ebben. A Regenerative pajzs lehet, hogy segít kiregenerálni magát, segítve tulajdonosát, ugyanakkor az escort törékeny hajó, elsõ és utolsó mentsvára a pajzsa, a Regenerative pajzsnak kicsi a kapacitása, így az könnyen lekapható, erõfeszítések nélkül. Ellenben a Resilient, elnyeli a beérkezõ sebzés egy részét, kevesebbet enged át, erõsebb kapacitása van, mint egy Regenerative-nak és jobban regenerál, mint egy Covariant.
Lássuk a MACO Set-et például: MACO Graviton Deflector: Ha megnézzük az adatait, láthatjuk, hogy kiválóan segíti azon science-eket akik tankolnak és azokat, akik valamilyen fogdosásban vagy lökdösésben utaznak. Emellett an engineer-eknek is segít szintén tankolásban és healelésben. A hajtómû, mint a többi, semmire nem jó, csak adja a mozgásod alapját. Lássuk hát a pajzsot, mint látható az is egy Resilient pajzs így a fentebb leírtak máris és mindig érvényesek rá. De ez nem minden, ha az adatokat fürkésszük: - Reduces All Energy Damage to Shields by 10% - When receiving All Energy Damage, applies Power Conduit Link +2 All Power Settings for 15 sec
Ez a két dolog tette és teszi egy hihetetlenül jó pajzsá, nemhogy 5%-ot elnyel, még 10%-át a beérkezõ sebzésnek fel sem veszi. Ez igaz az összes fegyvertípusra. Továbbá, amikor lõnek Téged, mindegyki, a pajzs energiát kölcsönöz neked, 2 pontot minden power-re 15 másodpercig, de itt is figyelni kell ugyanis, ez stack-elõdik, így plusz 10 pontot kapsz mindenre. Továbbá, amíg lõnek, a stack-elõdött energia nem esik le 15 sec elteltével, hisz amíg kapod a sebzésed, rád helyezi és a számolást újrakezdi. HA Set-bõl 2 fent van, máris további remek szorzókat kapsz, plusz 5%-ot az energia átirányításra/visszatöltésre és +15 Power Ins. Amely tovább segíti tankolási képességeinket.
Tovább olvasva a friss hozzászólásokat: Escortra skill-fa és fegyverek, lássuk csak: Remekül megállapítottad, hogy a Tactical részben mik kellenek, ez egy jó pont. Továbbá a mérnöki részben is jól nézed a dolgokat, de van pár probléma. Elõször is, védelmet is nézni kell. Igen, tudjuk, az escort egy törékeny hajó, mégis lehet attól még szívós. Nem kell könnyen adni magad. Így tudományos részben, például a Shield Emitters, Systems is fontos, ugyanígy a Power Insulator. Mérnöki résznél , ami negyon fontos, de kihagytad, a fordulás és a sebesség, azokra is tenni kell, és épp, hogy a Weapon Perf.-ra nem kell annyi, max. 3 elég, ugyanis az escort hajók adnak a fegyverzet energiájára. Ugyanígy Hull Plating és Armor Reinf. mivel hull resist is kell. Nem utolsó sorban pedig: Starship Maneuvers. Nagyon fontos, fõleg egy escortnak, ez ad Defense-t, escort, kicsi és gyors, tehát kikerülheti a lövéseket.
Ugorván a fegyverekre: Nincs olyan, hogy csak ez jó és csak az jó az escortnak, attól függ mire építjük. Science kapitányoknál van lényege, például egy olyan sci, aki healelésre állt rá, felesleges plasma-znia, nem fog sebezni így se úgy se, neki például egy phaser jobban hat, mert habár nem sebez, súlyos proc-okat hozhat be. Egy olyan sci, mint amilyen nekem van, egy ignored-shield sebzõ science. Neki pl, tökéletesen felesleges a phaser, hisz a célja, hogy a pajzsot figyelmen kívül hagyva, nagyot sebezzen az ellenfélre, így neki a disruptor a legértelmesebb, a proc-ával, ami további hull debuff az ellenfélnek, amitõl az én hull sebzésem felerõsödik. Egy pajzselszívó science kapitánynak, tökéletesen felesleges egy plasma fegyverzet, ha elszív pajzsot, akkor tetryon az õ fegyvere, hiszen annak a proc-a segít neki ebben.
Visszatérva az escort és fegyverzet, lehet babrálni azzal is, pl ha egy állati hull sebzõ darabot akarunk, akkor teljes plasma fegyverzet ez tiszta, de mi van ha: - Omega Set-ünk van, akkor ráállhatunk egy durva pajzselszívásra is, vagyis tetryonsõt, durvábban phased tetryon, akkor pajzs és energia egyszerre mehet. - Omega Set-ünk van, akkor ráállhatunk egy kiegyensúlyozott debuffolós sebzésre, vagyis disruptor fegyverzettel. - Borg Set-ünk van, akkor jobban figyelhetjük, hogy a sebzésünk a tuti maxon legyen, vagyis antiproton vagy phaser. Antiproton a plusz critek miatt, phaser a rendszerkapcsolgatása miatt, mivel ha egy pajzs vagy hajtómû "switched off" akkor vagy se pajzs vagy defense, vagyis sebzésbõl, jóval több kerül kiosztásra az ellenfélre.
Remélem ez segített, egyéb kérdés, kérés, óhaj, sóhaj, moraj, akkor in-game @Kolln lehet mailben, privátban írni.
Üdv, Kolln Hussar Guardian Forces Flotta Adm. Hely. és PvP Boot Camp Coach
Én itt csak a fegyverekre koncentráltam, nem áll szándékomban teljes skill buildet összeállítani. A Flow Capacitors nálam sincs erõltetve, de van minimális hatása a fegyverekre, így megemlítettem. Én szinte minden karakternél disruptorral nyomom.
Scinél az Inertial Dampeners-re is szoktam hármat rárakni.
A skilleket a Skill fülnél éred el, a taktikai konzolok pedig Exchange, küldi vagy Dilithium store (ha jól emlékszem).
Skilleket vagy a konzolokat? Konzolok egy része repus,így 50-es szinttõl nyomsz K-t és ott Repu fül.Borg konzol omega repu,Zero konzol romulán repus.Tachyokinetik konzol pedig Loby storeból vehetõ meg.Plasma distribution manifold exchangen vehetõ,azt hiszem egész olcsó.MACO omega repus Fed ûrhajó vagy ground szett,a Honor Guard omega repus klingon ûrhajó vagy ground szett.
Nem akarok belekötni,sem veszekedni,de Flow szerintem felejtõs,escortra phaser vagy disruptor a jó. De Enginél még nem árt pár pont ezekre: S Hull Repair Structural Intergrity S impulse Thruster S Shield Performance S Armor reinforcements S Hull Plating Scinél: S Shield Emitters S Shield Systems S Power Insulators Tacnál: Starship maneuvers Ha van torpedód akkor S Projectile Weapons S Projectile Weapon Spec
Újabb tapasztalatokat osztanék meg, nekem beváltak, de ettõl függetlenül lehetnek hatékonyabb megoldások is. Ezeket még nem nagyon láttam itt leírva.
Mostanában nagyon rágerjedtem az escortokra, szóval velük kísérleteztem. Az energiafegyverek (torpedók, aknák nem tartoznak ide) tûzerejét növelõ skillek: Taktikai: Starship Weapons Training (ez alapvetõen minden fegyver rombolóerejét növeli) Starship Energy Weapons (egyértelmû) Starship Targeting Systems (a pontosságot növeli, a critical is (részben) ebbõl és az ellenség Defense értékébõl van számítva) Starship Energy Weapon Specialization (a critical esélyét növeli)
Mérnöki:
Starship Electro-Plasma System (az energia-átirányítás sebességét növeli) Starship Warp Core Efficiency (alacsony energiaszint esetén nagyobb bónusz energiát ad minden alrendszerre) Starship Warp Core Potential (normál energiaszinteken ad bónuszt minden alrendszerre) Starship Weapon Performance (a fegyverenergiára ad bónuszt)
Tudományos:
Starship Flow Capacitors (tetryon és polaron esetén nagyobb a proc értéke, az alrendszer kikapcsolását célzó lövések sikerességét is növeli a tudományos hajók esetén)
Természetesen nem érdemes ész nélkül növelni õket, itt egy táblázat, hogy mi mennyi pluszt ad számszerûsítve: http://home.comcast.net/~amicus/Skill%20Point%20Effects.htm
A konzolok esetén, ha van nélkülözhetõ hely, akkor néhány univerzális konzol jól jöhet (Tachyokinetic Converter, Zero-Point Energy Conduit, Assimilated Module), növelik a critical esélyét és nagyságát. A deflektorok közül az Omega növeli a critical esélyét, a MACO és a Honor Guard az energia-átirányítást. Természetesen a lila fegyverek (fõleg CritD és CritH) és a lehetõ legjobb fegyvererõsítõ taktikai konzolok az alapvetõ felszerelés részei. Lehet még kísérletezni a Plasma Distribution Manifolddal (fegyverenergiára plusz), de ez a védelem rovására mehet, szóval csak óvatosan. A képességekbõl a lehetõ legtöbbet, ami a fegyverekkel kapcsolatos rábindeltem a space gombra.
Csak a fegyverekre koncentráltam most, így tessék az írásra tekinteni. A tévedés jogát fenntartom. :)
Közben kiderítettem mi baja van. Az indítóprogram érthetetlen módon Internet Explorer scripteket használ -kizárólagosan-, vagyis akinek nincs IE a gépén -nekem nincs, kipucoltam mindenestõl, csak Firefoxot használok-, az ne számítson arra, hogy játszani fog ezzel a játékkal. Egy óriási mínusz a Cryptic-nek, ilyen béna megoldást én még nem is láttam... Csak azért írtam le, ha netán más is így járna, akkor már tudja, mi a baj.
Nekem is csak az email címmel fogadja el, én sem értettem miért.
1. Talán a PW baromkodása, nekem felh. névvel simán megy.
2. Igen, elõfordul hogy bekattan a szerver, és mindenkinek fagyogat, ez van, ha egy õsöreg szervert használnak, és egy szerver van az összes játékosnak (európai, ázsiai, marslakó). Talán majd egy szép napon fejlesztik.
Én csak most kezdtem el játszani és ismerkedni a játékkal és lenne két kérdésem.Hozzáteszem semmilyen hasonló játékkal nem játszottam eddig,ezért elnézést ha lámaságokat kérdezek.
Miért nem tudok bejelentkezni a felhasználónevemmel,miért csak a regelt email címemet fogadja el? Ma egész délelõtt nem tudtam 5 percnél többet játszani folyamatosan,mert állandóan szétkapcsol a szerver és már baromira idegesít.Szokott ilyen lenni sokszor,vagy nálam nem stimmel valami?
Általában tac karakternek ha van egy kis esze escort hajója van,escortra elõre 1 dual beam bank esetleg 1 torpedó kell és a többi helyre dual heavy cannon,hátra turret.Fajtáját tekintve vagy disruptor vagy phaser ajánlott,de lehet akár phased polaron is ha neked az tetszik.Ha stf-re akarsz menni akkor mk11 vagy 12 lila fegyver és amit meg tudsz venni.Ha stf-re vagy pve-re kellene akkor nem annyira létszükséglet hogy a legjobbat vedd meg.De úgy tudom a crtd és crth a legjobb,a dmg szorzó a fegyveren pedig a legrosszabb,ezek szinte értéktelenek. Engi hajóra beam fegyverzet kell,mert az engi cruiser hajóval nyomul,cruiser nagy de lassan fordul.Engire én disruptort szoktam venni,és általában mk11 lilát amit meg tudok venni.Rakhatsz elölre egy torpedót is ha gondolod,de cruiserrel nehéz torpedózni mert a célpont úgyis gyorsabban mozog,és nehéz ráfordulni,esetleg ha raksz rá skill pontot rakhatsz be hátulra 1 aknát vagy egy breen cluster torpedót. A rövidítésekrõl itt találsz egy táblázatot. A bridge officerek nem tudnak szintet lépni,neked kell õket elõléptetni,menj a személyi lapjukra,ott megtalálod a promote gombot.Azzal lépteted elõ. A tac officereden gondolom a karakteredet érted,ha nem akkor bocs és félre értettem,nem tudom hanyas vagy,de ahogy nõ a karaktered úgy kap újabb és újabb képességeket,de csak akkor ha a kapott xp-t elköltöd a skilleidre.Karakter skillezésben nem nagyon tudok segíteni,mert nem igazán értek hozzá,de egy dologra figyelj,földi skilekre csak 66 ezer pontot rakj az ûr skillekre 300 ezret.
Nem tud vk 1 oldalt ahol tacticalnak (sõt akár engineernek stb.) leírják milyen fegyverek kiegészítõk kellenek ettõl a sok rövidítéstõl (acc*2 inc em sen gra stb.) kivan a tököm.. Más tactical offiseremnek hogy tudok új képességet berakni?Tanítást is néztem de azt se értem.. Még valami a bridge officerek mért nem lépnek lieutenant szintre? Szóval ami a lényeg azt nem értem.. Ennyi lenne így elsõre elõre is köszönöm a segítséget!
server timeout az kapcsolódási probléma, nem account, akkor login incorrect lenne.
Steam-rõl töltöttem le a játékot és regisztráltam a startrekonline.com-on is. Mégis, amikor elindítom a kliens-t, "server time out"-al kilép, nem tudok játszani. Gondolom nem találja az accountot. Az STO.com-ra mégis be tudok lépni, de van ott egy olyan pont, hogy az elõfizetésem "inaktív". Feltételezem, hogy ez a fizetõs részre vonatkozik, de lehet, hogy tévedek. Már mindent megpróbáltam. KÉrdezmén, hogy találkozott-e már valaki ilyen problémával, hogy nem tud belépni a szerverre?
Örülök hogy bevált,új kariknak nálam is csak mk11 van lila exrõl,jobbra sajnálok költeni.STF-re meg mk11 is jó.
Jó az engi,nem mondtam hogy nemj ó,csak sokan csalódnak kezdõként engiben meg sciben,mert engi az fõleg tankolásra van kitalálva,sci meg support és híl,míg a tac a dps.Tac hajója kicsi fürge brutál tûzerõ,engi hajója nagy lomha kis tûzerõ nagy hull,sci meg szintén kicsi fordulékony de kb ugyanolyan tûzerõ mint az enginek.Kivéve ha 50-es vagy és megveszed a Vesta pakk-ot,annak ugyanis brutális tûzereje van.
Én is pont tegnap kezdtem, egy engivel (én is kocka mérnök vagyok :) ), de ha 1. karakternek érdemesebb tac, akkor lehet, h. újrakezdem, úgyis csak a tutorialon vagyok túl.