Csakhogy most a fiuk titokban, mondhatni sunyiban fejlesztenek mar 2 eve, remelem ezuttal lesz idejuk ra, nem pedig arra hajtanak hogy a bejelentes utan minel hamarabb piacra keruljon...
Ez az annyit tud mint a PS2 azt akarta jelenteni hogy a játékok lejátszásán meg esetleg filmnézésen kívül mást nem tud. De természetesen PS3 játékokat is lejátsza.... :P
nekem pl tökéletesen megfelelt a morrowind grafikája is. a karakterek sem azért voltak szögletesek mert nem lehetett jobbat csinálni, hanem mert a két évvel ezelõtti gépek még így sem bírták futtatni rendesen, csak a drága hájend kategória. mostanra meg kijöttek a mindenféle szépség és textúrázó modok, na azzal már tényleg gyönyörû a játék, csak pont annyira belassítja a gépemet, mint a régit az alap morro optimalizálatlanul. ha csak ua az engint használták a fiúk, de még jobban optimalizálták (mint láthattuk igen sok tartalék volt az engineben, elsõre nekem ua géppel szinte nem is ment, míg peccselve egész jó futott), és a textúraszépítõ modokat felhasználták, ráadásul azzal már foglalkozni sem kellett, annyi sok jó egyéni munka van, és hozzá írtak egy sztorit, akkor kész a siker. inkább a játékmenetre és a sebességre kellene koncentrálni mint a minél újab effektekre. remélem ehhez már nem kell fél évet várni ahhoz hogy egyáltalán érdemes legyel elkezdeni vele játszani, ne legyen scriphibás
remélem ez a mai gépen futtatják ez nem az lesz mint a doom 3 esetében, hogy persze elfut a mostani gépen, de közel nem hozza azt a szinvonalat, mint a kepeken amiket kiadtak, mert az nvidia titkos nagyagyuit hasznaltak egy mai geppel...
off
ps3-rol valami info van vhol? s lehet majd monitorra kotni, egeret billt csatlakoztatni hozza, vagy egy froccsontott muanyag vmit kell nyomkodnom?
Jaj, ne kezdjuk ujra az ingame vagy nem vitat ;] Kiderul 2 het mulva, nomeg errol egy allitolagos dev is nyilatkozott - ami vagy igaz, vagy nem persze.
Ezen mondjuk per pillanat tényleg marhaság parázni. Ráérünk vele még két-három évig.
kathode tudtommal tényleges dev a bethesdánál. ráadásul az egyetlen, aki bemerészkedik az rpgcodex-re. :) ha õ hazudott, akkor nem ingame, de miért hazudna a bethesda? értelmetlen lenne ...
Stopstop. Egy szoval sem allitottam hogy hazudott a Bethesda. Egyszeruen arrol van szo, hogy valaki nyilatkozott a Bethesda reszerol, o volt a kathode. Namost nekem fingom sincs hogy o tenyleg ott dolgozik e, vagy sem, ezert irtam, es irom le mindig, hogy "allitolag".
Ennyi erovel barki nyilatkozhatna szerepjatekos forumokon a ceg neveben. Elobb-utobb kiderulne a turpissag, de addig sok embert meg lehet vele vezetni. Marpedig a nyilatkozat nincs egy napos, es sok ember keszpenznek vette, es elfogadta. Mi is ezt irtuk meg a HQn, de meg mindig ottvan az a picike kis aprosag, mondhatni lehetoseg, hogy mivan akkor ha, megsem valos az emberke szemelye, illetve helyzete. (ergo semmi koze a Bethesdahoz)
Sz'al en nem allitom hogy hazudott a Bethesda, igazad van, miert tenne?, ertelme semmi. Az emberke szemelye kapcsan van bennem egy kis kerdojel. Ez persze csak egy, a sajat velemenyem.
állítólág néhányan kint már belekukkantottak abba az októberi újságba. itten van némi info (spoiler lehet, ha valaki megjelenéskor akar meglepõdni az új fícsörökön, az ne olvassa el):
"-Horses and "other" mounts are in.
-The game is set in Cryodill. You are a prisoner and the Emperor is escaping the Imperial Palace after an escape attempt. The escape tunnel runs through your cell. You witness the death of the Emperor and as he dies he hands you an amulet and tells you to find the one who can close the gates. With the death of the Emperor and no apparant heir, the gates to Oblivion open throughout the world of Tamriel.
-Winter 2005.
-Each NPC is completely different with unique and involved dialogue. NPC's follow schedules, go to work, to bed, have romances, families, lives, do chores, go for walks, go for adventures, visit family in other towns, Etc. For instance, a Farmer will go to his fields during the day to plow his grain, may take a lunch break, and go home at night to his wife where they go to sleep.
-The game will be smaller then Morrowind due to time constraints and because players like "a shorter game". It will be more expansive in terms of things to do however ::Boggles::
-In trying to make the game more "mainstream" friendly lockpicking, Armor forging, Potion making will be made into a sort of mini-game. I'm not excited about this.
-Over 40 completely different types of enemies. One of the screenshots, yes kids, is a Dragon.
-Stated by the magazine and everyone on the net who has seen the photos-The shots of Cryodill is the best looking shots of any game ever. Period. See Ya Doom 3. Bye Farcry. Oblivion-New standard. Which probably means YOU need to upgrade your system.
ok. tudtommal kathode tényleg bethesdás. különben egy flame heavy fórumon (ahol ráadásul a bethesdánál, már csak a bioware-t gyûlölik jobban) már rég széjjel cincálták volna. :)
- lovak és más hátasok lesznek - a játék cyrodillban játszódik. rab vagy és a császár éppen megszökik a palotából egy szökési kísérlet után. az alagút épp a te celládon át vezet. tanúja vagy a császár halálának és amikor meghal átad neked egy amulettet és megmondja hogyan tudod megtalálni és bezárni azokat a kapukat. a császár örökös nélküli halálával a Felejtés (oblivion) kapui kinyílnak szerte tamrielen. - 2005 telén jön ki (de jól tippeltem lejjebb ) - minden npc teljesen különbözõ, mindnek egyedi és saját dialógusa van. az npc-k végzik a dolgukat, dolgozni mennek, alszanak, romantikáznak, élnek, ház körül ügyködnek, sétálnak, kalandoznak, meglátogatják a családjukat a szomszéd városokban stb. pl. egy farmer nappal kimegy a földre, hogy elvesse a búzát, majd tart egy ebédszünetet és haza megy a feleségéhez este aludni. - a játék kisebb lesz, mint a morrowind idõhatárok miatt és ert a játékosok szeretik a "rövidebb játékokat". viszont ha azt vesszük, hogy mi mindent lehet benne csinálni, akkor sokkal terjengõsebb lesz - mivel megpróbálták a játékot barátságosabbá tenni a nagy tömeg számára, ezért a zárnyitás, a vértkészítés, az italkészítés mind egy amolyan mini-játékba lett megcsinálva. nem igazán villanyozott fel a hír (mármint a hozzászólás íróját, de speciel engem se) - több mint 40 különbözõ ellenség. az egyik screenshoton pedig, igen srácok, egy Sárkány. - a magazin és mindenki más, aki látta a többi fotót is azt állítja, hogy a círodillról készült képek a legszebbek, amik valaha is játékban voltak. pont. viszlát doom3, bye farcry. oblivion egy új sztenderdet állít. ami valszeg azt jelenti, hogy neked is bõvítened kell a gépedet. - igen, jön hozzá egy construction set is
Na ja a Morro-nál kisebb terület még mindig lehet iszonyatos nagy... :) Ráadásul kijön egybõl a construction set is, szóval lesz it terület bõven, idõvel :)
DB
Lol d3 és FC viszlát. Ja persze mer eltelik addgi 1 év.Grafban nem hinném hogy oda fogja verni õket.
Akkor nézd meg a screenshotot. Kb. mint Quake 1 és Quake 3 között, a Doom3-hoz képest.
DB
te nem akarsz elmenni nyaralni úgy 10-15 évre? akkor gyere vissza, ha kinõtted ezt a fájdalmas gyerekkort, és nem zöldek a füleid, valamint nem látni friss tejfölt a képeden (a tojáshéj a seggeden már nem is érdekes...)
csak figyellek egy ideje, elõször rákérdezel, milyen játék az Elder Scrolls (ennyi erõvel menj be egy templomba, és kérdezd meg, milyen újság ez a biblia), aztán jössz ezzel a gagyi grafikás "DOOM 3 über alles" dumával, és ehhez hozzátéve a tényt, hogy az összes hulladék játéknak van pofád topikot nyitni, erre jutottam
foglalkozz legóval vagy ilyesmi, labdázz a srácokkal, magas ez még neked
Nem okoskodott csak megkérdezte, hogy ez milyen játék (nahát istenem én sem tudtam születésemtõl fogva mi az az Elder scrolls), és megemlítette, hogy szerinte nem fogja verni grafikailag a D3-t és a FC-t (ez pedig egy saját vélemény, amit tiszteletben kell tartani, ráadásúl van is benne ráció).
Most ez lényegtelen. Én nem a grafikáról beszélek (felõlem akármilyen lehet, mert nincsenek igényeim ezen a téren), hanem arról, hogy elég grebbernek csak beköszönni egy topicba már rögtön szarral dobálják. Nem védem meg semmi ilyen, de be kell látni, hogy kicsit elfajult az SG. Már minden újreget leköpnek és egyeseken (pl. grebberen) rajta is marad ez a bélyeg.
Csak azokat az újregeket szokták leszólni aki látványosan hülye, pl aki a pofájába ordító KERESÕTHASZNÁLJ! felkiáltás ellenére is megnyitja egy game 23. topicját. Mások teljesen normálisak és senki nem is cseszegeti õket, mert nem adtak rá okot.
na én unom a témát, de amit a srác kap, azt csak magának köszönheti
mint már mondtam, az álljon a "tömeg" elé, akinek van "kész mûsora", különben meg gyakoroljon szépen csendben, és akarjon meghatározó személyiség lenni, mert ahhoz több kell
részemrõl gyereknevelés OFF, az Oblivion grafikájára visszatérve pedig maradjunk annyiban, hogy majd meglátjuk, de már most nem látom be, mitõl kéne egy Doom3-nak fél évnél tovább grafika-királynak lennie (fõleg hogy már most nem az)
Ok persze hogy odafigyelhetne, de akkor is túlreagáljuk. Miért kell leordítani? Én se ordítok le egy gyereket az utcán, ha rálép a cipõmre, pedig az anyja már biztos sokszor szólt érte. Amúgy pedig szvsz majdnem mindenki beleesett újreg korában ebbe a topiknyitási hibába. Én is nyitottam olyan topicokat amik már voltak, bár akkor még nem szedték le a fejem emiatt és nem is ment el a kedvem az SG-tõl. És ha jól emlékszem pont te zárattál be nem rég pár régi ilyen jellegû topicot, amiket te nyitottál. :-)
Nem hiszem hogy meghatározó személyiség akr lenni, csak õ sem szereti ha lefikázzák állandóan. De most már hagyjuk ezt a témát, mert már rögtön az eleje OFF.
Ez már abszolút más tészta. Ha egyszer lépnek rá a cipõmre és elnézést kér akkor egyértelmû, hogy nem csinálok belõle ügyet. De ha már 500-adjára lépnek rá és a legtöbbjük csak beszól, akkor már nem vagyok olyan elnézõ, finoman szólva.
Én meg azt várom a TES4 tõl amit a Morro –tól kaptam : A hatalmas szabadságot. Adja oda a császár az amulettjét oszt hagyjanak békén. Ne legyenek olyan hülyeségek ,hogy amíg ezt vagy azt meg nem csinálod addig biza nem jutsz elõrébb.
egy kis flém light és hogy pörög a topik vagy inkább topig ...
szerintem az open-ended gémpléjt nem bántják. senki nem fog kergetni, hogy csináld meg a fõküldit idõre, lesz idõd mindenre mint a morroban is. ehhez szvsz nem mernek hozzányúlni (fõleg, hogy ez volt a legjobb oldala a morronak)
Kisebb teruleten is lehet marhahosszu, amennyiben el a vilag, es a tortenetnek megfeleloen valtozik. (varosok tunnek el, harcok robbannak ki, cehek, szervezetek kezdenek haboruba egymasasl, stb) Igy minden ugyanott jatszodik, de megis mennyivel masabb aspektusban. Lehet ilyesmire gondolnak.
én azért remélem hogy nem drámaian lesz kisebb a bejárható terület. ez az egyik fõ dolog ami miatt imádom a morrowwindet hoogy tényleg rengeteg idõ amíg az ember teljesen kiismeri magát ezen a hatalmas szigeten és mindíg jó ellátogatni rég nem látptt helyekre.....
nem szeretném a játékot pár ismert hely közötti folyamatos ingázással tülteni...
de persze ez mind mellékes, biztos vagyok benne hogy embertelen lesz a game.
Tény, de azért Grebbernek már mindenki letépi a fejét, amint megjelenik. És nem mindig szolgál rá.
Engem õszintén szólva egy kicsit idegsített a Morrowind hatalmas területe. Valóban ad a játéknak egy afféle valóság feelinget, de az örökös kutyagolás kissé unalmassá teszi. Attól függetlenül hatalmas játék, gyakran elõszedem még mindig, de számomra nem lesz tragédia, ha lecsökkentik kicsit a játékteret.
szvsz a Gothic 2-ben ezt pont jól volt megoldva, elõször csak a terület egy része volt nyitott, és azt is épp elég nagy kaland volt felfedezni
gyakran maga a természet (vadállatok) miatt nem juthattunk tovább, elõbb tápolni kellett, aztán megnyíltak a kapuk, és a végére még mindig maradt egy addig teljesen feltáratlan terület
valami ilyesmi jó lenne ES4-ben is, egy kicsit ugyan benne van a forgatókönyv, de mégsem tûnik fel játék közben, meg eleve nem akar az ember olyan helyre menni, ahol biztos halál vár rá :)
a másik dolog amit nagyon szeretnék látni a tényleges földrajzi változatosság.. legyen érezhetõen változatos a vidék! ok hogy a morrowindben is van grazelands ashlands stb.. de nekem akkoris egy nagy masszának tünik
örülnék ha az Oblivionban amolyan Ultima IX, Gothic szerüen elkülönülnének a különbozõ tájak!!!!
nekem a Morrowinddel a legnagyobb bajom az élettelensége volt
szembeállítva a Gothic-kal, ahol kevesebb ember volt, de mind aránylag egyéni, a Morrowind karakterei csupán mozgó italautomaták, bedobsz valamit, kidob valamit.....
Igen, ez tény. Szerintem a Daggerfall volt nagyon jó terület és világ szempontjából. Rengeteg város volt, mind hatalmas, lehetett lovon menni, házat, hajót venni. Kár, hogy tele volt buggal.
Még morrowindnek is szebb a grafja mint doom3nak:) Na jó nem, de már ott is szerintem nagyon szép környezetet fel tudtak építeni.. Oblivionban kijavítják az élõlényeket, épület-textúrákat kiélesítik, pár directx9es effektet beleraknak,és máris megvan a világ legszebb grafja! (Doom3 azért nem nagy szám,mert akárhova nézel,mindenhol falak,ilyen kis területen meg hogy vannak jó effektek,az a legkevesebb)
és ne feledjük el, hogy a "Morrowind víz" mai napig a legtökéletesebb!
Hat a grafika tokeletesen eleg lenne a mostani picit felturbozasaval, de nagyon remelem hogy inkabb a scriptrendszeren dolgoznak majd tobben, es nem a grafikan. Az is kell, de latod, sok embert a frasz kirazza a morrowind hallatan, mert statikus volt es senki sem mozdult, reagalat stb. (tisztelet a kivetelnek) Ha tenyleg popularisabba akarjak tenni a jatekot, akkor a grafika nem minden, mert az elozo reszek is gyonyoruek voltak a megjelenes idejen.
Hát tényleg nagyon szép,bár textúraváltoztatással csinálták. A maga idejében abszolút No1 volt,azóta megjelent pár "hullámzó játék", pl Prince of Persia,Splinter Cell2 vagy például a FarCry,ami azért felveszi a versenyt vele...
Oblivion gépigényére mindenesetre nagyon kíváncsi vagyok,hogy a jó grafikával mekkora lesz a látótávolság,és mennyit fog emelett töltögetni...
Hat ez a beszolas mar poros volt. Ennek ellenere nem lehetne ezt privatban lerendezni, muszaj itt odamondogatni egymasnak egy olyan topikba, amihez semmi koze az egesznek?
Persze, egyetlen egy technikai ujitas es/vagy elony sem behozhatatlan. Akkor amikor megjelent hengerelt a latvannyal. Azota eltelt 1-2 ev, es torvenyszeru a fejlodes ;]