Lehet, hogy ez valakiknek egyszerű, de én még soha nem használtam ilyesmit. Nem értem a beállításait sem. És jó lenne majd azt is tudnom, hogy hová menti a program a videó felvételeket. Nagyon kezdő vagyok. Újonc, ha így jobban értitek...
Hadarath Tornya. Végigküzdöttem a harci szimulációt. Mind a 19 szintjét. A legyőzött ellenfelekben talált minden egyes lélekkövet betöltöttem a lélekkőtárolóba. A tároló el is fogadta. A 19 harci szimulációs szint után közölte velem a játék, hogy én bizony most már rájöttem, hogyan idézhetek mg egy Dremora Követőt. Nem egy Falkát, nem egy Hadsereget, csak - egyet. Aki a betöltött lélekkövek energiájának mennyiségétől függően marad velem hosszabb ideig. Csakhogy - nem jöttem rá semmire sem. A varázslataim között nem szerepel semmiféle Dremora Követő megidézése. Dremora Herceget eddig is tudtam idézni, most éppen készítettem egy ötven másodpercre megidézhetőt, de ez nem a Dremora Követő. Nyilván nem erről beszélt a program. De akkor hogyan kell megidézni a Dremora Követőt?? Azt, amelyikért végigküzdöttem mind a 19 szintet?? Még valamit - nem bánom, nem bánnám, ha minden egyes Dremora Követőért újból és újból ringbe kellene szállnom a Harci Szimulációs Teremben. Ez viszont nem mond semmit sem: https://www.youtube.com/watch?v=hMwa_y3yBxc Négy részben tárgyalja ki - angol nyelven - a semmit. Tudna valaki segíteni? Mi kell a Dremora Követő, Követők megidézéséhez?
Pedig bizony Ez itt a TES.IV. fóruma! Arra lettem volna kíváncsi, mások hogyan oldották meg ezt a problémát. Visszatöröltem a játékot a Hadarath-küldetés elejéig. És a torony elfoglalása után újrakezdtem a harci szimulációt. Szó szerint az egész napom ráment... De megint csak egy "Dremora Idő" varázslatot kaptam egy másodperces időtartalommal!! Holott a lélekkő tárolóba hetvenkettő (72!!!!!) hatalmas lélekkőnek megfelelő energiát gyűjtöttem össze a legyőzött ellenfelek után megmaradt lélekkövekből! Elképzelhetitek, hogy micsoda adok-kapok lehetett... És végeredménnyel nem tudok mit kezdeni...
Vagyis inkább nem tudom, mit kell vele tennem. Hogyan lesz ebből egy hordányi dremora követő, lehetőleg minél hosszabb időtartalommal?? Erre adjatok nekem választ, ha kérhetlek Benneteket.
Sosem probaltam ki ezt a modot, bar latom, hogy a MorroHUN szeretettcsomagban is benne van, vagyis nagyon rossz nem lehet :). Annyit tudok javasolni, hogy a nexusmod oldalon itt nezz utana az egyes ficsorok mukodesenek! Hatha...
Köszönöm. Csak annyi történt, hogy kétszer kellett volna elsütnöm a varázslatot, és megjelenik a dremora. Ami azt illeti nagyot néztem, mert nem is akármilyen közönséges dremora volt, hanem dremora főherceg. Sajnos nem halhatatlan. Viszont mindig újra idézhető, és addig marad a játékban, amíg "él". Viszont ha elpusztul, újra idézhető. A páncéljai és fegyverei megörökölhetőek. Azt viszont kifogásolom, hogy a páncélját és a fegyvereit nem tudom megbűvölni ugyanúgy, ahogyan a társak eszközeit.n Gyors és hathatós segítség a főherceg, de sajnos igen hamar visszatérhet oblivion vizeire. Az eszközei pedig nem jelentenek kárpótlást az elmaradt segítségért. Főleg akkor, amikor még gyönge a karakterem...
Valamikor, még régebben, írta itt valaki, hogy az anyagi gyarapodását az alkímiával oldotta meg. Ezt kétkedve olvastam, ugyanis a kereskedők, csakúgy a BV-ben, mint más városokban, a smucigságukról hírhedtek. És ugye egyre-másra nyomják a pletykát és az információt a játék karakterei, hogy itt és ott mezők, erdők, farmok találhatóak. Soha nem értettem, hogy ez mire jó. Az alkímiai képzettség fejlődésének legfőbb akadálya az alapanyag hiánya. Márpedig folyamatos hiányról lehet beszélni. Napokat, szó szerinti, igazi napokat, és nem játékbeli napokat, töltöttem el csak az alapanyagok keresésével, és gyűjtögetéssel északtól-délig, kelettől-nyugatig. A hordozható lyukban lévő alkímia eszközök is elégségesnek bizonyultak. Kétezernél is több lötyit készítettem, persze közben alkímiai mesterré lett a karakterem. Mire azokat is eladtam, annyi pénzem lett, hogy már-már szinte szégyelltem, hogy a anno,a kezdtek kezdetén konzolparancsokkal kreáltam lóvét, ha nagyon-nagyon muszáj volt.(Kiképzések és egyebek, ugyebár...) És igaza volt annak a valakinek itt a fórumban - alkímiával lehet jó pénzt keresni. És olyan mérgeket készíteni, hogy még az ellenfelek is megnyalják utána mind a tíz (vagy ki tudja hány...) ujjukat. Ha közben föl nem fordulnak...
Sziasztok!
Bocs, lehet hogy lámát fogok kérdezni. Hogyan tudom a játékot átállítani külső nézetesre? Az Elder Srcolls Anthology-t vettem meg, amiben 5 játék van. Köszi előre is: frecc
R vagy F, van rá külön billentyű, nyomogasd végig.
Nem tudom, mi lehet a probléma. Talán kezd előröl ezt a küldetést. A magam részről készítettem egy nagy mentést,amikor a Szürke Róka kiadta a feladatot. Mert hibák előfordulhatnak, sajnos. A leírásod alapján, csak most kezdtél bele abba az az utolsó feladatba. Talán még javíthatod, ha újra felveszed a küldetést.
Sziasztok! Ki tudja, hogyan lehet a nem kívánt, vagy már régen nem használt varázslatokat törölni? Előre is köszönöm a válaszokat!
Szia! Nálam sokáig az R-billentyű volt beállítva alapból. De már meguntam, hogy ahányszor csak felveszek, vagy elemelek valamit, néha mellényúlok az E-gombnak, és megnyomom az R-t. Átállítottam K-ra. K - mint külső nézet. Javaslom, tedd Te is ezt. A játék betöltése után az irányítópanelen van erre lehetőséged.
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem! Remélem olvassa még valaki ezt a fórumot, mert bizony nem egy mai játék... Szóval nosztalgiából elővettem újra az Obliviont. Maradt még pár kis mellékküldetés és az SI amit még nem próbáltam ki, szóval ezért is akarom folytatni. A problémám a következő: Nem tudom betölteni egy rendes és a gyorsmentésemet. A rendes mentés betöltésénél a kis piros csíkon mutatja ahogy tölt és egyszercsak leáll a közepe körül. A quicksave-nél már van, hogy el sem indul a kis jel a csíkon. A játék teljesen kifagy, már csak a Ctrl+Alt+del kombóval tudok kilépni. A régebbi állásokat be tudom tölteni, és újakat is tudok menteni. Vajon tudom még folytatni valahogyan a legutolsó (301. óra) mentéstől a játékot?
2012-ben játszottam utoljára, akkor 821 mentés és 296,5 óra után hagytam abba. Most pedig a 825. mentés + a gyorsmentés és 301. óra után akadtam el. Az alapjáték mellett csak a hivatalosan kiadott kis dlc-ket raktam fel, SI nélkül. Más, vagy nem hivatalos módokat nem telepítettem, konzolt, csalást nem alkalmaztam. A játék verziószáma: 1.2.0416.
Kérlek szépen Titeket segítsetek!
Az Oblivion legnagyobb betegsége az volt, hogy a játékidő előrehaladtával egyre több szemét fájl ragad be láthatatlanul a mentésekbe, ami az általad említett jelenséghez vezetett (hosszú betöltési idő,. kifagyás) Volt erre valami kis program, ami kitakarította a mentésekből a szemetet, de sajnos a nevére már nem emlékszem, pedig használtam én is - létezett, és működött
Nosztalgiából elővettem újra sok év után és elkezdtem játszani egyelőre a vanilla verziót (lassan, egyenként pakolom bele a modokat). Érdekes szembesülni a fiatalkori emlékeimmel. A játék ma is erősen addiktívan leköt, a lore nagyszerű, és imponál az is, ahogy az NPC-ket különböző háttérsztorik, háttér-rokoni kapcsolatok átgondoltan összekötik egymással. Jó pár dologra viszont nem így emlékeztem.
- Én pl. úgy emlékeztem, hogy a városokban jó kis nyüzsgés, élet volt mindenhol. Mai szemmel nézve kihaltak. Mászkálok Skingrad fő utcáján - kísértetváros. Alig jön szembe valaki. Imperial City Marketplace: itt már van valamennyi élet, de nagyobb forgalomra, pletykálkodásra emlékeztem itt is.
- Én árnyaltabb szerepjátékra emlékeztem. Mintha több non-lineáris quest lett volna - most ritkán látok ilyet, van ilyen, de a legtöbb quest egy cső, végigmegyek rajta, csak azt dönthetem el, hogy elvállalom-e vagy nem. De az árnyaltabb quest-ek is ugyanazzal az eredménnyel végződnek, csak az odavezető út variálható.
Van ugye Cheydinhal-ban a korrupt tiszt, aki folyton szabálysértési díjat szed mindenkitől, és ebbe belekeveredik egy személyes szál is, egy idős dunmer asszony bosszút akar állni rajta. Na itt eldönthetem, hogy a város kapitányának segítek letartóztatni és vád alá helyezni a korrupt tisztet, vagy a dunmer nőnek segítek a személyes bosszújában. De a vége ugyanaz, a korrupt tiszt elbukik. Nincs pl. olyan, hogy odamegyek a korrupt tiszthez és elárulom neki, hogy mi készül ellene, de némi aprópénz fejében neki segítek, vagyis a sötét oldalra állok át. Már ha éppen ilyen karaktert akarok játszani.
- Az erdőben mászkálni is más, mint régen: még most is át tudom élni azt a bizonytalan, "bármikor a nyakamba ugorhat valami ismeretlen dolog" érzést, mint az első játszáskor, ami azt jelzi, hogy erős az atmoszféra még mindig - de mai szemmel már nincs annyi minden az erdőkben, mint amennyire én emlékeztem.
Szóval sok emléket megszépít a nosztalgia, meg az is, hogy a saját idejében nyilván ezek az Oblivion városok, erdők, quest-ek voltak a csúcs, és nem fair 2020-as szintű nyüzsgő városokat elvárni. Viszont tényleg nagyon jó játék, még ma is, nagyon erős a hangulata, és hát mod-okkal mindenki olyanra hegeszti magának, amilyenre akarja.
Ez így van. A gond az a skyrim effektíve semmilyen előrelépést nem jelent sztoriban és karakterekben ehhez képest. Sőt. A sztori sokkal gagyibb. Akkor ez a csúcs volt a maga nemében. Ehhez képest már a TES V. Már nem akkora ugrás mégis istenítették. Mert pont azt tartalmazta amit kell. A csili vili látványt. Ez a lényeg ez a maga idején óriási szám volt. Meglátjuk a TES VI. milyen lesz, mondjuk nem várom. A Beth nagyjából az Oblivionnal befejeződött.