"Új multiplatform játékot jelentett be az Ubisoft Cold Fear címmel, a készítõ a kissé ismeretlenül hangzó Darkworks. A történet szerint Tom Hansen az amerikai parti õrség tisztje egy a Bering tengeren hánykolodó orosz bálnavadászhajó felderítésére indul. A viharos tengeren sodródó hajón azonban inkább a saját életének megmentésével lesz elfoglalva. Hangulatos, érdekes fordulatokkal megtûzdelt akció-horror játékra számíthatunk, az Ubisoft az utóbbi idõben tényleg csak nagyon minõségi cuccokhoz adja a nevét, reméljük ezzel sem lesz másképpen. A játék 2005 márciusában érkezik PS2-re, Xbox-ra és PC-re, íme az elsõ pár kép: "
érdekesnek tûnik... én nem is távoli a megjelenés. felkerült a várólistámra... :)
Pár kép elõkerült még a tegnap bejelentett Cold Fear-bõl, amelyben a messzi Bering tengeren kell majd a sok-sok veszedelem ellenére túlélnünk. Ezeken a képeken már némi fröccsentõs akciót is láthatunk:
(Worthplaying) Barny: A Wothplaying billentyûzetvégre kapta Guillaume Gouraudot és Antoine Villette-et, a Cold Fear (CF) fejlesztésének vezetõit, a Darkworks alapítóit. Az uriemberek készségesen válaszoltak több, a játékukkal kapcsolatos kérdésekre:
Milyen stílusú játék a CF? Talán legjobban a horror-akciójáték illik rá, változatos közeli és távoli tûzharcokkal tûzdelve.
Miért kezdtetek a játék fejlesztésébe? Milyen filmek/játékok inspiráltak titeket? Egy forradalmi horrorjátékot akartunk csinálni, mely egy valós helyszínen játszódik, és szabad játékmenetet biztosít a játékos számára. A CF fejlesztésében többek között egy profi író is közremûködik. Inspirációt pedig többnyire a Doom 3 és az Aliens filmek biztosítottak.
Az egész játék egy hajón fog játszódni? Nem. A CIA lefoglal egy bálnavadász hajót, ugyanis azt gyanítják, hogy illegális tevékenységekre használták. A hajón lévõ nyomok pedig egy tengeri olajfúró toronyhoz vezetnek.
Tenger kellõs közepén sodródó hajó, viharos tenger... milyen kihatással van ez a játékmenetre? A vihar hatására a hullámok miatt a hajó hánykolódik, a tárgyak össze-vissza mozognak. Ha nem vigyázol, akkor belezuhanhatsz a tengerbe, viszont ezt kihasználhatod az ellenfelekkel szemben, hogy muníciót spórolj.
Milyen platformokra érkezik a játék? Mikor kezdtétek a fejlesztést? A célplatformok PS2/Xbox/PC. Az összes verzió jövõ év márciusában érkezik, nagyjából egy idõben. A játék fejlesztése pedig 2003 elején indult, az elsõ prototype-ot 10 ember készítette el, 5 hónap alatt.
Cold Fear (c) UBI Soft .:.........................................................................:. ^ ^ Supplied by ....: HOODLUM Release Date ..: 03/2005 Cracked by .....: HOODLUM Protection ....: SafeDisc 4 Packaged by ....: HOODLUM CD/DVD Count ..: 1
.:.........................................................................:. ^ ^ Game info:
In a ferocious Arctic storm, distress signals are sent from a mysterious Russian whaler. As leading Coast Guard veteran Tom Hansen, you board to investigate µ and discover unthinkable horrors lurking beneath the shipås bloodstained decks.
Brave dangerous waters: Rocked by huge breakers, you must steady your nerves µ and aim µ to evade a watery grave. Keep your bearings: Battle against increasingly mutated enemies in treacherous, unstable environments. Unleash a torrent of weapons: Create fatal traps and use shotguns, flame throwers, or any object you can find to survive.
.:.........................................................................:. ^ ^ Greetings: To all 'da old skool' elites everywhere
kigyûtt
Végre! Lássuk!
Hude nagyon vartam ezt a gamet,vegre.Ha valaki ratalal egy seedelt torrent filra azt letszi linkelje be.elore is thx Itt seed nelkul van:http://www.torrents.to/o.php?s=1&q=Cold%20Fear%20
Fent van már az egyik magyar warezoldalon, le is tudnám tölteni, de olyan jól beindult torrenten az egyik ps2 játék, hogy nem akarom elrontani a asebességet. Valakinek (akivel Bp-en tudok találkozni még a héten) át tudnám adni a töltési lehetõséget (este 20:45-kor jár le az elérésem), cserébe, ha 1 dvd-t áldozna rám és megírná nekem. Szóval van jelentkezõ?
Nekem is a The Thing ugrott be így elsõ ránézésre!
De sztem ez vmi konzolos cucc lesz.. (szar irányítás, nem lehet mindenhol menteni, stbstb..) De ne legyen igazam
Pedig igazad lesz,Xboxon már lefutotta a maga körét,és egész tisztességes értékeléseket kapott. Az irányitás kérdéses a billentyûzeten valóban,de bízzunk benne hogy megoldják.
Konzolos fórumban azt írták, hogy unalmassá válik kb. 3 óra után. Viszont az egyik konzolos újság értékelése így szól: Végig izgi és félelmetes, igazi horror, eszméletlen grafika, nagyszerû játékmenet. Negatívum: kisebb problémák a célzással. A fegyvert nem hátulról látjuk, hanem jobb válunk mögül. Azoknál a fegyvereknél, ahol nem lehet lézeresen célozni, ott meg kell becsülni, hogy milyen szögben célozzunk. Ez utóbbi nem hangzik túl bíztatónak.
hát bízzunk benne ,hogy javítottak a kissebb hibákon a pc-s átíratnál !!!!!
Már hányszor olvastam a fórumban ugyanezt a sort "bízzunk benne, hogy kijavították a hibákat". Én úgy vettem észre, eddig egyik játéknál sem lett kijavítva semmi. Egyszerre fejlesztették, egy idõben adták ki, miért lenne gyökeresen másabb? Konzoljátékot nem nagyon tudtak eddig jobbá varázsolni pc-re (Driv3r, Spiderman 2, MGS sorozat, Silent Hill-sorzat, stb). Úgyhogy nagy csodát ezen a téren nem várhatunk.
Ps2-õn játszottál már a Forbidden Sirennel? Brutális grafika, iszonyat félelmetes, és elég nehéz (leírás nélkül egy-egy pálya szinte lehetetlen). 10 szereplõt kell külön-külön irányítani. A szereplõk találkoznak a történetben, minden-mindennel összefügg. Egy gomb lenyomásával pedig lehet látni, hogy mit látnak a zombik ---> frankó mikor a zombi szemszögébõl látod magadat hátulról! Atompara játék!
Az NFO-jában van a legjobb "Installation Notes" amit valaha láttam: -Play!
Én a kamera-kezelésre lennék kíváncsi nagyon. Szvsz ezt a játékot azzal tudnák elkurni, de nagyon.
Hát a gamepro-s teszt szerint fix kameranézetek vannak de jól használhatóak,illetve a lövésnél a váll fölüli célzás is jó lett. Ugyhogy elvileg nincs gond...
Mér mibajod vele?:) Én ps2-n toltam sztem nem rossz.... a hajós fedélzetrecsapós tengerhullámos szeles esõs cucc kifejezetten jó:) A zombik is itt hallnak meg asszem elõször úgy hogy csak akkor ha fejbelövöd õket amúgy nem... A célzás nehézkes de rálehet érezni....
LOL ne érts félre nem a game-el van bajom mertmég nem is láttam, csak azért mondtam mert a gamepro csomo gamet lehuz ami más nagy oldalakon 8 felett kap õk meg adnak rá 4-et.
Na kipróbáltam, most léptem ki, mert a mentés checkpointos, jó konzolos szokáshoz hiven, de legalább is van tétje is a dolgoknak :)
A játék baromi jól néz ki, nem egy d3 fény-árnyék hatásokat tekintve, és nem is arról fogjuk emlegetni, hogy hû ebben mennyi poligonból állt egy zombi, azonban nagyon jól össze van rakva az egész, iszonyú hangulatosak a helyszinek (eddig). A képeken is látott teherhajón kezdünk, egy bitang nagy viharban, emberünk nem gyõzi ellensúlyozni magát, ha kint van a fedélzeten, dõl össze-vissza ez a hatalmas tanker, ez már önmagában is félelmetes lenne.
A hajóba beljebb hatolva találkozunk elõször néhány rémült orosz matrózelvtárssal, akik a félelemtõl megõrülve ránk is lõnek, valamint erõsen hebegik hogy be vannak keritve. Szétnézve a kabinokban végigfut az emberen az érzés, hogy itt bizony valami ronda fog történni csakhamar, ami késõbb be is igazolódik... Naplófeljegyzésekbõl, iratokból lehet összerakosgatni, mi is a nagy helyzet itt az óceán közepén a nagy büdös viharban. Nem akarok semmi spoilert mondani, szóval abba is hagyom.
Az irányitás elég érdekesre sikeredett az ziher. Kb. egy Silent Hill, de amig rájöttem, hogy nem shifttel kéne célozni, hanem a jobb egérrel, az eltartott pár percig. Mert shiftet nyomva emberünk maga elé emeli a pisztolyát, célozni is lehet, de valami borzalmas, az egér-érzékenység ilyenkor attól függõen változik, hogy milyen napja van épp. Jobb gombra viszont a kamera valamennyire fps-nézetbe vált, de inkább a jobb váll felõl nézve, ilyenkor viszont jól lehet célozni is a lézer-pointeres fegyverekkel, és az új helyszineket is ilyen nézetbõl ajánlom felderiteni, mert sokkal jobban belátható a terep, és lõni is lehet rögtön, ha kell.
Szóval eddig nagyon hangulatos, és érdekes, bár majd meglátjuk késõbb mi kerekedik ki belõle.
Na legyütt kipróbáltam egy kicsit és szerintem nagyon szuper lett fasza intro, jó grafika, király hangok csak hát az irányítás az jól el van baszva, nagyon kamera függõ ha elõrét nyomok hátra megy ha hátrát akkormeg elõre tiszta inverse benne minden pedig be sincs kapcsolva lehet joypad kéne neki? fasza
UTÁLOM AMIKOR AZT ÍRJÁK ,HOGY SZAR AZ IRÁNYÍTÁSA ENNEK MEG ANNAK ! Az autószimulátorhoz kormány kell ezekhez meg gamepad!!! Tessék már észrevenni ,hogy direkt ezekre írják a játékokat!
Próbáltam joypaddal nem rossz ,de legjobban célozni mégis csak az egérrel lehet.
érdekes.. én amit akartam tolni azt billel tuttam tolni.nem zavart semmi kamerát meg kell szokni.ennyi és ahogy leírták egérrel lehet legpontosabban lõni mire gamedpaddel célzol...
gépigényt nem tudna valaki mondani? gef. 4 mx440-es kártyám van,elmegy e rajta? :d mondjuk amugy is leszedem,mert pár nap mulva lesz uj kártyám szal nem baj..
x-en toltam, müfajában az egyik legjobb, nagyon eltalálták a hangulatát is, a controlleres célzás se vészes ha valaki megszokta, mozgáshoz meg kifejezetten joy ajánlott viszont, az egér-bill megoldással is lehet boldogulni, célzásnál esetleg az jön jól. A konzolos mentési rendszer nem azért van mert az szokott lenni ott, hanem nem akarják szétszabdalni a cselekményt és nagyobb odafigyelésre késztet, nagyon sok konzolos gameban, ahol értelme van, ugyanugy van quicksave..
-Minimum Configuration: Win 2000/XP Only DirectX 9c 1Ghz Pentium III, AMD Athlon, or equivalent 256 MB RAM 64MB DirectX 9c compatible graphics card DirectX 9c compatible sound device DVD-ROM 16x or faster 2.2 GB hard drive space Windows-compatible mouse required
-Recommended Configuration: Win 2000/XP Only DirectX 9c 2Ghz Pentium III, AMD Athlon, or equivalent 256 MB RAM 64MB DirectX 9c compatible graphics card DirectX 9c compatible sound device DVD-ROM 16x or faster 2.2 GB hard drive space Windows-compatible mouse required