Nem átverés, csak vakítás. Itt nem csak átverésekrõl van szó sztem, hanem olyan dolgokról is, amit úgy tüntetnek fel, hogy hûû de nagy valami, közben meg semmi pluszt nem jelent.
tegnap kezembe került egy újabb parasztvakítás: "rovarkövetõ technológiás" spray! :-)
Ne mondd már nekem hogy ránézésre nem tudod megállapítani hogy metál-e vagy nem... Nekem a Cordoba tornado-rot. Én azt ha 5napig polírozom sem lesz mégcsak "metál-gyanús" sem... Vagy tévedek? [nagyon kényes autójára, tudja mirõl beszél]
Na most a Lada és a Buzuki GSX-R mûszerezettsége;hhmmmm hogy helyesen fogalmazzak:nem egy kategória... És tekintve hogy nagyon fasza állapotra hoztuk össze +beletekertem 1400-at ez nem olyan hihetetlen. Ismerjük a gyereket és azóta/3éve/ egy rossz szava nem volt rá. Szerencsére nem te jöttél megvenni... :DDD
Nem tûnik fel valakinek, hogy néhány éves moci nullkilométeres? Sztem nem csak Ti tudjátok, hogy ezt ki lehet nullázni, sz'al nagy baleknak kell eladni, hogy ennek bedõljön... Bár 0 kilométeres szakadt Laddát már én is gyártottam, viszonylag egyszerûen szét lehet buherni a km-óráját. I.C.ram: Majd' 10 éves Astrát akartak eladni "metálfény" extrával, csak az a gond, hogy nem volt rajta. Ügyesen ki volt polírozva és vaxolva, a tulaj rámondta, hogy metál. Haverom egy öngyújtóval kimutatta, hogy nem az...
Volt haverral közösen GSXR-ünk...Össze volt csukva, megcsináltunk ez+az eladtunk...Kellett benne valami elektronikát márkaszervízben basztatni, lényeg a csávó egy üveg Jagermeisterért kinullázta a km számlálót a computerban...Lett egy "0"kmes motorunk... Az +300ezer.
Elég undorító dolognak tartom ezt az átverõsdit. Ha nem verne át senki senkit, akkor tuti, hogy egyegy megkötött üzlettel kb 30-40%-ot spórolnának az emberek, és még a becsületük is megmaradna. Persze ez csak akkor jönne be, ha senki senkit nem verne át, de ez ugye lehetetlen.
Azért a metál-fényû festék csak drágább (most láttam árlistát, reggel vittem féyezõhöz az autót), illetve asszem 2szer annyi réteg lakk van rajta, mint a sima fényezésen. De mondjuk tényleg furcsa, hogy árlistákban mindig fel van tüntetve a metálfény mint extra, aztán ez a legelsõ amit a kereskedõ "ajándékba" ad, ha leülsz vele tárgyalni :P
Az autokereskedokhoz: Van, hogy a metalfenyt is extrakent akarjak elkonyvelni. Sok ember azt hiszi, hogy a metal fenyezes pluszkoltseg... Rengeteg dologgal visszaelnek az autokereskedok. A masik: hasznalt autot szerviz konyvvel sokkal jobban el lehet adni, mint anelkul. Haver mondta, hogy nehany kapcsolata segitsegevel, par ezert ft-ert tud hiteles szervizkonyvet szervalni. Persze hasznaltauto kereskedo a faszi:)
És hányan tudtak róla? Én akkoriban is felhúztam magam rajta egy kicsit és végeztem egy rögtönzött felmérést az ismerõsök körében: megkérdezett 25 emberbõl 3 tudott a dologról, a többiek meg "tééényleeg? deee geecik" hozzászólással reagáltak :)
Ok. Én is így voltam vele anno... Az volt a bibi, hogy 2 év után tényleg elfogyott az autó hülyeségeivel szembeni toleranciám, sztem a kispók a világ legmegbízhatatlanabb autója.
Parasztvakítás az autókereskedelemben: Tavasszal ugye majd minden autókereskedõ/gyártó úgy hírdette, hogy vegyen nálunk autót és mi cserébe adunk ABS-t és légzsákot. Emögött meg olyan dolog van, hogy van egy EU rendelet, miszerint ilyen biztonsági felszerelések nélkül nem lehet új autót eladni. Nemtom mikortól lesz érvényben, de a kereskedõk jó szokásukhoz hívennagy faxok voltak már megint :)
Gondoltam már rá. Biztos, hogy ha több pénzem lenne, Minit vennék. Egy kispókot 50-60 ezerbõl meg lehet venni, nem olyan egyedi, de cserébe fillérekért kapni bele mindent, alkatrészt, tuningot egyaránt.
Miért nem veszel egy Mini-t (nem az újat, hanem az eredeti régit)? Az sem nagy, ugyanolyan fantikusan lehet szeretni, és nagyobb presztízse van mint egy kispóknak. Ráadásul nem is iszonyatosan drága, és faék egyszerûségû konstrukció -> garázsban simán megbütykölhetõ.
persze, attól még lehet jó meccs, hogy nem jelent semmit. csak ugye egyszerre van úgy 300 kontinentális, meg 150 világbajnok, szal akár minden napra jutna egy címmeccs :))
Már offra megy a kispolák-téma, ezért apró betûvel írom:
Tudom, hallottam már a híres elromlásairól... én sem vagyok pici, 180 cm felett, de belepróbáltam magam egybe, és befértem. Nagyobb autó felesleges, én már nem növök :-)))))))))))))))))))) Egyébként 24 LE, a 26 a Trabi...
Hát igen. Az ilyen mûsorokat azért bírom, mert olyan ügyesen meg tudják vágni, hogy ha teszem azt azt mondják piros, ki tudják belõle hozni, hogy voltaképp zöldre gondolt...
Nekem volt olyan, hogy az egyik hengerbõl kilõtte a gyertyát :) Gondolhatod, hogy az a gyárilag 26 Le ami így kevesebb mint a felére csökkent mennyire mozgatta az autót :) (csak egy henger ment, a másik meg még így vissza is fogta)
Kopik ez, oda is írtam a szervízköltséget. Az értéke viszont már inkább felfelé megy, ahogy kapom rendbe az autót, és közeledik a veterán korhatárhoz (nem egy ezeröcsim van) :)
játékokat egyébbként télleg keveset veszek, mert elviszi a pénz a rohadt DVD :)
Casco meg a finanszírozónak kell
Gratulálok. És még Te mondod, hogy én vagyok a pénzes, meg osztódik a tárcám (bár azt lehet, hogy nem Te mondtad), Havi 50-ért lízingelsz autót. (idegesítelek: az 5-10 teljes játék :-)) Casco sz@rt sem ér, úgyse fizetnek (a biztosító a barátod. Az utolsó filléredig.), de a lízinghez kell; kötelezõ drága; benya még annál is; (ha már a parasztvakkantásnál tartunk, megnézhetnénk, mennyi is az annyi az autók adójának a terén, ez a legnagyobb vakítás.)
Gondolom, nem guruló babaház méretû autót leasingelsz (csak az intellektualitás kedvéért írtam angolosan). Egy autó méretû autónál nyugisan számolhatsz ennnyivel a lízing ideje alatt, azt kell mondjam, olcsón megúszod. Ha letelik a a három év, jóval olcsóbban kijössz vele. És nem kell másnap teletankolva visszaadnod. Októberben veszek kispolskit, én is leírom a költségeimet.
...és viszed magaddal a kocsit madridtól párizson és bécsen át budapestig. mert olyan a munkád, hogy hetente kell itt vagy ott lenned, és mindenhol csak 1-3 napot.
Nekem van egy autóm amit kp-ért vettem havi 0 Ft Casco nincs mert irreális összeget mondtak egy 25 éves vasra tehát ez is 0 Ft. Kötelezõ negyed évente 11,8k azaz havi 4000k. Benzin (amit hülyeség számolni, mert a Smartnál nincs a bérleti díjban a benya) olyan 15-20k Szervíz (öreg vasnál elõfordul :)) olyan 6k (átlagban nem havonta kell szerelni a gépet szerencsére) Szal nekem olyan 1000 Ft/napra jön ki a dolog (viszont olyan autóm van ami tetszik is :)).
hopp súlyadót ki is felejtettem, amit még az elõõ kocsira is fizetek az év végéig, hiába adtam el
és akkor még a plusz költségek nincsenke is benne
na nézzük, van nekem egy autókám, amit lizingelek, havi 50k casco havi 12k kötelezõ 8k benya bele, csak egy tanknyi mondjuk (tegyük fel spórolok, mert ugye egy tank 1 hónapra édeskevés, tényleg száoljunk 2 tankkal) 28k
Thx a célzást. Nekem is jutott már fejemhez számtalan szebbnél szebb gondolat, nem vagy egyedül vele. A Suzukinak tényleg nagyobb a csomagtere.
Hellhammer Egy naprA? nézzük: BMW 3-as 15000Ft/nap, új Mini asszem 10000 Ft/nap, és még csak a Wallisnál jártam. Egy hétre kapsz egy Minit (4 személy) 70 eFt-ért, és b...nak rá, hogy hova mész vele. Már csak azért is megérné, hogy megpukkadjon a szomszédom :-) De, ha másik oldaláról nézed, vegylé egy autót részletre. Aláírsz némi papírt, használod az autót, majd eladod. Át sem kell íratni, majd a második (balek) tulaj átírja magának. Buksz rajta 10-20 ezret, de használtál egy autót egy hónapig, vagy kettõig, és háttértõke sem kellett hozzá. Vissza a kulcstartóhoz: Az üzemanyag is a Te részed benne, tehát a cég szemszögébõl nézve õk nem járhatnak rosszul. Fizess, ha nem fizetsz, megfizetsz. egyszerû politika. Inkább kimaradok belõle.
"Dolgozom. Van jövedelmem. Autóm is. Nem Smart kategória. Mégis teljesen jónak találom a szolgáltatást és keresem az indokot, hogy kipróbálhassam :)"
Ezzel én is így vagyok :) Szertnék egyszer kipróbálni egy Smartot (venni nem vennék).
"Mozgósítható 100,000 Ft az valami? Milyen autót adnak érte ami miatt már nem egy Smart-tal kell "bohóckodni"?"
Sajna a lakosság nagyobb részének 100e Ft valami. Örülj, hogy nem abba a részébe tartozol a társadalomnak. Nem arról van szó, hogy 100e Ft-ért autót veszel, hanem hogy nem ilyen célra teszik félre azt a 100-at, hanem pl. lakásfelújítás, bútor, gyereknek cuccok, üdülés és hasonlók. Emellett az itthoni (azon belül pedig budapesti) közlekedési morált ismerve nem hiszem, hogy az átlag júzer aki 4-5 hónap alatt spórolta össze azt a 100-ast meg merné kockáztatni, hogy lezúzzák a a bérelt Smart-ot...
Szerintem akárhány érv elhangozhat. Nem fogadja el, aki egyszer már kimondta, hogy parasztvakítás a dolog.
Mert akkor jön, hogy a suzukinak nagyobb a csomagtartója, meg a diszkónyálemberes dolog.
Bár ha azt veszem, általánosítottak már engem vízfejû pesti panellakó prolinak is. Miért ne lehetnék éppen magamutogató kisebbségi?
Dolgozom. Van jövedelmem. Autóm is. Nem Smart kategória. Mégis teljesen jónak találom a szolgáltatást és keresem az indokot, hogy kipróbálhassam :) Mozgósítható 100,000 Ft az valami? Milyen autót adnak érte ami miatt már nem egy Smart-tal kell "bohóckodni"?
Tényleg besz@rok. Illetve ebsz@rnék benne. A 100 ezer Ft letéttel ninsc gond, de akinek 100ezer Ft-ja van csak úgy eltéve, tényleg nem fogilyenbe ülni, csak ha Smart-mániája van. Az meg érthetõ, nekem KisP-mániám van, elképzelhetõ a SMARTmánia is...
Az én véleményem, nem szentírás: Ez az ajánlat is magamutogató kisebbségieknek és 18 éves diszkónyálemberkéknek szól. Bár aki Smarttal megy csajozni, az meg is érdemli, amit kap...
"Szerintem 100,000 Ft azért egy keresõ ember kártyáján szokott lenni" Te dolgozol? Van jövedelmed? Mert sztem akinek csak úgy van 100ropi a kártyáján mozgósítható az nem fog egy Smart-al bohóckodni sztem.
Sztem egy normálisabb üzletember nem fog egy reklám-Smartba beülni (amit ráadásul csak max 3 napig vehet igénybe). Cégek sem választják majd ezt a lehetõséget. Sztem pedig a nem budapesti (vidéki, és külföldi) emberek lennének a célpontok.
Az internetes és egyéb résszel egyetértek, sajnos nem a legrózsásabb a helyzet. Szerintem nem a kispénzûeket célozzák meg. A kispénzûeket a BKV célozza meg. Akinek nincs pénze ne béreljen autót, mert üzemanyag,parkolás, egyebek is vannak.
nemhiszem, hogy ez a kispénzûeket célozza. õk vesznek buszjegyet, ha van 1-2 napjuk budapesten, vagy egy 3napos bérletet 2300Ft-ért. (nem 3 euro, de nem is kell 100ezer forintot letenni) ez a közepesen eleresztett üzletember népségnek a jó megoldás, és - bár ezt tõlük kellene megkérdezni - szerintem a legtöbb ügyfelük külföldi.
A jelenlegi létminimum egy családban nettó 120-140e Ft gyerekek számától függõen. Az átlagkereset bruttó 130e Ft (országos átlag, és ezt Budapest és ÉNY Magyarország jól felhúzza, a "vidéki" régiókban 100-110e Ft környékén van). Ha te ebbõl összehozod azt, hogy a családok nagy részében könnyen félretesznek 100e Ft-ot és azt viszonylag ilyen "értelmetlen" célra tartalékolják, akkor gratulálni tudok hozzá és egyben javaslom, hogy nézzél szét kicsit nyitottabb szemmel az országban.
Emlékezetbõl írtam, azért lehettek kis hibák benne :P
Annak pedig, hogy örüljél, hogy Te tudsz internetezni, van dombornyomott kártyádon "csak úgy" 100e Ft ami épp nem kell, és eléred a céget idõben. Mivel statisztikával foglalkozom a munkámban el kell keserítselek, de Magyarországon eléggé kevés embernek adatnak meg ezek a feltételek (az internet elterjedtsége finoman szólva nevetséges szintû hazánkban az EU-hoz képest). Szóval eléggé visszás ez a dolog, mert a nevébõl, reklámjából ez pont a kispénzû embereket célozná meg, és pont õk nem tudnak élni vele.
Szerintem 100,000 Ft azért egy keresõ ember kártyáján szokott lenni, és csak elkülönítik amíg nálad van az autó, de a számládon marad.
Példa: Béreltem konzolt, otthagytam a teljes bolti árát letétnek. A bérlet végén levonták belõle a napi díjakat és visszakaptam a többit. Ez így megy. Nekem elfogadható.