hivatalos fórumon, most mindenki azt várja, hogy hivatalos-e vagy sem mert a pacific-- fighters.com már jó ideje nem frissült:D Egyébként kemény 1 kb-al nagyobb mint a 4.0 volt:D
Nem hiszem hogy a crack-el van a probléma. Ha elindul a játék és csak a hadjáratok nem mennek, akkor inkább DGen hiba lesz. Nem tettél fel más kiegészítõt hozzá? (IL2DCG?)
Ermh összegzem akkor. Eredeti FB + warez AEP + warez PF. 3.0 megy krekkel. Patch 3.03m - 3.04m, megy a game kivétel PF hadjáratok. 4.0m megy a game kivétel PF hadjáratok. Standalone PF+Banzai... Banzaihoz van mellékelve standalone patch 3.04ig és új crack így mûxik. Ehhez még nem próbáltam 4.0-t
Hát nálam az van, hogy eredeti FB + warez aep és pf. Alap merged asszem 3.0 verzió ahhoz van törés pf cd-n. 3.04et felrakom fb+aep megy de pf hadjáratoknál a generate gombra kattintva sípol! a gép (a speaker) és nem megy tovább. 4.0-val ugyanez és 2 gépen próbáltam. Standalone pf banzai-al amihez mellékelnek patcheket 3.04ig töréssel úgy megy.
A banzai csakegy kézzel összetett missionökbõl álló missionpack nem nyúltak hozzá a kódhoz semennyire. Tehát a meglévõ eszközökkel létrehoztak egy csomó új single és multi küldetést. ennyi. semi több. sem új fgép sem új fegyver sem új map semmi nincs benne.
Milyen gépen repülsz a Navynál? Én hellcattel próbáltam. (egyenlõre az in-game campaign)Egész jó. Amúgy elhatároztam, hogy ha lesz idõm, fogok egyet indítani a jó öreg Wildcattel is, az lesz ám a kihívás. Ezt a Banzai cuccot meg hamarosan kipróbálom. Jó látom ez egy P-47es? Hadjáratban? Na, már ezért érdemes lesz beüzemelni ezt a Banzait. Amúgy csak mission pack vagy új gépek is vannak benne? Ha igen mennyire kompatibilisek az új 4.0ás játékkal?
Próbáld ki ugyanezzel a géppel ugyanekkor, pl Palau szigeten. Ott 30-40 db támadó gép átlagos, és van minden f4u, F6f, SBD-5, meg az a másik bombázó amin alul is van lövsz valami tf.
Én most kezdtem el a US NAVY hadjáratot benne. Olyan mint a Fall Blau volt: igényes, jó, kézzel összerakott küldetések. Egy hiányossága van: nincsennek benne szkinek.
Ezt a Banzai expansion packet próbálta már valaki? Van valami köze Maddoxékhoz?
Na találtam egy testhezálló hadjáratot magamnak: Ki-84b Hayete-ekkel 45ben, a császári japán hadsereg földi bázisú kötelékében. Egész érdekes. Japán légvédelme a feladat a hordákban özönlõ B-29esekkel és az õket kísérõ Mustangokkal szemben. Eddig két küldetést csináltam meg, amelyek alatt elkaptam 1 Corsairt és 2 B-29est. Hát, lesz majd jobb is. Mindenesetre a Hayete B elég jó gép, 4 db 20mm-es gépágyúval. Nagyon érdekes ez a bombázóvadászat. A B-29 eseik általában 20asával jönnek, lépcsõzetes kötelékben relatíve közel egymáshoz. Hátulról/felülrõl szoktam tüzelni, a motorblokkora. Sajnos mivel elég közel vannak egymáshoz, ezért elég szép zárótüzet szoktam kapni a géppuskáikból, úgyhogy megpróbálok egészen rövid ideig tüzelni csak, és utána lefelé eltûnni. Sajnos a 20mmes ágyúk hátránya a viszonylag kevés lõszerkészlet.
ööö 12.7es:)
Nulla sikerélmény? :) Az utolsó Wake szigeti misszión falkában jöttek a Zeke-ek egyedül én 8at szedtem le:) Ez a jó a 12.5 géppuskában hogy jó sok lõszer van hozzá:) Ja és természetesen minden realisztikuson van, mert úgy szórakoztat:)
Jó ez a játék! Jó sok sikerélményt ad a kezdõ pilóta számára... Most is indítottam egy hadjáratot, mint anno az Il-2 ben meg a FB ben. Nem emlékeztem, azokat miért találtam dögunalmasnak. Mostmár, egy PF hadjárat pálya után beugrott. Egyórás repülési idõ, a semmi fölött, ezzel még nem is lenne baj, azt leszámítva, hogy nagyon idõigényes, de ezen lépjünk is túl. A feladat még mindig nincs normálisan, világosan megjelölve, az eligazításon beszélnek valami üzemanyagszállító teherautókról. A küldetés közben a térképen megjelölt hadmûveleti térségben sehol semmi. Van viszont egy rakat ellenséges vadászgép. Tökjó, mert a légiharcról aztán semmiféle tutorial nincs. Nagynehezen mögékerülök a P-51Dvel az állandóan cikázó Ki-84 mögé. Alig bírom rajtatartani a célkeresztet.Lövöm 500-300 méterrõl (külön rejtély, miért 30al jelöli a 300 méteres távolságot a program). Lövöm, lövöm, semmi. Bekapcsolom a girostabilizált célkeresztet, közelebb megyek, lövöm, semmi. Néhány lerepülõ darabka. Mögöttem jön a wingman, megereszt egy sorozatot a Frank felé, azonnal látványos tûz, a japán gép égve csapódik a földbe. Csak azt nem értem, ha én közelebbrõl lõttem, hogyhogy az én lövéseim csak az ellenfél gépének a festését karcolták össze. Azért 6db 12,7 es nehézgéppuskától többet vár az ember, fõleg, ha egy fából és vászonból készült japán gép a célpont. Amúgy a többi fontos dologról, magnetoról superchargerrõl, prop pitchrõl szintén sehol semmi leírás. A "vadászkarrier" mellett a másik lehetõség a bombázókarrier. Nem mintha lenne tutorial hozzá, amiben a bombacélzó mûködését bomcolgatnák. Nem mintha lehetne normálisan állítgatni. Az AEP idején még rögtön el is kezdett fordulni a gép (automatapilótán), amint elkezdtem beállítani a bombacélzót. Egyszerûen a nulla sikerélmény nagyon hamar elveszi az ember kedvét a játéktól, pedig én már elég sokat játszottam ezzel a játékcsaláddal, repülés, leszállás nem okoz gondot, még anyahajóra sem. Full realisztikusra vannak állítva a repülési beállítások. Da a harcal egyszerûen nemtudok mit kezdeni. Eddig még a legeredményesebb a jó öreg IL-2essel csinált hadjáratban voltam, még az AEP alatt. Bár néha még ott is csak a küldetés után derült ki, mi is volt a feladat,mert a kiválló briefing erre az apróságra nemigen szokott világosan kitérni. Olyan lehetõség sincs, ahol megnézhetném, hogy állnak a Mission Objective-ek. Szóval javul a program, de még mindig hatalmas hiányosságai vannak. 4.0 ás patchben megint hiába keresgéltem a hajófedélzeti torpedóvetõket. Persze, minek is raknák be õket, amikor a Pacific hadszíntér egyik fõ fegyverneme volt.
Gondolom két hét múlva lesz kész teljesen :) Egyébként ez a 4.0 tényleg nem rossz. Végre mintha lenne tömege a gépnek. Hozzászoktam a vadmacskához, (tengerészgyalogság:) átültem a messzerbe, és kicsit meglepõdtem :) Esett a hó (a vadmacskát meg elõször fel szoktam pörgetni mert a felszállásnál olyan nehézkes ) felpögettem megszokásból, lett egy nagy hinta a csavar majdnem belevert a földbe, de mig küzdöttem vele addig ugye rendesen befordult a hangárok felé (mert ugye neki ésszel kellett volna gázt adni és sokkal korábban belépni mint a wildcatot :) pattogott a gurulóúton, a hangárok erõsen közeledtek, akkor már egylábon voltam, végül sikerült két hangár között elvinni és felemelkedni :) Nem is emlékszem rá a mostmár vagy tizen egy két éves szim pályám alatt hogy ilyen szépen sikerült volna felszállni :) Hiába no a megszokás nagy úr. Egyébként a leszállás szinte tökéletes lett már amennyire lehet szakadó hóban, és itt is ért kellemes meglepi amikor a masinát fékezni kezdtem, nem emelkedett el a se**e :) No meg nem pattog a leszálláskor. Ami meg a forgatónyomit illeti a wildcatnál talán egy lehelletnyivel kisebb lett. Viszont nagyon jól elõjön a nagyobb sebesség, és tömeg a zerohoz képest. Szal ez tényleg jól sikerült. És még jobb lesz a 4.01 :)
Oleg_Maddox VIP Posted Thu June 09 2005 01:09 I confirm the post above.
It was our internal version for the final test. It was also sent to Ubi to prepare the links, mirrors (to look for the size of files, etc) etc.
However this version leaked from my personal FTP...
For the day we tested it internally we found couple of real bugs on dedicated server (third party soft doesn't work correct for example) that already fixed and in test again.
I'm sorry for these who think that it was final It was only probably final and prepared for final test or possible release.
That to exclude the mix of leaked and really final version we need to invest changes and rename version.
So, what Ivan posted is correct. Sorry for this. But next time look only for the official release anounce and links.
Ez már azért tényleg a nevetségesség határát súrolja:
Posted Thu June 09 2005 00:35
Greetings, I just exchanged few e-mails with Oleg. Apparently, as i suspected, this version was release candidate, not actual release - it was meant for the beta team for their final testings. There are some issues that needed to be taken care of...So, since 4.0 leaked - Oleg decided to release official version renamed to v4.01 and 4v.01m respectfully... with some changes in dedicated server and code of the version itself. At this point i can`t really tell you when, i simply don`t know.
Cheers!
V! Regards, VFC*Crazyivan aka VFC*HOST
Hmm leszállásnál nekem szinte mindíg felpattant párszor a gép, bármilyen óvatosan tettem le, eddig azthittem én vagyok a béna, de úgylátom nem :) 4.0 rulz :)
*Error in Extensions.cpp line:18: Get unsupported extension proc address. *Error in Extensions.cpp line:19: glMultiTexCoord3fARB *Error in Extensions.cpp line:18: Get unsupported extension proc address. *Error in Extensions.cpp line:19: glMultiTexCoord4fARB *Error in Extensions.cpp line:18: Get unsupported extension proc address. *Error in Extensions.cpp line:19: glClientActiveTextureARB *Error in Extensions.cpp line:18: Get unsupported extension proc address. *Error in Extensions.cpp line:19: wglGetExtensionsStringARB
Próbáld meg OpenGl-ben és próbálj ki több textúraszûrést is (anizo/bilinear/linear) esetleg játszadozz el custom módban a dithering-el, textúra tömörítéssel stb.
Gef 4200 as. Az elõre beállitottban is ugyan olyan :) Directxben van. Próbáljam meg openben?
Ja, még Bucser, a forgatáshoz, az F4F nél ez a forgás menetközben jól láthatóan kijött. Legalábbis tegnapelõtt mikor reppentem vele még az uj pecs nélkül. A 4.0 val még nem próbáltam, de gondolom felerõsitették :)
A külön elindítható setup programban nézd meg, hogy milyen textúratömörítés illetve textúra filterezés van beállítva. De az is egy jó megoldás, ha az elõre beállított kombók közül kiválasztod a kártyádnak megfelelõt.
Milyen videókártyád van? Milyen módban (OpenGl/DirectX) futtatod a játékot?
Kedves Bucser és Neuro, mint utolsó reményeim :) Nem tudok mit kezdeni a kb 40 méterre elõttem már homályos texturákkal. Mi a tö*ömet kell átállítani? :) Régen nem volt ilyen. Már feltettem újból, más driverekkel is próbáltam, de ez megmaradt. Ja és minden maxon van, a látótávolság, meg a többi a video menüben.
Ahogy Bucser írta, az új repmodell elég sok energiát kivesz a processzorból. A videókártyát pedig a felhõk terhelik le. Érdekes azonban, hogy a legnagyobb lassulást az új térképek fölött vettem észre, ami nem is meglepõ, hiszen legalább olyan nagyok mint a leningrádi, azaz sok tereptárgy, textúra stb...
GFX meg CPU is kevesebbnek tûnhet mert mind az uj flightmodell dolgozik sokkal több paraméterrel (ugye AI is normális flightmodellt kapott) valamint grafikai finomítások is vannak néhol új textúra és új felhõzet is KB -20FPS....
milyen?? hogy nem tudott egyenes repülni az a szottyadt, csak ha folyamatosan csavartad a twistet?? persze ha kikapcsoltad valemyik motort a 2 mooros gépeken elhiszem, de egymotoros gép eddig ilyet nem csinált csak mikor hirtelen tologattad a gázt:)
Hiányzik a Ju88 és a Mosquito Hiányzik a DGEN hadjárat a kurlandi és murmanszki térképekhez Sokkal erõsebb gép kell a játék alá Nem tették be a Quick Mission térképek közé a sivatagit és mondjuk valamelyik normandiait
Igen az AI csinál érdekes dolgokat:D Viszont a fûre most már le lehet szállni és fel is lehet róla szállni!!!!! NEm kell hpzzá akkora Joy bûvésznek lenni mint eddig:)meg tetszik az ÚJ MG151/20-as:D Az A6-os igazán brutális lett:)
Leszállásnál végre nem dobálja úgy a gépet mintha mûanyagból lenne. Sõt ha beletaposol a fékbe már nem fordul át olyan könnyen.
Viszont a sérülésmodellezés elég fura: beblõttem egy 109-es szárnyvégébe (látható volt a kis felvillanás ahogy eltaláltam), erre kifordult és 2000 méterrõl lezuhant. Nem esett dugóba, nem találtam el a pilótát, egyszerûen csinált egy bal ledöntést, visszafordult, elhúzott alattam majd beleállt a földbe...
hát eléggé érdekes.:)) de végre a fel-leszállás olyan mint amilyennek lennie kell:) és van tömege ezelknek a gépeknek és nem úgy mozognak mint a légtornászok a vurstliban:) ja és a messzert sokkal könyebb kiszedni dugóból így nagyon jól mûrepülhetõ:)
A motor nyomatéka elforgatja a gépet a levegõben is. Az SBD-t például folyamatosan trimmelni kell hol jobbra, hol balra attõl függõen mennyi a teljesítmény. Leszállás közben (fõleg hajóra) vicces dolog a trimm gombokat nyomogatni, miközben a másik kezeddel a joy-t markolod, a harmadikkal meg a gázt adagolod :)
Viszont nem értem, hogy a messzer miért húz folyamatosan balra????? mintha egy kicsit csûrném... folyamatosan holott a joyhoz hozzá sem nyúlok.. és folyamatosan sikban elcsúsztatott loopot csinál... elég idegesítõ... folyamatosa lépnem kell a pedált, hogy ne forduljon el a gép.. ezt miért kellett???
Úúúúúú letelt a két hét?? csoda!!
Nagyon jó az új repmodell... végre letudom hagyni zuhanásban az AI Zérókat. Van végre lendülete a gépeknek, nem úgy mozognak, mint a hullámvasút. Az új felhõk is királyak, most megyek és kipróbálom az új térképeket is... :)
Hol van a régóta igérgetett Ju 88-as?????
Ha hazamegyek este hirtelen kipróbálom :) Sõt beleinstallálom a banzai-t is. :)
Így igaz méghozzá itt:) A merged installhoz való:) tahát csakis FB+AEP+PF
Megéri,mert a realisztikája elég széles skálán állítható!
LoL! ÉS zsiros game??? Szal aki még nem jatszott ilyen stilussal annak megéri kiprobalni?????
Kicsit nagy lett! Sorry!
[IMG]http://[/IMG]
hogy hány ilyen volt már " final tests have been finished it is all about UBI now..." Blahh..... Na mind1 itt legalább van patch....
Greetings all,
In order not to keep you all in suspense, i called Oleg few min ago to confirm patch status. It`s basically done and they planning to release it sometime next week. Final build will be compiled in the beginning of the week and after short test given to UBI for destribution.