Már korábban volt szó az Atwell oldalról, ez csak egy fan munkája, aki a saját elképzeléseit veti fel, hogy minek hogy kellene kinézie egy Trek RPG-nek. A PE jelenleg hónapok óta csendben van, mivel a Gods and Heroes MMORPG-jük most indul, és arra koncentráltak, többek között valószinüleg ezért nincs még mindig hivatalos weboldala sem az STO-nak.
Elhiszem, hogy neked is vannak tapasztalataid ebben a témában, de már mint mondtam van támogató. Az elsõ támogatónk tulajdonképp már a klán 3 hónapos fennállása környékén jött, akitõl azóta kapjunk ingyenesen a nap 24 órájában rendelkezésre álló TeamSpeak szervert és ezzel az volt a szerencsénk, hogy az illetõ önzetlen támogatást kínált, hiszen semmit sem kért cserébe. Nyilvánvalóan másokkal nem lesz ilyen szerencsénk, biztosan kérnek majd cserébe valamit, ez vagy elfogadható vagy nem. Ha pl. azt kérik, hogy reklámozzuk õket bannerekkel a saját és tagjaink személyesen elkészített weboldalain, akkor az több mint megoldható és máris van egy ellenszolgáltatás, ahogy te mondtad. Ha viszont nem megy majd máshogy, akkor úgy fogjuk csinálni, ahogy mindenki más is fogja (most csak az online-ról beszélek, mert a többi játékra bárki tud hostolni egy jó szervert), szóval akik az STO-t is akarja majd nálunk játszani, az egy külön rendszerbe lép be, ahova tagdíj is lesz, amibõl fenntartjuk a szervert.
Szóval én azt mondom, hogy nem "minden möchtegern klán" hiszi azt, hogy ugranak a szavára. Én optimista maradok és remélem, hogy sikerülni fog, amit elterveztünk. Ha mégsem, akkor volt egy sornyi hasznos tapasztalatunk ezen a téren és folytatjuk tovább azt a munkát, amit már több mint egy éve sikeresen végzünk.
Nem a star trekrõl, vagy rólatok formáltam véleményt, hanem a klán szintû nevetséges kijelentésedrõl :) Nekem is van tapasztalatom ebben, és tudom, hogy minden möchtegern klán azt hiszi, hogy õk az überek és majd õket támogatni fogja mindenki. Aztán jön a valóság, hogy a szerverek pénzbe kerülnek, és megfelelõ ellenszolgáltatás nélkül támogató sincsen.
Nos mivel nem tudsz rólunk semmit, ezért nem veszem zokon a hozzászólásod, de mondok valamit...aki soha meg sem próbálja az nem fog elérni semmit. Ráadásul már van két potenciális támogatónk, akik ingyenes szervereket igértek az eddigi és esetleg a jövõbeli játékainkhoz. Természetesen nem egyszerû dolgokról van szó, ezért is nem történik minden úgy, hogy hipphopp és mindenki nálunk nyal...nem ez valóban nem így megy. Igaz nem ismerlek személyesen, de biztos vagyok benne, ha te is szereted a Star Treket, akkor kissé más véleménnyel lennél rólunk, mert mi nem egy kis "hülye pisisekbõl" összerakott COD klán vagyunk, ami 1 hétig sem áll fenn. Úgyhogy a jövõben kérlek szépen tartózkodj az ilyenfajta megjegyzésektõl. Köszi
Nem lesz gond a magyar játékosok terén, ebben biztos vagyok :) Tudniillik én egy magyar star trek online gamer klán vezetõje vagyok és amint megjelenik a Legacy és az Online, mindkettõt játszani fogjuk az eddigi játékainkon kívül (Bridge Commander, Elite Force, Armada 2). Lassan elkezdünk támogatókat szerezni hozzá, hogy a tagjaink kedvezményesen juthassanak hozzá az új játékokhoz és esetleg az online esetében mivel nyilván havidíjas játék lesz, ezért ott a havidíjas játékidõ vásárlás árából igyekszünk majd kedvezményeket kicsikarni.
Aki itt szereti a Star Treket, annak szerintem mindenképpen megéri kipróbálni a klánunkat, bár így is alig bírjuk a szerverek hosztolását arra a kb. 25-30 aktív tagra ami jelenleg van, de szívesen várunk mindenkit aki betartja a szabályainkat :)
A klánunk a United Federation of Hungary nevet viseli. Látogassatok el oldalunkra és döntsétek el akartok-e a jövõben közénk tartozni és szerves részévé válni a jövõ magyar trekközösségének.
Megnéztem....tényleg nagyon jók, bár kicsi az esélye, hogy ezek lesznek a játékban. Remélem jó lesz és nem kapkodják el a fejlesztést. Még egy év..... Kiváncsi leszek mennyi magyar fog játszani és itt most nem csak az esetleges beta tesztelõkre gondolok.
interview ezt elolvasva azert par dolog kiderul kivancsian varom meg egy ev ehhh
nem semmi kivancsi leszek hogyan valositjak meg a harcot mert egy kicsit bonyolultnak tunik a dolg (ezzel amiknak is kellene jatszaniuk ugye) meg nemtudom hogy ha pl. egyes feladatokat mas mas emberek latnanak el egy hajon az mekkora elonyt jelenetene azzal szemben ahol mindenki viszi a hajojat, vagy NPC-ket nem is lehet majd postokhoz rendelni ?, lesz egyaltalan harc ?
van itt egy elvetemült fan, aki elvetemült dolgot csinál Méghozzá hobbyból kidolgozott egy csomó panel artworkot. Bár sajnos tudom hogy nem kerül bele a játékba, de isten adná ha mégis ilyen szintû lenne: http://atwell.stgu.com/
Néztem, nem rossz, alapjában véve jól néznek ki és hangulatos a beltér, a Galaxy-class hub pedig elég méretes, mint egy város. :)
pontosan hol lehet sok infot találni hogy hogyan állnak a fejlesztésel??
Egy kissé egyetértek, bár a színész Patrick Stewart sztem zseniális, de a szerepe elég hmmmm üres talán a jó szó? Spock és Leonard Nimoy viszont igazi személyiségek. Már vagy 4x meghallgattam a Spock VS Q audiojátékot. Leonard Nimoy és John de Lancie két remek színész. Csak a hangjukkal jobb elõadást képesek összehozni, mint a fél Hollywood úgy cuzammen. Szóval én szívesebben "látnám" ismét Spock-ot
Kétségkívûl logikus az érvelésed, és logikus lépés is lenne a fejlesztõktõl Spock "felhasználás", de õk úgytünik valamiért Picardot jobban szívlelik. A saját véleményem mondjuk az, hogy én már kicsit unon Picardot, a csapból is õ folyik, ahol a Trek csak szóba kerül egyáltalán. :\
Igen, jóval tovább. No de azért nem 300 évig (max 200?). Ha belegondolsz, hogy TNG-ben halt meg Sarek (Spock apja) aki gondolom nem 20 évesen hozta össze gyermekét (inkább 60), tehát még legalább 20-30 éve volt hátra Spocknak is ami belefér a storyba (Spock elhivatottsága pedig az újraegyesítése a vulkáni és romulán fajnak, ami megint csak egyezik a romulánok egyezkednek és békülõznek résszel)
Miért is gondoltam Spock-ra? 1) Mert ott volt (TNG végefelé) a Romuluson, és mint vulkáni mély benyomás gyakorolt rájuk (amire egy ember nem lenne képes) 2) Persze igazatok lehet, tényleg Picard lesz az, de a TNG végén már tényleg ~70 éves (3-4 évre rá tér vissza a Voyager talán)? 3) Meg aztán Picard ember, >90 évesen igencsak erõtlen és butuló, pláne ha az utolsó TNG részben elõrejelzett miacsoda szindrómája tényleg eluralkodik rajta (ami ugyebár gyógyíthatatlan genetikai betegség, és mivel Q egy lehetséges jövõjét mutatta, így egyértelmû, hogy ez elkerülhetetlen) 4) Spock nem nézett ki 140-150 évesnek amikor ott járt Picard :)) Jól tartotta magát? De tényleg jóval idõsebb.
Inkább egy bizonyos földi származású emberre kell gondolni, aki 2305-ben született, és elbukta az elsõ felvételi vizsgáját a Csillagflotta akadémiájára, és teamániás. :)
Spock már csak azért sem lehetne az a bizonyos nagykövet, mert õ 2230-ban született, így 2400-ban már 170 éves lenne.
94 éves egy galaxis szerte elismert diplomáciai szakértelemmel rendelkezõ földi nagykövet és Romulus ? Csak nekem dereng egy bizonyos fél ember, fél vulkáni Spock nevezetû nagykövet neve
Egyébként tetszik a sztori, és elég jól tovább viszi a történetet (hál isten, hogy a DS9-t hanyagolták, az hiányozna még egy Sisko (isten) szimulátor :pp )
Boldog új évet mindenkinek. Egy kicsit elkéstem vele de jobb késõbb mint soha. A klingonok már a spejzban vannak.
újabb ével lettünk közelebb a vulkániak megérkezéséig:D
Mivan wazz hibernálódtatok. Valaki szóljon már a viasatnak hogy már három és félszer levetítteték az enterpriset már jöhetne az új ENT vagy Voyager vagy DS9 vagy megint az összes filmet minden hétvégén. Szarintem a gém hasonlítani fog az X2 X3 ra egy kicsit már mint igazgatási de lehet harci részrõl. monfûdjuk elég régen hallottam vagy olvastam hogy olyan szerû lessz mind a wow csak több bolygó egy kicsi fl bele szal ilyen keverések lesznek de remélem jólessz bár ha szarlesz akkor is elõfizetek. ja és már nincs is olyan messze 2006 és már csak egy év 2007 jeee halad az idõ na megyek vissza hibernálódni.
Jelenleg meglehetesõn kevés info kering a játékról, szerintem azért várjuk meg az elsõ képeket, videókat és az open bétát a végleges véleménynyílvánítás elött.
Az a gond, hogy (valszeg) amcsik csinálják, és õk az átlag amcsiknak is eladhatóvá akarják tenni... (amcsi = IQ-nuku)
Én pont a Bridge Commander mintájára képzelem el az ûrcsatát... Külsõ nézet nélkül? Nem találtad meg a space gombot? :P
Multiban a BC 1.0 és/vagy 1.1 unalmas (Pláne DM-ben, TDM-ben már élvezhetõ 4+ játékosnál), de pl. a [http://www.bckobayashimaru.de/]KMO 0.9/0.91 eléggé feljavítja, kibõvíti az opciókat :)
Hát igen, bár van egy sejtésem, hogy ennek a három vonatkozásnak ("94 éves nagykövet", Duras-ház és Miral Paris) a fõ feladata csak az, hogy mégis legyen kapcsolat a canon Trek-el. De összességében végülis úgy érzem én legalábbis, hogy sikerült valamiféle normális alaptörténetett kiokoskodniuk, noha ettõl a transzwarp-hálózattól azért pötyet borsódzik a hátam, valahogy nem illik a Trek világába, hogy olyan átjárókapuk legyenek az ûrben, mint az X-univerzumban (X:Beyond the frontier, X:Tension, X2:The Threat és X3:Reuniun). Ellenben szimpatikus ez a 'leépítik a csillagflottát, de titokban azért egyesek tovább bõvítik azt' vonatkozás.
Húsz év telt el a gyalázatos Shizon Eset óta, a Bolygók Egyesült Föderációjának víziója az intergalaktikus harmóniáról kínzóan közel van a beteljesüléshez.
A tárgyalások a Romulan Csillagbirodalommal, több, mint egy generáción át tartó patthelyzet után nemrég felgyorsultak, köszönhetõen a Romulán fél sorozatos, váratlan engedményeinek. Ugyan sokan a Föderációban azt sejtik, hogy az õsi ellenség készül valamire, õk is elismerik az áttörést, amit egy galaxis szerte elismert diplomáciai szakértelemmel rendelkezõ bizonyos 94 éves Földi nagykövetnek.
A Klingon Birodalom, hajdan a Föderáció legnagyobb ellensége, jelenleg a legmegbízhatóbb szövetségese. Igaz van néhány (fõleg a nemrég visszaállított Duras Házból származó) elégedetlenkedõ hang, akik a Birodalom visszafogottabb beleszólását sérelmezik a Galaxis eseményeibe, a legtöbb klingon úgy gondolja, hogy a Föderáció egy becsületre méltó (igaz kissé vértelen) bajtárs. Sehol sem olyan elterjedt ez a nézet, mint a Miral Pris (Tom Paris és B'Ellana Torres elsõ szülött gyermeke) ifjú követõinél, akik úgy döntöttek, hogy a Csillagflottához csatlakoznak az ifjú próféta nyomdokait követve.
A Borg, hajdan a galaxisban egyre inkább elterjedõ megállíthatattlan fertõ, csak alig-alig tünt fel, mióta elpusztították a transzwarp központott, mintegy húsz évvel ezelött. Miközben néhányan komolyan aggódnak, hogy valójában csak erõt gyûjtenek egy friss invázióhoz az Alfa kvadráns ellen, a legtöbben úgy vélik, hogy a Borg kollektíva lemondott a Föderáció asszimilálásáról, egyszerûen azért, mert nem éri meg a erõfeszítést. Akárhogy is, a Csillagflotta jármûvein Janeway admirális és Seven of Nine által kifejlesztett védelmi rendszerek a Borg veszélyt sokkal kezelhetõbb szintre csökkentették.
Az egész kvadráns arculata lassan megváltozni látszik, a régi ellenfelek lassan új barátokká váltak, a régi félelmek már kevésbé rémisztõek és a hajdani konfliktusok lassan a homályba vésznek.
Most, a XXV.század hajnalán a Bolygók Egyesült Föderációja egyre inkább abban a pozicióban találja magát, mint emberi megalapítói csaknem háromszáz évvel ezelött. A nagy háborúknak úgytünik vége, a komoly veszélyforrások megszelidültek, és egy univerzumnyi lehetõség vár kiaknázásra.
Ahogy a látóhatáron feltünik a BEF történelmének ezen látványos fordulata, egy karizmatikus elnök merészen tekint a jövõbe. Arra biztatja a civileket és a tudósokat, hogy nézzennek elõre a "következõ határra", és drámai leépítésre utasította a Csillagflottát, hogy az erõforrásokat a hadigépezetekhez szükséges technológiák helyett inkább az áttörõ felfedezések elõremozdítására használják fel. A legelsõ ezen békeidõs kezdeményezések közül a hatalmas transzwarp hálózat kiépítése, amely lehetõvé teszi, hogy egy ûrhajó a kvadráns egyik felébõl a másikba szinte egy pillanat alatt eljuthasson. A Borg technológia visszafejtésén alapuló rendszer igéretesen halad, hogy jóra fordíthassa a transzwarp technológia látszólag végtelen lehetõségeit.
Legalábbis ha ez a technológia nem lenne ilyen költséges...és nem robbanna le oly gyakran. De az elnök igéri, hogy megvan a terve ennek megoldására is.
Noha a legtöbben örülnek annak, hogy elég sokáig éltek ahhoz, hogy lássák a Csillagflotta pallosát ekevassá kovácsolják, egyeseknek megvannak a maguk kételyei. A Csillagflotta egy része, mindenhol ellenségeket látva meg van gyõzõdve arról, hogy a Föderáció csapdába sétál, és titokban elõkészületeket tesznek a csapda bezáródásakor elkerülhetettlenül kitörõ háborúra. Mások azt visszhangozzák az emberiségnek, amit már három évszázaddal korábban is és aggódnak, hogy nem készültek fel egy ilyen fejlett és nem kellõen megismert technológia kezelésére. Megint másik, mint az a bizonyos 94 éves Földi nagykövet pedig nem felejtette el, hogy az univerzum sokkal több meglepetést és veszélyt rejt, mint azt bárki is el tudja képzelni...
A fenti eredetijét amúgy Mike Stemmle követte el, aki korábban tizennégy évet töltött el a Lucasartsnál, többek között a Sam & Max, a Star Wars: Jedi Outcast és az Indiana Jones and the Fate of Atlantis fejlesztésén. Ha a neve az Afterlife kapcsán ismerõs, akkor ezúton is küldi mélységes bocsánatkérését.
Amúgy ki a fene lehet az a 94 éves nagykövet? Picard? Dianna Troi? Ne adj isten Riker?
Amúgy ami még szerintem iszonyú lenne, az a Ferengik. :)
Az eddigi információk szerint csak és kizárólag Starfleet kadétként indulhatunk, választható fajok a Vulkáni, Bólián, Ember, Trill, Bajori, Andorian és Tellarite. Így fog kijönni a játék 2007-ben, majd várhatóak kiegészítõk, amelyek más fajok is elérhetõek lesznek (jelenleg egyébként messze a Klingonokat hiányolják a legtöbben - érdekes, miért nem a Borgokat? :))).
Namost lenne nekem egy kérdésem. Csak föderációs tiszttel lehet lenni, vagy azért lehetséges majd más birodalom katonájaként szolgálni? Mondjuk klingonként vagy romulánként?
-Megcsinálták egy Galaxy-osztályú hajó fõbb helyszineit (ami amúgy is legalább egy fõ esemény/küldetés helyszine lesz), hogy rálátásuk legyen arra, mi hogy fognak kinézni a következõ generációs grafikai motor alatt az ûrhajóbelsõk. Állítólag az eredmény sokkoló. Az elsõ screenshotok akkor várhatóak, ha meglesz a két másik fõ "világ", az ûr és a bolygófelszin is. Ez valamikor még nyár elött várható.
-Megvan az elsõ karaktermodel is, egy Vulkáni nõ (hhmmmm... vajon miért pont ezt választották? :))). Ugyan jelenleg még nincs animálva, illetve a motorba integrálva, de már lehet látni, hogy fog a világhoz viszonyulni a karakterek kinézete. Állítólag az új egyenruhák még durvábbak 3d-ben, mint a koncepciórajzokon.
-A Galaxy-osztály belterével kapcsolatban a modellezõcsapat nekilátott felvázolni, hogy is szolgálhat "player cities"-ként egy ilyen hajó.
-Még nincs eldöntve hogy is lesz megoldva az utazás, de tisztába vannak vele, hogy ez kétségkívûl egy igen jelentõs momentuma lesz a játéknak.
-Nekiláttak a karakter skill-rendszer felépítésének, és a küldetések menetének felvázolásának.
-Felvázolták a Galaxis politikai helyzetét, mely a különféle fajok egymáshoz való viszonyulását adja meg az STO-ban. Errõl késõbb lesz egy külön blogbejegyzés még.
Bár nekem az a kedvencem, amikor valamelyik chintoka részben mutatnak egy Galort, és egyszercsak így srégen feljön egy Galaxy Uprated, majd a fõ fézersorából egyszerre 2 sugárral pusztítja le :) Az egy állat jelenet volt, valahol meg is van a gyûjteményben, csak nem találom.
Igen, nekem is rögtön az ugrott be, hogy a Defiant olyan manõvereket csinált, hogy ha az nem 3d-s, akkor nem tudom mi az. :)))
Egyelõre én azon az állásponton vagyok, hogy legyenek rendes screenshotok, legyenek in-game videók, legyen letisztázva milyen alapokon fog nyugodni a játék, (esetleg meg lehessen nézni egy open bétában) és akkor már lehet véleményt alkotni róla. Mindenesetre mindenkit mellbevágott ez a 2d-s ûrcsata dolog, olyannyira, hogy a felháborodott fórumbéli nyilatkozatok miatt még a devblogban is reagáltak rá. Nem tudom pontosan mik az elképzelések, ezért nem is akarok végitéletett mondani jelenleg.
Az a baj, hogy így eltûnik az egyik legfõbb dolog az ûrcsaták. 2d-ben csatázni... Master of Orionban ok meg az ûrstratégiáknál sem gond, na de ez egész más tészta.
Ez meg mekkora baromság??? 2d-ben játszani egy olyan játékot aminek a fõ "hadiszntere" az ûr?!? Na asszem a vége az lesz, hogy maradok az eve online-nál...
ST.COM leállása utána nem kizárt, hogy az STO projectet is leállítják. Ekkora baromságot. :(
Yepp, rövid távon elõször azt kéne látni, mit is fognak kihozni ebbõl. Mondjuk igéretes, hogy a kérdez-felelekben említik, hogy már azzal szórakoznak, hogy felderítik a Galaxy-osztályú hajót. :)))
-Az ûrben való mozgás alapvetõen 2D-s lesz, hogy egyszerûbben átlátható és játszható legyen, de egyben ez skillfüggõ is lesz. Egy kezdõ pilóta csak arra lesz képes, hogy 2D-ben elnavigáljon, de egy veterán pilóta már kitérhet a síkból bizonyos szintig, és "magassági" manõvereket is végrehajthat. -Nem lesz külön medic és flight control szakma, hanem három nagy ág lesz, a Science (kék egyenruha), a Tactical/Security (piros) és az Engineer (sárga). A medical és a flight control speciális skill ág lesz.
Személy szerint e második dolog jobban aggaszt. Ez a játék is egyre több ponton kezd eltérni attól a világtól, amelyre épülni szeretne...